Cheers!!!
woensdag 18 maart 2009 om 16:32
zaterdag 1 augustus 2009 om 21:34
Ik wacht nog op een paar mensen die het in moeten vullen (maar die zijn nog niet terug van vakantie en/of er niet aan toe gekomen?). Vult allen de datumprikkert in mensuh!!!!
Ik lag gisteravond vanochtendvroeg pas om 06.00 uur in bed. Dat was wel laat vroeg he?
BBQ gezellig Alex? En morgen lekker vrij met z'n allen. Ook lekker!
Over lezen gesproken Bentetje, had ik jou nou per ongeluk een oude Flow cadeau gegegev ipv de nieuwste? Bloos?
Ik lag gisteravond vanochtendvroeg pas om 06.00 uur in bed. Dat was wel laat vroeg he?
BBQ gezellig Alex? En morgen lekker vrij met z'n allen. Ook lekker!
Over lezen gesproken Bentetje, had ik jou nou per ongeluk een oude Flow cadeau gegegev ipv de nieuwste? Bloos?
zaterdag 1 augustus 2009 om 22:56
WOEOOOEOEOEOEOEOEOEOOEOEOEOEEEHOEOEOOEOEOEOEOOEOE!
http://popartmachine.com/ ... air-pop-art_wallpaper.jpg
http://popartmachine.com/ ... air-pop-art_wallpaper.jpg
zondag 2 augustus 2009 om 02:43
HOERAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!! Méns wat een geweldig nieuws! Ein-de-lijk! Ben reteblij!!!
En daar moet op gedronken worden hi-ha-ho!
Verder ook heerlijk dagje achter de rug met blaagjes en zusje +blaagje aan het meer gelegen, was echt zo heerlijk en ontspannen en blij kindertjes bladiebla. Pompel was ondertussen hier aan het sauzen en pannekoeken bakken en wij tegen uur of 8 weer terug met z'n allen gegeten. Toen blaagjes naar bed en Pompel en ik de woonkamer veranderd én ingewijd, uiteraard. En nu ben ik wel toe aan een bed.
Hiep hoi hiep hoi hiep hoi!! Kjong, hoe fijn!
En daar moet op gedronken worden hi-ha-ho!
Verder ook heerlijk dagje achter de rug met blaagjes en zusje +blaagje aan het meer gelegen, was echt zo heerlijk en ontspannen en blij kindertjes bladiebla. Pompel was ondertussen hier aan het sauzen en pannekoeken bakken en wij tegen uur of 8 weer terug met z'n allen gegeten. Toen blaagjes naar bed en Pompel en ik de woonkamer veranderd én ingewijd, uiteraard. En nu ben ik wel toe aan een bed.
Hiep hoi hiep hoi hiep hoi!! Kjong, hoe fijn!