HalloMeeting
donderdag 30 juli 2009 om 21:29
Er komt een forum meeting!
Wanneer? Zaterdag 31 oktober. Halloween!!
Waar? Den Haag
Hoe laat? 16:00
Aanmelden? Door te mailen naar het adres in mijn motto dan stuur ik je de link van de Hyves.
Hoop jullie dan te zien!
Met zeeeeeeer grote dank aan Zwieber die alles op locatie regelt!
En dan nu nog een poll, want die vind ik leuk
Wanneer? Zaterdag 31 oktober. Halloween!!
Waar? Den Haag
Hoe laat? 16:00
Aanmelden? Door te mailen naar het adres in mijn motto dan stuur ik je de link van de Hyves.
Hoop jullie dan te zien!
Met zeeeeeeer grote dank aan Zwieber die alles op locatie regelt!
En dan nu nog een poll, want die vind ik leuk
vrijdag 31 juli 2009 om 01:27

vrijdag 31 juli 2009 om 01:29
Leuk initiatief! Zit al op de hyves en ben wel voornemens te komen. Ook wel een beetje het gevoel dat mensen dan zeggen "en jij bent? ... Twompie? Van het forum? Vi-va-fo-rum toch wel he? Neuh gaat geen belletje rinkelen Twom-pie" hehehhee.
Maaaar dat maakt niet uit, heb al genoeg namen gezien op hyves waar ik graag een gezicht bij zou willen zien dus ga ter bevrediging van mijn nieuwsgierigheid en erg ongezellig zal het toch niet worden dus ook voor een leuke middag/avond.
Maaaar dat maakt niet uit, heb al genoeg namen gezien op hyves waar ik graag een gezicht bij zou willen zien dus ga ter bevrediging van mijn nieuwsgierigheid en erg ongezellig zal het toch niet worden dus ook voor een leuke middag/avond.
vrijdag 31 juli 2009 om 01:43
Ja, leuk initiatief! Helaas ben ik dan waarschijnlijk niet in NL. Mocht het zo uitkomen dat ik er (nog) wel ben kom ik graag. Kan ik me dan tegen die tijd nog aanmelden?
en maar hopen dat de voorspellingen omtrent de Mex griep niet uitkomen (dat 1 op de 3 Nederlanders tegen die tijd doodziek in bed ligt.....)
en maar hopen dat de voorspellingen omtrent de Mex griep niet uitkomen (dat 1 op de 3 Nederlanders tegen die tijd doodziek in bed ligt.....)
vrijdag 31 juli 2009 om 01:53
Ja, ben aan de race Iry
Nee te veel forummers. Ik val IRL best mee maar denk niet dat men van de eerste forumindruk nog een toffe indruk kan maken. Plus privacy, die heb ik nodig. He, als ik kon zuipen dan zou ik komen maar ik ben alcoholist-af.
Tenzij het verkleedpartijtje wordt, dan kom ik als de duivel (Halloween he). Dat was vorig jaar ook een succes.
*is moe*
Nee te veel forummers. Ik val IRL best mee maar denk niet dat men van de eerste forumindruk nog een toffe indruk kan maken. Plus privacy, die heb ik nodig. He, als ik kon zuipen dan zou ik komen maar ik ben alcoholist-af.
Tenzij het verkleedpartijtje wordt, dan kom ik als de duivel (Halloween he). Dat was vorig jaar ook een succes.
*is moe*

vrijdag 31 juli 2009 om 01:54
vrijdag 31 juli 2009 om 02:09