Vinted topic - 4
zaterdag 2 mei 2026 om 09:12
Hierbij open ik een nieuw topic om verder te kletsen over alle perikelen rondom Vinted. Lukt het je niet om je kleding of andere spulletjes kwijt te raken? Kun je wel wat tips gebruiken? Verstuurd die ene verkoper dat geweldige jurkje niet of heb je verwassen kleding gekregen terwijl het vermeld stond als ‘nieuw zonder kaartje’? Je kunt hier je ei kwijt.
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
In this mad house we must all survive
donderdag 3 september 2026 om 13:36
donderdag 3 september 2026 om 14:00
Bah. Ik vraag me precies hetzelfde af...waarom?! Gelukkig was mijn situatie dit keer omgekeerd. Kwam stinkend aan, niet gewoon 'ligt al een tijdje in de kast' maar echt vies stinkendLizzyLee schreef: ↑02-09-2026 14:36Vind Budbee ook wel een goede aanvulling. Zeker omdat VintedGo behoorlijk traag is, de locker altijd vol zit en het pakketpunt ver weg zit.
Pas weer eens wat gekocht van mn verdiende geld. Leuk truitje, rook wel erg muf bij het uitpakken. Gewassen en buiten gehangen, geur ging er niet uit. In de azijn gegooid en gewassen, nog steeds die penetrante geur. Na eerste ronde weken in de baking soda eindelijk verbetering, hangt nu buiten na de tweede ronde. Wel n gedoe zeg, waarom sturen mensen stinkende dingen?? Had al op alles in orde geklikt want dacht er met n wasje wel vanaf te zijn, maar die smerige lucht bleef lang hangen.
Wat jij nog zou kunnen proberen: HG heeft poedertjes tegen 'stinkend wasgoed' of zweetgeur oid, dat werkt vaak goed (maar niet altijd, afhankelijk van de bron). Potje kost wel 7 euro maar je kunt er lang mee doen, mocht je het vaker nodig hebben.
donderdag 3 september 2026 om 15:40
Is er een storing bij Vinted go, vandaag al 3 mensen die vroegen of ik niet Vinted Go verzend omdat die optie er niet bij staat en zojuist zelf ook verschillende items aangeklikt en zie dat als ik die zou kopen ik ook geen VintedGo kan gebruiken.
Is nogal een verschil ook met verzendkosten dus hopelijk snel opgelost.
donderdag 3 september 2026 om 15:49
Dat zal wel weer een poging zijn om de kopers via DHL te sturen. Ik heb zelf gisteren ook via DHL verkocht wat me al verbaasde, maar vervolgens heb ik zelf vanochtend ook iets via DHL gekocht, omdat ik bang was dat iemand anders het voor mijn neus weg zou kapen als ik zou wachten tot vinted go het weer zou doen. Mondial doet het ook nog, maar die zag ik nu wel alleen van / naar het buitenland, trouwens...Zomaar1987 schreef: ↑03-09-2026 15:40Is er een storing bij Vinted go, vandaag al 3 mensen die vroegen of ik niet Vinted Go verzend omdat die optie er niet bij staat en zojuist zelf ook verschillende items aangeklikt en zie dat als ik die zou kopen ik ook geen VintedGo kan gebruiken.
donderdag 3 september 2026 om 15:50
Ja bizar. Volgens mij betekent dat gewoon "gaat er niet meer uit, dus ik probeer het dan zo maar te verkopen"
donderdag 3 september 2026 om 15:51
Haha ook dat is herkenbaar, net als ik bijna op vakantie ga of ben dan zie ik allemaal leuke dingen en is het elke keer weer spannend of het op tijd of juist laat genoeg bezorgd wordt. Tot nu toe ging het altijd net goed, hopelijk bij jou ookEberesche schreef: ↑03-09-2026 13:36ik ben dom geweest. ik heb van de week dingen besteld, toevallig allemaal gisteren verzonden.. maar ga morgen op vakantie. gelukkig niet heel lang, maar hopelijk komt het dan niet morgen ofzo, maar net erna zodat ik eind volgende week nog tijd heb het op te halen....
Fijne vakantie!
donderdag 3 september 2026 om 15:52
Zomaar1987 schreef: ↑03-09-2026 15:40Is er een storing bij Vinted go, vandaag al 3 mensen die vroegen of ik niet Vinted Go verzend omdat die optie er niet bij staat en zojuist zelf ook verschillende items aangeklikt en zie dat als ik die zou kopen ik ook geen VintedGo kan gebruiken.
O ik zou hier juist blij van worden, ik haat VintedGo en heb het ook uitstaan
Al heb ik wel een pakje dat aangekomen zou moeten zijn waar ik geen update meer van krijg...
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
donderdag 3 september 2026 om 20:56
https://www.vinted.nl/member/3182400872-marielleveendam
Ze zijn weer lekker bezig qua oplichten daar.
Ergens onderin de omschrijving van "haar" producten staat dat je niet het product op de foto ontvangt maar een papiertje met een foto van het product krijgt ..
(Linkje erbij gezet omdat het duidelijk oplichting is en dit al door meerdere mensen gerapporteerd is)
Ze zijn weer lekker bezig qua oplichten daar.
Ergens onderin de omschrijving van "haar" producten staat dat je niet het product op de foto ontvangt maar een papiertje met een foto van het product krijgt ..
(Linkje erbij gezet omdat het duidelijk oplichting is en dit al door meerdere mensen gerapporteerd is)
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in