Singles and the City

20-07-2009 05:58 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

--------------------------------------------------------------------------------

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Ha Mp! Nog wat leuks gedaan vandaag?
Olijfje, bah. Ziek maar goed uit.
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Hey Indieke! Niets bijzonders gedaan, enkel bedacht dat ik op zoek ga naar een sexvriendje. Wat een oen was ik dat ik het niet deed! Nou das niet waar, het heeft wel een goed effect gehad denk ik, soort ikbenmeerdandattripje.

MissT hows joe?
Hey MP, me's good :-)

Goed idee van je, sexvriendje zoeken, dat idee had ik je ook wel aan de hand kunnen doen, hahaha.

Ben verder lekker aan het werk geweest, aan het zoeken geweest voor mijn as trip naar Azie (kan echt niet meer wachten, het wordt zooooo gaaf!), en heb vanmiddag in het zonnetje een boek gelezen, terwijl Missie met de andere kinderen in de speeltuin de dag van haar leven had. Heerlijk toch?

Hoe zou het in Amsterdam geweest zijn???

Welterusten, ik ga slapen....
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Trusten MissT.! klinkt als een heerlijke dag toch?

Ik heb ook een boek uitgelezen in de zon..eindelijk! Hahaha

@MP: Je hebt toch al een sv gevonden???
Ik ben weer thuis en helemaal naar de K L O T E N !

Mennn wat een dag van 6uur smorgens opstaan tot eh ik hoop om 23 uur in bed te liggen. Vanaf 9 uur s'morgens op de boot tot 20 uur savonds. Alleen maar gedanst op blote voeten , pikzwarte voeten ! Netkousen panty was al snel 1 groot gat panty.

Het was mij t dagje weer wel zeg..

Spannend ga morgen bbqen bij Aapje en er komen een vriend en zijn vriendin van hem. Stiekem vind ik t beetje eng voor t eerst vrienden van hem ontmoeten! Maar vind het ook erg lief dat Aapje mij laat kennismaken met hen .. Alsof t een beetje bevestigd wat wij nu hebben. Dat we nu officieel vriendje/vriendinnetje zijn ofzow..

Spannend !
Ja maar schatje missT jij weet niet dat ik het al meer dan een jaar niet gedaan had, tot donderdag - daar was je te nieuw voor hahaha! En nee Indi, ik wil een goede minnaar, geen zozominnaar. Durf het hier niet goed te typen omdat ik de naam van ons topic heb genoemd maar ach, het is MIJN forum en als ie denkt dat ie daarop moet kijken is dat zijn probleem... Ik vond het heel fijn donderdag maar niet fijn genoeg om hem als SV te willen!
Wat fijn 6je! Geniet ervan en van Aap!
Ok..Mp Enne..een jaar valt nog wel mee Ik geloof dat ik nu op een maand of 16 zit.

@Vleer: Ik kan geloven dat je kapot bent! Heb nog op tv gekeken of ik jullie boot toevallig zag.. Heb je al foto's?

Veel plezier bij Aap morgen!
Thnx voor de kippensoep MP.

Op naar een super-sv... Heb je al bedacht waar je die gaan vinden?

MT: wanneer vertrek je nou naar Azie? Al helemaal zin in zo te zien!

Hi Indi!! Vermaak je je nog een beetje?

Zes: klinkt als een top dag!

Ik lig op de bank met het laptoppie. Heb zoveel geslapen vandaag dat ik nu niet moe ben (alleen nog maar misselijk...)
Ik heb een RPman op msn maar hij is BO_RING
Ha lief Olijfje! Wat zal ik zeggen? Mwah....ik kijk nu naar Amélie..leuke, lieve film!

Ik had een nieuw account aangemaakt op RP en wilde de andere verwijderen..maar dat is al gedaan door RP. Ik had 1 leuke vent bij mijn berichten, dus die moest ik weer opsporen..gevonden en en hartje gestuurd!

@MP: Ben jij fullmember?
Hé lieve Indi! Amélie is een geweldige film!

MP: BO_RING is ook duidelijk geen sv materiaal... NEXT???
Ja..het is een geweldige film! Nederland 2
Nederland 2 schat... zapte richting voetbal... brrrrr
Nope geen fullmember, ik ga daar geen geld aan uitgeven...sorry
Nee..ik ook niet hoor MP, maar omdat je aan de chat was

@Olive; je m'excuse...ik heb het gelijk veranderd..je bent te snel!
Hey meiden,

Olive, beterschap!!! Toch een beetje overwerkt??

MP...hihi een sv..dat lijkt mij ook wel wat.....Weet niet of ik dat (met mijn obsessieve gedrag en 'ik stort mij helemaal op de man'-mentaliteit :-) ), maar klinkt erg leuk!!! Uhm, zorg dat wel dat het er een is met de 'juiste maten'...hihihi...:-)

MT, heerlijk in het zonnetje...kklinkt als lekker dagje!

Hmm Zespri, een bbq met een bevriend stelletje klinkt wel alsof Aapje het serieus met je bedoelt en jullie ziet als vriend en viriendinnetje volgens mij...maar luister niet naar mij want ik het 0komma0 - ervaring...Maar t klinkt positief hoor....veel plezier!!!

Pfff, nou koffer kon NET dicht, moest er alleen wel even op gaan zitten Volgens mij is het echt meer dan 20kg...:-(

Verder wel ok dagje, koffer dus ingepakt en lekker met mijn moeder wezen winkelen voor de laatste dingetjes...

Ik moet wel de hele dag aan die jongen/man van dinsdag denken. Ik had speciaal in mijn mail gezegd dat we contact hebben als we beiden terug zijn, maar het liefste zou ik hem tussendoor ook smsen/mailen...Maar MOET ik NIET doen, gewoon twee weken genieten, feesten, om mij heen kijken en dan zien hoe het gaat lopen...ZO, peptalk voor mijzelf :-)

welterusten allemaal!!!

[denk dat ik morgen voordat ik wegga nog wel even langskom :-)
Ja gossie Monroe het spijt me, ik ben gewoon verwend...heb altijd mannen met grote .... gehad en wil dat weer!

En OOOH jij gaat het zo leuk hebben de komende twee weken, ik ben nu al jaloers!

Indi, chat op msn...
thanx mp....weet ook dat het leuk gaat worden de komende twee weken...(misschien wel zo leuk dat ik de dinsdagman helemaal vergeet

Tja, voor mij hoef je je echt niet te verontschuldigen hoor..snap precies wat je bedoelt....;-)
thanx mp....weet ook dat het leuk gaat worden de komende twee weken...(misschien wel zo leuk dat ik de dinsdagman helemaal vergeet

Tja, voor mij hoef je je echt niet te verontschuldigen hoor..snap precies wat je bedoelt....;-)
Ha Monroe! Koffer dus ingepakt? Helemaal klaar voor je reis! Ik ben echt heel benieuwd waar je heen gaat..snap ook dat je het hier niet kunt plaatsen i.v.m. privacy..

@Mp: ok..ik snap het..
hmm waar ik naartoe ga is het nu 30graden :-)
lekker temperatuurtje..Monroe
Doe je goed Monroe!

Meiden, ik knijp er weer van tussen... slaap lekker allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven