HalloMeeting
donderdag 30 juli 2009 om 21:29
Er komt een forum meeting!
Wanneer? Zaterdag 31 oktober. Halloween!!
Waar? Den Haag
Hoe laat? 16:00
Aanmelden? Door te mailen naar het adres in mijn motto dan stuur ik je de link van de Hyves.
Hoop jullie dan te zien!
Met zeeeeeeer grote dank aan Zwieber die alles op locatie regelt!
En dan nu nog een poll, want die vind ik leuk
Wanneer? Zaterdag 31 oktober. Halloween!!
Waar? Den Haag
Hoe laat? 16:00
Aanmelden? Door te mailen naar het adres in mijn motto dan stuur ik je de link van de Hyves.
Hoop jullie dan te zien!
Met zeeeeeeer grote dank aan Zwieber die alles op locatie regelt!
En dan nu nog een poll, want die vind ik leuk
vrijdag 31 juli 2009 om 00:17
quote:mirte2 schreef op 31 juli 2009 @ 00:06:
Maar, ff serieus, hoe gaat dat dan op zo'n meeting? Ga je jezelf dan voorstellen, zo van "ik ben Mirte2, die met die teckel-avatar maar eigenlijk heet ik..." ?
We gaan in een kring zitten:
Jij: Ik ben Mirte, ik ben een Viva-forummer.
Wij: Hallo Mirte!
O nee, je wilde serieus..... surrie
Erm,ik denk dat als je binnen komt er vast al wel iemand is, want Zwieb en Minny zijn er natuurlijk 's morgens al.... En dan kom je dus binnen en degenen die binnen zijn heten je dan juichend welkom. Je hebt natuurlijk je Avatar-button op, dus iedereen weet ook wie je hier bent! Het zal zijn of we ons al jaaaaren kennen, want we spreken ons hier al elke dag. Je neemt een drankje en voelt je meteen net zo thuis als hier.
Maar, ff serieus, hoe gaat dat dan op zo'n meeting? Ga je jezelf dan voorstellen, zo van "ik ben Mirte2, die met die teckel-avatar maar eigenlijk heet ik..." ?
Erm,ik denk dat als je binnen komt er vast al wel iemand is, want Zwieb en Minny zijn er natuurlijk 's morgens al.... En dan kom je dus binnen en degenen die binnen zijn heten je dan juichend welkom. Je hebt natuurlijk je Avatar-button op, dus iedereen weet ook wie je hier bent! Het zal zijn of we ons al jaaaaren kennen, want we spreken ons hier al elke dag. Je neemt een drankje en voelt je meteen net zo thuis als hier.
vrijdag 31 juli 2009 om 00:26
quote:Britannia schreef op 31 juli 2009 @ 00:17:
[...]
*had 't ff te druk met fröbelen, is nog best moeilijk zo'n button maken*
Nou, meer heb ik niet nodig om overgehaald te worden, lijkt me heerlijk zo'n warm forum bad!
[...]
*had 't ff te druk met fröbelen, is nog best moeilijk zo'n button maken*
Nou, meer heb ik niet nodig om overgehaald te worden, lijkt me heerlijk zo'n warm forum bad!