Hysterisch gedrag
dinsdag 7 juli 2009 om 21:36
Hallo allemaal,
Ben nieuw op dit forum,maar ik moet toch even iets kwijt.
Heb sinds 3 maanden een paar dates gehad met een hele leuke jongen.
Hij heeft mij benaderd en ben weer zo naief om de hele dag op een sms-je te wachten.
Zaterdag zouden we voor het eerst samen uitgaan en toen ben ik helemaal doorgedraaid thuis.
Ik klamp me direct vast en weet dat dit niet goed is.
Hij heeft zelf al ellende genoeg met zijn ex-vriendin,die ook wanhopig is.
Zaterdag heeft hij mij op mijn slechts gezien,ik flipte en heb onze avond verziekt.
Heb nog wel een berichtje gehad dat ie niet boos was en dat iedereen wel eens in een dipje zit,maar ik bleef maar zeggen dat ik van hem hield....
Kan mezelf wel voor mijn kop slaan met dat hysterische gedrag.
Wat denken jullie,zal ik afstand houden en wachten op zijn reactie.
Weet zeker dat hij erg geschrokken is...
Ben nieuw op dit forum,maar ik moet toch even iets kwijt.
Heb sinds 3 maanden een paar dates gehad met een hele leuke jongen.
Hij heeft mij benaderd en ben weer zo naief om de hele dag op een sms-je te wachten.
Zaterdag zouden we voor het eerst samen uitgaan en toen ben ik helemaal doorgedraaid thuis.
Ik klamp me direct vast en weet dat dit niet goed is.
Hij heeft zelf al ellende genoeg met zijn ex-vriendin,die ook wanhopig is.
Zaterdag heeft hij mij op mijn slechts gezien,ik flipte en heb onze avond verziekt.
Heb nog wel een berichtje gehad dat ie niet boos was en dat iedereen wel eens in een dipje zit,maar ik bleef maar zeggen dat ik van hem hield....
Kan mezelf wel voor mijn kop slaan met dat hysterische gedrag.
Wat denken jullie,zal ik afstand houden en wachten op zijn reactie.
Weet zeker dat hij erg geschrokken is...
vrijdag 31 juli 2009 om 17:14
Ja SD maar de vraag is dus ging de vriend van madhe wel echt naar bed,want zij negeerde hem dus wie weet is hij wel gewoon langs de regenpijp naar beneden geklommen en hard naar zijn nieuwe liefje gerent.
@Madhe,SD heeft gelijk hoor doe die oogkleppen maar heel snel af..
ik denk wel dat ik bij de meeting aanwezig ben,gezellig.!!!
@Madhe,SD heeft gelijk hoor doe die oogkleppen maar heel snel af..
ik denk wel dat ik bij de meeting aanwezig ben,gezellig.!!!
zaterdag 1 augustus 2009 om 11:49
quote:Chardonnay schreef op 01 augustus 2009 @ 11:47:
Ik ook niet Suup.
Hey Suup, heb jij je nou aangemeld op de meeting hyves?
Ja mijn voornaam begint met een M en ik heb geloof ik op de foto een wit jasje aan en kort donker haar.
Maar het is een oude foto hoor tegenwoordig ben ik vrijwillig blond met half lang haar..
Ik ook niet Suup.
Hey Suup, heb jij je nou aangemeld op de meeting hyves?
Ja mijn voornaam begint met een M en ik heb geloof ik op de foto een wit jasje aan en kort donker haar.
Maar het is een oude foto hoor tegenwoordig ben ik vrijwillig blond met half lang haar..
zaterdag 1 augustus 2009 om 11:54
zaterdag 1 augustus 2009 om 11:58
Char.....we hadden gewoon de goeie Suup te pakken op haaives zien ik
(wat zijn wij een goeie speurders zeg, bedenk ineens, Sheer als je nog undercover agentes nodig hebt om te kijken wat je lief aan het doen is.....willen Char en ik wel doen hoor)
*knipt alvast wat gaten in de krant*
(wat zijn wij een goeie speurders zeg, bedenk ineens, Sheer als je nog undercover agentes nodig hebt om te kijken wat je lief aan het doen is.....willen Char en ik wel doen hoor)
*knipt alvast wat gaten in de krant*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zaterdag 1 augustus 2009 om 12:52
quote:superstar_2 schreef op 01 augustus 2009 @ 12:31:
Zeg stelletje detectives check eens snel jullie mailbox,ik heb jullie gestalkt en jullie negeren mij gewoon.. Ben je weer bezig ja? Haal je vrienden nou toch eens gewoon uit de bibiliotheek, of uit de kerkgemeenschap, net als ik. Da's veel beter voor je.
Zeg stelletje detectives check eens snel jullie mailbox,ik heb jullie gestalkt en jullie negeren mij gewoon.. Ben je weer bezig ja? Haal je vrienden nou toch eens gewoon uit de bibiliotheek, of uit de kerkgemeenschap, net als ik. Da's veel beter voor je.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
zaterdag 1 augustus 2009 om 13:03
quote:Very Cherry schreef op 01 augustus 2009 @ 12:52:
[...]
Ben je weer bezig ja? Haal je vrienden nou toch eens gewoon uit de bibiliotheek, of uit de kerkgemeenschap, net als ik. Da's veel beter voor je.
Ik weet het,maar soms word ik ineens hysterisch en dan ga ik stalken..
Kan ik toch zeker niks aan doen?
[...]
Ben je weer bezig ja? Haal je vrienden nou toch eens gewoon uit de bibiliotheek, of uit de kerkgemeenschap, net als ik. Da's veel beter voor je.
Ik weet het,maar soms word ik ineens hysterisch en dan ga ik stalken..
Kan ik toch zeker niks aan doen?
zaterdag 1 augustus 2009 om 13:12
quote:superstar_2 schreef op 01 augustus 2009 @ 13:03:
[...]Ik weet het,maar soms word ik ineens hysterisch en dan ga ik stalken..
Kan ik toch zeker niks aan doen? Je hebt die noodvoorraad antipsychotica toch nog liggen daar? Van mij mag je daar best een flesje Amaretto bij, zul je zien hoe lekker mellow je wordt.
[...]Ik weet het,maar soms word ik ineens hysterisch en dan ga ik stalken..
Kan ik toch zeker niks aan doen? Je hebt die noodvoorraad antipsychotica toch nog liggen daar? Van mij mag je daar best een flesje Amaretto bij, zul je zien hoe lekker mellow je wordt.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
zaterdag 1 augustus 2009 om 13:24
zaterdag 1 augustus 2009 om 13:28
zaterdag 1 augustus 2009 om 13:31
En ik... Kreeg na het versturen van een smsje geen enkele reactie, dús ik heb hem genegeerd.
Heb ik het nou goed gedaan of moest ik er gewoon nog allerlei smsjes, belletjes en bezoekjes aan zijn werk achteraan doen? Inclusief haren uit mijn hoofd trekken ed?
We zitten nog in de prille fase, dus het is echt cruciaal voor welke aanpak ik kies!
Heb ik het nou goed gedaan of moest ik er gewoon nog allerlei smsjes, belletjes en bezoekjes aan zijn werk achteraan doen? Inclusief haren uit mijn hoofd trekken ed?
We zitten nog in de prille fase, dus het is echt cruciaal voor welke aanpak ik kies!