HalloMeeting
donderdag 30 juli 2009 om 21:29
Er komt een forum meeting!
Wanneer? Zaterdag 31 oktober. Halloween!!
Waar? Den Haag
Hoe laat? 16:00
Aanmelden? Door te mailen naar het adres in mijn motto dan stuur ik je de link van de Hyves.
Hoop jullie dan te zien!
Met zeeeeeeer grote dank aan Zwieber die alles op locatie regelt!
En dan nu nog een poll, want die vind ik leuk
Wanneer? Zaterdag 31 oktober. Halloween!!
Waar? Den Haag
Hoe laat? 16:00
Aanmelden? Door te mailen naar het adres in mijn motto dan stuur ik je de link van de Hyves.
Hoop jullie dan te zien!
Met zeeeeeeer grote dank aan Zwieber die alles op locatie regelt!
En dan nu nog een poll, want die vind ik leuk
donderdag 30 juli 2009 om 23:08
donderdag 30 juli 2009 om 23:48
Klinkt leuk, zo'n meeting. Omdat ik, al jaren, vooral een meelezer ben, moet ik er nog ff over nadenken. En eventueel een hyves-profiel aanmaken. "Wie zit er nu op mij te wachten" was ook zo'n beetje mijn eerste gedachte... Aan de andere kant zou het zomaar wel eens heel gezellig kunnen worden. Heb al een paar forummers gespot uit Gelderland... Samen gaan maakt de stap misschien wat minder eng!?

donderdag 30 juli 2009 om 23:56
quote:mirte2 schreef op 30 juli 2009 @ 23:48:
En eventueel een hyves-profiel aanmaken. "Wie zit er nu op mij te wachten" was ook zo'n beetje mijn eerste gedachte... Aan de andere kant zou het zomaar wel eens heel gezellig kunnen worden. Ik heb zojuist ook een aparte hyves aangemaakt, toch nog enige privacy op die manier (en het moest er toch een keer van komen haha)
En eventueel een hyves-profiel aanmaken. "Wie zit er nu op mij te wachten" was ook zo'n beetje mijn eerste gedachte... Aan de andere kant zou het zomaar wel eens heel gezellig kunnen worden. Ik heb zojuist ook een aparte hyves aangemaakt, toch nog enige privacy op die manier (en het moest er toch een keer van komen haha)
donderdag 30 juli 2009 om 23:58
He getverrederrie. Wil ik even bij mijn vrienden op hun hyves rondneuzen, zo voor het slapen gaan me even op de hoogte stellen van de naadjes van hun kousen van vandaag, kom ik daar ook niet op, want ja... als je niet wil dat ze bij jou komen koekeloeren, mag jij het bij een ander ook niet....
Wie heeft er een prettige tussenoplossing voor dit probleem, zo van een beetje privé maar niet alles?
En anders Minny, gooi je me er maar weer vanaf, dan maak ik morgen wel een andere hyves.
Pffffff......
Wie heeft er een prettige tussenoplossing voor dit probleem, zo van een beetje privé maar niet alles?
En anders Minny, gooi je me er maar weer vanaf, dan maak ik morgen wel een andere hyves.
Pffffff......
vrijdag 31 juli 2009 om 00:01
Heb een tijdje geleden mijn hyves verwijderd vanwege "ongewenst" gezeur van mensen die ik wel had geaccepteerd maar daar later spijt van had. Had het ff helemaal gehad met hyves! Maar zo'n meeting... Ik vind het toch wel rete-spannend en wordt er ook nieuwsgierig van:)). Misschien moet ik me dan toch maar over mjn hyves-aversie heen zetten.