Thailand Topic!
dinsdag 28 juli 2009 om 17:57
vrijdag 31 juli 2009 om 11:44
Ik heb even een hele gekke vraag, maar ik ga hem toch stellen Ik ga dus 3 weken backpacken in Thailand en draag op vakantie altijd een bril (last van droge ogen met lenzen). Omdat die best duur is (er staat een duur merk op de zijkant), valt die best op dus ik weet niet of dat nou zo'n goed idee is. Wat zeggen jullie ervan? Kan ook m'n reservebril opdoen, maar die is niet zo goed meer dus dat is niet zo handig, haha!
Bedankt voor 't antwoord
Bedankt voor 't antwoord
vrijdag 31 juli 2009 om 12:38
Gewoon opzetten hoor Nightfoxy, en je reservebril meenemen. Je kunt je bril namelijk ook verliezen. Wat Mayou zegt klopt helemaal, over nepartikelen. Zo heb ik een nogal duur horloge. Als we langs kraampjes lopen zeggen ze altijd: "Nice watch, how much you pay? 2000 bath?"
Hahahaha... yeah, something like that.
Hahahaha... yeah, something like that.
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
zaterdag 1 augustus 2009 om 14:55
Hee Dolf, maar we gaan weer verder hoor. We lassen alleen even een pauze in in NL om fietsen te laten bouwen en te trouwen. Dat fietsen bouwen gaat een week of 6 duren, vandaar de lange pauze en we gaan niets over het huwelijk schrijven omdat we het erg klein houden en niemand voor het hoofd willen stoten dat ze niet uitgenodigd zijn. Maar vanaf half september gaan we weer door hoor, maar dan vanaf de fiets, te beginnen in de Isan. Spannend en leuk!
Darky, veel plezier!!
Darky, veel plezier!!
zaterdag 1 augustus 2009 om 16:07
Mayou, ik ben zwaar beledigd dat ik niet ben uitgenodigd!
Nee, even serieus, wat sneu dat je daar niet over kan schrijven om mensen niet voor het hoofd te stoten.
Je eigen feestje mag je toch bouwen met wie je wilt?
En die mensen komen er toch ooit achter.
Of gaan jullie dan doen of jullie in het buitenland zijn getrouwd?
Komt er ook een klein Mayoutje bij als god, budha of allah het wil?
Nee, even serieus, wat sneu dat je daar niet over kan schrijven om mensen niet voor het hoofd te stoten.
Je eigen feestje mag je toch bouwen met wie je wilt?
En die mensen komen er toch ooit achter.
Of gaan jullie dan doen of jullie in het buitenland zijn getrouwd?
Komt er ook een klein Mayoutje bij als god, budha of allah het wil?
zondag 2 augustus 2009 om 11:56
Ha Neele, tja sorry!
Tuurlijk is het onze dag, maar mijn vent heeft een aantal tantes en ooms waar hij er eigenlijk maar 1 echt leuk van vindt en hij vindt dat je het niet kan maken die ene wel uit te nodigen en de rest niet, vandaar. Ik had wel graag mijn vrienden erbij gehad, maar dan wordt het een nogal ongelijke verdeling qua gasten, dus maar besloten het heel klein te houden. Prima.
Enne nee er komen geen Ma of Payoutjes bij, zelfs niet als alle drie het willen...
Tuurlijk is het onze dag, maar mijn vent heeft een aantal tantes en ooms waar hij er eigenlijk maar 1 echt leuk van vindt en hij vindt dat je het niet kan maken die ene wel uit te nodigen en de rest niet, vandaar. Ik had wel graag mijn vrienden erbij gehad, maar dan wordt het een nogal ongelijke verdeling qua gasten, dus maar besloten het heel klein te houden. Prima.
Enne nee er komen geen Ma of Payoutjes bij, zelfs niet als alle drie het willen...
dinsdag 4 augustus 2009 om 11:29
Vliegtuig op Samui gecrasht
BANGKOK - Een vliegtuig van de Thaise luchtvaartmaatschappij Bangkok Airways is dinsdag neergestort bij de landing op het vliegveld van het vakantie-eiland Koh Samui.
© ANPZeker een inzittende is daardoor om het leven gekomen, zeven mensen zouden gewond zijn geraakt. Dat meldde de plaatselijke politie.
Het vliegtuig raakte tijdens slecht weer een oude verkeerstoren van het vliegveld. Het toestel was naar verluidt met ongeveer zeventig mensen aan boord, voornamelijk toeristen, vertrokken vanuit de zuidelijke stad Krabi.
Het is nog niet bekend of onder de inzittenden ook Nederlanders zijn.
Volgens persbureau AFP zijn alle passagiers geëvacueerd.
© ANP/NU.nl
BANGKOK - Een vliegtuig van de Thaise luchtvaartmaatschappij Bangkok Airways is dinsdag neergestort bij de landing op het vliegveld van het vakantie-eiland Koh Samui.
© ANPZeker een inzittende is daardoor om het leven gekomen, zeven mensen zouden gewond zijn geraakt. Dat meldde de plaatselijke politie.
Het vliegtuig raakte tijdens slecht weer een oude verkeerstoren van het vliegveld. Het toestel was naar verluidt met ongeveer zeventig mensen aan boord, voornamelijk toeristen, vertrokken vanuit de zuidelijke stad Krabi.
Het is nog niet bekend of onder de inzittenden ook Nederlanders zijn.
Volgens persbureau AFP zijn alle passagiers geëvacueerd.
© ANP/NU.nl
dinsdag 4 augustus 2009 om 11:41
dinsdag 4 augustus 2009 om 15:52
Zit ondertussen al een week in Maleisie (eerst Penang, nu KL). Vreselijk van dat toestel en erg onwerkelijk, omdat we er zelf net vandaan komen. De piloot is om het leven gekomen (mar er moeten ern 2 in de cockpit gezeten hebben, dus wat er met die andere is gebeurd...)
Zijn op het marktje geweest en vriend heeft daar erg lekker gegeten (ik keek kwijlend toe!) maar kan zich geen viscurry herinneren, maar het klinkt als Khao Soi (currysoep met noedels), alleen zit daar vaak een kippenpoot in.)
Morgen naar Amsterdam en het wordt lekker weeheer, dus op naar de Parade!!
Zijn op het marktje geweest en vriend heeft daar erg lekker gegeten (ik keek kwijlend toe!) maar kan zich geen viscurry herinneren, maar het klinkt als Khao Soi (currysoep met noedels), alleen zit daar vaak een kippenpoot in.)
Morgen naar Amsterdam en het wordt lekker weeheer, dus op naar de Parade!!
donderdag 6 augustus 2009 om 13:18
maandag 10 augustus 2009 om 16:55
maandag 10 augustus 2009 om 22:42
maandag 10 augustus 2009 om 22:46
Ik moest even acclimatiseren (niet qua warmte), maar ik ben weer helemaal blij. En Donny had een surpriseparty voor me georganiseerd in het weekend nadat ik terug was, dus dat was helemaal fantastisch! Kun je iets zeggen over je jurk of is dat top-secret?
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit