Good Luck

16-07-2009 21:51 2988 berichten
Alle reacties Link kopieren
Serieus bezig dus, goed zeg!
Pffffffffffffff ik hebbut warrum.
Denk even aan ijsberen, ijsjes, ijsklontjes enEmile Ratelband in zijn naakie... (en er dan even vanuit gaande dat je daar niet warm van wordt hè...)
ik ook, helpt dat?
quote:bambino schreef op 03 augustus 2009 @ 21:13:

ik ook, helpt dat?Zie ook mijn advies. Voor jullie is hij gratis vandaag dames dus geniet ervan! (morgenochtend haal ik mijn advies weer weg hoor... Dus pas op!)
Mmm Star, daar zit je ook niet op te wachten, een hittegolf in de laatste weken van je zwangerschap! Hopelijk valt het mee.

CD welkom terug, fijn dat jullie het naar jullie zin hebben gehad. Klinkt helemaal goed, die camping. En gelukkig verder geen aanvallen bij Twan. Kleine swingkikker - schattig!

Bridges, helemaal verslingerd aan de WII, haha! Thuis achter de tv lekker bewegen - daar is vast iemand heel rijk mee geworden.

Enka, hi! Nee, er is iets verkeerd gegaan bijd e weergoden: twee weken prutweer in mijn vakantie en als ik weer aan de slag moet breekt de zomer uit, tsss...

Compu, wat lief van CG (moet nu telkens heel diep nadenken om niet haar echte naam op te schrijven haha)! Kwamen zondag nagenoeg langs jullie huis (op weg naar strand bij B).

Morgen weer werken, buh.... Ben blij met m'n werk hoor, maar ik kan prima zonder de stress die het geeft. En ik heb ontzettende trek in chips.
quote:bridges6 schreef op 03 augustus 2009 @ 21:08:

Denk even aan ijsberen, ijsjes, ijsklontjes enEmile Ratelband in zijn naakie... (en er dan even vanuit gaande dat je daar niet warm van wordt hè...)

En speciaal voor Star: Dries R in gele zwemslip...
quote:bridges6 schreef op 03 augustus 2009 @ 21:08:

Denk even aan ijsberen, ijsjes, ijsklontjes enEmile Ratelband in zijn naakie... (en er dan even vanuit gaande dat je daar niet warm van wordt hè...) Nee daar word ik fridige van.
quote:bambino schreef op 03 augustus 2009 @ 21:13:

ik ook, helpt dat?Ja, kunnen we samen zwelgen
Haaaaaaaai Hel!
quote:Star schreef op 03 augustus 2009 @ 21:52:

[...]

Nee daar word ik fridige van.

Ach als je straks net bevallen bent, wil je niet liever joh! Werkt dus dubbel goed!

haaai Hel! Ik heb m&m hier. Wil je?
Haaai! Aah, kom maar door met die M&M's. Alles waar veel calorieen in zitten is goed.

Frigide, haha! Nou, idd, dat komt na bevalling alleen maar goed uit toch?

Ik duik weer even in m'n schietfilm (ben niet zo van de piefpafpoef, maar Jamie Fox zien ik graag ), doeidoei!
Haaaaai, niet over lekkere dingen praten!
Dries? Emile? Vreemde smaak heb jij zeg...
Ben vandaag begonnen met SB en ik kom net terug van de sportschool Daar gingen ze ook op zo'n apparaat even alles opmeten en nu ben ik dus wel geschrokken en nu dus extra gemotiveerd. Maar ik mis nu al alle lekkere dingen..... Ik ben gewoon letterlijk en figuurlijk een snaaikont.

Cd, welkom terug, leuk om te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad! En nu volhouden hè met die "ongeluksbroeken"

Hel, balen zeg dat je morgen alweer aan de slag moet. Hopelijk ff rustig beginnen

Star, misschien helpt een arts met extra steekjes daar ook

Mal, hoe is het met draakje? Heb je zijn pyama al?

Hier gaat alles goed. T was vandaag echt superlief, maar dat had hij dus voor een driftbuitje vanavond opgespaard En L is ineens eenkennig...wel vreemd, wil je laten zien hoe lief hij lacht etc kijkt iemand anders...gaat hij brullen. Zal wel weer een fase zijn
Bridges, ik vroeg me laatst nog af hoe het tegenwoordig met het eten gaat? Ik kwam daarop doordat ik iemand dat spenenboek van Difrax adviseerde en zag dat er nu ook een hap-slik-weg boek is. (Trouwens ook een zindelijkheidsboek CD)

Gezond eten is een terugkerend onderwerp. Het is belangrijk voor de juiste groei en ontwikkeling van een kind. Soms lijkt het wel of kinderen helemaal niets lusten. Leren proeven is hierbij een belangrijk onderdeel van het leren lusten proces. Difrax heeft in samenwerking met eetconsulent Monique Thomas-Holtus het boek ‘Het-Hap-Slik-Weg-Boek’ ontwikkeld. Met behulp van de avonturen van Kaat en Ko en met de tips van eetfee MiMi wordt leren eten en leren lusten leuk. Monique Thomas-Holthus deelt haar ervaringen als expert in het door haar geschreven gedeelte voor de ouders.

Het spenenboek werkte hier iig super en ook bij een vriendin dus misschien dat boek ook wel.
Ik ga volgende week weer aan de lijn Enka, dus dan ga ik goed met je meedoen!

Driftbuien... Brrr...
Is iedereen nu weer weg?
oh nee ben niet remi
Eten... Het gaat heel voorzichtig ietsiepietsie beter. Hij eet nu een aantal dingen goed, namelijk worteltjes en van die tortellini (zonder saus hoor). Van andere dingen proeft hij nu heel soms en we hebben nier meer iedere avond gejank aan tafel, wat de grootste winst is. Evengoed is het nog niet je van het, maar zo beetje bij beetje zie ik wel een kleine vooruitgang.

Boek wel interessant. Eens kijken via i-net of het wat is...
Hmmm ziet er wel interssant uit...
Bridges jij dus ook weer wortels knagen.

Was echt flauw, zit ik op mijn eerste toestel met een teveetje voor mijn neus. Komt er eerst reclame voor Magnums en daarna voor de grote gele M. En u thuis zie ik een reclame voor een crème om 's nachts af te slanken.....

Is dit een test?????
Ja. en Komkommers... Maar het moet. Werd enigszins verdrietig van sommige vakantiefoto's waarop ik wel weer 4 maanden zwanger leek...
Ik vond het spenenboek iig erg grappig geschreven en leuk vormgegeven. Wij hadden iedere dag een verhaaltje en een opdracht en T was echt helemaal enthousiast. Ik weet natuurlijk niet of dit hetzelfde is maar Kaat en Ko waren in ons boek ook de hoofdrolspelers.

Maar zoals ik het lees zit er dus wel iets van vooruitgang in.

Hier met T is het gewoon vreemd...hij lust alles en eet ook alles maar in een tempo van een schildpad en nooit veel
Ik ga zo eens even mijn bed opzoeken. Morgen weer werken.

Bridges, dat is niet leuk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven