Bah, wat warm!

29-06-2009 10:21 1785 berichten
Ik ben geen fan van dit warme weer. Na 1 minuut buiten zweet ik me kapot, heb ik zin om in de dichtstbijzijnde plas of meer te springen en daar voor de rest van de dag te verblijven.

Ik weet dat ik niet de enige ben op dit forum, dus zullen we elkaar bijstaan in deze tijd?

=
anoniem_17202 wijzigde dit bericht op 29-06-2009 10:22
Reden: toevoeging van smiley
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Okido... intussen kijk ik vaak op

http://www.weeronline.nl/

World of Warcraft: Legion
Buiten is het heerlijk,heb de serredeuren open staan zodat de koelte ook naar binnen kan waar het 25 graden is.
Binnen: 24 graden.

Buiten: 22 graden, bewolkt.

Ik zet 's morgens de deur naar de tuin open.
Hoor net dat het in het zuiden en oosten na 14.00 rotweer wordt. Vanuit België komt er onweer, hagel en wateroverlast binnengetrokken en er wordt gewaarschuwd voor hevige windstoten.

Laat ik nou net in het zuidoosten wonen en vamiddag eindelijk eens van het weer willen gaan genieten. Heb de hele week op een kantoor zonder airco gezeten.
Hier noord brabant is het al kei bewolkt

En een lekkere coole summerbreeze.

Vannacht slecht geslapen, zit hier met een paar pap ogen.

Het was 29 graden in de kamer ,stond op de ventilator.

pffffffffff.

Oh ik ga zo buiten zitten, de wind door mijn haar, dan gaan mn papogen misschien wel open.
In Twente hangen er dunne bewolkingslierten. Ik denk vooralsnog dat het warm zal worden. De zon heeft nog volop effect op de warmte.
Ik zweet me nu alweer kapot.

Maar, morgen koelt het af!!!
Ze hebben het gezegd, hans eerst is noor brabant aan de beurt en dan trekt het door naar de rest van nederland, op sommige plaatsen bemerk ik een zonnestraaltje(zie ik)

Maar komt niet echt door.
Kom hier zitten shinining, vollop wind hier.
Nou hier is de lucht stralend blauw en warmmm buiten,ben voorlopig weer mooi binnen.
quote:chicatjoe schreef op 07 augustus 2009 @ 10:30:

Ze hebben het gezegd, hans eerst is noor brabant aan de beurt en dan trekt het door naar de rest van nederland, op sommige plaatsen bemerk ik een zonnestraaltje(zie ik)

Maar komt niet echt door.Dat klopt. Maar gisteren hingen die bewolkingslierten er nog niet. Die slierten zullen dikker worden en wat buien veroorzaken.
Ik heb het raam aan de voorkant open gezet en de achterdeur.

Het waait lekker door hier.........

De gordijnen wapperen lekker naar binnen.

En aan de voorkant hangen de jalouzietjes naar buiten, en daar tussen in, zit ik.
Hans,

www.weerprimeur.nl

Buiten: 24 graden, bewolkt.

quote:yasmijn schreef op 07 augustus 2009 @ 10:52:

Hans,

www.weerprimeur.nlIk zal eens kijken.
Getverdemme, heb gewoon hoofdpijn van de warmte. Blij dat het vanaf morgen weer minder wordt

Nog anderhalve maand ongeveer, dan krijgen we zeker geen warmte meer
Bah. Daar moet je toch niet aan denken, aan kou en donker en regen enz.

Jakkes!

Buiten: 25 graden, zonnig.

Aantal zomerse dagen: 3 / 5

Aantal tropische dagen: 0 / 3

Hittegolf: Nee

quote:jessy schreef op 07 augustus 2009 @ 11:26:

Getverdemme, heb gewoon hoofdpijn van de warmte. Blij dat het vanaf morgen weer minder wordt Neem eens een aspirientje.
quote:jessy schreef op 07 augustus 2009 @ 11:26:

Getverdemme, heb gewoon hoofdpijn van de warmte. Blij dat het vanaf morgen weer minder wordt

Nog anderhalve maand ongeveer, dan krijgen we zeker geen warmte meer , op naar de mooie herfst
Oh jawel hoor. Vind het gezellig juist. Kaarsjes en open haard aan. Als het dan buiten heul koud is en dan thuis kom, makkelijke kleding aan, dikke sokken en dan met een dekentje op de bank

Ik word letterlijk ziek van dit weer, hoofdpijn, benauwd, moe, heel erg moe. 's Winters voel ik me gewoon stukken beter! Ik verlang er echt naar.
quote:hans66 schreef op 07 augustus 2009 @ 11:43:

[...]

Neem eens een aspirientje. Net gedaan Hans
heb net een nepzon in huis gehaald, een enery light, voor de broodnodige zonnetraaltjes in de herst en winter. Ik word nml letterlijk depri als de herst weer zijn intrede doet in ons kikkerlandje, dus van mij mag het nog heel erg lang zulks weer worden en blijven!

Feitenlijk had ik moeten emigreren, hebben er serieus vooronderzoek naar gedaan, maar omdat mijn oudste kind een biovader hier in Nederland heeft, kunnen we dat juridisch gezien enzo echt niet maken. Het is niet anders. Maar feit blijft dat ik knetterleip ben op de zon en goed warm zomerweer. Hell yess!!
Geheel eensch met Zoyla.
Kunnen de warmte-lovers niet een eigen topic openen?

O nee, tis een vrij forum. Maar warmte-lovers gaan hier wel zwaar offtopic.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven