Klets mee met Lé

19-07-2009 16:29 1130 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deze kun je wel gebruiken dacht ik

Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Die jurk Shining, bééldig! Fantástisch, werkelijk waar!

Maar misschien wat toepasselijker:

Ja M'leen en je bent er nog niet, bij mij is Voelebard net weg en ik zit vanavond ik shownieuws en mag 'oat moarn' zeggen bij Piet Paulusma......

Gekkenhuis is het, gékken-huis zeg ik je!
Tas voor Myleen

quote:Ann Liv schreef op 07 augustus 2009 @ 16:24:

Die jurk Shining, bééldig! Fantástisch, werkelijk waar!

Maar misschien wat toepasselijker:

[afbeelding]Ja maar, die jurk van mij is een ávondjurk. Deze is meer voor overdag.
quote:shining schreef op 07 augustus 2009 @ 16:34:

[...]

Ja maar, die jurk van mij is een ávondjurk. Deze is meer voor overdag.Ja dat is waar. Of voor tijdens het eten, want met deze geplastificeerde plaatjes kun je hem heel makkelijk schoonmaken als je hebt geknoeid.
Ik vind jullie enorm goed meedenken....

Nu ga ik even in de tuin zitten zweten.

Ik zat net te bedenken dat ik eigenlijk de stad in moet. Puf.
'' Eigenlijk'' betekent dat het ook later kan.
quote:eleonora schreef op 07 augustus 2009 @ 16:25:

Ja M'leen en je bent er nog niet, bij mij is Voelebard net weg en ik zit vanavond ik shownieuws en mag 'oat moarn' zeggen bij Piet Paulusma......

Gekkenhuis is het, gékken-huis zeg ik je!

Ik kon hier net nog als onbekende wat tomaten bij de supermarkt halen maar zo te horen moet ik er rekening mee houden dat dat snel over is. Ik heb al een afspraak met mijn thuiskapster gemaakt, ik wil natuurlijk niet teveel bij jou afsteken Leo.

Alle belastende dingen heb ik snel net uit mijn vuilnisbak gehaald, die gooi ik wel weg 3 straten verder. Zonnebril kan ik van een vriendin lenen. Ja waar moet je nog meer aan denken? Ik heb al een spiekgaatje in mijn deur dus dat is verder geen probleem, de deur kan verder gewoon dicht blijven.

Zitten mooie jurken bij zag ik al. Die tas van Shi gaat het hem helemaal doen. Lekker vertrouwd zo'n bontje aan de arm.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Zooooo, is hier even veel gebeurd in mijn afwezigheid!

Gefeliciteerd met deze eretitel, dames!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Jippie de tweede ereforummer is ook boven water.

Gefeliciteerd MV. Maak er met Leo een gave tijd van.

Kan erg leuk worden. En waar blijft Djoels?? Vast en zeker is zij de derde.

Of denken jullie iemand anders.

Jaaaa laten we eens een gokje wagen.
Poezewoes is de derde. Kan niet anders.
quote:eleonora schreef op 07 augustus 2009 @ 15:46:

[...]

O, die jurk vond ik ook zo geweldig...Zó origineel. Helemaal Björk. Ze werd er om afgefakkeld maar ik vond 'm weergaloos.Ik ook en omdat ik jou iemand vind die ook wel van aparte dingen houdt heb ik deze voor je laten stomen/ reinigen. Bjork zei me dat de enige die hem mocht dragen jij was. Dusssss have fun
Aaah MV Leo had gelijk!!! Jij bent nr 2! Van harte ook voor jou. Zie dat er al een passende outfitvoorstellen zijn geweest voor je. Moeilijk kiezen
Maar misschien weet de derde niet dat er hier over gesproken is? Ik kwam er ook toevallig achter.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Van harte gefeliciteerd met jullie verkiezing, Grote Forummers!

Er rust een zware verantwoordelijkheid op jullie schouders in deze tijden van recessie en klimaatsverandering: Maak Deze Wereld Een Betere Plek! Maar in welke jurk adviseer je die wereldleiders nou?

Voor Mylene dacht ik hieraan:

En deze voor Leo:

En voor de derde mystery forummer hangt deze klaar (en stiekem hoop ik dat het BGB is, want hij is op d'r ranke lijf geschreven!)

Leo en mv gefeliciteerd

als jullie nog een Personal Assistent nodig hebben mijn specialiteit is het scheiden van m&m's in diverse kleuren
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Leo, wilde het topic daar niet verstoren, maar ik wilde even zeggen dat ik je advies aan Ennudan ontzettend goed vond. Helemaal het punt over vermoeden en feiten! liefs
quote:itsme26 schreef op 07 augustus 2009 @ 22:54:

Leo en mv gefeliciteerd

als jullie nog een Personal Assistent nodig hebben mijn specialiteit is het scheiden van m&m's in diverse kleuren

Oh Its ik las alleen het scheiden en niet dat van die M&M's.

Wat een schítterende robes Miss Moepsie, je hebt ook wel een smaak van wereldformaat ook he? Ooit over nagedacht daar iets mee te gaan doen? Stylingadviezen geven aan de minder smaakvollen der wereld bijvoorbeeld? Het koningshuis hunkert werkelijk naar iemand zoals jij, of eigenlijk hunkert vooral Bea naar iemand met smaak. Ik zou er eens een open sollicitatie aan wagen....

Itsme-tje, heel fijn dat jij dat M&M's scheiden op je wil nemen. Mijn man weigert gewoon keihard. Hij vindt sowieso dat ik sinds gisteren te veel kapsones heb gekregen. Toen hij me vroeg de kantjes van het gras te maaien verdomde ik dat omdat ik mijn vette T-zone aan het peelen was. Jah ehhhhhh....zo'n top drie notering brengt nu eenmaal representatieve verplichtingen met zich mee!

Hij heeft Meds gebeld om me weer met beide benen op de grond te zetten. Maar goed Meds zit in Lapland, dus.......
quote:oliemun schreef op 07 augustus 2009 @ 22:56:

Leo, wilde het topic daar niet verstoren, maar ik wilde even zeggen dat ik je advies aan Ennudan ontzettend goed vond. Helemaal het punt over vermoeden en feiten! liefs

Wat lief van jou. Wat attent ook om het hier te zeggen.

Ik kom jou de laatste tijd vaak tegen, leuk! Leuk ook dat je hier mee post.

Ik denk er over om de topictitel te laten veranderen en er gewoon een kleptopic van te maken. Die dip is nou wel voorbij en we tetteren eigenlijk gewoon door.

Is dat een idee denken jullie?

HPL, ik weet niet of je hier nog leest maar zou jij dat ok vinden? Het is tenslotte jóuw topic....
Jaaa, goed idee! Klets mee met Lé! (ofzo, ik moet echt naar m'n bed..) Sinds viva mobiel is, kan ik beter op het forum (mijn telefoon & ik zijn beste vriendjes, vind internetten op de pc saai want dan moet je zitten waar dat ding staat ) maar ben meer een Meelezert. Reageren is natuurlijk nog steeds klooien met m'n ieniemini(?) keyboard. Bewaar je wat rijst voor me?
Wauw, de tweede ereforummer is ook bekend. Gefeliciteerd MV!
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
Gefeliciteerd Leo en Myleen! Wat een eer! Wie is nummer 3?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven