Bah, wat warm!
maandag 29 juni 2009 om 10:21
Ik ben geen fan van dit warme weer. Na 1 minuut buiten zweet ik me kapot, heb ik zin om in de dichtstbijzijnde plas of meer te springen en daar voor de rest van de dag te verblijven.
Ik weet dat ik niet de enige ben op dit forum, dus zullen we elkaar bijstaan in deze tijd?
=
Ik weet dat ik niet de enige ben op dit forum, dus zullen we elkaar bijstaan in deze tijd?
=
anoniem_17202 wijzigde dit bericht op 29-06-2009 10:22
Reden: toevoeging van smiley
Reden: toevoeging van smiley
% gewijzigd
woensdag 29 juli 2009 om 15:54
Wat mankeert deze mensen? Het is gewoon een klote zomer, net als afgelopen 2 jaar. Een mooie zomer houdt in dat je kunt zwemmen, de was buiten hangen, barbeque-en, 24/7 in je bikini zeg maar. Elke mooie dag wordt nu afgestraft met meerdere dagen regen, onweer en lagere temperaturen. Dat de gemiddelde temteratuur hoog lijkt klopt; een paar dagen loeibenauwd trekt het gemiddelde aardig op. Maar zomer is in Nederland een onbekend begrip aan het worden; het is ons regenseizoen. Schijtziek wordt ik ervan dat het zoveel regent. Loop maar eens met teenslippers over nat wegdek; je benen zitten helemaal onder de modder. En al die tijdschrijften maar doen of het zomer is; ideetjes voor de barbeque, het tuinfeest, hoe je tegen de zon te beschermen... Alsof ze het expres doen. Ik woon in Arnhem, by the way, en het oosten is misschien anders dan het westen.
woensdag 29 juli 2009 om 15:58
donderdag 30 juli 2009 om 05:59
Binnen: 23 graden.
Buiten: 13 graden, regenachtig.
Vrijdag 31 juli: max. temperatuur 20 graden.
Zaterdag 1 augustus: max. temperatuur 24/27 graden.
Zondag 2 augustus: max. temperatuur 21/23 graden.
Maandag 3 augustus: max. temperatuur 22/24 graden.
Dinsdag 4 augustus: max. temperatuur 23/26 graden.
Woensdag 5 augustus t/m zaterdag 8 augustus: Waarschijnlijk blijft het meest droog, is er geregeld zon en komt de middagtemperatuur op ruim 25 graden uit.
Buiten: 13 graden, regenachtig.
Vrijdag 31 juli: max. temperatuur 20 graden.
Zaterdag 1 augustus: max. temperatuur 24/27 graden.
Maandag 3 augustus: max. temperatuur 22/24 graden.
Woensdag 5 augustus t/m zaterdag 8 augustus: Waarschijnlijk blijft het meest droog, is er geregeld zon en komt de middagtemperatuur op ruim 25 graden uit.
World of Warcraft: Legion
donderdag 30 juli 2009 om 07:40
Grrr, wij gaan een weekje de warmte opzoeken en dan is het hier ook warm, nogmaals Grrrrr.
Dat heb ik nou ieder jaar, vorig jaar een godsvermogen uitgeven twee weken naar een warm land met de meivakantie en vervolgens was het daar kouder dan hier in NL.
En als ik nou besluit niet te gaan dan gaat het hier vast weer heel erg regenen.
Grrrrr
Dat heb ik nou ieder jaar, vorig jaar een godsvermogen uitgeven twee weken naar een warm land met de meivakantie en vervolgens was het daar kouder dan hier in NL.
En als ik nou besluit niet te gaan dan gaat het hier vast weer heel erg regenen.
Grrrrr
vrijdag 31 juli 2009 om 07:09
Binnen: 20 graden.
Buiten: 12 graden, bewolkt.
Zaterdag 1 augustus: max. temperatuur 26 graden.
Maandag 3 augustus: max. temperatuur 21/24 graden.
Woensdag 5 augustus: max. temperatuur 23/28 graden.
Donderdag 6 augustus t/m zondag 9 augustus: Waarschijnlijk blijft het meest droog, is er ook geregeld zon en stijgt de temperatuur naar waarden tussen de 25 en 30 graden.
Dat wordt dus afzien.
Buiten: 12 graden, bewolkt.
Zaterdag 1 augustus: max. temperatuur 26 graden.
Maandag 3 augustus: max. temperatuur 21/24 graden.
Woensdag 5 augustus: max. temperatuur 23/28 graden.
Donderdag 6 augustus t/m zondag 9 augustus: Waarschijnlijk blijft het meest droog, is er ook geregeld zon en stijgt de temperatuur naar waarden tussen de 25 en 30 graden.
Dat wordt dus afzien.
vrijdag 31 juli 2009 om 07:21
Zie nu al op tegen volgende week. En dan moet ik nog 5 dagen gaan werken (ipv de normale 4, vanwege de te lage bezetting) en heeft mijn vriend 3 late diensten. Dat betekent dus met de bus naar huis, wat net een rijdende sauna is. Zou het helpen om nu alvast pijnstillers te gaan slikken, zodat ik hopelijk de volgende week zonder hoofdpijn kan doorbrengen?
vrijdag 31 juli 2009 om 10:20
zaterdag 1 augustus 2009 om 06:27
Binnen: 21 graden.
Buiten: 13 graden, bewolkt.
Zondag 2 augustus: max. temperatuur 21 graden.
Maandag 3 augustus: max. temperatuur 20/23 graden.
Woensdag 5 augustus: max. temperatuur 24/27 graden.
Donderdag 6 augustus: max. temperatuur 25/28 graden.
Vrijdag 7 augustus t/m maandag 10 augustus: Aanhoudend warm. Kans op (onweers)buien oplopend naar ongeveer 50%.
Mogelijk een hittegolf? Een hittegolf bestaat uit minimaal 5 zomerse dagen (dag met max. temperatuur van 25 graden of hoger), waarvan 3 tropisch (dag met max. temperatuur van 30 graden of hoger).
Zondag 2 augustus: max. temperatuur 21 graden.
Maandag 3 augustus: max. temperatuur 20/23 graden.
Woensdag 5 augustus: max. temperatuur 24/27 graden.
Donderdag 6 augustus: max. temperatuur 25/28 graden.
Vrijdag 7 augustus t/m maandag 10 augustus: Aanhoudend warm. Kans op (onweers)buien oplopend naar ongeveer 50%.
Mogelijk een hittegolf? Een hittegolf bestaat uit minimaal 5 zomerse dagen (dag met max. temperatuur van 25 graden of hoger), waarvan 3 tropisch (dag met max. temperatuur van 30 graden of hoger).
zaterdag 1 augustus 2009 om 08:20
Oh er komt een hittegolf aan: hihaho!! Thank you God and thank you Hans ( woon jij btw in Gieten?? )
Wat ik alleen haat zijn die altijd en eeuwige focking onweersbuien na een lekker dagje zon. Ik ben niet gauw gek te maken en love the sun, maar hier in ons wisselvallige kleine grauwe kikkerlandje wordt het altijd meteen zo benauwd als de neten. Vergelijk eens 30 graden in zuidspanje met 30 graden hier in nederland; wereld van verschil; alsof er een fohn op je gezicht wordt gezet als je uit je eigen koelte komt.
Overigens vind ik slapen in de klamme hitte wel een straf. Ik wil nog steeds een mobiele airco, maar hik tegen de prijzen aan, ik bedoel; hoevaak gebruik je zo'n ding nu helemaal hier in dit land?
Maar vanaf volgende week wordt het snotje heet dus; heel goed! Laatste vakantie-week en wij gaan lekker kamperen, helenaal goed dus! Ga zo door, verbreek wat mij betreft alle weersrecords maar even flink alsnog!
Wel lullig voor mijn pa en ma wiens zuurverdiende vakantie letterlijk in het water is gevallen, ze komen morgen terug en moeten maandag weer aan het werk. Echt ka u tee dus!
Wat ik alleen haat zijn die altijd en eeuwige focking onweersbuien na een lekker dagje zon. Ik ben niet gauw gek te maken en love the sun, maar hier in ons wisselvallige kleine grauwe kikkerlandje wordt het altijd meteen zo benauwd als de neten. Vergelijk eens 30 graden in zuidspanje met 30 graden hier in nederland; wereld van verschil; alsof er een fohn op je gezicht wordt gezet als je uit je eigen koelte komt.
Overigens vind ik slapen in de klamme hitte wel een straf. Ik wil nog steeds een mobiele airco, maar hik tegen de prijzen aan, ik bedoel; hoevaak gebruik je zo'n ding nu helemaal hier in dit land?
Maar vanaf volgende week wordt het snotje heet dus; heel goed! Laatste vakantie-week en wij gaan lekker kamperen, helenaal goed dus! Ga zo door, verbreek wat mij betreft alle weersrecords maar even flink alsnog!
Wel lullig voor mijn pa en ma wiens zuurverdiende vakantie letterlijk in het water is gevallen, ze komen morgen terug en moeten maandag weer aan het werk. Echt ka u tee dus!
zaterdag 1 augustus 2009 om 08:39
quote:hans66 schreef op 31 juli 2009 @ 09:18:
Wat dacht je van de komende dagen, Metatron? Ik zie Yasmijn, een geboren zonaanbidder, al in de lucht springen en roepen: "Jeueueueueuj!"Correct! Jammer alleen dat ik moet werken maar de avonden in de tuin zijn heerlijk natuurlijk.
Wat dacht je van de komende dagen, Metatron? Ik zie Yasmijn, een geboren zonaanbidder, al in de lucht springen en roepen: "Jeueueueueuj!"Correct! Jammer alleen dat ik moet werken maar de avonden in de tuin zijn heerlijk natuurlijk.
zaterdag 1 augustus 2009 om 09:11
Binnen: 22 graden.
Buiten: 24 graden, bewolkt.
Nou, 100 % zeker dat er een hittegolf zou komen ben ik niet. De laatste 3 hierboven vermelde dagen zijn in elk geval zomers, d.w.z. de max. temperatuur is minimaal 25 graden. Na die hete dagen wordt het iets minder. 9 en 10 augustus zullen weer iets kouder zijn.
Zie
http://www.knmi.nl/waarsc ... rwachtingen/ensemble.html
Buiten: 24 graden, bewolkt.
Nou, 100 % zeker dat er een hittegolf zou komen ben ik niet. De laatste 3 hierboven vermelde dagen zijn in elk geval zomers, d.w.z. de max. temperatuur is minimaal 25 graden. Na die hete dagen wordt het iets minder. 9 en 10 augustus zullen weer iets kouder zijn.
Zie
http://www.knmi.nl/waarsc ... rwachtingen/ensemble.html