De Pilstoppers
donderdag 26 maart 2009 om 11:19
NaamLeeftijdNaam kind
+ geb.datum Bijzonderheden
Amy27 30 Sara
(06-09-06)
Brabbel 27 Kaj
(23-01-08)
DDDJ 28 Daphne
(08-06-06)
Frans 29 Milena
(18-03-06)
Bojan
(06-02-09)
Hera27 29 Nick
(18-04-06)
Luke
(01-08-08)
Jacinta 30 Tristan
(08-06-06)
Vera
(04-12-09)
Kayleigh 31 Kayleigh
(18-08-06)
Detlev
(25-11-08)
Nala24 28 Esmée
(14-09-09) Noa1977 30 Lotte
(06-11-06)
Sophie
(19-03-09)
Quintie 27 "Jano"
(24-06-06)
"Jani"
(27-07-09)
Stiertje1971 37 Yannick
(24-08-06)
Twaalf september 31 Ties
(29-06-06)
Fenne
(01-10-08)
Universe Zoon
(06-01-07)
+ geb.datum Bijzonderheden
Amy27 30 Sara
(06-09-06)
Brabbel 27 Kaj
(23-01-08)
DDDJ 28 Daphne
(08-06-06)
Frans 29 Milena
(18-03-06)
Bojan
(06-02-09)
Hera27 29 Nick
(18-04-06)
Luke
(01-08-08)
Jacinta 30 Tristan
(08-06-06)
Vera
(04-12-09)
Kayleigh 31 Kayleigh
(18-08-06)
Detlev
(25-11-08)
Nala24 28 Esmée
(14-09-09) Noa1977 30 Lotte
(06-11-06)
Sophie
(19-03-09)
Quintie 27 "Jano"
(24-06-06)
"Jani"
(27-07-09)
Stiertje1971 37 Yannick
(24-08-06)
Twaalf september 31 Ties
(29-06-06)
Fenne
(01-10-08)
Universe Zoon
(06-01-07)
woensdag 5 augustus 2009 om 18:38
Jas, fijn dat het hartje weer helemaal goed was. Wel even schrikken dat voetje niet goed staat. Wat er ook moet gebeuren is toch zielig voor zo'n ukkie.
Nala, fijn dat alles goed was. Ik heb trouwens nooit goed kunnen voelen hoe kids lagen, was er ook van overtuigd dat ze nog in stuit lagen omdat ik niks gemerkt heb van draaien. Alleen bij Fenne dat ze die nacht heel onrustig was maar meer heb ik er niet van gemerkt.
En mijn bh's gewoon van lingeriezaak, maattechnisch gezien kon ik nergens anders terecht
Nala, fijn dat alles goed was. Ik heb trouwens nooit goed kunnen voelen hoe kids lagen, was er ook van overtuigd dat ze nog in stuit lagen omdat ik niks gemerkt heb van draaien. Alleen bij Fenne dat ze die nacht heel onrustig was maar meer heb ik er niet van gemerkt.
En mijn bh's gewoon van lingeriezaak, maattechnisch gezien kon ik nergens anders terecht
donderdag 6 augustus 2009 om 12:52
Jac
Ik ben heel blij voor je dat het hartje goed is, maar nu het voetje dus. Ik heb er ook nog nooit van gehoord, ik hoop dat het goedkomt!
Nala voedingbeha's heb ik bij Prenatal gehaald, vond ik heel goed.
Kayleigh, Jano vindt zijn zusje nu helemaal leuk. Hij had het alleen de eerste twee dagen een beetje moeilijk, maar daarna was het al goed. Hij is nu heel lief voor haar. Bevallingsverhaal komt nog. Ik wil het zeker voor mezelf op papier zetten om het te verwerken, maar ben er nog niet aan toe gekomen.
Vanochtend ben ik voor het eerst buiten gaan wandelen en dat was best fijn! Nu wel weer even liggen...
Ik ben heel blij voor je dat het hartje goed is, maar nu het voetje dus. Ik heb er ook nog nooit van gehoord, ik hoop dat het goedkomt!
Nala voedingbeha's heb ik bij Prenatal gehaald, vond ik heel goed.
Kayleigh, Jano vindt zijn zusje nu helemaal leuk. Hij had het alleen de eerste twee dagen een beetje moeilijk, maar daarna was het al goed. Hij is nu heel lief voor haar. Bevallingsverhaal komt nog. Ik wil het zeker voor mezelf op papier zetten om het te verwerken, maar ben er nog niet aan toe gekomen.
Vanochtend ben ik voor het eerst buiten gaan wandelen en dat was best fijn! Nu wel weer even liggen...
vrijdag 7 augustus 2009 om 09:32
Hera, heb nog nooit van Terstal gehoord. Is dat een winkel?
Ze bellen me vandaag terug over de echo. De assistente was gister te laat met bellen naar het echo centrum...
Gister heerlijk naar het strand geweest, tot 8 uur 's avonds. Was goed uit te houden. (vanaf 15 uur 's middags hoor)
Merk nu alleen dat het vocht in mijn vingers en voeten nog meer is geworden...
Vandaag de bezichtiging in het oude huis. Ben dus erg benieuwd.
Ga zo lekker zwemmen.
Vanaaf uit eten met mijn ouders, schoonouders, zusje en zwager. Omdat ze zoveel voor ons hebben gedaan de afgelopen maanden.
En dan morgenochtend kleine K bewonderen bij Quintie!!!
Ze bellen me vandaag terug over de echo. De assistente was gister te laat met bellen naar het echo centrum...
Gister heerlijk naar het strand geweest, tot 8 uur 's avonds. Was goed uit te houden. (vanaf 15 uur 's middags hoor)
Merk nu alleen dat het vocht in mijn vingers en voeten nog meer is geworden...
Vandaag de bezichtiging in het oude huis. Ben dus erg benieuwd.
Ga zo lekker zwemmen.
Vanaaf uit eten met mijn ouders, schoonouders, zusje en zwager. Omdat ze zoveel voor ons hebben gedaan de afgelopen maanden.
En dan morgenochtend kleine K bewonderen bij Quintie!!!
vrijdag 7 augustus 2009 om 14:47
Nou hopen maar Nala dat het wat wordt met de kijkers... Enne volgende week weer een echo, leuk hoor! Hoop voor je dat je meisje goed ligt. Enne rustig aan met het puinruimen hè het is nog te warm daarvoor, siesta voor jou!!!
Quint, ik wacht geduldig af hoor, maar hoe langer je wacht hoe meer details je vergeet hè! Helemaal als je het voor het verwerken enzo wil opschrijven! Luek dat Jano een lieve broer is!
JAc, had ook ngo nooit van een dwangstand gehoord eigenlijk. hopelijk valt het mee....
Quint, ik wacht geduldig af hoor, maar hoe langer je wacht hoe meer details je vergeet hè! Helemaal als je het voor het verwerken enzo wil opschrijven! Luek dat Jano een lieve broer is!
JAc, had ook ngo nooit van een dwangstand gehoord eigenlijk. hopelijk valt het mee....
vrijdag 7 augustus 2009 om 14:55
Wij hebben een lekker ochtendje achter de rug. Ik ben heeeeel ambitieus met mijn 2 kinders naar een strandje in de buurt geweest om te picknicken. Vond het best spannend met een baby en een peuter helemaal alleen, maar ging heel goed. Detlev vond het zand fantastisch heeft het ook goed geproefd, haha en ook even met zijn pootjes in het water gezeten, was ook een succes! Kayleigh vond het helemaal geweldig, heeft alleen maar heen en weer lopen rennen en in het water geplonst, haha. Was alleen (stom stom) zwembandjes vergeten en kayleigh was voor haar doen wel heel vrij aan het rondrennen dat ze wel heel goed in de gaten gehouden moest worden, dus ik vloog af en toe met detlev onder de arm achter dame aan, haha! Na 2 uurtjes vond ik het wel weer genoeg zon en strand voor detlev en zijn we met een protesterende kayleigh weer vertrokken, haha!
O ja en kayleigh zindelijkheidstraining gaat ook best goed! bijna de hele dag zonder luier alleen met een middagdutje nog even om! Zelfs op het strand moest potje mee en kwam ze ook nog om te plassen, haha. Grappig gezicht, heb er een foto van gemaakt, potjestraining op het strand, haha! Zal hem wel even op hyves zetten vandaag!
Nou ga even opruimen, moeders komt zo theedrinken en het is hier nog wat zanderig...
O ja en kayleigh zindelijkheidstraining gaat ook best goed! bijna de hele dag zonder luier alleen met een middagdutje nog even om! Zelfs op het strand moest potje mee en kwam ze ook nog om te plassen, haha. Grappig gezicht, heb er een foto van gemaakt, potjestraining op het strand, haha! Zal hem wel even op hyves zetten vandaag!
Nou ga even opruimen, moeders komt zo theedrinken en het is hier nog wat zanderig...
zaterdag 8 augustus 2009 om 11:20
Kay, zag je foto. Is idd erg leuk om te zien. En ook knap van d’r !
Hier gaat het prima, heb alleen veel last van mijn maag en darmen.
Best wel snel misselijk en zo. Volgens de vk komt dit door de warmte. Dus hou me maar een beetje rustig.
Het slapen gaat redelijk. Maar daar heeft iedereen nu last van denk, met de hitte.
Vannacht hadden Vent en ik beide last van onze darmen. Het was op een gegeven moment zo erg dat we de slappe lach kregen om elkaars winderigheid. Het was gewoon niet normaal.
Dus vanmorgen lekker niet de wekker gezet en er pas net uit.
De kleine meid in mijn buik heeft echt vaak de hik. Voel dat nu eindelijk zo goed.
Heb echt het idee dat ze nog steeds overdwars ligt. Volgens mijn idee ligt haar hoofdje nu links en dan zo dwars door mijn buik d’r romp naar rechts en de benen weer dubbel volgens mij. Ze lag nl bij de laatste echo iedere keer met dubbel geklapte benen. (die lenigheid heeft ze niet van d’r moeder )
Maar ik kan het ook mis hebben.
Ben zo benieuwd of je gevoel dan klopt. Helaas dus nog ff paar dagen wachten…
Gisteravond met mijn ouders, schoonouders, zusje en zwager uit eten geweest. Omdat ze zoveel hebben gedaan voor ons de afgelopen maanden.
Dat was onwijs gezellig en heerlijk gegeten.
Verder hebben we een relaxt weekend voor de rug. Willen in huis nog een beetje gaan aanrommelen; dingen ophangen en zo.
Vanmiddag komt mijn schoonfamilie voor het nieuwe bedrijf. Vent mag dit niet weten en ze hebben een verassing voor ons?!?!?!?
Heb zelf het sterke vermoeden dat we een nachtje weg mogen of zo, maar misschien heb ik het wel helemaal mis.
Ik mocht het eigenlijk ook niet weten, dat ze komen, maar anders zijn we straks niet thuis of zo.
Dus ben benieuwd...
Vanaaf een verjaardag en morgen komen er 2 vrienden eten.
Hier gaat het prima, heb alleen veel last van mijn maag en darmen.
Best wel snel misselijk en zo. Volgens de vk komt dit door de warmte. Dus hou me maar een beetje rustig.
Het slapen gaat redelijk. Maar daar heeft iedereen nu last van denk, met de hitte.
Vannacht hadden Vent en ik beide last van onze darmen. Het was op een gegeven moment zo erg dat we de slappe lach kregen om elkaars winderigheid. Het was gewoon niet normaal.
Dus vanmorgen lekker niet de wekker gezet en er pas net uit.
De kleine meid in mijn buik heeft echt vaak de hik. Voel dat nu eindelijk zo goed.
Heb echt het idee dat ze nog steeds overdwars ligt. Volgens mijn idee ligt haar hoofdje nu links en dan zo dwars door mijn buik d’r romp naar rechts en de benen weer dubbel volgens mij. Ze lag nl bij de laatste echo iedere keer met dubbel geklapte benen. (die lenigheid heeft ze niet van d’r moeder )
Maar ik kan het ook mis hebben.
Ben zo benieuwd of je gevoel dan klopt. Helaas dus nog ff paar dagen wachten…
Gisteravond met mijn ouders, schoonouders, zusje en zwager uit eten geweest. Omdat ze zoveel hebben gedaan voor ons de afgelopen maanden.
Dat was onwijs gezellig en heerlijk gegeten.
Verder hebben we een relaxt weekend voor de rug. Willen in huis nog een beetje gaan aanrommelen; dingen ophangen en zo.
Vanmiddag komt mijn schoonfamilie voor het nieuwe bedrijf. Vent mag dit niet weten en ze hebben een verassing voor ons?!?!?!?
Heb zelf het sterke vermoeden dat we een nachtje weg mogen of zo, maar misschien heb ik het wel helemaal mis.
Ik mocht het eigenlijk ook niet weten, dat ze komen, maar anders zijn we straks niet thuis of zo.
Dus ben benieuwd...
Vanaaf een verjaardag en morgen komen er 2 vrienden eten.
zaterdag 8 augustus 2009 om 17:12
zaterdag 8 augustus 2009 om 18:14
volgens mij is die fitnesscoach weer een andere. Ik heb de ea sports active
http://www.nintendo.nl/NO ... iPFTukeng_rdax_90x128.jpg
Nala, en was het leuk of viel het tegen na wat je had verwacht?
Quint, beterschap met Jano, hopen blijft het je meisje bespaart.
Er zit een boos meisje in de box dus ga er weer vandoor
http://www.nintendo.nl/NO ... iPFTukeng_rdax_90x128.jpg
Nala, en was het leuk of viel het tegen na wat je had verwacht?
Quint, beterschap met Jano, hopen blijft het je meisje bespaart.
Er zit een boos meisje in de box dus ga er weer vandoor
zaterdag 8 augustus 2009 om 18:29
zaterdag 8 augustus 2009 om 21:33
Vanmiddag was de hele schoonfam hier en iedereen die bij het bedrijf werkt.
Was een verassing voor Vent.
Gingen voor het nieuwe bedrijf een bakkie doen met z’n allen.
Ze hadden als cadeautje allemaal nieuwe mokken met het logo van het bedrijf erop gegeven.
Wilde Vent al een hele tijd hebben, dus dat was errug leuk! (was niet teleurgesteld hoor, ook al verwachtte ik wat anders)
Was het wel snel zat en zo moe.
Zit vanaf vanmiddag mezelf al in de weg.
Hebben nu eigenlijk verjaardag, maar ben voor het eerst deze zwangerschap thuis gebleven. Vent is ff alleen gegaan.
Hoop dat ik me morgen weer wat energieker voel…
Was een verassing voor Vent.
Gingen voor het nieuwe bedrijf een bakkie doen met z’n allen.
Ze hadden als cadeautje allemaal nieuwe mokken met het logo van het bedrijf erop gegeven.
Wilde Vent al een hele tijd hebben, dus dat was errug leuk! (was niet teleurgesteld hoor, ook al verwachtte ik wat anders)
Was het wel snel zat en zo moe.
Zit vanaf vanmiddag mezelf al in de weg.
Hebben nu eigenlijk verjaardag, maar ben voor het eerst deze zwangerschap thuis gebleven. Vent is ff alleen gegaan.
Hoop dat ik me morgen weer wat energieker voel…
zondag 9 augustus 2009 om 10:38
Goedemorgen!
Nala voel je je wat beter vandaag?
Met Jano gaat het nu weer wat beter, maar dat was gistermiddag ook zo en 's avonds had ie toch weer koorts. Even rustig aan doen nog maar. De kleine meid lijkt nergens last van te hebben (afkloppen). Op het juli topic noemen we haar trouwens Jani, laten we dat hier ook maar doen (al vind ik het een beetje Theo en Thea achtig )
Nala kan je dat aanpassen in het schema? Ik sta nu nog als zwangere!
Kayleigh wat een geweldige foto's!!
Fijne zondag allemaal!
Nala voel je je wat beter vandaag?
Met Jano gaat het nu weer wat beter, maar dat was gistermiddag ook zo en 's avonds had ie toch weer koorts. Even rustig aan doen nog maar. De kleine meid lijkt nergens last van te hebben (afkloppen). Op het juli topic noemen we haar trouwens Jani, laten we dat hier ook maar doen (al vind ik het een beetje Theo en Thea achtig )
Nala kan je dat aanpassen in het schema? Ik sta nu nog als zwangere!
Kayleigh wat een geweldige foto's!!
Fijne zondag allemaal!
zondag 9 augustus 2009 om 13:04
Fijn dat het vandaag weer wat beter met je gaat Nala.
Lekker zo'n aanrommeldag.
Leuk idee van die mokken *ben nu wel nieuwsgierig wat je zelf had gedacht *
Q, Hoop voor je dat Jano vanavond ook nog steeds fit is. Fijn dat Jani er tot nu toe nog geen last van heeft. Hoe gaat het met jou?
Gisteravonde belde een penvriendin (ja,ja, toen schreven we nog brieven )die ik nu nog een paar keer per jaar spreek.
Dat ze in de buurt op bezoek waren of ze vanmorgen vroeg langs konden komen.
Ze hebben nu een kleine meid van 8 maanden. Dat was zo schattig om te zien, hoe de kleintjes op elkaar reageren
Ze reageerde echt op elkaar. Luke is nu ruim 10 kg en zij 6 1/2 dus dat verschil was wel erg groot. Pff wat hebben wij dan een reus
Ons reusje ligt nu lekker boven te slapen en wij gaan zo even eten.
Fijne zondag allemaal.
Lekker zo'n aanrommeldag.
Leuk idee van die mokken *ben nu wel nieuwsgierig wat je zelf had gedacht *
Q, Hoop voor je dat Jano vanavond ook nog steeds fit is. Fijn dat Jani er tot nu toe nog geen last van heeft. Hoe gaat het met jou?
Gisteravonde belde een penvriendin (ja,ja, toen schreven we nog brieven )die ik nu nog een paar keer per jaar spreek.
Dat ze in de buurt op bezoek waren of ze vanmorgen vroeg langs konden komen.
Ze hebben nu een kleine meid van 8 maanden. Dat was zo schattig om te zien, hoe de kleintjes op elkaar reageren
Ze reageerde echt op elkaar. Luke is nu ruim 10 kg en zij 6 1/2 dus dat verschil was wel erg groot. Pff wat hebben wij dan een reus
Ons reusje ligt nu lekker boven te slapen en wij gaan zo even eten.
Fijne zondag allemaal.
zondag 9 augustus 2009 om 14:10
Nala, fijn dat het weer wat beter gaat. En leuk die mokken.
En lekker aanrommelen en box tevoorschijn halen.
Wanneer heb je ook alweer de echo?
Hera, leuk hoor penvriendin. En gek he zo'n verschil bij die kleintjes. Kleine van mijn collega (5 maanden) is ook al bijna net zo groot en zwaar als Fenne.
Quintie, Jano en Jani, inderdaad wel erg theo&thea, wizzy&woppy gehalte. En de meest logische afkorting hebben we hier al dan wordt het helemaal zo verwarrend.
Hoop dat Jano snel opknapt.
Hoe is het met jou?
Vanmorgen even naar dierentuin geweest. Was ook show van hans klok maar die was al vol. Dus moeten binnenkort nog maar keertje gaan.
Kids, liggen op bed, wij hebben beetje gepoetst, dus nu even bankhangen.
Er zit trouwens klein beetje vooruitgang in zindelijkheid van Ties. Hij wil nu in ieder geval steeds op potje en heeft nu in 1 week al 3 keer geplast. Hoop dat hij het nu beetje snel doorheeft.
En Fenne begint ook klein beetje te lopen. Aan de hand kan ze wat pasjes en vanmorgen was ze ook zelf een stukje langs de tafel gelopen. Echt lachen om te zien hoe gefrustreerd ze raakt als iets niet lukt of ze ergens niet bij kan.
Ze heeft trouwens ook de etensbakken van de hond ontdekt.
Vind het wel grappig wat voor verschil er tussen twee kids zit. Ties had al 6 tanden nu en Fenne nog niet een. Terwijl Fenne veel sneller is als Ties. Die ging pas met 11 maanden zitten en staan. En Fenne beging met 10 maanden al aan de hand te lopen. En Fenne is echt veel pittiger en feller als Ties, die was echt veel makkelijker.
En lekker aanrommelen en box tevoorschijn halen.
Wanneer heb je ook alweer de echo?
Hera, leuk hoor penvriendin. En gek he zo'n verschil bij die kleintjes. Kleine van mijn collega (5 maanden) is ook al bijna net zo groot en zwaar als Fenne.
Quintie, Jano en Jani, inderdaad wel erg theo&thea, wizzy&woppy gehalte. En de meest logische afkorting hebben we hier al dan wordt het helemaal zo verwarrend.
Hoop dat Jano snel opknapt.
Hoe is het met jou?
Vanmorgen even naar dierentuin geweest. Was ook show van hans klok maar die was al vol. Dus moeten binnenkort nog maar keertje gaan.
Kids, liggen op bed, wij hebben beetje gepoetst, dus nu even bankhangen.
Er zit trouwens klein beetje vooruitgang in zindelijkheid van Ties. Hij wil nu in ieder geval steeds op potje en heeft nu in 1 week al 3 keer geplast. Hoop dat hij het nu beetje snel doorheeft.
En Fenne begint ook klein beetje te lopen. Aan de hand kan ze wat pasjes en vanmorgen was ze ook zelf een stukje langs de tafel gelopen. Echt lachen om te zien hoe gefrustreerd ze raakt als iets niet lukt of ze ergens niet bij kan.
Ze heeft trouwens ook de etensbakken van de hond ontdekt.
Vind het wel grappig wat voor verschil er tussen twee kids zit. Ties had al 6 tanden nu en Fenne nog niet een. Terwijl Fenne veel sneller is als Ties. Die ging pas met 11 maanden zitten en staan. En Fenne beging met 10 maanden al aan de hand te lopen. En Fenne is echt veel pittiger en feller als Ties, die was echt veel makkelijker.
zondag 9 augustus 2009 om 21:27
Hera, ik dacht zelf dat we een nachtje weg kregen of zo. Waar ik dat vandaan haalde, weet ik niet. Maar dat dacht ik opeens.
Wat leuk dat je nog contact hebt met een penvriendin. Die had ik vroeger ook veel. Maar nu niet meer.
12-9, woensdag hebben we de echo.
Quintie, hoe is het nu met Jano?
Zusje zou me zsm mailen met data wanneer zij weer langs kan komen.
Ze gaat over 2 weken op vakantie, dus als het lastig gaat worden, kom ik gewoon alleen.
Hier een lekker dagje achter de rug. Ben wel onwijs moe, dus lekker op tijd naar bed.
Vent heeft in huis het een en ander opgehangen.
Met die vrienden was het ook errug gezellig met het eten.
Er is weer een vriendin bevallen. Nummer 3 van de 6. Haar dochter heet Amber. Toevallig donderdag nog bij hun nieuwe huis wezen kijken.
Nu nog 1 vriendin en dan ben ik aan de beurt…
Wat leuk dat je nog contact hebt met een penvriendin. Die had ik vroeger ook veel. Maar nu niet meer.
12-9, woensdag hebben we de echo.
Quintie, hoe is het nu met Jano?
Zusje zou me zsm mailen met data wanneer zij weer langs kan komen.
Ze gaat over 2 weken op vakantie, dus als het lastig gaat worden, kom ik gewoon alleen.
Hier een lekker dagje achter de rug. Ben wel onwijs moe, dus lekker op tijd naar bed.
Vent heeft in huis het een en ander opgehangen.
Met die vrienden was het ook errug gezellig met het eten.
Er is weer een vriendin bevallen. Nummer 3 van de 6. Haar dochter heet Amber. Toevallig donderdag nog bij hun nieuwe huis wezen kijken.
Nu nog 1 vriendin en dan ben ik aan de beurt…
zondag 9 augustus 2009 om 22:51
Thanx Nala!
Ja 12september, ik vond het te riskant voor hoogzwangere Nala met mijn zieke kind... dus we hebben het even verschoven. Het ging vandaag weer een stuk beter met hem, ook geen koorts meer gelukkig. Hij hoest nog wel een beetje. Ik breng hem morgen een half dagje naar de creche, ik moet met Jani ( moet nog steeds wennen) naar het cb voor de gehoortest. Daarna komt mijn moeder en gaan we met de kids even ergens wat eten ter ere van mijn verjaardag. Verder doe ik er nix aan, volgens mij is vriend het ook glad vergeten
Ja 12september, ik vond het te riskant voor hoogzwangere Nala met mijn zieke kind... dus we hebben het even verschoven. Het ging vandaag weer een stuk beter met hem, ook geen koorts meer gelukkig. Hij hoest nog wel een beetje. Ik breng hem morgen een half dagje naar de creche, ik moet met Jani ( moet nog steeds wennen) naar het cb voor de gehoortest. Daarna komt mijn moeder en gaan we met de kids even ergens wat eten ter ere van mijn verjaardag. Verder doe ik er nix aan, volgens mij is vriend het ook glad vergeten
maandag 10 augustus 2009 om 09:53
Quintie, gefeliciteerd met je verjaardag!
Weer een jaartje erbij!
Is je vriend het nu echt vergeten? Of viel het mee? Veel plezier met je mamsie.
Ik merk dat ik op bed enorm veel last van mijn maag heb. (zal dat komen omdat je baarmoeder tegen je maag drukt?) Alleen het rare is, is dat het rond 5 uur ’s ochtends voorbij is. (zal je maag dan weer leeg zijn of zo?) De rest van de ochtend lig ik ook veel lekkerder in bed.
Vandaag ff bakkie doen op mijn oude werk. Verder denk alleen ff stofzuigen en dweilen.
Weer een jaartje erbij!
Is je vriend het nu echt vergeten? Of viel het mee? Veel plezier met je mamsie.
Ik merk dat ik op bed enorm veel last van mijn maag heb. (zal dat komen omdat je baarmoeder tegen je maag drukt?) Alleen het rare is, is dat het rond 5 uur ’s ochtends voorbij is. (zal je maag dan weer leeg zijn of zo?) De rest van de ochtend lig ik ook veel lekkerder in bed.
Vandaag ff bakkie doen op mijn oude werk. Verder denk alleen ff stofzuigen en dweilen.