Singles and the City

20-07-2009 05:58 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

--------------------------------------------------------------------------------

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Hey trouwens missT, gaat missie nog een paar daagjes naar de papa? En doen wij dan een date?
Monroe... Ben je al terug???

Indi gaat een super-vakantie hebben!! En heul veul foto's maken!

Elve... Zit je nou de hele tijd zenuwachtig je telefoon in de gaten te houden? Oooow, lijkt me verschrikkelijk!

MT: Kweeniemeerwatiktegenjewildezeggen...

MP: Dipje is wel logisch hoor!
Hahaha nee hoor zit niet de hele tijd nerveus mijn telefoon te checken...zo erg ben ik niet Bovendien, ik heb hem nog nooit ontmoet dus voorlopig weet ik nog niet precies hoe leuk ie is en ik denk dat ie morgen pas gaat bellen.

Ik hoop voor Monroe dat ze vanavond geen 'tijd' heeft om rapport uit te brengen over haar date Maar ben wel nieuwsgierig!
Ik ben er weer....

MP...dikke knuffel voor jou! ennuh wij gaan toch ook daten? Appel en ik waren eersie heej hahahah

Indi...je kan bijna gaan aftellen voor je vakantie!

MissT...schilderijen staan op de group, zodra Vleer/Zespri je lid heeft gemaakt, kan je ze zien.
Elve heb jij nou een date? Sorry het blijft effe niet hangen bij mij.....
Erykah: Jij krijgt een dikke van me! Zomaar..
quote:Indi schreef op 28 juli 2009 @ 21:59:

Erykah: Jij krijgt een dikke van me! Zomaar..Nouuuu wat lief!!!! Dank je wel lieve Indi
Omdat je zo lief bent altijd!..hihi En je verhaal op de group is erg herkenbaar!
Jaaaa Erykaahtje, wij gaan ook daten, je moet mijn nieuwe hoofd en mijn nieuwe gewicht nog zien en ik wil jouw nieuwe lijf ook beoordelen!
Nou mijn nieuwe lijf valt wel mee (of tegen juist) hoor....ik ben echt nog niet zoveel afgevallen. Misschien moet ik de rose eens laten staan?

Zijn je kindjes al op vakantie bij hun pappa?
Erykah, heb donderdag idd een date! Maak jij schilderijen?
quote:Elvestad schreef op 28 juli 2009 @ 22:07:

Erykah, heb donderdag idd een date! Maak jij schilderijen?

Ben jij nou degene met de date met een Yankee?

Ja ik maak schilderijen, voornamelijk portret.
quote:misspoez schreef op 28 juli 2009 @ 21:40:

Hey trouwens missT, gaat missie nog een paar daagjes naar de papa? En doen wij dan een date?

Lijkt me heel gezellig! Missie gaat wel naar papa, maar da's de laatste 3 weken van de vakantie, en dan zit ik in Azie.....

misschien dat ze volgende week nog een keer een avondje gaat logeren, maar anders verzetten tot na de vakantie??
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Hey Erykah! Zwaai!
Yep met een Yankee Dat ben ik! Portret, wow! Heel cool. Ben jij eigenlijk aan het daten?
Vind het goed missT. Ery, ik zou de koolhydraten laten staan, dat gaat echt zoooo hard. Kindjes zijn weekje bij de papa, vrijdag weer thuis!
MissT...haaaaaai en zwaai terug!!

MP...geef jij maar datum door dat je kan (via hyves?).

Elve....klinkt cool, een date met een Yankee! En nee ik ben niet aan het daten. Stond weleens op een datingsite maar is niks voor mij ben ik achter gekomen.
Waar is Olive ineens? Er weer tussenuit geknepen en gaan msnen?
Ok, MP, laten we het even staan tot na de vacance, dan ben ik ook weer wat relaxter (werk me een breuk nu).

Hahaha, dat advies over die koolhydraten kan ook naar mij :-)

Erykah, zo'n datingsite vind ik ook echt niks, loop ze toch liever gewoon in het wild tegen het (lekkere) lijf.
Neeeeeeee... Olive is er! Moest even een lap tekst bij iemand in de mailbox dumpen :-)

MrRP is nu naar zijn bedje toe... Die heb ik tussendoor de hele avond gesproken hihihi... en op cam gezien... volgens mij heeftt ie een heerlijk lijf, hij had een hempje aan (jaja fout, maar hij kon het hebben)... maar het gaat natuurlijk niet op het uiterlijk

Veul plezier op jullie dates met elkaar meiden! Enne Ery... rosé hoort erbij hoor!

Elve: Hoop dat je Yank snel belt! Donderdag is je date al. Je gaat naar Amsterdam toch? Al enig idee wat je gaat doen?

Ik ga nu wel het voorbeeld van MrRP volgen en naar bedje toe.
Ik zit te kijken naar Herman den Blijker..ze zijn in Spanje bij een stel Nederlanders. Wat is het daar gaaf zeg! Ik zou er wel eens op vakantie willen!
MP...thanks voor de tip over de koolhydraten. Moet ik alleen uitzoeken wat je wel en niet mag eten. JIj hebt er veel baat bij he? Ik denk echt dat ik de alcohol moet minderen....dit weekend en vorig weekend heb ik aardig zitten tanken

MT...ik ook, vind die sites helemaal niets! Kunnen wij de dates niet combineren....2 vliegen in 1 klap zeg maar?

Indi...volgens mij is Olijfje inderdaad gaan slapen...of aan het msn-en dat kan ook!
Trusten Olijfje! Droom maar fijn!
Oooh gezellie...Olive is er nog!

En die RP-meneer klinkt steeds leuker...wanneer gaan jullie nu daten?
Trusten, Olijfje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven