Jaaa....Eind aug/begin sept

03-01-2009 10:43 2964 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdUitgerekend J/M KidsBijzonderheden

Elyane 14-08-2009 3

Pauwie 34 19-08-2009 1 / 1

Mmomo 32 21-08-2009 1

Rebbel 27 28-08-2009 1

Aruba 23 29-08-2009 / Dierewier 27 29-08-2009 1

Visotsky 31 30-08-2009

Star 29 31-08-2009 1

Lala1979 29 01-09-2009 1

Gympy77 31 07-09-2009

Pipi28 33 07-09-2009

Nala24 27 09-09-2009 /

Aapje 30 11-09-2009 /

Suze2 20-09-2009 1

Inad 34 21-09-2009 1

Nee eerste kindje. Vond het echt een kippevel (zo spannend en mooi) verhaal. Vraag me dan echt af hoe dat gegaan is. Ze ging ook in het zkh bevallen dus dat moet echt heel vlug vlug gegaan zijn zeg.
Ik vind chedar ook niet echt een traktatie. Vroeg NL logés altijd om kaas voor me mee te nemen. Sinds ik zwanger ben lust ik echter geen kaas meer: probleem opgelost .

Ben blij dat de baby aan het indalen is, maar tot nu toe is het wel wat pijnlijk. Toen ik na het forummen weer naar bed ging, ging de baby met een knietje tegen mijn darm boren. Ik kon niet eens meer liggen, zo veel pijn deed het. Kreeg er zelfs diaree van . Ben zittend tegen de kussens in slaap gevallen. Gaat nu weer wat beter gelukkig, maar wel flinke druk op liezen, darmen en blaas en het gevoel of ik een nacht heb doorgehaald. Man wil niet zo ver van huis en zeker geen berg op omdat ik zo veel pijn gehad heb vanacht (hij heeft er trouwens niets van meegekregen, want toen hij naar bed ging lag ik diagonaal in bed te slapen en hij wilde me niet wakker maken. Was dus in een andere kamer gaan liggen... Geluksvogel ). Vind het wel een beetje vervelend, omdat dit zo'n beetje het laatste weekend is dat hij verantwoord een berg op kan (geen bereik op de berg, en het duurt een paar uur voor hij weer thuis zou kunnen zijn als ik zou bellen)... Hij krijgt heel veel energie van mountaineering. Maar goed, als kleine troost gaan we straks lekker op het strand of in het bos in de buurt wandelen. Geloof trouwens dat ie er minder van baalt dan ik. Hij zei net 'oh, dat komt wel weer, straks ga ik lekker samen met de baby in de draagzak de berg op '

Inad - ook al een slecht nachtje dus... Hoop dat hoofdpijn snel wegtrekt. Jij bent wel een echte hippiekenner Galway trekt ook wel wat hippies, maar die ik ben tegengekomen waren Spaans of Duits . Kinvarra, in de Burren schijnt ook een hippietrekpleister te zijn.. Maar kan me niet aan de indruk onttrekken dat er meer buitenlanders dan Ieren zijn die Ierland met hippiedom associëren .
quote:Aruba schreef op 03 augustus 2009 @ 12:04:

Nee eerste kindje. Vond het echt een kippevel (zo spannend en mooi) verhaal. Vraag me dan echt af hoe dat gegaan is. Ze ging ook in het zkh bevallen dus dat moet echt heel vlug vlug gegaan zijn zeg.Jee, dat was dan helemaal een stortbevalling. Spannend te horen hè?
Hmmmm, diarree en steken in je buik. Weet je zeker dat het je darmen waren?

Diarree komt vaak voor vlak voor de bevalling, want dan schijnt je lijf zich klaar te maken.

Dan gaat man maar een paar rondjes door stad rennen, krijgt ie vast ook wel energie van
INad sterkte met hoofdpijn. Vanmiddag lekker weer plat? Leuk al die hippie dorpjes, lijkt mij mooi om te zien. Heb Diereman bijna zover dat hij een keer meegaat naar Ierland.

Aruba klinkt als een mooie en goeie bevalling. Leuk zeg!

Vis, kerel gaat dus lekker met jou op stap vandaag, ook leuk. Balen van je darmen en steken. Is dat echt zo Star? Jammer Vis, jij hebt de hele week meldplicht
Nacho's met cheddar jam jam jam....
Ok, ok, gesmolten Cheddar is dan weer wel ok. Maar er gaat niks boven een bruine boterham met oude kaas, daar moet je echt geen Cheddar op doen, brrrrr.

Dat van die darmen is voor zover ik weet waar. Las het vorige keer iig overal
Hee, ff kort berichtje. Dacht precies hetzelfde als jij, Star. Is wel echt een bekend verschijnsel van vlak voor bevalling, dat je darmen zich gaan legen enzo.

Maar goed, ik moet zo naar het ziekenhuis! Baal echt. Bloeddruk was te hoog en er zat eiwit in m'n urine. Vk verzekerde me ervan dat ik niet hoef te blijven, maar het is dus precies zelfde verhaal als vorige keer bij dochter. Toen moest ik ook alleen voor controle naar gyn, maar werd er na 4 uur wachten toch besloten dat ik moest blijven. Mocht niet eens naar huis om tas te pakken toen, dus dat heb ik nu voor de zekerheid maar wel vast gedaan.

Wordt vervogld dus... hoop hier vanmiddag gewoon weer te posten vanaf de bank natuurlijk.
Succes Rebbel, hopelijk mag je toch naar huis vanmiddag, ik duim!
Succes Rebbel! Spannend. Ik hoop dat je gewoon weer naar huis mag! Ik duim met Star mee!
Jeetje Rebbel. Hoop ook dat we je zometeen gewoon terug zien.

Hier ook net terug van controle. Alles is goed. Kindje is ingedaald en ligt vast (prettiger boodschappen doen )

Daarna GBS urinekweekje inleveren. Iemand ooit het middelst van je urine op moeten vangen? Knap lastig!
Dus je hoeft niet meer plat als je vliezen in de Appie breken

Urine opvangen is lastig, hoop dat je goed je handen hebt gewassen

Net met hond naar buiten geweest. Past zich gelukkig aan aan mijn tempo, want hij heeft een van de kussentjes van zijn poten bezeerd en loopt nu mijn tempo
Das dan een geluk bij een ongeluk wat betreft hond, Star. Wel zielig ook

Rebbel, spannend, hoop dat je gewoon naar huis mag!

Cheddar, hmmmmmmmmmmmmmm. Ik heb dus echt serieus net een bruine boterham met Cheddar op We hebben 3 grote stukken meegenomen uit Ierland

Lief dat man berg niet meer op gaat, Vis, en goed ook, want geen bereik nu niet fijn. Misschien kan hij gaan peddelsurfen?

Heb ook veel hippies in Galway gezien, maar dat waren inderdaad voornamelijk Spanjaarden en andere non-Ieren. Bijna alle buskers waren ook Spaans

Wat snel van Lalie, Aruba, en fijn dat je niet meer plat hoeft

Hier gaat het iets beter maar houdt nog niet over. Ben nog zo moe en ook nog hoofdpijn, blegh. Ik blijf t nog even rustig aan doen.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Ja hond is een echte man, stelt zich ontzettend aan

Gelijk heb je Inad met rustig aan doen. Het wordt ook hartstikke warm deze week, dus ook niet echt bevorderlijk voor hoofd lijkt me.
quote:Star schreef op 03 augustus 2009 @ 15:16:

Urine opvangen is lastig, hoop dat je goed je handen hebt gewassen

Net met hond naar buiten geweest. Past zich gelukkig aan aan mijn tempo, want hij heeft een van de kussentjes van zijn poten bezeerd en loopt nu mijn tempo

Heeft hij in de prikkelbosjes gezeten?

Even for the record. Niet zomaar even opvangen. Eerst laten lopen dan opvangen en dan weer laten lopen en dat alles voordat het op is.
Owja het word 30 graden ofzo he...
Nee, gisteren tijdens het fietsen waarschijnlijk ergens in gestapt.
Haha. Aruba; ik zie het zo voor me...wat een gedoe is dat plassen zo, waar is dat voor?

Ik zie dat ik niet meer het enige spookje ben 's nachts?! En laat ik nou net vannacht (op 5x plassen na) geslapen hebben. Dus er is nog hoop voor de nachtbrakers.

Rebbel; wat eng/spannend, ik hoop dat je snel weer thuis op je bank kunt gaan zitten, want een ziekenhuisopnamen is helemaal niks.

Haha...de hond past zich aan aan het baasje..ideaal!

Hier gaat alles goed, ben erg moe, maar ook druk weekend achter de rug, dus wel logisch. Deze week is kloteweek. Heb de reden daarvan eerder op de hyves gezet. Dus ben stiksjachie en maar aan het duimen dat baby minimaal tm zaterdag blijft zitten. Kreeg het gisteravond even benauwd, want pijnlijke harde buiken (denk voorweeen) en was bang dat het echte werk begonnen was. Gelukkig loos alarm, hoort ook een beetje bij de laatste fase natuurlijk.

Een baby van 60 cm?! en 11,5 pond....meeeen...ik wil echt niet ruilen..die kan gelijk in maatje 62. Wist ze dit van tevoren?
Jippie, ben weer thuis! Manlief heeft heerlijke Italiaanse nougat van de delicatessenwinkel voor me meegenomen en die peuzel ik nu op bij kopje thee.

Metingen in zh waren allemaal ok, bloeddruk is wel wat hoger nog, maar omdat urine en bloed verder goed waren, is dat niet zorgwekkend. Gyn zei dat het wel kan betekenen dat bevalling eraan zit te komen... Ben benieuwd. Vorige keer is het ook zo begonnen, dus het zou kunnen...

Inad, beterschap voor jou!

30 graden, ik mis het strand van Zeeland nu al!!! Wel net lekkere relaxtuinstoelen gekocht voor een prikkie bij Karwei. En speciekuip voor dochter, want zwembad is lek gegaan.

Dat plassen, dat moest ik ook vorige keer, Aruba, erg leuk is dat. Gelukkig zeiden ze daar nu niets over, want ik doe tegenwoordig echt miniplasjes (pas 's nachts loop ik leeg, idd 5x per nacht naar wc), dus alleen middelste opvangen zou misschien één drupje betekenen.

O ja, heb gevraagd naar gewicht en ze schatte iets meer dan dochter, maar niet veel. We zullen zien.
Gelukkig
Goed nieuws Rebbel! Dat is spannend en het lijkt er echt op bij jou dat het niet lang meer gaat duren he? Ben zo benieuwd en duim voor je dat je bloeddruk gewoon zo blijft en niet hoger.

Aruub kindje ingedaald gelukkig. Hier ook ingedaald dus we hoeven niet samen onder de rekken met brood etc te liggen;-). Hoezo moet je zo je plas opvangen? Hoe verzinnen ze het?

Arme hond en blije jij . Lekker relaxed een blokje om haha. Inad cheddar op brood, daar moet ik ook niet direct aan denken eigenlijk maar nooit gegeten.

Lala ja ik moest er aan denken laatst. Ik duim ontzettend hard met je mee. Doe je rustig aan de aankomende tijd
Waarom dat zó moest van die urine. Geen idee. Zo testen ze op GBS (wat ik vorige keer vertelde dat ze gingen doen) Eerst een beetje met zo'n staafje, dat deed de vk. En daarna dus daarna de plas opgave. Het moest eerst ook grondig met watjes schoongemaakt dus zo'n testje zal erg beinvloedbaar zijn door andere bacterieen denk ik.

Rebbel is thuis! Ik ben het eens met Dier. Je maakt het steeds spannender en ik denk dat je misschien wel eens het startschot gaat geven. Geniet van je nougat.

Dier: fijn toch he. Die supermarkt vloeren zijn vaak ook niet erg schoon dus
Ik denk ook echt dat Rebbel af gaat trappen!
Ely en dier. Fietskar is misscien wel goed alternatief. En rekening houden met de toekomst his nooit verkeerd. . Wat vinden jullie eng aan een maxicosi achterop. Alleen dat als je valt je baby een klappert maakt?

Verder bij 34 weken 8 kilo (valt reuze mee vind ik, maar niet willen weten zit hier niet bij met een vk die je elke keer weegt). En zorgen maken dat ik vriend inhaal hoef ik niet (en niet omdat ik maat 36 heb ofzo). Mijn buik wint het nu wel van die van vriend. (vriend zijn opm na pos test destijds ook zoiets van " jij wilt zeker winnen qua buik van me"
Rebbel ; hou je taai, denk inderdaad dat jij de aftrap gaat geven. hier nog weinig beweging, maar dat was de vorige keren ook niet ..

Had wel beide keren een halve zak m&m's op de avond vantevoren. Die heb ik nu nog niet in huis.

Moet morgen ook een plasje meenemen naar de vk. Voor de eiwitten neem ik aan. Hoop wel dat morgen het laatste bezoekje is. (8-8-09 is nog steeds het streven)

Nala; Ben trouwens ook bij het varend corso geweest. In de 7 jaar dat ik met een Westlander ben was dit de 1e keer. Vond het erg leuk.

De kids zijn vanaf vandaag op ma en di naar de BSO. Dacht dat ik dat erg vreemd zou vinden, maar geniet met volle teugen van de rust. Voor die kleine was het de eerste dag daarheen, best spannend , maar alles is goed gegaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven