HalloMeeting
donderdag 30 juli 2009 om 21:29
Er komt een forum meeting!
Wanneer? Zaterdag 31 oktober. Halloween!!
Waar? Den Haag
Hoe laat? 16:00
Aanmelden? Door te mailen naar het adres in mijn motto dan stuur ik je de link van de Hyves.
Hoop jullie dan te zien!
Met zeeeeeeer grote dank aan Zwieber die alles op locatie regelt!
En dan nu nog een poll, want die vind ik leuk
Wanneer? Zaterdag 31 oktober. Halloween!!
Waar? Den Haag
Hoe laat? 16:00
Aanmelden? Door te mailen naar het adres in mijn motto dan stuur ik je de link van de Hyves.
Hoop jullie dan te zien!
Met zeeeeeeer grote dank aan Zwieber die alles op locatie regelt!
En dan nu nog een poll, want die vind ik leuk
vrijdag 31 juli 2009 om 13:27
quote:Donkeyshot schreef op 31 juli 2009 @ 12:59:
[...]
Eerst even een paar mede-mannen ronselen Zwieb. Het lijkt me erg leuk maar niet als ik als enige man tussen pakweg 40 vrouwen zit. Dat wordt me te veel
Maar er komen vast wel meer mannen dus ik meld me wel aan.
En dan bied ik meteen vervoer aan vanaf Utrecht voor wie dat handig vindt.
Donk lijkt het je niks. Jij met je harem b.v. Ik zal de pers wel inlichten.
Iedere kerel zou er van dromen als allenige man op een "feestje" met 40 vrouwen.
[...]
Eerst even een paar mede-mannen ronselen Zwieb. Het lijkt me erg leuk maar niet als ik als enige man tussen pakweg 40 vrouwen zit. Dat wordt me te veel
Maar er komen vast wel meer mannen dus ik meld me wel aan.
En dan bied ik meteen vervoer aan vanaf Utrecht voor wie dat handig vindt.
Donk lijkt het je niks. Jij met je harem b.v. Ik zal de pers wel inlichten.
Iedere kerel zou er van dromen als allenige man op een "feestje" met 40 vrouwen.
vrijdag 31 juli 2009 om 14:14
vrijdag 31 juli 2009 om 14:33
quote:kaatje_85 schreef op 31 juli 2009 @ 14:31:
ik wil niet aan de hyves maar misschien wil ik wel meehee! En anonimiteit is overrated
Je hoeft niks met je eigen hyves te doen, alleen aanmelden bij Minny en je kan mee =D
Oh jee nu ben ik zelfs mensen aan het overhalen
ik wil niet aan de hyves maar misschien wil ik wel meehee! En anonimiteit is overrated
Je hoeft niks met je eigen hyves te doen, alleen aanmelden bij Minny en je kan mee =D
Oh jee nu ben ik zelfs mensen aan het overhalen
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
vrijdag 31 juli 2009 om 14:34
quote:courageux schreef op 31 juli 2009 @ 13:46:
ik merk alleen wel dat ik alweer eens... de jongste ben
kunnen jullie geen meet voor jullie kids organiseren?
ga ik daar wel bijzitten... voel ik me wat ouder Hoe oud ben je als ik vragen mag???? Ik zit er ook over te denken om te gaan. Enige wat me tegenhoudt is de afstand, is voor mij 2 uur reizen, met een beetje belabberde aansluiting 2.5 uur... Ik ben 20, dus ook 1 van de jongsten denk ik?
ik merk alleen wel dat ik alweer eens... de jongste ben
kunnen jullie geen meet voor jullie kids organiseren?
ga ik daar wel bijzitten... voel ik me wat ouder Hoe oud ben je als ik vragen mag???? Ik zit er ook over te denken om te gaan. Enige wat me tegenhoudt is de afstand, is voor mij 2 uur reizen, met een beetje belabberde aansluiting 2.5 uur... Ik ben 20, dus ook 1 van de jongsten denk ik?
vrijdag 31 juli 2009 om 14:38
quote:Sopsie schreef op 31 juli 2009 @ 14:34:
[...]
Hoe oud ben je als ik vragen mag???? Ik zit er ook over te denken om te gaan. Enige wat me tegenhoudt is de afstand, is voor mij 2 uur reizen, met een beetje belabberde aansluiting 2.5 uur... Ik ben 20, dus ook 1 van de jongsten denk ik?jij moet mee! dan ben ik tenminste niet de jongste ... die eer is nu aan jou
[...]
Hoe oud ben je als ik vragen mag???? Ik zit er ook over te denken om te gaan. Enige wat me tegenhoudt is de afstand, is voor mij 2 uur reizen, met een beetje belabberde aansluiting 2.5 uur... Ik ben 20, dus ook 1 van de jongsten denk ik?jij moet mee! dan ben ik tenminste niet de jongste ... die eer is nu aan jou
vrijdag 31 juli 2009 om 14:46
Zucht... Ik heb het hele topic doorgelezen en ik durf eigenlijk helemaal niet te komen, want zo lang schrijf ik nog niet mee enzo, maar het lijkt me ook wel weer heel leuk, dus eigenlijk kom ik hier schoorvoetend en lief kijkend vragen of er meer mensen uit Groningen en omgeving komen. En dat ik dan misschien wel mee durf omdat als we met meer gaan ik niet alleen naar binnen hoef. Ik heb trouwens een auto, waar sowieso twee en met proppen vier mensen in kunnen. Dus lenige mensen kunnen zich dubbelvouwen op mijn achterbank.
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn