Geld & Recht alle pijlers

Vinted topic - 4

02-05-2026 09:12 1014 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hierbij open ik een nieuw topic om verder te kletsen over alle perikelen rondom Vinted. Lukt het je niet om je kleding of andere spulletjes kwijt te raken? Kun je wel wat tips gebruiken? Verstuurd die ene verkoper dat geweldige jurkje niet of heb je verwassen kleding gekregen terwijl het vermeld stond als ‘nieuw zonder kaartje’? Je kunt hier je ei kwijt.

* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
In this mad house we must all survive
Litouwen zit ook in de EU.
Mugske schreef:
02-09-2026 23:15
Litouwen zit ook in de EU.

:proud: hoppa, accepteren maar.
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
ik ben dom geweest. ik heb van de week dingen besteld, toevallig allemaal gisteren verzonden.. maar ga morgen op vakantie. gelukkig niet heel lang, maar hopelijk komt het dan niet morgen ofzo, maar net erna zodat ik eind volgende week nog tijd heb het op te halen....
Dubbel
nootboek wijzigde dit bericht op 03-09-2026 14:04
99.27% gewijzigd
LizzyLee schreef:
02-09-2026 14:36
Vind Budbee ook wel een goede aanvulling. Zeker omdat VintedGo behoorlijk traag is, de locker altijd vol zit en het pakketpunt ver weg zit.

Pas weer eens wat gekocht van mn verdiende geld. Leuk truitje, rook wel erg muf bij het uitpakken. Gewassen en buiten gehangen, geur ging er niet uit. In de azijn gegooid en gewassen, nog steeds die penetrante geur. Na eerste ronde weken in de baking soda eindelijk verbetering, hangt nu buiten na de tweede ronde. Wel n gedoe zeg, waarom sturen mensen stinkende dingen?? Had al op alles in orde geklikt want dacht er met n wasje wel vanaf te zijn, maar die smerige lucht bleef lang hangen.
Bah. Ik vraag me precies hetzelfde af...waarom?! Gelukkig was mijn situatie dit keer omgekeerd. Kwam stinkend aan, niet gewoon 'ligt al een tijdje in de kast' maar echt vies stinkend o_o ik dacht oh jee als dat maar goed komt. Dus nog niet geaccepteerd maar meteen In de azijn gezet, dat spoelwater was al vies. Toen apart op 60graden gewassen met desinfectiespul etc. En.... alles was ok! Artikel was dus gewoon niet gewassen na gebruik en stinkend/vies verstuurd. Wie doet zoiets?!

Wat jij nog zou kunnen proberen: HG heeft poedertjes tegen 'stinkend wasgoed' of zweetgeur oid, dat werkt vaak goed (maar niet altijd, afhankelijk van de bron). Potje kost wel 7 euro maar je kunt er lang mee doen, mocht je het vaker nodig hebben.
Laatst volgens mij in dit topic ook iemand die een advertentie zag van iets waar een vlek in zat die "er vast in de was uit gaat"

WAS DAT DING DAN EERST!! denk ik dan
Is er een storing bij Vinted go, vandaag al 3 mensen die vroegen of ik niet Vinted Go verzend omdat die optie er niet bij staat en zojuist zelf ook verschillende items aangeklikt en zie dat als ik die zou kopen ik ook geen VintedGo kan gebruiken.

Is nogal een verschil ook met verzendkosten dus hopelijk snel opgelost.
Zomaar1987 schreef:
03-09-2026 15:40
Is er een storing bij Vinted go, vandaag al 3 mensen die vroegen of ik niet Vinted Go verzend omdat die optie er niet bij staat en zojuist zelf ook verschillende items aangeklikt en zie dat als ik die zou kopen ik ook geen VintedGo kan gebruiken.

Dat zal wel weer een poging zijn om de kopers via DHL te sturen. Ik heb zelf gisteren ook via DHL verkocht wat me al verbaasde, maar vervolgens heb ik zelf vanochtend ook iets via DHL gekocht, omdat ik bang was dat iemand anders het voor mijn neus weg zou kapen als ik zou wachten tot vinted go het weer zou doen. Mondial doet het ook nog, maar die zag ik nu wel alleen van / naar het buitenland, trouwens...
Eberesche schreef:
03-09-2026 14:14
Laatst volgens mij in dit topic ook iemand die een advertentie zag van iets waar een vlek in zat die "er vast in de was uit gaat"

WAS DAT DING DAN EERST!! denk ik dan
Ja bizar. Volgens mij betekent dat gewoon "gaat er niet meer uit, dus ik probeer het dan zo maar te verkopen"
Eberesche schreef:
03-09-2026 13:36
ik ben dom geweest. ik heb van de week dingen besteld, toevallig allemaal gisteren verzonden.. maar ga morgen op vakantie. gelukkig niet heel lang, maar hopelijk komt het dan niet morgen ofzo, maar net erna zodat ik eind volgende week nog tijd heb het op te halen....
Haha ook dat is herkenbaar, net als ik bijna op vakantie ga of ben dan zie ik allemaal leuke dingen en is het elke keer weer spannend of het op tijd of juist laat genoeg bezorgd wordt. Tot nu toe ging het altijd net goed, hopelijk bij jou ook ;)
Fijne vakantie!
Zomaar1987 schreef:
03-09-2026 15:40

O ik zou hier juist blij van worden, ik haat VintedGo en heb het ook uitstaan :P

Al heb ik wel een pakje dat aangekomen zou moeten zijn waar ik geen update meer van krijg... @(
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
Die AI foto’s beginnen vervelend te worden zeg. Zo veel Franse gebruiken neppe spiegel foto’s, zo kun je toch helemaal niet zien hoe het daadwerkelijk zit?
Hier geen probleem met VintedGo. Meerdere dingen verkocht en via hen verzonden afgelopen dagen.
https://www.vinted.nl/member/3182400872-marielleveendam

Ze zijn weer lekker bezig qua oplichten daar.

Ergens onderin de omschrijving van "haar" producten staat dat je niet het product op de foto ontvangt maar een papiertje met een foto van het product krijgt ..

(Linkje erbij gezet omdat het duidelijk oplichting is en dit al door meerdere mensen gerapporteerd is)

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven