HalloMeeting

30-07-2009 21:29 1738 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er komt een forum meeting!

Wanneer? Zaterdag 31 oktober. Halloween!!

Waar? Den Haag

Hoe laat? 16:00

Aanmelden? Door te mailen naar het adres in mijn motto dan stuur ik je de link van de Hyves.

Hoop jullie dan te zien!

Met zeeeeeeer grote dank aan Zwieber die alles op locatie regelt!

En dan nu nog een poll, want die vind ik leuk

Meeting?

Totaal aantal stemmen: 220

Ik ben er bij! (13%)
Misschien (38%)
Echt niet (37%)
Wil wel...kan niet... (11%)
quote:minny schreef op 30 juli 2009 @ 23:07:

[...]

Tsssssk...heb ik allang gedaan oh brutale onderdaan! Huh,ik zie niks...
quote:floor72 schreef op 30 juli 2009 @ 23:05:

Is er al een lijstje wie er wel en niet van de partij zijn? Enne Min.. kunnen we carpoolen?Ik ga er al wat eerder heen en blijf er ook slapen. In Den Haag dan, niet in het restaurant natuurlijk. Tenzij ze dat goed vinden
Alle mails tot nu toe zijn beantwoord, alle aanmeldingen geaccepteerd
Mén, jij bent snel!

Thanx, Minny
Min, kijk eens wat je ziet als je mijn Hyves aanklikt! Zou je dat even willen doen? en dat even willen doorgeven aan mij per mail? Thanks.
quote:juniper8 schreef op 30 juli 2009 @ 21:31:

Pff, wil wel maar weet niet of ik ook durf hoor. Dus ik stem op misschien, denk er nog ff over na.

Heel herkenbaar.
aangemeld op de hyves.

Misschien kom ik toch
quote:Zuigstengel schreef op 30 juli 2009 @ 23:16:

Min, kijk eens wat je ziet als je mijn Hyves aanklikt! Zou je dat even willen doen? en dat even willen doorgeven aan mij per mail? Thanks. Gedaan!
Moordwijffie, je moet wel komen hoor
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:minny schreef op 30 juli 2009 @ 23:30:

[...]

Gedaan!Weer meel terug Min..
Misschien dat ik ook de grote stap ga wagen (minny ik heb je gemaild)
quote:Nijntje schreef op 30 juli 2009 @ 22:21:

Je mot wel even de verjaardag van de schoonmoeder van je overbuurvrouw afzeggen, das alles.
Min, ik ga zo te bedde....zal voor jou wel een latertje worden....

Doei, Perel.
Klinkt leuk, zo'n meeting. Omdat ik, al jaren, vooral een meelezer ben, moet ik er nog ff over nadenken. En eventueel een hyves-profiel aanmaken. "Wie zit er nu op mij te wachten" was ook zo'n beetje mijn eerste gedachte... Aan de andere kant zou het zomaar wel eens heel gezellig kunnen worden. Heb al een paar forummers gespot uit Gelderland... Samen gaan maakt de stap misschien wat minder eng!?
quote:Schravelvot schreef op 30 juli 2009 @ 23:44:

Misschien dat ik ook de grote stap ga wagen (minny ik heb je gemaild)Jaaaaaaaaaa, nog eentje die ik "ken" van het ruiltopic.. Maar ik mis er nog een aaaaaantal. Kom op..
quote:Schravelvot schreef op 30 juli 2009 @ 23:44:

Misschien dat ik ook de grote stap ga wagen (minny ik heb je gemaild)Mail terug
Iedereen is welkom wat mij betreft hoor, en als ik je niet ken dan leer ik je wel kennen. Wellicht kent ook niet iedereen mij
quote:mirte2 schreef op 30 juli 2009 @ 23:48:

En eventueel een hyves-profiel aanmaken. "Wie zit er nu op mij te wachten" was ook zo'n beetje mijn eerste gedachte... Aan de andere kant zou het zomaar wel eens heel gezellig kunnen worden. Ik heb zojuist ook een aparte hyves aangemaakt, toch nog enige privacy op die manier (en het moest er toch een keer van komen haha)
He getverrederrie. Wil ik even bij mijn vrienden op hun hyves rondneuzen, zo voor het slapen gaan me even op de hoogte stellen van de naadjes van hun kousen van vandaag, kom ik daar ook niet op, want ja... als je niet wil dat ze bij jou komen koekeloeren, mag jij het bij een ander ook niet....

Wie heeft er een prettige tussenoplossing voor dit probleem, zo van een beetje privé maar niet alles?

En anders Minny, gooi je me er maar weer vanaf, dan maak ik morgen wel een andere hyves.

Pffffff......
quote:Schravelvot schreef op 30 juli 2009 @ 23:56:

[...]

Ik heb zojuist ook een aparte hyves aangemaakt, toch nog enige privacy op die manier (en het moest er toch een keer van komen haha)Je bent toegevoegd!
Dan heb je jezelf helemaal geblokkeerd gezet. Je kan jezelf zichtbaar voor vrienden en voor vrienden van vrienden zetten. Dan worden je eigen spiekmogelijkheden ook weer groter
Heb een tijdje geleden mijn hyves verwijderd vanwege "ongewenst" gezeur van mensen die ik wel had geaccepteerd maar daar later spijt van had. Had het ff helemaal gehad met hyves! Maar zo'n meeting... Ik vind het toch wel rete-spannend en wordt er ook nieuwsgierig van:)). Misschien moet ik me dan toch maar over mjn hyves-aversie heen zetten.
Anders maak je met je forumnick een Hyves alleen hiervoor aan Mirte.
Maar, ff serieus, hoe gaat dat dan op zo'n meeting? Ga je jezelf dan voorstellen, zo van "ik ben Mirte2, die met die teckel-avatar maar eigenlijk heet ik..." ?
quote:minny schreef op 31 juli 2009 @ 00:04:

Anders maak je met je forumnick een Hyves alleen hiervoor aan Mirte.Oh ja, dat kan natuurlijk ook .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven