Bezig voor de eerste - part 2

21-10-2007 13:37 3989 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naam:Leef

tijd:Bevallen:Naam:J/M:Sari 1975327 mei '08LaureMMeggie782924 juli '08OlivierJ_Sungirl_2914 aug. '08KayneJAmy803128 aug. '08Merle SophieMTijn252930 sept. '08MerijnJLode263 nov. '08BramJKaatje1981275 jan. '09NickJKusje2511 maart '09AnnabelMSouth2914 juli '09SouthminiMNaam:Leef

tijd:Bezig

sinds:Uitgerekend:Bijzonderheden:Troela468124nov. '0715 nov. Een meisje!! Naam:Leef

tijd:Bezig

sinds:NOD*:Bijzonderheden:Winterdip32aug. '07Bloempje66629febr. '08

* NOD = Niet Ongesteldheids Dag!

Dus de dag waarop je ongesteld moet worden, maar niet wil natuurlijk.
heeej hallooooooooooooooooo!!!!

De vakantie gangert is weer terug :P

We hebben het echt heerlijk gehad!!!

Ik post wel ff kort, zo weer verder vertellen!!

Eers alles van jullie ff lezen!!! xxx!!!
Bloempje, welkom terug!!!

Dat is snel gegaan zeg. Hoe hebben jullie het gehad? Ik heb je gemist hoor.

Ik lees het allemaal wel.

Hier niets nieuws onder de zon in ieder geval. Jij nog wat leuks te melden?

xxx
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
zo, hehe! Alles bij gelezen en intussen ook even met de halve buurt gebabbeld, ze wilden allemaal weten hoe we het hadden gehad en de buren die op de katten hadden gepast moesten we ook nog even wat geven natuurlijk. We hebben daar de lokale hongaarse wijn (tokaj) gekocht, wat hongaarse biertjes en natuurlijk goulash kruiden! Ze vonden het helemaal geweldig, dus da's mooi.

En onze reis: we zijn heel rustig aan vertrokken via duitsland naar Tsjechie en daar ook Praag bekeken. Daarna hebben we een nachtje in Bratislava gestaan (hoofdstad Slowakije). deze stad deed ons echt verbazen! Het lag niet in de planning om daar naar toe te gaan, maar het liep nou eenmaal zo en we hebben echt besloten er nog eens naar toe terug te gaan! het is een bruisende gezellige stad die ik je echt kan aanraden.

Daarna door gegaan naar Hongarije waar we 5 nachten aan het Balatonmeer zijn blijven staan en hier moet ik echt even wat meer over vertellen...

Vrienden van ons hadden het laatst over een naturisten camping vanwege dat je dan een mooi egaal kleurtje krijgt (ipv bikini strepen) Enigzins nieuwsgierig hierdoor geworden, besloten wij dus ook bij een kleine naturisten camping aan het meer te gaan staan. Als het ons niet bevalt, zijn we zo weg, dachten we. Niets te verliezen dus, want het is niet dat je bloot móet.

De eerste dag moesten we erg lachen om een wat flinke dame die helemaal naakt op een fiets zat (waar is de fiets gebleven???) en nog wel een aantal zaken die ons ook niet echt practisch leken... Maar uiteindelijk went het wel. En als je dan op stap wil, denk je op eens: "gedver, moet ik die warme kleding aan!" Dat had ik eerlijk waar niet verwacht. Je ziet dat niemand perfect is en dat ze het allemaal accepteren, eigenlijk heel verlossend...

En een ander zeer gewensd bij effect: stiekum werden we behoorlijk geprikkeld door elkaar de hele tijd naakt te zien (had ik nog allerminst verwacht!!) . Ik geloof het nog bijna niet, maar met veel plezier hebben we het ongedwongen elkedag met elkaar gedaan! En het was heerlijk met absoluut geen verplichte nummertjes, ik kan het zo iedereen aanraden!

Zo stom, dan ben je weer in een koeler klimaat en ben je de hele dag gekleed en dan heb ik er direct weer minder zin in...

Maarja, na 6 heerlijke dagen zijn we weer via duitsland terug naar Nederland gereden waar we vandaag aan het einde van de middag aan kwamen.

Het is fijn om weer in je eigen douche/wc te zijn en je lieve katten om je heen te hebben, maar ik mis nu al het lekker relaxte leven dat we op vakantie hebben. geheel zonder stress en vol warmte en liefde... Het was een super vakantie...

En nu wacht er een enorme was stapel op me helaas, da's dan ook weer jammer....
Hahaha, Bloempje, wat een fantastisch verhaal! Echt geweldig. Maar super dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad. Heerlijk voor je want je was er wel echt aan toe.

Persoonlijk krijg ik de bibbers bij naturistencampings. Maar dat komt omdat mijn ouders me er eens naartoe hebben gesleept op een leeftijd waarbij je dat gewoon niet moet doen (ontluikende puber zeg maar). Het was trouwens maar 1 dagje hoor. Maar wij stonden op een camping in de buurt van vrienden van mijn ouders. En zij stonden dus op een naturistencamping. Dus kwamen we met het hele gezin een dagje 'buurten'. Ik vond het vreselijk, vrienden van mijn ouders, hun kinderen (waaronder een leuke zoon van een jaar of 16) die mij dan ineens naakt zouden zien!!! Terwijl ik ze dus kende van verjaardagen bij ons thuis enzo. Moet je ineens met je drie schaamharen met ze aan tafel! Of nog leuker; 'Ga lekker even badmintonnen!' Aaaargh!

Ik was zo gegeneerd. Ik snap nog steeds niet waarom die vrienden toen niet een dagje naar ons zijn toe gekomen. Had me zeker een trauma bespaard.

Fijn dat je er weer bent!

Wat vind je trouwens van Dreadlokjes verhaal? Ze is verliefd! Is dat niet briljant?

xxx
Winter, weet je zeker dat het een naturisten camping was en niet een nudisten camping? Bij de 1e mag je nl kleding aan houden als je dat wil (ik heb mijn bikinibroekje niet uitgehad eerlijk gezegd) en bij de 2e is naakt zijn verplicht. Daarom dachten we dat we de camping ook wel aan konden. Een ander belangrijk feit was dat er vooral Hongaren stonden (ken ik lekker niet en we verstaan elkaar ook lekker niet, heerlijk!) want het idee een bekende tegen het lijf te lopen... Brrr!!!

En in jou geval, net als je gaat puberen, nee dat is echt heel sneu als je dan (ook nog eens met bekenden) daar móet zijn... als ik jou was, had ik zo'n scene gemaakt dat ik huisarrest ofzo had gekregen! hahaha! Maar ik snap dan je weerstand wel.

Ja ik heb gisteren alles verder nog gelezen, maar was eigenlijk erg moe. Aangezien ik had geschreven dat ik nog wat zou posten hier, heb ik ff alleen mijn verhaal gedaan, ik bedacht me dat ik de rest beter vandaag kon typen, dan komt er tenminste ook nog wat zinniges uit!

Ik heb idd van de crush van Dread gelezen, geweldig! Dit is echt een boost natuurlijk ff! Echt geweldig dat er weer licht is aan de andere kant van de tunnel! Maar het lijkt me ook erg moeilijk om aan iets te beginnen (super leuk en spannend enzo) terwijl je net een heel heftige gebeurtenis achter de rug hebt. Maar Dread, ben blij dat je schrijft dat julllie het lekker op jou tempo kunnen doen! Hebben jullie nu al een date om elkaar in real-life te zien? Lijkt me zoooooooooooooooooooooo spannend! Ik heb zelf eens iemand via de chat leren kennen (al weer ruim 10 jaar geleden) hij was looking for love, maar ik woonde al samen met mijn vriend. Maar het klikte zo goed dat we met het stappen eens hebben afgesproken (mijn vriend natuurlijk ook mee, hij had ook al met het zitten chatten en dat klikte ook goed) Het leuke is, die knul was met ons huwelijk de ceremonie meester! ik vind dat nogsteeds zo leuk!

Oh en south, van harte met je mooie meisje! Ik heb net ook ff de foto's bekeken en je bent met recht super trots! Ook een leuke naam inderdaad! Ik snapte alleen niet zo goed waarom de ambulance nou bij de bevalling klaar stond, je niet mee wou en alles toch voorspoedig ging... Maar misschien was ik gisteren toch nog te duf om het goed te kunnen lezen hoor, dat moet je me dan maar vergeven

Troela, wat een mooie foto's! En wat fijn dat je voor je werk de knoop hebt kunnen door hakken zodat je je weer lekker in je vel kan voelen op je werk! Dat is zooooooooooooooooo belangrijk! Ik vind het echt super goed van je dat je voor jezelf hebt gekozen.

Lode, wat een verassing, je trouwerij! mooie jurk! En jullie hebben mooi weer gehad, als ik o de zon zie op de foto's.

En echt geweldige foto van Bram erbij! Wat een lekker ding! hihihi!

Ik hoop niet dat ik nog op wat belangrijks ben vergeten te regageren... Het was best veel dat hier toch in 2 weekjes gebeurt.

Veel liefs en dikke knuf aan julle allen!
Hey lieve meiden!! Ben ik ook weer! Heb een aantal fantastische dagen gehad aan zee met een vriendin van me. Enne... condooms bleven in portomonnee hoor!! Heb eigenlijk totaal geen behoefte aan een one-nigth-stand... ben ik nooit een type voor geweest... geloof ik... Nee, Dreadje heeft nog steeds vlinders in haar buik... en... het allerleukste is... a.s. zaterdag ga ik hem in het echt ontmoeten....... SPANNEND!!!!! Brrrrrr........... zit me al dagen druk te maken om wat ik aan moet doen............. Hahahaha!!! En straks valt hij hartstikke tegen...... dat kan ook toch........ brrrrrrrrr......... krijg er wel de kriebels van hoor!

Oh ja, een vriendin van mij is afgelopen weekend bevallen van een zoontje!!! Daar ga ik dit weekend ook heen. Dus Troela, mini-meeting? Hahahaha!!

M'n eventuele aanstaande lover gaat niet naar Lowlands. Maar afhankelijk van of hij mijn lover wordt... kan ook zijn dat het niks wordt, dan spot ik er wel één tijdens Lowlands!
heeeyyy bloem!! welkom terug! wat is de tijd snel gegaan zeg... het leek of je van de week pas weg ging. ik heb kostelijk gelachen om je verhaal!! superleuk dat jullie het zo naar je zin gehad hebben!!!

dread zeker doen we een mini-meeting!!! wanneer kom je? zaterdagochtend ben ik aan het werk en anders kom je maar op de koffie hoor!!! lijkt me wel leuk als je daar tijd voor zou hebben!! jaja, haar derde zoontje en wat een leuke naam!

super dat jij ook van die leuke dagen gehad hebt! ooohhh en ik hoop dat die vlinders na de first date alleen maar meer worden! zooo spannend!!!!
Ik zou eerst zondag naar vriendin op kraamvisite gaan... maar het wordt waarschijnlijk zaterdag, maar dat moet ik nog ff overleggen met haar. Lijkt me leuk om je te ontmoeten Troela!
Hey Dreadlokje, jij ook weer terug? Dus je hebt het naar je zin gehad met je vriendin? Lekker joh! En wat leuk dat je 'hem' morgenavond gaat ontmoeten. Jeetje wat zal dat spannend zijn. Lijkt me zooooo leuk! Weet je al wat je aantrekt? Welke parfum je op doet enz? En woont hij bij je in de buurt? Hebben jullie op 'neutraal terrein' afgesproken? Vertel eens!!!

Ik ben net terug van de tietentosti. Ofwel, mammografie. De boel flink geplet maar het viel me reuze mee. Ze konden alleen de zijkanten niet zo goed zien dus moest ik maar gelijk door naar de echografie en hebben ze ook nog uitgebreid met een echo naar mijn borsten gekeken. Dus ik lag daar, op dat echoscherm te kijken, stiekem mijmerend dat daar dan ineens een vruchtje te zien zou zijn. Maar ja, dan zou er anatomisch iets niet helemaal goed zitten vrees ik. Al met al zit ik aardig vol met cystes, schijnt. Maar dat is helemaal niet erg. Gewoon soort van "blaasjes" met vocht. Kunnen ook groter worden of weer leeglopen, zei ze. Waarop ik zei: "Dan is het niet te hopen dat ze allemaal leeglopen want dan houd ik geen tiet meer over!"

Afijn, ik was blij dat ze de tijd voor me namen. Ook een longfoto laten maken dus volgende week de huisarts (die lekkere ) maar eens bellen voor de uitslag.

xxx
spannend hoor dread, aanstaande zaterdag... ik zal aan je denken! Lijkt me ook super spannend!

je houd ons op de hoogte he???

Winter, fijn dat alles in orde is met "de meisjes in de tosti" in iedergeval!

En hoezo heb je de long foto laten maken? Heb je daar

ook last van? Heb ik wat gemist?

En niet te veel staren straks naar die lekkere huisarts he??? (of geeft hij de uitslag telefonisch door?)

Zo, en ik ben echt super inactief zeg, niet normaal...

Gisteren ook alleen maar op de bank gehangen. Okee wel 2 wassen gedraaid en een beetje de spullen opgeruimd, maar er ligt nogsteeds overal camping spul en in de badkuip staan nogsteeds alle planten (was handig voor de kattenoppas, krijgen ze in 1x water)...

Ik ga me zo even een schop onder de kont geven in iedergeval...
Hee luie Bloempje!

Nouja, last, last... groot woord. Maar ik merkte dat ik zo kortademig was (tjee, hoe zou dat nou komen?!), en ook af en toe wel eens last had/heb van mijn rug, halverwege. Dus echt op longhoogte. En aangezien ik helemaal gek word van het (stijgende) aantal kankergevallen in mijn omgeving dacht ik: 'Als ik toch een mammografie moet laten maken, laat ze dan ook gelijk maar eens een longfoto maken.'

Ik had gewoon even heel erg veel behoefte aan een check. Nou maar hopen dat alles goed is. Ik neem aan de dokter de uitslag gewoon telefonisch doorgeeft, als alles goed is in ieder geval. Als hij opbelt met de vraag of ik even langs wil komen dan zou ik wel nerveus worden ja. Zo graag wil ik hem niet nog een keer zien hoor

Heerlijk toch, bankhangen. Wat zou je jezelf druk maken, je hebt nog steeds vakantie hoor!

xxx
hey even kort voor dread hoor... ik stuur je wel even mijn nummer via hyves, dan kun je eventueel een berichtje sturen want ik kom vanaf nu tot morgenavond niet meer op de computer.
Hey Troela, heb je berichtje gehad! Ik zal je wel ff sms-en dan. Leuk een mini-meeting!!! Dat wordt een leuke, maar ook spannende dag voor mij morgen...

Ff een update van mijn eerste ontmoeting met de man waarmee ik tot nu toe heeeeel erg leuk contact mee heb: morgenavond hebben we om 20.00 uur afgesproken (spannend..... ), hij woont in Zuid-Holland (1.45 uur rijden...), vandaar dat ik het combineer met vrienden van mij, want Zuid-Holland ligt aan de route waar die vrienden wonen. En dus ook waar Troela woont! Gezellig!! Maar ik kom dus naar zijn huis, leek ons allebei leuker (ken hem al 2,5 jaar en zijn moeder ken ik 3,5 jaar, daar ga ik ook nog ff heen).

Oh, zit me de hele week al druk te maken om wat ik aan moet doen... het wordt een grijs rokje met zwart shirtje en zwarte legging (heb niet de allermooiste benen helaas...), dus simpel gekleed. En als luchtje weet ik het nog niet... ik heb Midnight Poison (Dior), Sun Delight (Jill Sander) en Diamonds (Armani)... alledrie erg lekker... Dus dat zie ik morgen wel! Hahahaha!!

Winter, goed van je dat je mammografie hebt laten maken en ook een echo. Fijn dat je ( . )( . ) er goed uitzien! Nu longen nog ff afwachten... maar dat zit vast wel goed joh!!

Zo, ik ga nog ff route bekijken voor morgen, neem gelukkig auto van mijn ouders mee... die hebben navigatie erin zitten.
Hee Troela, heb je Dreadlokje nog gezien vandaag? Grappig dat jullie gingen afspreken!

En Dreadlokje (heb jij Troela nog gezien ) HOE WAS JE DATE?! Ben zooo nieuwsgierig. Maar hoe komt het zo dat je hem EN zijn moeder al zo lang kent? Hem via een internetforum, dat had je verteld. Maar zijn moeder ook? Of ken je haar al wel in real life?

Nou, ik wacht in spanning af op je verslag hoor.

Bloempje, hoe is het met jou? Nog steeds in de heerlijk luie vakantiemood? Of ben je 'echt' weer terug zeg maar? Hoe is het met je zus, neefje en nichtje op het moment? En hebben jullie de uitslag van de huisarts al binnen inmiddels?

Fijne zondag alvast! Ik ga morgen gezellig langs bij vrienden, bbq'en. Hoop dat het weer een beetje meewerkt. En nu vroeg naar bed want ik heb me gisteravond ook weer met een stuk in mijn kraag onsterfelijk belachelijk gemaakt. Ik was om 5.00 uur thuis. En nu heb ik zere knieen van het 'dansen'. (Of wat daar voor door moest gaan...) Mijn vriend kon het niet meer aanzien en is om 0.00 uur maar naar huis gegaan. Misschien maar goed dat hij niet langer gebleven is... Voorlopig vertoon ik me in ieder geval niet meer in een straal van 200 meter van die kroeg.

Kus!

xxx
Ja, Dread en Troela hebben mekaar irl gezien! We hebben gezellig ff samen op het terras gezeten. Ik vond het erg leuk! Daarna ben ik doorgegaan naar vrienden van mij om te kraamschudden. En last but not least... de meeting met de forum-man... hahahaha! Wow! Dat was echt super... zo erg super dat ik me er zelfs een beetje voor schaam... pffffffff... ik kan je vertellen... we hebben de hele nacht geen oog dichtgedaan (ik was eigenlijk niet plan om sex te hebben... maar ja, lastig hoor als je al bijna 4 maanden "droogstaat" na een relatie van 12 jaar...)... En oeps... een condoom gescheurd... dus ikke vanmiddag nog morning-after-pil gehaald... hahahaha! Want er hadden iets te veel mensen voor de grap gezegd dat wij over 9 maanden een kindje zouden krijgen... dus ik dacht... mooi niet! Pfffff... ben weer thuis bij mijn ouders aan het bijkomen... ("waar is de zuurstof", vraagt Dreadje... )

Ik weet niet, ik laat het allemaal ff rustig tot me doordringen...
Winter, ik ken zijn moeder van een spiritueel forum en zij is later haar eigen spiri-forum begonnen, die haar zoon (mijn date van gisteravond) heeft opgezet/gemaakt... vandaar...

Hahaha... Winter, leuke avond ook gehad zo te lezen!!
hahahaha ik wist het, ik wist het!!! jammer dat het condoom gescheurd is maar als je er van genoten hebt is het goed toch? hihihih het kon ook niet uitblijven hè? ik zag het aan je ogen!! en hoe nu verder? staat er al een vervolgafspraakje?

ik vond het ook erg leuk gisteren op het terras!! ik had helemaal niet het gevoel dat ik een 'vreemde' tegenover me had.. nu jullie nog winter en bloem!!

geen katertje er aan over gehouden winter? ik had dat daarom wel graag willen zien hoor!! denk dat ik heel de avond in een scheur zou liggen!!

wanneer krijg je de uitslag van je mammo? vreselijk spannende tijd is dat altijd... ik zal duimen voor goed nieuws!!

bloem, ben je nog lui? of zijn al die wasjes al uitgewassen? ik ben inderdaad ook wel benieuwd naar jullie uitslag!! dat zal toch zolang niet meer duren?
Hahahaha! Troela, ik wist dat jij het wist! Je zei het gisteren nog tegen mij... hahahaha! Ik had ook niet het gevoel dat er een "vreemde" voor me zat gisteren! Vond het erg leuk!! En inderdaad misschien een x een meeting met ook Bloem en Winter???

Oh ja, Bloem gaat ook naar Lowlands... mini-meeting Bloem??

Hoe nu verder met mijn date? Geen idee... het was erg heftig... hahaha! Nu alles ff rustig laten zakken... In bed is hij in ieder geval de beste ooit! Hahahahahaha! Echt hoor! Alleen de rest moet ik nog ff goed gaan voelen bij mezelf... weet het niet... Vervolg-afspraak gaat er wel komen, weet alleen nog niet wanneer.
Yep, nogsteeds verschrikkelijk lui!!! eigenlijk ook te lui om te typen (echt super erg hoor) maar ik vind dat ik toch hier ff wat moet achter laten voor jullie!

Waaaaaaaaaaaahoooooooooooooooooooeee! Dread toch!!! wat zal je nu weer lekker ontspannen zijn hhihihihihihi!! en in iedergeval een zeer goed bericht, dat hij goed is in bed!!! hahaha! wel pech met het condoom, heb zelf 1x een morning after pil genomen en was daarna echt zo labiel als wat...

Mini meeting lowlands: super leuk, doen we!!!!

Winter, ik lag wel ff in een deuk hoor, na jou verhaal over die kroeg! hahaha! ik zie je vent al weg sluipen, hopende dat niet iemand denkt dat hij bij jou hoort! hahahaha!

uitslap van potje duurt nog even hoor... (helaas...) We kunnen het alleen in de ochtend aanleveren en vriend is alles behalve een ochtend mens, dus voor de vakantie is het hem niet gelukt helaas. ik hoop dat het volgende week lukt (op tijd).

Met zus enzo... tja... ik heb nogsteeds erge last van haar pieken en dalen in haar humeur... Eerlijk gezegd heb ik alleen ff een sms gestuurd dat ik weer terug was van vakantie. zit al een paar dagen te denken dat ik haar moet bellen, alleen ik heb echt helemaal geen zin er in. Er komt altijd weer een enorm verhaal wat dan 4x word herhaald... Of allemaal verwijten wat iedereen allemaal verkeerd doet enzo... heb ik na mijn vakantie nog niet zo'n zin in... Maar aan de andere kant heeft zij ook de telefoon nog niet op gepakt hoor...

Zo, en nu ga ik al toppunt van lui heid gewoon mijn bedje opzoeken... Morgen is mijn eerste werkdag al weer helaas...

ciao!
hmmm, uitslap ipv uitslag getypt....

Zu ik zo al weer naat slaap zitten uitkijken???

Mijn bedje ligt wel errugh lekker iig..
grrr, ik kan niet meer typen geloof ik....

Trusten!!

xxx
Dreadje, jij sletje! Hahahaha.... Wat een heerlijk verhaal zeg.

Maar, oeps, condoom gescheurd en morningafterpil?! Wie had dat een half jaar geleden kunnen voorspellen? Jeetje zeg. Echt genieten joh, zo blij voor je! Ben benieuwd hoe dit zich verder gaat ontwikkelen allemaal.

Bloempje, weer aan het werk? Ik hoop dat het er van de week van komt, potje inleveren. Kun je ook weer verder. Ik moet over 2 weken weer naar de gyn. Dan de boel in werking zetten. Ben het echt zat aan het worden nu.

Ik houd het even kort, zit op mijn werk.

Later meer,

Kus!
Yep vandaag weer werken helaas... Heb er ook helemaal geen zin in eigelijk... Vakantie was veul leuker!!!!

Maarja, er oet brood op de plank komen en er is werk aan de winkel!

Ik ga maar weer es verder...
Bloem, ik hoop niet dat ik beroerd ga worden van de morningafter-pil... tot nu toe niet gelukkig! Ik ben wel weer heerlijk ontspannen... nou ja... heb wel spierpijn, echt hoor! Hahahaha! Of dit een relatie wordt, weet ik niet... voorlopig niet, want hij heeft eerst zelf nog dingen uit te werken.

Voor Lowlands geef ik je tzt wel mijn mobiele nummer, is wat makkelijker afspreken! Ik heb er wel enorm veel zin in! Met wie ga jij daar heen? Ik ga met 2 vriendinnen.

Dus nog geen potje weg kunnen brengen? Je wilt toch op de duur wel duidelijkheid? Maar ja, de situatie is er nu niet naar lees ik. Spannend is het wel...

Werkse maar weer... ik heb deze week nog en dan moet ik ook aan de bak...

Winter, ik een sletje?? Beetje wel hè ... hahahaha! We hebben eerst de hele avond gezoend en gekletst... en toen de hele nacht en ochtend... je weet wel... tussendoor ook nog ff geslapen. Hij is wel 4 keer (!!!) klaar gekomen... oeps........ nu vertel ik te veel geloof ik... Niet normaal toch? Maar wel leuk!

Troela, geniet van jouw vakantie meid!!
Jeee! Dread, jullie hebben er echt een feest van gemaakt dus! hahahaha! ik geloof er niets van, van dat slapen! hahahahaha!

Maar is zeker een goed idee om nummers uit te wisselen, wat het is anders niet te doen om wat af te spreken op LL is mijn ervaring! veel te veel mensen daar...

ik ga met een een groep mensen intussen... Ik geloof dat we met 10 mensen gaan ofzo. Een paar proberen nog een ticket te krijgen dus misschien worden het er nog iets meer, maar ik ben bang dat ze pech hebben!

ik heb er ook super veel zin in! Vooral ook om snachts over de campings heen te lopen... Er lopen dan de gekste mensen rond, hahaha! (waaronder ikzelf geloof ik...)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven