2009, ons jaar ( deel 2 )

05-08-2009 20:33 2969 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer meer dan 3000 reacties in ons 'oude' topic, dus weer tijd voor een vervolg topic.

mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009 MissC MissC girl! 11 augustus 2009

mama uitger j/m opmerkingen Gorgi 2 jan VERLOF 31 dec controle Rossia1 feb M 6 januari vlos + liggingsechoOGG 23 juni Ann Teddy eind aug WIE VOLGT?

naam NOD opmerkingen Floortje Mimpje 7 jan

oude topic kun je hier teruglezen
Serieus!!! die ga ik even zoeken!!
Jaaa, die bedoel ik Rossia! Die sarcastische opmerkingen. Laatst was er eentje die zei dat haar schoonmoeder wel aan haar zag dat ze zwanger was, de kat deed raar, maar de huisarts had toch echt gezegd dat de bloedtest negatief was. En de laatste geloofde ze dus niet... En dan die reacties! Je kon me opvegen!

Precies, Schiphol, had ik het juist. Ik werk daar ook in de buurt. Aan de A10... 10-15 min bij Schiphol vandaan.
Oh Ellein, zo bedoelde ik het niet. Het lijkt me juist heel gezellig !
Vera, ja die zijn echt heel grappig, dan heb ik het ook niet meer!!

Ik zit aan de andere kant. Vlak aan de A9! Grappig.
shit zeg heel stuk geschreven is het weg.

pff meiden jullie schrijven te veel hoor, ik kan het niet bijhouden.

Ik lees veel topics op het forum, van kinderverhalen tot soms hilarische zaken op de sexpijler, Echt daar kan je ook lachen hoor... En oh ja ik kijk de foto's van de sterren, zowel de gekke foto's als de zwangere celebs. Heel fout maar wel leuk vermaak. Reageren doe ik niet heel vaak.

Mimpje ik vrees dat ik je niet kan helpen qua symptomen van een verhoogde prolactine spiegel, ik weet daar eigenlijk maar heel weinig vanaf. Maar als je twijfelt zou ik er toch nogmaals om vragen bij de huisarts hoor!

x Floortje
Rossia, het is je vergeven hoor
Floor, dat is minder! Bij mij is het topic weer lekker snel moet ik zeggen. Zonder rare dingen.
floortje de zwanger celebs volg ik ook. de reacties op die kids soms..... de sexpijler is soms ook wel geestig ja. Maar 's morgens bij het ontbijt vind ik niet alles even smakelijk. ik snap ook niet wat iemand bezield om om half 9 's morgens een topic over 'bepaalde lekkages' aan te maken.
ellein ik heb een beveiligde laptop van manlief zijn werk, ik denk dat dat het probleem is!
Bij werkt het forum ook prima.

Ellein, kunnen ook een terasje pakken in Z****** Mits mooi weer natuurlijk.

Teddy, glazen bol topic gevonden. Meesterlijk!!

Rossiaman is maar weer naar boven gevlucht. Kwam even beneden op te kletsen, maar kreeg weinig reactie
Teddy hehehehehhehehe zo vroeg ben ik meestal nog niet online, Maar ik vraag me soms uberhaupt af waarom sommige vragen op een forum gesteld worden, zucht...
ach er daar is weer een leuk meeleestopic: ik heb geld nodig... zie rechts
Teddy, dat is inderdaad niet zo smakelijk :puke:
rossia mijn vent zit al de hele avond als een soort zombie een boek naast me te lezen, komt ook geen zinnig woord uit
Floortje na het lezen van de kenmerken ga ik toch maar weer bellen met de HA.

- melk uit borsten

- minder zin in sex

- slecht zien

en goh wie zat er afgelopen zaterdag bij de opticien...
Teddy nou wie weet is er wel de gouden tip, geld is hier immers ook altijd welkom
Hmm ik moet toch eens wat aan mijn topografie gaan doen. Ik snap er nooit iets van waar jullie wonen, heengaan of terrasjes pakken in Z*****
Beetje mosterd die post van mij.

Rossia, Z****** is middenin zo'n beetje dus goed te doen. Optie openhouden? Lekker kopje thee op het terras?
mimpje ik woon in een dorpje naast Utrecht, makkelijk zat
mimpje nog eens navragen kan geen kwaad. moet toch een verklaring voor zijn
Mimpje, ik dacht juist dat jij topografie moest onderwijzen? Hoe doe je dat dan?
heee dames niet stiekem meeten zonder ons he? en zeker niet als ik op vakantie ben. Z is vlakbij Z en dan ben ik er niet...
Floortje, reed vanmiddag achter een busje uit jouw woonplaats. Scheuren dat die vent deed! Dacht meteen: dat moet Floorman zijn
Weten de andere meiden ons trouwens wel te vinden?? Waar is Missc trouwens, heb ik wat gemist?
Teddy, kun je toch ook als eerste pitstop inlassen op jullie vakantietrip?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven