Jaaa....Eind aug/begin sept

03-01-2009 10:43 2964 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdUitgerekend J/M KidsBijzonderheden

Elyane 14-08-2009 3

Pauwie 34 19-08-2009 1 / 1

Mmomo 32 21-08-2009 1

Rebbel 27 28-08-2009 1

Aruba 23 29-08-2009 / Dierewier 27 29-08-2009 1

Visotsky 31 30-08-2009

Star 29 31-08-2009 1

Lala1979 29 01-09-2009 1

Gympy77 31 07-09-2009

Pipi28 33 07-09-2009

Nala24 27 09-09-2009 /

Aapje 30 11-09-2009 /

Suze2 20-09-2009 1

Inad 34 21-09-2009 1

Rebbel, gelukkig wee thuis. Je maakt het wel spannend oor.
Hahaha ben benieuwd Pauwie of je 08-08-2009 gaat halen.

M&M's triggert de boel dus bij jou? Ook maar eens proberen dan, niet geschoten is altijd mis
quote:Visotsky schreef op 02 augustus 2009 @ 23:26:

[...]

Je hoort hier vrij vaak dat artsen alles doen om veel geld te verdienen. Bij een vriendin van mij lukt het maar niet om zwanger te worden. Zij loopt bij een gyn in Dublin. Ik dacht even dat de arts zou voorstellen om haar te bevruchten ofzo
O Rebbel, gelukkig dat je weer naar huis mocht! Ben benieuwd hoe dit verder gaat.... Je bent komende vrijdag 37 weken denk ik?

Ik doe even een snelle meld en ga nu weer verder met dingetjes doen...

Ciao!
Pauwie ik heb de avond voor Nesta werd geboren ook halve zak GELE m&m's op. Maar dat was anders, ik wist dat ik de volgende dag zou gaan bevallen en had afgesproken dat dit de laatste ongezonde troep zou zijn en daarna weer aan de lijn zou doen . Zodra jij de M&M's binnen hebt moeten we dus alert zijn? Haha Star, heel goed, gewoon proberen is wat anders dan tonic en ananashart

Ik weet niet Pipi waarom ik het eng vindt, het ziet er gewoon wat fragiel uit en inderdaad als je valt of bijna uit evenwicht lijkt het alsof het er zo afvalt. Ook dat baby achterop zit vind ik niet prettig maar goed ze zijn goedgekeurd dus is vast meer het idee.

Oh ja ik kan mij herinneren dat ik dat ook moest doen dat heeft ook te maken met extra slijm ofzo waar ook eiwit in kan zitten ofzo waardoor test niet helemaal duidelijk is? Wat een gedoe maar inderdaad geen vieze vloeren meer voor ons

Mmomo gelukkig jij ok weer gemeldt. Iedere keer als ik nu forum open ben ik benieuwd of er nieuws is. Wel leuk en spannend gevoel.
Rebbel, oeh spannend. Gelukkig hoefde je niet te blijven. Nu afwachten.

Leuke vakantiepics op Hyves!

Das een voordeel dat het strand hier om de hoek is. Gaan ws donderdag weer ff.

Ben ik wel blij om, dat we niet in het land wonen.

En dat vocht, heb ik helaas ook veel last van. En prettig voelt het idd niet. (nooit geweten)

Elyane, gelukkig is Zorro weer opgeknapt.

Ik ben tot nu toe 15 kilo aangekomen. Had ik ook wel verwacht. Vind eten gewoon lekker.

Sta wel al 2 weken stil, vind dat ook niet zo erg.

Tja en dat afvallen straks. Ik doe ook mee hoor. Was er van te voren al 5 aangekomen, door de hormonen die ik moest spuiten. Dus er moet iig zo’n 20 kilo vanaf straks.

Tering Star, 11,5 pond , daar heb ik nog nooit van gehoord! Moet je ook niet aan denken toch.

Vannacht dus aan het ronddwalen. Hoop dat dat vannacht beter gaat voor je.

Sneu van je hond. Lijkt me best wel pijnlijk, kapotte kussentjes.

Hier helaas geen honden die zich aanpassen aan het baasje. Hebben 2 Jack Russels. Die kennen het woordje RUSTIG niet.

Leuk Dier, opeens uit eten en naar de bios met je lieffie.

Het opvangen van urine, hoe Aruba dat moest doen is volgens mij zodat de bacteriën uit het begin van de plas eruit zijn. Ik kan me van mijn opleiding nog herinneren dat het middelste gedeelte het schoonste is. Volgens mij heet het ook gewassen midden plas of zo.

Visotsky, balen dat je niet de bergen in kon vandaag.

Ben benieuwd naar je foto’s van dit weekend.

Jij ook al aan het nachtbraken.

Ik verwacht wel dat als ik ga bevallen dat de meiden van de “Pilstoppers” hier het eventjes komen melden. (vraag het anders ook wel ff)

Eentje is IRL (In Real Life ) ook een vriendin, dus die sms ik sowieso.

Inad, als ik zit, dan zit ik continu met mijn voetjes omhoog.

Misschien dat ik straks zoutarm moet gaan eten van de vlos.

Hoofdpijn gezakt? Ik werd heel raar wakker. Had het laatste uurtje zo vast geslapen, vind mijn lichaam vaak niet zo leuk.

Vanmiddag wel lekker 1 ½ uur op de bank gelegen.

Aruba, hier geen voortekenen volgens mij. Wil ik voorlopig ook nog ff zo houden…

Mooi zo dat de baby is ingedaald!

De baby is wel continu in beweging. Pijn doet het nog niet, maar schiet soms wel omhoog, voelt gewoon raar aan.

Ben zo benieuwd hoe ze er nu bij ligt. Heb nog steeds het idee overdwars.

Lala, hoop het voor je, dat de beeb nog ff blijft zitten. *knuf*

Pauwie, dat wist ik volgens mij niet dat je met een Westlander gaat. Je woont er niet toch?

Waar ben je wezen kijken?

Hey Momo, zwaai!

Zo, weer eens bijgelezen.

Was een druk weekend, maar wel gezellig.

Was het vandaag wel zat, dus lekker rustig aan gedaan. Ook nog even gezwommen.

Morgen begint de yoga weer. Hadden 3 weken vakantie. Ben benieuwd…
Ik moet stoppen met schoonmaken van Starman want hij is bang dat mijn weeen beginnen.
Hmm, ik als eerste? Ik vind het eigenlijk niet erg als Pauwie en Elyane mij voorgaan. Mmomo mag ook nog wel... Ben nog niet zo toe aan bevallen. Maar we zullen zien.

Vorige keer heb ik dag van tevoren zak drop leeggegeten. Heb vanavond niks in huis, ook geen M&M's, dus hier kan nog niks gebeuren.

Nala, hier ook continu met voetjes omhoog. Dan nog zijn mijn voeten aan het eind van de dag echt onooglijk. Merk het vooral in mijn gezicht, zo irritant gevoel. Alsof ogen steeds half dicht hangen.

Dat van die plas is idd vanwege eiwit die in afscheiding kan zitten, dat plas je dan eerst ff weg... zoiets? Nou ja, genoeg over dat stomme geplas.
Ik ga nu lekker toch even dweilen
Van vocht in mijn gezicht merk ik gelukkig niets.

Alleen die dikke worstenvingertjes en olifantepoten...

Haha, stop er dan maar mee Star.
Klaar
Dus ik mag een ijsje
Mmomo, om bevruchting door arts. Dan doen ze inderdaad echt ALLES om geld te verdienen

Meld meld, maar alles goed ook? Ga er gewoon vanuit.

Rebbel, Spannend!! Leuk idee, de speciekuip

Pipi, ik zou ook voor een kar gaan om zelfde reden. En, ik heb Chica al achterop dus dan zou maxicosi mee voorop moeten, dat lijkt me nog enger, in geval aanrijding en zo.

Lala om kloteweek.

Star, ik ga m&m's tzt ook zeker proberen

Na apathische middag/avond nu even wakker, maar ga zo bed in. Heb nu naast hoofdpijn ook indaalpijn geloof ik, elke keer als ik opsta = pijnscheut. Nee, geen weeën
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Hm, ik mis steeds pagina's.

