HalloMeeting
donderdag 30 juli 2009 om 21:29
Er komt een forum meeting!
Wanneer? Zaterdag 31 oktober. Halloween!!
Waar? Den Haag
Hoe laat? 16:00
Aanmelden? Door te mailen naar het adres in mijn motto dan stuur ik je de link van de Hyves.
Hoop jullie dan te zien!
Met zeeeeeeer grote dank aan Zwieber die alles op locatie regelt!
En dan nu nog een poll, want die vind ik leuk
Wanneer? Zaterdag 31 oktober. Halloween!!
Waar? Den Haag
Hoe laat? 16:00
Aanmelden? Door te mailen naar het adres in mijn motto dan stuur ik je de link van de Hyves.
Hoop jullie dan te zien!
Met zeeeeeeer grote dank aan Zwieber die alles op locatie regelt!
En dan nu nog een poll, want die vind ik leuk
vrijdag 31 juli 2009 om 14:52
quote:kaatje_85 schreef op 31 juli 2009 @ 14:36:
oh ja hoe oud is de jongste deelnemert?
Want ik ben denk ik ook een van de jongsten....
Nou, tot nu toe ben ik dus de jonste deelnemert met mijn 20 lentes
@ Cour: Ik kom vanuit richting Zwolle, en ik ga dus richting Amersfoort/Utrecht Centraal... Moet dan wss in Amersfoort overstappen op een intercity
oh ja hoe oud is de jongste deelnemert?
Want ik ben denk ik ook een van de jongsten....
Nou, tot nu toe ben ik dus de jonste deelnemert met mijn 20 lentes
@ Cour: Ik kom vanuit richting Zwolle, en ik ga dus richting Amersfoort/Utrecht Centraal... Moet dan wss in Amersfoort overstappen op een intercity
vrijdag 31 juli 2009 om 14:54
quote:Zoebie schreef op 31 juli 2009 @ 11:01:
[...]
Nee IBI in verband met ziekte van mijn man ben ik blij dat het nog even duurt. Als het al binnenkort was, zou het me niet lukken.
Nu zit de kans erin dat ik wel kan. Sorry Zoebie, dat had ik zelf ook in kunnen vullen. Hoop ook dat het dan mogelijk is dat je komt.
[...]
Nee IBI in verband met ziekte van mijn man ben ik blij dat het nog even duurt. Als het al binnenkort was, zou het me niet lukken.
Nu zit de kans erin dat ik wel kan. Sorry Zoebie, dat had ik zelf ook in kunnen vullen. Hoop ook dat het dan mogelijk is dat je komt.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
vrijdag 31 juli 2009 om 15:02
Leuk initiatief Minny en Zoebie. Ik wil ook komen, ik ben zo benieuwd naar sommige forumsters. En het is ook nog eens vlakbij voor mij. Ik ga je mailen Minny. Ik wil eigenlijk ook geen Hyves, maar die tip van onder je nicknaam is wel een goeie.
Hoe oud is de oudste deelnemer eigenlijk? Dalijk ben ik de oudste .
Hoe oud is de oudste deelnemer eigenlijk? Dalijk ben ik de oudste .
vrijdag 31 juli 2009 om 15:20
quote:iry schreef op 31 juli 2009 @ 15:09:
ja ik was ook echt wel benieuwd naar jullie....weliswaar was ik met knikkende knieen gekomen maar toch..
Maar volgens mij ben ik dan nog net niet terug .
He muts, je weet toch wel wanneer we op vakantie gaan?!
We komen die ochtend terug.
Ik weet niet hoe jij eraan toe bent na 2 weken op de lip zitten met mij en een nacht in het vliegtuig.
Weet zelf al wel dat ik na die 2 weken even geen forummers meer wil zien
ja ik was ook echt wel benieuwd naar jullie....weliswaar was ik met knikkende knieen gekomen maar toch..
Maar volgens mij ben ik dan nog net niet terug .
He muts, je weet toch wel wanneer we op vakantie gaan?!
We komen die ochtend terug.
Ik weet niet hoe jij eraan toe bent na 2 weken op de lip zitten met mij en een nacht in het vliegtuig.
Weet zelf al wel dat ik na die 2 weken even geen forummers meer wil zien
vrijdag 31 juli 2009 om 15:29
Leuk initiatief maar blijf liever anoniem...wil ook de betovering niet verbreken...van bepaalde mensen heb ik nu eenmaal een bepaald beeld en dat wil ik graag zou houden. En stel je nou eens voor dat ik de stomme mensen ineens aardig blijk te vinden of andersom en zij mij...dat kennie hoor. Een aantal van jullie ken ik via mail "persoonlijk" en daar heb ik ook wat mee.
Al zou ik wel een moord doen om Brummetje "te facen" dat dan weer wel....
Al zou ik wel een moord doen om Brummetje "te facen" dat dan weer wel....
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
vrijdag 31 juli 2009 om 15:38
quote:kaatje_85 schreef op 31 juli 2009 @ 14:53:
ik kom vanuit omgeving eindhoven dus mochten er leuke mensen zijn die met de trein gaan, ik heb een kortingskaart waar je op mee kunt rijden. Maar ik ga alleen als ik iemand bij me heb ben een beetje verlegen.
Opstellen in rijen van 3 aub hihiKom je dan langs Breda of ga je langs Utrecht?
ik kom vanuit omgeving eindhoven dus mochten er leuke mensen zijn die met de trein gaan, ik heb een kortingskaart waar je op mee kunt rijden. Maar ik ga alleen als ik iemand bij me heb ben een beetje verlegen.
Opstellen in rijen van 3 aub hihiKom je dan langs Breda of ga je langs Utrecht?
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you