Singles and the City
maandag 20 juli 2009 om 05:58
Kletstopic voor singles van alle gezindten.
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?

dinsdag 28 juli 2009 om 20:26
He jammer MissT. Zag er zo gowed uit allemaal met mrMagic toch?
Mijn vakantietje was lekker, twas twee nachtjes op de camping bij de ouders van een vriendinnetje, aan de Moesel. Lekker gewandeld en gevaren en wijntjes geproefd en erg gelachen, 4 generaties foute vrouwen, was erg leuk allemaal.
Wat heb ik allemaal gemist?
Mijn vakantietje was lekker, twas twee nachtjes op de camping bij de ouders van een vriendinnetje, aan de Moesel. Lekker gewandeld en gevaren en wijntjes geproefd en erg gelachen, 4 generaties foute vrouwen, was erg leuk allemaal.
Wat heb ik allemaal gemist?
dinsdag 28 juli 2009 om 20:32
Oh MP, klinkt goed, lekker een paar daagjes weg!
Euhm, nou ja, wat betreft Mr. Magic, die is eigenlijk gewoon op vakantie, dus ik date nu even zeg maar gewoon tijdelijk niet, hahahahaha. En daarna ga ik op vakantie, en dan date ik ook niet, dus eigenlijk ben ik gewoon dateloos.
Olive, ja, ik smeer me een ongeluk, maar ik denk altijd dat ik het nog meer ga voelen als ik eenmaal aan het smeren ben.
Euhm, nou ja, wat betreft Mr. Magic, die is eigenlijk gewoon op vakantie, dus ik date nu even zeg maar gewoon tijdelijk niet, hahahahaha. En daarna ga ik op vakantie, en dan date ik ook niet, dus eigenlijk ben ik gewoon dateloos.
Olive, ja, ik smeer me een ongeluk, maar ik denk altijd dat ik het nog meer ga voelen als ik eenmaal aan het smeren ben.
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
dinsdag 28 juli 2009 om 20:54
Is het nog wel leuk met 'm dan??? Of zit je nu echt te wachten tot jullie wat gaan afspreken?
Ik schrok me werkelijk waar een hoedje vanmiddag. Ik wilde even mijn koffer van zolder halen met mijn vader...kon ik 'm niet vinden.. Ik dacht even dat ik 'm bij mijn ex had achter gelaten, maar gelukkig lag ie ergens achter!
Ik schrok me werkelijk waar een hoedje vanmiddag. Ik wilde even mijn koffer van zolder halen met mijn vader...kon ik 'm niet vinden.. Ik dacht even dat ik 'm bij mijn ex had achter gelaten, maar gelukkig lag ie ergens achter!
dinsdag 28 juli 2009 om 20:59
Ik heb alleen de Ex (waar ik niet echt mee date geloof ik) en welgeteld een date donderdag...dus het valt ook wel mee En ik ben nog niet zo heel lang vrijgezel, was eigenlijk van plan om het nog wel even te blijven! De Yankee heeft nog niet gebeld.
Had graag ook een half uurtje in de zon gezeten vandaag Volgens mij wordt het morgen heel mooi weer trouwens! moet gewoon werken...)
Olive, ik had jaren geleden ook een ex scharrel die ik weleens in de supermarkt tegenkwam. En voelde me dan altijd zooo opgelaten! (Hey, oh ja, ik heb jou naakt gezien )
Had graag ook een half uurtje in de zon gezeten vandaag Volgens mij wordt het morgen heel mooi weer trouwens! moet gewoon werken...)
Olive, ik had jaren geleden ook een ex scharrel die ik weleens in de supermarkt tegenkwam. En voelde me dan altijd zooo opgelaten! (Hey, oh ja, ik heb jou naakt gezien )

dinsdag 28 juli 2009 om 21:11
Ben weer beetje bij dan denk ik. Hoe is het met Ery, Appel, Xen, Ingel...? Badmeester, Vlieg, nieuwe hengelaars, nieuwe singles en Winkelmandje?
Ik ben in een dipmood. Stomme k*tex heeft weer een nieuw lief terwijl ik alleen maar wil dat zijn pik er af valt... Zo stom dat ik me daar nog druk over maak, ja dat weet ik wel, maar goed ik doe het toch en ik kan er moeilijk mee stoppen, zit in een hetwordtnooitmeerwatmetmijenikblijfaltijddikdomenalleen-bui. Bah.
Ik ben in een dipmood. Stomme k*tex heeft weer een nieuw lief terwijl ik alleen maar wil dat zijn pik er af valt... Zo stom dat ik me daar nog druk over maak, ja dat weet ik wel, maar goed ik doe het toch en ik kan er moeilijk mee stoppen, zit in een hetwordtnooitmeerwatmetmijenikblijfaltijddikdomenalleen-bui. Bah.
dinsdag 28 juli 2009 om 21:11
Ik ben al geweest! in Juni. Naar Marokko. Echt een super vakantie gehad! Een vriendinnetje van mij gaat binnenkort ook naar Jordanie, volgens mij echt een beleving en een super mooi land. Ga je alleen of met anderen?
Olive ben je weer het DH aan het msnen?? Tja ik schrok me altijd een hoedje, vooral omdat ik nooit verwachtte hem tegen te komen Maar had ook heel lang (zelfs toen ik allang een vriendje had) een zwak voor hem, misschien had dat er ook wat mee te maken...
Er is niks op TV. Zijn jullie iets aan het kijken? Ik CSI Miami.
Olive ben je weer het DH aan het msnen?? Tja ik schrok me altijd een hoedje, vooral omdat ik nooit verwachtte hem tegen te komen Maar had ook heel lang (zelfs toen ik allang een vriendje had) een zwak voor hem, misschien had dat er ook wat mee te maken...
Er is niks op TV. Zijn jullie iets aan het kijken? Ik CSI Miami.
dinsdag 28 juli 2009 om 21:26
dinsdag 28 juli 2009 om 21:31
Oh, Marrakech is echt geweldig, de mooiste stad waar ik tot nu toe geweest ben!
Indi, heb net naar foto's op het internet zitten kijken van Jordanie, zooooo gaaf, ik wil echt alles horen als je terug bent.
MP, wat een kutgevoel! Lekker even in zwelgen, en morgen met frisse moed weer opstaan, en jezelf streng toespreken, en zeggen dat je nu weer normaal moet doen!
Elve, ben benieuwd naar je dat met Yankee. (laat hem maar veel praten, die praten zo lekker....)
hoe zou het met Monroe en haar date gaan?
Indi, heb net naar foto's op het internet zitten kijken van Jordanie, zooooo gaaf, ik wil echt alles horen als je terug bent.
MP, wat een kutgevoel! Lekker even in zwelgen, en morgen met frisse moed weer opstaan, en jezelf streng toespreken, en zeggen dat je nu weer normaal moet doen!
Elve, ben benieuwd naar je dat met Yankee. (laat hem maar veel praten, die praten zo lekker....)
hoe zou het met Monroe en haar date gaan?
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
dinsdag 28 juli 2009 om 21:34
Ja ben in Marrakech geweest! Wel een mooie stad hoor, maar na alle lyrische verhalen vond ik het op een of andere manier een beetje tegenvallen...de soeks zijn wel echt prachtig, een deel ervan zijn overdekte steegjes, heel sprookjesachtig. Ben jij in Fez en Rabat geweest? Daar ben ik dan weer niet geweest en heb van verschillende mensen gehoord dat de medina van Fez mooier en bijzonderder is dan die van Marrakech.
dinsdag 28 juli 2009 om 21:37
Jaaa, vraag me ook af hoe het met Monroe gaat! Hoop voor haar heel goed natuurlijk
Ja die Yank moet me dus nog steeds bellen Maar is ook mijn eigen schuld, hij vroeg wanneer ie me het best kon bellen, en ik zei vandaag of morgen, maakt niet uit. Dus belt ie vast morgen pas.
Wel meer vrouwen dan mannen Indi, maar vast wel leuke mensen In mijn ervaring zijn de meeste mensen die in hun eentje naar zo'n ver land gaan best leuke mensen over het algemeen
Ja die Yank moet me dus nog steeds bellen Maar is ook mijn eigen schuld, hij vroeg wanneer ie me het best kon bellen, en ik zei vandaag of morgen, maakt niet uit. Dus belt ie vast morgen pas.
Wel meer vrouwen dan mannen Indi, maar vast wel leuke mensen In mijn ervaring zijn de meeste mensen die in hun eentje naar zo'n ver land gaan best leuke mensen over het algemeen
dinsdag 28 juli 2009 om 21:39
@MissT. Komt in orde! ik ga in ieder geval een heleboel mooie foto's maken! Mijn kaartje van 8gb is al binnen!
@Elve: Ik ben ik Fez en Rabat geweest ja..Ook in een medina erg mooi inderdaad! Het is alweer een hele tijd geleden dat ik er ben geweest...weet er nog maar weinig van..
Ben ook benieuwd hoe het met de date van Monroe is..
@Elve: Ik ben ik Fez en Rabat geweest ja..Ook in een medina erg mooi inderdaad! Het is alweer een hele tijd geleden dat ik er ben geweest...weet er nog maar weinig van..
Ben ook benieuwd hoe het met de date van Monroe is..