Durf te vragen.
donderdag 4 juni 2026 om 21:21
Een nieuw topic, deel 25!
We komen van overig/durf-te-vragen-deel-24/list_messages/514381/121
vorige post:
Topic is vol!
Open jij de nieuwe?
Ja, ik dus. (hoop dat het goed is gegaan)
Heb jij iets in je leven waar je heel zuinig op bent? (behalve dierbare mensen)
We komen van overig/durf-te-vragen-deel-24/list_messages/514381/121
vorige post:
Topic is vol!
Open jij de nieuwe?
Ja, ik dus. (hoop dat het goed is gegaan)
Heb jij iets in je leven waar je heel zuinig op bent? (behalve dierbare mensen)
majadeb wijzigde dit bericht op 04-06-2026 21:33
29.62% gewijzigd
maandag 14 september 2026 om 23:34
Ja, ik heb je pm inmiddels gelezen. Maar had geen melding ervan. Dus moest hem opzoeken.
Ik hoop het ook niet mee te maken. Maar ik geloof inderdaad ook dat we het onderspit gaan delven. En ook dat we het gaan meemaken. En dat het ook nog eens niet eens meer zo heel erg lang gaat duren.
En hoe? Niet het klimaat. Wel een derde wereldoorlog. En ik geloof ook dat we een tijd krijgen van zeer beperkte rechten en vrijheden. Al heb ik daar niet een expliciet beeld bij. Meer dat dat een gevolg is van die derde wereldoorlog.
Ben eerlijk gezegd wel blij dat ik me er nog geen voorstelling van kan maken.
Even een luchtiger vraag: wat was vroeger jouw favouriete tekenfilmserie?
Ik hoop het ook niet mee te maken. Maar ik geloof inderdaad ook dat we het onderspit gaan delven. En ook dat we het gaan meemaken. En dat het ook nog eens niet eens meer zo heel erg lang gaat duren.
En hoe? Niet het klimaat. Wel een derde wereldoorlog. En ik geloof ook dat we een tijd krijgen van zeer beperkte rechten en vrijheden. Al heb ik daar niet een expliciet beeld bij. Meer dat dat een gevolg is van die derde wereldoorlog.
Ben eerlijk gezegd wel blij dat ik me er nog geen voorstelling van kan maken.
Even een luchtiger vraag: wat was vroeger jouw favouriete tekenfilmserie?
maandag 14 september 2026 om 23:59
dinsdag 15 september 2026 om 00:14
dinsdag 15 september 2026 om 10:28
Nee …. Ik denk ook niet dat ik dat ga doen, maar eerlijk: er zijn dagen dat ik voor de spiegel sta en vind dat ik er nu al oud uitzie. Een aantal rimpels die me erg storen (hoewel ik niet veel rimpels heb) en zo’n slap velletje in mijn hals. Echt niks aan! Maar de stap naar Botox of plastische chirurgie lijkt me te groot.
Leuke vraag, ik geef hem nog eens door.
Leuke vraag, ik geef hem nog eens door.
dinsdag 15 september 2026 om 10:50
Zelfde als bovenstaande, botox never. Puur omdat ik het de investering niet waard vind. Minimale rimpels rond mond, ogen en mijn hals. Meer sinds ik wat kilo’s kwijt ben. Voorhoofd gelukkig nog erg strak (voordelen van jarenlang een vette huid denk ik)
Welke cosmetische ingreep zou je overwegen? En waarom?
Welke cosmetische ingreep zou je overwegen? En waarom?
dinsdag 15 september 2026 om 10:51
dinsdag 15 september 2026 om 11:29
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in