Het Gouden Ei

18-07-2009 10:23 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

1 oktober mega-tribune

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Mexx25Okt.0830/07/09L.M.

Ik30Dec.0813/09/09Ze is er!!

Duvel26Nov.0814/09/09Verse Baby!!!

Maya23Sept.0816/09/09oh boy, a baby boy!party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09husk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.0816/10/09aftellen naar 37 wkn3:j - 6:m

Justdeb25Okt.0819/10/0925/9 VK + groei echo5:j - 4:m Murron31Aug.0822/10/09oud nieuws!

Fanatic28Nov.0816/11/098/10 VK8:j - 1:m

Husky28Dec.0814/11/0929/9 VK 8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/092/10 VKgeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/09flow-echo was goed!!zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/108/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1028/9 controle, 5/10 20 wk echochar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1016/10 nekplooi, 26/10 VK

2:j - 7:m

Mariss27Nov.081 okt

Momo31Sept.081 okt

Rainbow30Nov.081 okt 9 okt gyn

Erine25Dec.08

Mulan33Nov.08

Kath32Jan.091 okt

Specu30Nov.084 okt Annika29Jan.0910 okt

Poll31Nov.0814 okt28/9 uitslag onderzoek

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3
GW, de Hákarl zou ik maar laten staan als ik jou was. google maar eens.
spannend, waar is polleke??

gw en specu welkom terug! goed te lezen dat jullie een leuke vakantie hebben gehad!

momo voor jou, ontzettend balen dat het niet raak was deze ronde. kan me voorstellen dat het even een drempel is om naar de huisarts te gaan. vind het wel heel knap van je als je die stap toch neemt!

ik geloof trouwens ook niet zo in het loslaten verhaal. beschouw mezelf redelijk als 1 in de categorie marriss-gw-specu (zonder daarmee mensen een stempel te willen geven) ik was er in ieder geval wel veel mee bezig en toch snel zwanger.

charlotte sterkte! ik ga de raad van de verloskundige toch maar wel serieus nemen en 's ochtends anderhalf uur later beginnen op m'n werk en een uurtje eerder naar huis (oke dat is nog geen halve dagen, maar toch 6,5 uur werken ipv 9) want ik wil er alles aan doen om te voorkomen dat mijn rugproblemen van nu (die 6 jaar geleden werden veroorzaakt vanuit het bekken) gekke vormen aan gaan nemen.

ik wat fijn dat je weer thuis bent!
Dingen die je beter kunt laten staan nu je zwanger bent

1. Cafeïne (max. 300 mg per dag)

2. Rauwe eieren of producten waar rauwe eieren in verwerkt zijn

3. (Half)rauw vlees zoals filet americain, rosbief, tartaar, ossenworst en biefstuk die niet doorbakken is

4. Vacuüm verpakte gerookte of rauwe vis zoals gerookte zalm

5. Roofvissen zoals zwaardvis, haai, snoekbaars, koningsmakreel en verse tonijn

6. Rauwmelkse kazen zoals camembert en brie

7. Lever of leverproducten zoals paté, hausmacher, smeerleverworst en leverkaas

8. Alcohol

handig, google!
haha momo, ik geloof dat ik dat ook niet ging eten als ik niet zwanger zou zijn geweest. Bleh, ziet er onsmakelijk uit.

Husky, ik denk dat het heel verstandig is, maar ik kan het me wel voorstellen dat het een moeillijke beslissing is. Ik vond het ook best lastig om geen diensten meer te gaan doen. In NL zou dat nl volgens mij niet zo zijn. Maar een opmerking van mijn collega (man notabene) trok mij wel over de streep, hij verklaarde me voor gek dat ik nu nog diensten deed. Ik was zwanger en had er alle recht op nu geen diensten meer te hoeven doen. Ik ga nu de diensten tot mijn vakantie nog doen, als ikd an terug kom ben ik geloof ik 16 weken en dan vind ik het wel mooi!

En bedankt voor het googlen duvel, ik was er zelf nog niet aan toe gekomen.

Wel een eerste bod op een babybed en kommode uitgebracht!
Oh en nu ga ik eerst maar even douchen en daarna ga ik even verse broodjes halen!
Poooooooolllllllllllllllll!! ben je al wakker?
Pollekuuuuuuuuuuh!!! De spanning is hier momenteel ondragelijk! Hopelijk heb je goed nieuws en ben je dat nu met je vriend/man aan het vieren....
quote:duveltje82 schreef op 02 augustus 2009 @ 11:09:

Dingen die je beter kunt laten staan nu je zwanger bent

5. Roofvissen zoals zwaardvis, haai, snoekbaars, koningsmakreel en verse tonijn

sjoh, de hákarl mag nu niet eens.

ook op een ijslandse menukaart: puffin, oftewel papegaaiduiker. zou ik niet doen, beestjes hebben een enorme klap gehad dit jaar, zijn er opvallend weinig geweest. de ijslandse bevolking is ook opgeroepen ze niet meer te eten (oa traditioneel kerstgerecht, geloof ik)
Oooh, ik zou niet eens papegaaiduikers willen eten! Wij zijn een keer op Runde geweest, een eilandje aan de Noorse kust en daar kon je 's avonds op de rotsen zitten en dan kwamen de papegaaiduikers je om de oren vliegen. ZO gaaf! Met bosjes kwamen ze van zee, met visjes in hun bek en ze storten zich echt te pletter op die rotsen, want ze zijn best onhandig. Echt geweldig, als die uit de bocht slippende en koprollende komische vogeltjes!
ik heb ze helaas niet live mogen aanschouwen, eind augustus zijn ze al vertrokken.
ik zou ze ook niet willen eten hoor, alles wat een hoog schattigheidsgehalte heeft kan ik eigenlijk niet eten.

Maar die tonijn van duvel wist ik niet. Ik dacht dat dat wel mocht, maar ook weer niet dus. Nou ja, groot fan ben ik toch al niet.

Ik vind uit eten gaan trouwens veel minder leuk zwanger. Ik twijfel ook iedere keer. Op schier ook een lekkere maaltijdsalade gezien, maar goed, zit dan geitenkaas in en ik durf (met niks geen pens) niet te vragen of die kaas van gepasteuriseerde melk gemaakt is.... ach ja, is alleen maar even gezeur van mijn kant hoor... storen jullie je er niet aan, moest het gewoon even kwijt.
gw: dat ken ik wel hoor, laatst waren we bij een steakhouse, en ik mocht bijna niets eten daar. heb het er echt wel voor over hoor, daar niet van.

heb ook al een paar keer gehad dat ik vroeg of de brie van gepasteuriseerde melk was, en dat ze het niet wisten.. en dan ook niet even willen kijken natuurlijk..
Gelukkig herkenning duvel!
ik ga even manlief wakker maken en even douchen. .we hebben een luie zondag.. kom straks even kijken of polleke al wakker is!
hoe lang kan polleke nog slapen?

ik zeg OPSTAAN!
OOOOOOOOOOOOHHHHHHH SOOOOORRRRRRRRRRYYYYYYY! Internet lag eruit en de test deed het ook niet goed, pffff. Kwam geen enkele streep, dus ik heb het niet goed gedaan. Maar ik heb zoveel pieservaring dat ik denk dat de test gewoon niet goed is. Niks anders gedaan dan normaal. Vriend is nu op de fiets snel een nieuwe test halen.

Binnen het half uur kom ik met de uitslag....

Kan ik de dames op de tribune lijmen met een extra glaasje?

Daar gaan we dan....
ik ga voor de jip en janneke variant van de champi, maar dan graag een glaasje voor mij!

En je weet het wel spannend te maken poll!
vriend nu al terug met de test?

spannend!
Nou, proost dan maar en we houden de spanning nog even vast!

Niet teveel drinken he, want dan is je pies teveel verdund!
Jeetje, ik dacht dat Polleke inmiddels al wel gereageerd zou hebben hier! Maar ja, ze is natuurlijk helemaal hoteldebotel van het goede nieuws en is dat lekker aan het vieren met haar vriendje. Laten we het hopen in ieder geval.

Ik, wat fijn dat je weer thuis bent. Je eigen bedje slaapt toch het lekkerste. Doe rustig aan meid en hopelijk blijft de kleine nog even binnen.

Erine, fijn dat je hebt genoten van je Honeymoon....

Pfff, en ik ben nog niet ongesteld. Maar heb wel een testje gedaan vandaag. Vraag me niet waarom, want was een gevoel. En ik vond het ook wel een mooie dag vandaag. Vandaag ben ik namelijk 9 maanden gestopt met de pil en met roken. Symbolisch dus. Maar ja, hardstikke negatief natuurlijk, want ga denk ik gewoon ongesteld worden. Ik kan ook te vroeg zijn geweest maar dat denk ik niet. (ook weer een gevoel hahaha) En ja, dan ga je dus door naar ronde 11 en kom je weer dichter bij een jaar proberen. Ik kijk de komende ronde nog even aan en denk dat ik dan ook een afspraak ga maken met de huisarts. Dan is het wel mooi geweest en ik wil toch ook wel wat meer zekerheid, in ieder geval een paar dingen uitsluiten zoals eventueel slecht zaad ofzo. Nou ja, ik hoop dat het niet nodig is maar ben er wel bang voor. Ik denk niet dat het me nu ineens wel gaat lukken om zwanger te worden terwijl het al die vorige maanden niet is gelukt.

Goed, genoeg over mij!

Allemaal een hele fijne zondag en ik blijf checken op bericht van Polleke!!
Oh, wacht ik ben er live bij......Ik blijf hangen hoor....
rain, je hebt veel te vroeg getest, dus kan best allemaal nog goed komen met een positieve test de 5e!
JJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAA! Ik ben zwanger.

Huilen, lachen, weet het even niet hoor!!!
ik zit continu op F5 te drukken, vind het zo spannend!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven