HalloMeeting
donderdag 30 juli 2009 om 21:29
Er komt een forum meeting!
Wanneer? Zaterdag 31 oktober. Halloween!!
Waar? Den Haag
Hoe laat? 16:00
Aanmelden? Door te mailen naar het adres in mijn motto dan stuur ik je de link van de Hyves.
Hoop jullie dan te zien!
Met zeeeeeeer grote dank aan Zwieber die alles op locatie regelt!
En dan nu nog een poll, want die vind ik leuk
Wanneer? Zaterdag 31 oktober. Halloween!!
Waar? Den Haag
Hoe laat? 16:00
Aanmelden? Door te mailen naar het adres in mijn motto dan stuur ik je de link van de Hyves.
Hoop jullie dan te zien!
Met zeeeeeeer grote dank aan Zwieber die alles op locatie regelt!
En dan nu nog een poll, want die vind ik leuk
vrijdag 31 juli 2009 om 11:23
vrijdag 31 juli 2009 om 11:25
quote:Donkeyshot schreef op 31 juli 2009 @ 11:23:
Niet om het organisatiecomité te willen bekritiseren ofseau (veels te leuk initiatief) maar omdat de vraag opborrelt:
Waarom is als locatie gekozen voor die mooie stad achteh de duine ? Ligt niet wat je noemt heel centraal, toch ?Omdat ik me opwerp om alle praktische zaken te regelen en het bij mij in de buurt was. Ik ga niet tig keer op en neer pendelen naar bijvoorbeeld Utrecht. En anders gebeurt het niet. Min en ik waren het wachten zat.
Niet om het organisatiecomité te willen bekritiseren ofseau (veels te leuk initiatief) maar omdat de vraag opborrelt:
Waarom is als locatie gekozen voor die mooie stad achteh de duine ? Ligt niet wat je noemt heel centraal, toch ?Omdat ik me opwerp om alle praktische zaken te regelen en het bij mij in de buurt was. Ik ga niet tig keer op en neer pendelen naar bijvoorbeeld Utrecht. En anders gebeurt het niet. Min en ik waren het wachten zat.
vrijdag 31 juli 2009 om 11:33
Ahhh geweldig dit. Lijkt me echt helemaal te gek om al die lieve meelevende meiden in het echie te zien. En zeg ik ga doodgeknuffeld worden daar.... Dus een apart knuffelhoekie zal wel handig zijn. Zwieb, heb je ook nog een snoozelruimte in de aanbieding. Kan ik daar weer bijkomen van de knuffelhoek.
Oh zeg, en ik stel voor om iedereen bij de nickname te blijven noemen. Anders is de verwarring zoooo groot dat ik helemaal de kluts kwijt raak.
Geweldig initiatief zeg, meiden helemaal gaaf gewoonweg
Oh zeg, en ik stel voor om iedereen bij de nickname te blijven noemen. Anders is de verwarring zoooo groot dat ik helemaal de kluts kwijt raak.
Geweldig initiatief zeg, meiden helemaal gaaf gewoonweg
vrijdag 31 juli 2009 om 11:36
quote:Zwieber schreef op 31 juli 2009 @ 11:25:
[...]
Omdat ik me opwerp om alle praktische zaken te regelen en het bij mij in de buurt was. Ik ga niet tig keer op en neer pendelen naar bijvoorbeeld Utrecht. En anders gebeurt het niet. Min en ik waren het wachten zat.
Lijkt me een uitstekende reden Zwieber !
[/nieuwsgierigheid modus uit]
[...]
Omdat ik me opwerp om alle praktische zaken te regelen en het bij mij in de buurt was. Ik ga niet tig keer op en neer pendelen naar bijvoorbeeld Utrecht. En anders gebeurt het niet. Min en ik waren het wachten zat.
Lijkt me een uitstekende reden Zwieber !
[/nieuwsgierigheid modus uit]
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
vrijdag 31 juli 2009 om 11:41
quote:Demoiselle schreef op 31 juli 2009 @ 11:37:
Oh oh, gaat het gebeuren! Ik lees de verhalen graag achteraf
Veel plezier allemaal
ja nee, gewoon komen hoor!
een hotelletje daar lijkt me ook wel leuk, als we met een heel stel zijn, moet er vast wel groepskorting uit te slepen zijn
Oh oh, gaat het gebeuren! Ik lees de verhalen graag achteraf
Veel plezier allemaal
ja nee, gewoon komen hoor!
een hotelletje daar lijkt me ook wel leuk, als we met een heel stel zijn, moet er vast wel groepskorting uit te slepen zijn
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
vrijdag 31 juli 2009 om 11:48