Rebbel, ja lekker even wachten, in elk geval op Ely. Nu zou je een maand te vroeg zijn en mag je nog niet eens thuis toch?

Star

Nala, lekker, even niets doen. Hoop dat zoutarm eten niet hoeft want yuk.

Nu echt
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Nala; Ik zat lekker in een westlander aan de Lange Wateringkade (Kwintsheul). Daar komt ook mijn man vandaan. Wij wonen nu zelf in R'dam. Daar ben ik ook geboren.

Star : Dweilen om 22.00 is wel een beetje vreemd. Of doe jij dat altijd?

Hier alleen beetje vocht in rechterbeen. De linker doet dat niet, omdat daar die fijne kous omheen zit.

Bij mij waren het de "bruine m&m's"...

Moet ze nog even kopen van de week.

Kan nog lang niet slapen, ga nog maar even zappen..
haha...alleen gele m&m's of alleen bruine m&m''s en dan gaan bevallen.....Klinkt leuk .

Rebbel; wat heerlijk dat je gelijk terug naar huis mocht en dat er 'niets' aan de hand is (behalve dat je hoog zwanger bent natuurlijk!), ik ben heel benieuwd wanneer je nou gaat bevallen en of je de eerste zult zijn.

Nala; das rot dat je overal vocht vasthoud. Het is er de tijd niet meer voor, en misschien lust je het niet, maar ik heb weleens gelezen dat asperges heel goed zijn om vocht af te drijven, of anders een fruitdagje inlassen schijnt ook te helpen, want het zou denk ik wel fijn zijn om het vocht kwijt te zijn voor het 30 graden word einde deze week. Zoutloos eten kan altijd nog. Kom je een beetje tot rust nu alle kijkdagen geweest zijn?

Star...nesteldrang??? Wat een tijdstip voor het huishouden.....

Inad; hopelijk voel je je morgen beter!

Nu poging 2 om weer te gaan slapen en hopelijk nog wat uurtjes te pikken .
Vocht is irritant zeg! Hopelijk helpt tips van Lala want inderdaad zoutloos eten is yuk. Hier valt het gelukkig mee met vocht alleen als het iets langer achter elkaar warm is, zwellen de voeten gezellig op .

Star aap! Als man zegt dat je niet mag schoonmaken moet je dat meteen aannemen, zo vaak krijg je dat niet te horen . Ik had het wel geweten haha.

De M&M's zijn dus het toverwoord hier haha. Straks allemaal tegelijk aan de M&M's. Bevallen we tegelijk, zo knus

Ook indalingsweeen waarschijnlijk Inad. Deze week maar lekker rustig aan doen dan. Hoofdpijn is helemaal niet fijn enne het warme weer zal alles ook even wat pittiger maken.

Zie er trouwens stiekem best tegen op 30 graden blegh.

Gezellig Nala dat je ook mee gaat doen met afvallen hihi. Het komt allemaal vast goed met ons.

Wanneer ga je weer naar de VK? Hoop voor je dat beeb goed ligt nu.

Bumba bijna afgelopen dus Nesta en ik gaan eens aan de bak. Fijne dag iedereen!
Pauwie, nee ik dweil nooit om 22.00. Ik dweil sowieso niet zo vaak, doekje over vieze grond doet het ook goed

Beetje kunnen slapen vannacht Inad?

Lastig hoor, indalingshoofdpijn

O, ik had vannacht gewoon langs kunnen komen zie ik, Lala was er ook
Hoop ook niet dat ik zoutarm/loos moet Inad. Niet dat ik zoveel zout op mijn eten doe, maar een patatje of zo is toch wel erg smakelijk. (met zout )

Voel je je vandaag al iets lekkerder?

Pauwie, wij zaten een stukkie verder. Aan de Zweth in Kwintsheul. Toevallig.

Lala, asperges vind ik echt zo ranzig. Bleekselderij helpt er ook tegen zeggen ze, maar dat vind ik helaas net zo ranzig.

Ik wacht eerst morgen de vlos ff af. Misschien ff vragen voor een fruitdagje. Dat lust ik dan wel.

Mijn moeder hield bij mij ook veel vocht vast en die moest idd af en toe een fruitdagje inlassen. En helaas aan het eind ook zoutarm/loos eten.

Ik merk dat ik nu idd tot rust kom na alle kijkdagen. Heerlijk is dat.

Zie nu trouwens pas je tijdstip van posten. Das niet de bedoeling he! Nog wel verder kunnen slapen?

Dier, ik moet morgen weer naar de vlos. Mijn mamsie gaat dan een keertje mee.

Ik zie trouwens helemaal niet zo op tegen die 30 graden. Heb juist afgesproken om donderdag naar het strand te gaan. Nu al zin in.

Tuurlijk, het vocht in mijn lichaam zal wel meer worden, maja, ben er nu toch al gewend aan.

Ik heb ff lekker uitgeslapen. Had vannacht zo liggen dromen. (nachtmerrie) Dus daarna best wel een tijdje wakker gelegen. En tuurlijk zo’n 4 keer eruit om te plassen.

Dus nog een rustig dagje is wel lekker.

Alleen vanaaf naar de yoga, verder niets afgesproken.
Vocht vast houden is hier ook nog steeds een probleem . Gelukkig was mijn bloeddruk bij de laatste controle weer wat lager dan de vorige keer dus wat dat betreft geen probleem. Ik las trouwens op internet dat ze eigenlijk geen zoutloos dieet meer voorschrijven, waarschijnlijk omdat het toch niet helpt...

De bruine M&M's heb ik trouwens al een paar weken in de kast staan, maar tot nog toe kan ik er nog vanaf blijven. Ik denk alleen niet dat ze het redden tot het moment dat de baby van plan is om eruit te komen, want dat mag nog wel een paar weken duren. Daarnaast als diarree een aanwijzing is voor een naderende bevalling (ook hier ergens op het forum door iemand geschreven) dan denk ik dat ik al maanden geleden had moeten bevallen, want dat is een kwaal waar ik regelmatig last van heb (ook als ik niet zwanger ben).

De komende dagen ga ik in ieder geval rustig aan doen, want het wordt veel te warm om actief te zijn. Mijn moeder komt morgen nog wel strijken, want ze vindt het maar niks dat ik de lakens van het ledikantje niet gestreken heb en dat gaat zij nu dus doen. En van mij mag ze....
Oh ja, ik doe na de bevalling en het geven van borstvoeding ook mee aan de afvalrace als het dan nog nodig is. Ik ga er vanuit van wel, want ik moet ook zo'n 20 kilo kwijt en dat gaat denk ik niet van zelf.
Handig zo'n moeder

Allemaal afvalracers... Ik wil er nog niet aan dat dat daarna waarschijnlijk zal moeten. Dat verdwijnt toch direct met de placenta in de prullenbak die kilo's?

Bij jou vast wel, Aruub, je bent toch helemaal niet veel aangekomen? Er zijn er genoeg die hun kilo's supersnel weer kwijt zijn, hoor.

Heb trouwens al 2 nachten goed geslapen! Eergisteren gedroomd dat Star ging bevallen en ze tussendoor steeds kwam schrijven hier. Elke keer had ze weer een nieuwe foto als avatar, zodat we konden zien hoe het vorderde! Hihi, misschien wel een idee voor straks?

Vannacht gedroomd dat ik was bevallen en dat het een meisje was die Mientje heette. Hmmm... doe maar niet. Komt vast omdat ik nu weer aan het twijfelen ben over de meisjesnaam. Eerder kwamen we er voor een jongen totaal niet uit, maar nu hebben we een goede naam die we allebei mooi vinden. Nu dus weer twijfels over meisjesnaam. Nou ja, heb nog steeds het gevoel dat 't een jochie wordt. Ben wel erg benieuwd.
Wat grappig Rebbel dat heb ik vannacht over jou gedroomd, dat jij ging bevallen! Vond het uberhaubt grappig om over het forum te dromen. Nu even posten want net lang verhaal en alles weg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven