Thailand Topic!
zondag 10 maart 2013 om 10:29
Oh, serieus? hihi. Kan me bijna niet voorstellen dat iemand het niet mooi vind. Kijk, pratend over Bangkok kan ik me voorstellen dat men het omschrijft als een lelijke, stinkende, grauwe, drukke stad waar constant aan je getrokken wordt om in een tuktuk te stapen. Maar inderdaad, meningen verschillen!
zondag 10 maart 2013 om 10:55
Bangkok
Ik kwam vol verwachting in Chiang Mai aan na een lange periode in Laos, waarvan een groot deel in een dorp bij een bergvolk. Wat waren ze onaardig in CM zeg, leek wel nóg onaardiger als ik Thais tegen ze sprak. En ik had er qua trekkings niks te zoeken, dat had ik op eigen houtje al gedaan zonder toeristische trekpleisters. Helaas zat ik 'vast' in CM: mijn vlucht ging pas dagen later. Ben van een guesthouse naar een hotel met zwembad verhuisd en maakte een tijdelijke metamorfose door van reiziger naar toerist. Inclusief Italiaans eten ed (wat ik normaal nooit doe in Thailand, haha!).
Ik kwam vol verwachting in Chiang Mai aan na een lange periode in Laos, waarvan een groot deel in een dorp bij een bergvolk. Wat waren ze onaardig in CM zeg, leek wel nóg onaardiger als ik Thais tegen ze sprak. En ik had er qua trekkings niks te zoeken, dat had ik op eigen houtje al gedaan zonder toeristische trekpleisters. Helaas zat ik 'vast' in CM: mijn vlucht ging pas dagen later. Ben van een guesthouse naar een hotel met zwembad verhuisd en maakte een tijdelijke metamorfose door van reiziger naar toerist. Inclusief Italiaans eten ed (wat ik normaal nooit doe in Thailand, haha!).
zondag 10 maart 2013 om 11:51
Wat jammer Frizzy, van die laatste dagen.
Het is misschien ook maar net wie je tegenkomt en wat er op dat moment allemaal te doen is hoe je een bestemming ervaart. Je eerste indruk is natuurlijk snel gevormd. Ik was namelijk blij Bangkok te verlaten na 3 dagen. Al dat getouwtrek met die mensen die je vanalles aan willen smeren.. Voor mij niet meer.
Het is misschien ook maar net wie je tegenkomt en wat er op dat moment allemaal te doen is hoe je een bestemming ervaart. Je eerste indruk is natuurlijk snel gevormd. Ik was namelijk blij Bangkok te verlaten na 3 dagen. Al dat getouwtrek met die mensen die je vanalles aan willen smeren.. Voor mij niet meer.
maandag 11 maart 2013 om 09:50
Dit topic zit al ruim over de 3000 posts dus heb ik nu gesloten. Jullie kunnen zelf een nieuw topic aanmaken!
Met vriendelijke groet,
Moderator viva forum.
Met vriendelijke groet,
Moderator viva forum.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.