Singles and the City

20-07-2009 05:58 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

--------------------------------------------------------------------------------

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Kindjes thuis Indi, wil lekker bij ze zijn.
Oh ja..dat snap ik helemaa! :-)
Wanneer ga je ook weer Indi, en ik ben ook al vergeten waar heen. Singles reis toch?

Plek is nu even gestopt met jeuken maar doet nu pijn.

Als het morgen niet minder is geworden toch maar even huisarts bellen ofzo.

De zon schijnt hier! *zit te broeden op een reden om even naar buiten te gaan*
wie heb ik dan toegevoegd ?

want wil geen *vreemde* mensen op de group , dan gooi ik diegene er even weer uit.
Yengo opgehaald , leuk hoor was nog geen 2sec binnen en zeikte mijn laminaat er al onder haha.. Naja t hoort erbij. Net hem uitgelaten en ligt nu in zijn bench te piepen. Maar goed ook dat hoort erbij.

Vreemd wel dat ik nog niets heb gehoord van Aapje..
Hallo,

Wat een leuke reacties van jullie....:- )

Ik was wederom weer te voorbarig want vanmorgen voor 9uur smsje dat hij ook een leuke avond heeft gehad¡KMaar is wel weer teken dat ik er te veel mee bezig ben en te snel mijn hoofd op hol laat brengen, wat denk ik aangeeft dat ik er nog niet helemaal aan toe ben..Maar ja, ik ga dus zondag twee weken op vakantie en denk dus dat ik even twee daagjes wacht met reageren en dan sms met voorstel om na mijn vakantie een keer af te spreken. Ik heb ook ergens wel het gevoel dat de bal nu een beetje bij mij ligt, omdat hij contact met mij heeft gezocht, mij heeft uitgevraagd en twee keer hint gaf op vervolg afspraak (hij noemde avond voor herhaling vatbaar en wilde de rekening betalen zodat ik hem de volgende keer kon betalen)...Wat vinden jullie?

Zespri, nee we hebben niet gezoend..Ik kreeg ook tijdens eten al idee dat hij heel rustig, terughoudend en voorzichtig is..Niet het type dat dat meteen zou doen. Vind ik ergens ook wel prettig anders gaat het te snel. Maar moet eerlijk zeggen dat ik wel de hele dag aan hem denk...vooral hoe mooi hij is, zijn ogen, zijn mond...ahhhh :- ) Wat leuk, is Yengo een pup? Sinds wanneer heb je niets meer gehoord van Aapje....Stom he van die mannen die ons laten wachten??

Mozz, wat leuk van je tuintje/plaatsje...kan echt zo heerlijk zijn dat gekneutel in en rondom huis...heerlijk! Ik heb trouwens een homeopathisch goedje van (Dr. Vogel geloof ik) tegen insectenbeten. Helpt heel goed. Ik zit er ook altijd onder. Heb het gekocht bij de ETOS. Klinkt trouwens idd als een horzel, maar pas op want er zijn ook veel teken op het moment. Als er een witte kring om heen komt, moet je er even naar laten kijken...

Indi, wat leuk vakantieboodschappen..Moet ik ook nog doen! Hier schijnt trouwens de hele dag al de zon ļ

MT, nog wat leuks gedaan vandaag?

Fijne dag nog allemaal!
@Vleer: Zou het appel kunnen zijn? Die heet ook zo

En yengo is er dus! Mooi zo! Aapje laat vanzelf wat horen..wacht maar af!

@Monroe: Zie je wel dat het smsje vanzelf komt? :-)

@Mozz: Ik ga volgende week woensdag naar Jordanie..

En nu wacht ik op een vriendin die me op komt halen..
Monroe, rustig doen, hoor, dat doen die mannen ook. Die zitten volgens mij echt niet de hele dag aan ons te denken. Lijkt me een prima plan om hem uit te nodigen voor een vervolgdate als je terug bent van vakantie.

Hahahaha, Vleer, die Yengo! Ik ben eerlijk gezegd blij dat ie bij jou woont, en niet bij mij

Indi, ga je wat leuks doen met je vriendin?

Ik heb net cake gebakken met Missie, en nu kan ze niet wachten tot ie afgebakken en afgekoeld is. We gaan morgen picknicken en dan nemen we hem mee.

En zo eindelijk mijn balkonnetje eens opruimen en wat plantjes neerzetten....
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Olijfje..... Ik zie je wel bij de 'Wie hier'.......
Haha, die Yengo moet natuurlijk wel even zijn gebied uitzetten

Is voor hem ook even een schok natuurlijk, zo'n nieuw huis!

Aapje zal vast nog iets laten horen hoor. Geduld...

Monroe wat leuk dattie smste! En volgens mij wassie wel errug leuk met die ogen, die mond... hihi! Geniet ervan he! Nog wel even voorzichtig zijn met je hart, maar ook weer niet zo voorzichtig dat je er niet van kan genieten.

Enne... mannen zijn soms ook zo hoor... beste vriend van PD is ook aan het daten en die hangt ook elke keer aan de foon dat 'ie al zoveel uur geen antwoord heeft gehad, of zijn date 'm nou niet leuk vond, of 'ie te snel ging, te langzaam, hoe lang 'ie moet wachten tot 'ie terug mag/zal smsen...

Gaat dus net als bij vrouwen hoor

(enne, waar woont jouw date, misschien is het die vriend van PD wel, haha, zou leuk zijn!)

MT wat heerlijk, een cake bakken met Missie! Kunnen jullie echt tot morgen wachten met aansnijden? Ik snij zelfgebakken spul liefst al aan als het nog warm is. Kan die geur nooit weerstaan!

Vleer, je had mij ook toegevoegd op de group, maar geloof dat je toen wel wist dat ik het was...
Indi: ik vermoed ook dat het Appel is.. Hopelijk reageert ze

Yengo : ligt lekker in zijn bench net even naar de winkel geweest. Alle buren vinden hem geweldig , buurvrouw bood al aan om hem eens uit te laten als ik moet werken. Lief

Monroe: gisteravond rond 18uur kreeg ik een smsje dat ie blij was dat ie thuis was en vroeg naar bed ging. (ook niet gek na zo'n nacht hehe) Gisteravond heb ik hem rond 19uur gebeld en rond 23uur. Maar nam niet op , dacht dat ie dan wel zou liggen te slapen.

Na 18uur gisteren niets meer van hem gehoord, ik weet dat ie t druk heeft met trainingen geven op zijn werk. Ik vermoed dat wanneer hij vrij is wel iets van zich laat horen. Ondertussen vermaak ik mij prima met mijn Doggie.
Monroe: je niet druk maken , stuur je morgen of vanavond een smsje of ie morgenavond iets met je op terras gaat drinken o.d.
*betrapt door MT op meelezen onder werktijd*

Ghehehe... alleen niet genoeg tijd om te reageren... Nog ff doorbikkelen, en dan mag ik weer weg
Jaaaaaaa... thuis!

Monroe: Niet zo onzeker hoor! De dag dat wij de logica van mannen gaan begrijpen moet nog komen (en denk dat dat een zwarte dag is...). Enne... ligt de bal nu bij jou. Misschien wel! Als het leuk was, dan zou ik zeggen, ga er voor!

MT: Leuke dag gehad? Hard gewerkt? Of was Missie er vandaag?

Zes: Piesen op je laminaat, hoe durft die kleine! Al wat van je Aapje gehoord? Komt ie vandaag nog?

Ik doe ff een rustig avondje. Heb besloten om het tekenen weer op te gaan pakken (vroeger veel cursussen en les gehad), en ben op zoek naar een cursus hier in de buurt. Dus ga me even oriënteren vanavond.

RPmeneer is aan het werk vanavond, dus op dat gebied zal het rustig zijn. Ben ook lekker aan het twijfelen en draaikonten wat hem betreft
Hallooooooo weer terug!

We zijn wezen midgetgolfen...melig was het! Hahaha

Daarna lekker op het terras gezeten!

@Vleer: Heb je al fotooooooo's??

@Olive: Inmiddels al thuis?

@MissT.: Leuk he cake bakken met kinderen? Ik bak in groep 3 elk jaar cake met de kinderen..is tegelijkertijd een rekenles

En ik heb zo'n leuk nieuw mandje voor Lola..heeft iemand zelf gemaakt..Ik hoop dat ze er in wil liggen
Yo Indi... ben thuis hoor!
Erykah, heb je een eerbaar voorstel gedaan op je hyves. Kijk je effies?
Yo Olive! *je staat nog steeds niet in mijn lijstje *
Wat raar Indi... Ik ben wel online...
Hey dames!

Olive, hahahaha, caught in the act!

Indi, midget golf, lachen. Leuk trouwens, dat je cake bakt met de kinderen in de klas! Dat zou mijn Missie echt geweldig vinden.

Mozz, we hebben 'm al even voorgeproefd, hoor, dat moet natuurlijk ook gebeuren, de rest is voor morgen.

Monroe, date al ge-sms't? Niet zo berekenend doen, hoor, gewoon sms'en als jij daar zin in hebt.

Vleer, hoest met Yengo? Nog gepiest? En al van Aapje gehoord?

En nu weer aan het werk.... (Missie is hier 3 weken, dus ik werk vooral 's avonds, en ik vind het na deze paar dagen al retevermoeiend!)

Oh, mijn balkonnetje is weer helemaal mooi!!! Ben superhappy.
Fijn missT.! Heb je nog groenteplanten gekocht bij AH??? Mijn komkommers kunnen bijna geoogst worden..

Ben je al lid van de groep??
Jajajaja MT

Balkonnetje af... en nu hopen op heerlijk weer zodat je er van kan genieten!
Indi, er stonden hier bij de AH nog twee heel verlepte komkommerplanten, maar die zagen er echt zo triest uit.... Stond op 2e gratis, ja dank je de koekoek, ik wilde ze allebei nog niet gratis, hahahahaha

Koop na mijn vakantie wel wat, dan heeft het ook nog kans te overleven.

En nee, nog geen lid van de groep, doe nog eens even een linkje

hahaha, Olijfje, geeft niks, hoor, ik zit ook altijd stiekem op het forum tijdens mijn werk.....
Here you go!
Thanks Indi, aangemeld!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven