Jaaa....Eind aug/begin sept

03-01-2009 10:43 2964 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdUitgerekend J/M KidsBijzonderheden

Elyane 14-08-2009 3

Pauwie 34 19-08-2009 1 / 1

Mmomo 32 21-08-2009 1

Rebbel 27 28-08-2009 1

Aruba 23 29-08-2009 / Dierewier 27 29-08-2009 1

Visotsky 31 30-08-2009

Star 29 31-08-2009 1

Lala1979 29 01-09-2009 1

Gympy77 31 07-09-2009

Pipi28 33 07-09-2009

Nala24 27 09-09-2009 /

Aapje 30 11-09-2009 /

Suze2 20-09-2009 1

Inad 34 21-09-2009 1

Aruba tuurlijk verdwijnen alle kilo's zo met de placenta de prullenbak in. Bij iedereen maar wij vrouwen moeten gewoon wat te zeuren hebben .

Morgen dus Nala, toch een beetje spannend hoe kindje ligt? Vast goed! Lekker dat je naar het strand gaat en niet tegen 30 graden opziet, genieten.

O ja zie nu pas tijdstip Lala, wel geslapen daarna?
Jawel dat is waar. Maar je weet nooit bij welke groep je hoort he. Ben niet veel aangekomen maar kan ook goed zijn dat de trage lijn zich naar beneden voortzet

Wat had ze voor een avater dan?
Zullen we trouwens de afspraak maken dat we na de bevalling niet binnen 2 weken al roepen dat we onze oude broek weer aan kunnen, ook al is dat zo? Gewoon om het gezellig te houden hier

Nu op de fiets naar supermarkt en salade verzinnen bij taco's. Dat is mijn enige taak vandaag ghi.
Taco's... hmmzzz. lekker.

Op Aruba heb je Taco Bell. Hier in NL niet meer toch? Dat is zo lekker. En dan als toetje de Cinnamon Roll.
Haha wat denk je Aruba, soort foto van ontsluiting neem ik aan .

Je hebt wel 2 leuke meisjesnamen Rebbel? Ik ben ook heel benieuwd wat er straks bij de "verrassingen" gaat komen.
Ik kan mijn oude broeken nu nog aan

quote:Dierewier schreef op 04 augustus 2009 @ 14:57:

Haha wat denk je Aruba, soort foto van ontsluiting neem ik aan .

He gatver. Nee ik dacht nog naief een puffende Star. Een Star met een koppie down there en Star met babymeisje op de buik.
Bevallingsfoto'savatars

Grappig, al die forumbevallingsdromen

Dier Ik zal niets zeggen wat op broekmaat duidt, na de bevalling, goed? Bij Chica was alles er trouwens binnen twee weken af :imao: dus ga er vanuit dat dat nu weer zo is

Rebbel, leuk, die namen, ben benieuwd hoor en twijfel hoort erbij. Mijn zus twijfelde geloof ik tijdens de bevalling nog

Wij hebben nog steeds niks trouwens, het is werkelijk hopeloos

Rot, al dat vocht en sterkte voor de vochtvasthouders.

Heb beter geslapen maar ben nog even thuis want voel me vaatdoekje en hoofdpijn ook nog niet weg. Nu zo weer even slapen. heb net geluncht, werd wakker van honger
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
wat hadden we nou afgesproken grrrrr?

Nog helemaal niks Inad, jullie houden het spannend. Moeten wij meedenken :-) ?

Lekker dat je zo bijslaapt en gewoon wakker wordt van honger en niet omdat het moet. Rustig aan doen!
[quote][message=3661803,noline]Aruba schreef op 04

Veel te zoet
Mooi verhaal Rebbel. Ben best voor een live bevalling, maar foto's gaat me net te ver

Taco's, lekker. Ik ga hachée maken. Ja ja, ik spoor niet, weet het

Inad, succes met koppie. Klinkt niet prettig. Niet te veel slapen overdag hè, dan wordt het vannacht helemaal niks. Zo, oma heeft gesproken
Wel lekker hachee! Inderdaad met dit weer spoor je niet maar wel lekker.
Star ; Hachee is heerlijk, maar met deze temperaturen...

Hier een dagje helemaal niets gedaan. Behalve het bezoekje aan de vk en 3 wasjes..Heerlijk de kinderen naar de BSO (erg he).

Bij de vk was alles ok.. Kindje mag komen! Bloeddruk 100/70, plasje goedgekeurd, Buik ok.

De kraamzorg belde vandaag dat ze heel waarschijnlijk niet de 49 uur kunnen gaan draaien. Het wordt dan 3 uur per dag. Er zijn heel veel bevallers en te weinig mensen. Waarschuwden ze vorige keer ook al voor, maar is toen allemaal op zijn pootjes terecht gekomen. Ik heb niet zoveel backup op het moment, zus heeft tweeling en gewrichtsproblemen, moeder werkt full-time, schoonvader is nog aan het revalideren van de bypass-operatie. Moet dus echt even kijken hoe we dat oplossen

Morgen komen mijn oom en tante (Overijsel) mijn nichtje weer ophalen. Ze komen dan gelijk een dagje .... Gezellig!

Paste na de vorigeg twee bevallingen ook weer redlijk snel in de "makkelijkere" kleding. Voordat de echte vorm weer terug was , dat heeft wel even geduurd.
Hmmmmm, mijn huis ruikt heerlijk naar uien, staat mooi te pruttelen

Zou dit ook een soort van nesteldrang zijn?
Hihi, lekker aan het dromen dus Rebbel.

Dier, ik vind het voor het eerst onwijs spannend om naar de vlos te gaan. Ben zo benieuwd hoe mevrouw erbij ligt.

Vooral omdat ik nog steeds het gevoel heb dat ze overdwars ligt.

Wel is er veel beweging, dus wie weet…

Oeh taco’s, dat ga ik ook weer eens maken. Heb de aardappels maar weer de kast in gegooid. Heb ik nu zo geen trek in met dat warme weer. Lekker sla met een stukkie vlees of zo.

Mooi zo Pauwie, dat alles goed was bij de vlos!

Maar wat balen van de kraamzorg. Ik heb zoiets ook gehoord, is toch een gewilde tijd om te bevallen. Is voor ons alleen iets minder…

Denk dat trek in hachee wel neigt naar nesteldrang hoor Star. En dat met deze luchten.

Vanmiddag toch weer iets teveel gedaan. Heb alleen de wc en badkamer gedaan. (en echt niet staan te boenen of zo) En beneden gestofzuigd. Maar voel het helaas weer wel.

Zo moeilijk om een middenweg te vinden.

Vanaaf dus hopelijk lekker relaxen bij de yoga.
Ik zie dat ik niet de enige ben die al over het forum en bevallingen droomt. Ik heb vannacht Rebbel laten bevallen in mijn droom. Was er helemaal mee bezig en soort van boos toen ik wakker werd, voordat het kind geboren was hihi

En die afvalrace doe ik ook graag aan mee. Ik zit nu op de 19 kilo en moet nog 5 weken... reken uit je winst. Al probeert vent me gerust te stellen dat er na de bevalling al zoveel kilo's eraf zijn, dat het heus wel mee valt... jaja...

Maar ben het verder wel met Dier eens om niet te snel te delen dat oude kleren weer passen. Respect voor elkaar he

@ Lala: hoe kom je de week door? Ik duim voor je dat de bevalling nog even op zich blijft wachten!

@ Inad: nog geen naam? Heb je er al paniek over of valt het nog mee? Voel je je ondertussen al wat beter?

@ Nala: succes morgen! Ik duim dat ze gedraaid is. Heb jij iets gevoeld wat op evt. draaien zou kunnen duiden?

Voor de rest ben ik het nu alweer helemaal vergeten... hihi...

Hier gaat het wel aardig. Een paar dagen behoorlijk somber gevoeld, maar nu gaat het weer redelijk! Merk dat ik zwaarder begin te vinden en dan vooral psychisch... Vind het ook zwaar om thuis te zitten, maar moet het echt rustiger aan doen van de verloskundig en van vent trouwens ook. Dusss... goede afleidingen om blij te worden zijn altijd welkom
Hoe laat moet je morgen eigenlijk Nala?
quote:mmomo schreef op 03 August 2009 @ 18:31:

[...]

Ik dacht even dat de arts zou voorstellen om haar te bevruchten ofzo

Haha, nee heb nog nooit gehoord dat het zo ver ging.

Toevallig is de betreffende vriendin wel uitzonderlijk knap en mooi (modellenuiterlijk), maar geloof niet dat een dergelijke sugestie gedaan is .
Aapje, ben blij dat je het zegt. Ik herken het namelijk, het zwaar vinden om thuis te zijn. Zei een paar dagen geleden al dat ik best een paar uurtjes wilde werken als ik dat mocht doen wanneer ik er zin in had en mocht stoppen wanneer ik dat wilde. Heb namelijk onzettend lieve en gezellige collega's!
ja precies Aruba. Gewoon een dagtaak hebben, zou echt al schelen. Ik mis mijn collega's ook echt een beetje... heb deze week al 2 keer gebeld met collega's.... hihi... wie had dat gedacht...

Zit nu ook echt, gevoelsmatig, een beetje in de gevarenzone om weg te zakken in een depressie. Moet mezelf gewoon doelen stellen om de dag door te komen. Gelukkig ben ik er alert op en heb ik veel aan mijn vent. Komt vast wel goed!
quote:Dierewier schreef op 03 August 2009 @ 12:31:

Vis, kerel gaat dus lekker met jou op stap vandaag, ook leuk. Balen van je darmen en steken. Is dat echt zo Star? Jammer Vis, jij hebt de hele week meldplicht

Ben nog niet bevallen hoor!

Gisteren hebben we lekker een stevig eind gewandeld... nou ja, een stevig end voor een zwangere dan, eigenlijk was het maar zo'n rondje dat in een wandelgidsje omschreven zou worden als 'ook geschikt voor buggy's ' ... Konden we vast even wennen aan onze nieuwe mogelijkheden .

Daarna uitgebreid in bad gegaan, lekker geslapen. Darmen zijn sinds vanmorgen weer helemaal goed. Voel nog steeds wel redelijk wat druk op m'n bekken... Soms lijkt het wel of er een zak aardappels onderin ligt ipv een baby en krijg bijna de neigin om met O-benen te gaan lopen . Hebben jullie dat ook?

Er is iets mis met het fototoestel. Foto's van de horse races waren blurred. Heb 3 foto's van vorig jaar op Hyves gezet... Zal vriend eh... man vanavond vragen of hij snapt wat er mis mee is. Blij dat het nu gebeurt en niet met de eerste foto's van de baby straks.

In het huis naast ons (we wonen in een 2 onder 1 kap) zijn hele luidruchtige Italianen getrokken. Gisteravond muziek tot laat en vanmorgen zat 1 van hen binnen en eentje buiten te roken hielden ze schreeuwend een uitgebreide conversatie . Hoop dat het toeristen zijn en geen nieuwe bewoners... Vorige week zat er nog een Iers stelletje in.

Rebbel - Ben blij voor je dat je gisteren nog niet bevallen bent! Was wel spannend eventjes.. Lieve foto's van je dochter op Hyves... Kun je haar geen meisjesnaam laten kiezen?
jeetje Vis, leuke nieuwe buurtjes zo te horen. Ik duim voor je dat ze er idd alleen voor vakantie zijn. Kun je het niet subtiel navragen? Misschien een beetje met je buik naar voren en dan per ongeluk laten vallen hoeveel behoefte aan rust je nu hebt? Of je kind nu al als huilbaby neerzetten, zodat ze zelf niet meer naast jullie willen wonen

Oh en ik heb vanmezelf al o-benen, dus merk nog geen verschil... komen die dingen toch nog eens van pas (wie had dat gedacht)
Ha ha Gympie, hebben we soms dezelfde moeder?. Volgens mijn moeder kon het echt niet dat ik baby kleertjes en lakentjes had gewassen en niet gestreken. Dus heeft mams vorige week alles komen strijken . Waarschijnlijk ook gelijk de laatste keer dat babykleertjes en lakentjes zijn gestreken.

Pauwie, weinig kraamhulp heeft misschien ook wel te maken met vakantietijd.

Rebbel, misschien droom je de juiste naam nog een keer. Hier ook nog steeds geen naam. Vooral jongensnaam blijft probleem.

En M&M's durf ik nu niet meer te eten,voordat ik vind dat baby mag komen. Maar ik zal ze uitproberen als ik vind dat het tijd is. .
quote:Aapje schreef op 04 augustus 2009 @ 18:35:

ja precies Aruba. Gewoon een dagtaak hebben, zou echt al schelen. Ik mis mijn collega's ook echt een beetje... heb deze week al 2 keer gebeld met collega's.... hihi... wie had dat gedacht...

Zit nu ook echt, gevoelsmatig, een beetje in de gevarenzone om weg te zakken in een depressie. Moet mezelf gewoon doelen stellen om de dag door te komen. Gelukkig ben ik er alert op en heb ik veel aan mijn vent. Komt vast wel goed!Boeken lezen? DVD's kijken?
Oei Vis, dat klinkt niet fijn zulke buren. Hopelijk is het voor tijdelijk.

Balen van camera, zit er geen 'reduce blur' knop op? Die heb ik wel en werkt wel goed. Nou ja, werkte want camera is vandaag overleden helaas.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven