NIET groepje

18-06-2009 15:35 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: inmiddels heeft het NIET-groepje 217.297 postings volgekletst. Tel deze postings hierbij op en je ziet het: we zijn erg actief!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
goedemorgen

daar was ik ook weer

ik ben gek van lush, helaas hebben ze hem hier in de buurt niet. Wel bij mijn ouders in de buurt dus misschien moet ik daar weer eens inslaan. Bestellen online is namelijk best wel duur
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
arme boro en arme terror ! ik hoop dat ie snel beterder is , en dat jullie vanmiddag nog even kunnen slapen
Moge ladies.

He wat vervelend Boro, dikke beterschaps voor Terror. Hoe laat kan je naar de dokter?

Hoe is het met Yammini Yam?

Ik ken Lush niet, nog nooit gebruikt, mis ik er iets mee? Zie ook wel eens een topic langskomen met die naam maar nog nooit gelezen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Nee Mylene, je mist niks, want dat spul is schreeuwend duur!

( en nu eerlijk: Ja!! Het is zo lekker, het ruikt heel erg fijn en is allemaal natuurlijk en zo, ik word er altijd heel relaxed van, ontspanmomentje, met een lush bruisbal in bad en vervolgens nog weken alle glitters tegenkomen )
ja of die keer dat ik eentje met een of ander kleurtje had, kon ik na dat ontspannende bad eerst nog staan poetsen

maar lekker is het wel
Ladies, ik ga na 4.15 uur werk die terrine omdraaien dus duim aub even mee. Als ik een hoopje blubber eruit krijg ben ik NOT amused.

Schreeuwend duur heeft de doorslag gegeven Pruttie Bob de Bouwer, ik ga het niet proberen. Hoest met je vinger?

Kikkertjes spam van caafs heb ik gemist trouwens.
o ja de spam

morgen ga ik ermee aan de slag
Met mijn vinger issie weer helemaal goed. Ik kan er zelfs mee duimen dat dat ding van jou perfect uit zijn vormpie komt
Alles goed eruit gekomen. Nu zijn weer mijn tomaten te rijp om er roosjes van te maken dus moet even naar de super.

Ik werd net weer begroet door een orenkruiper. Kan echt wel janken wat een vieze beesten, snel en rennen naar je toe. Ik heb hem doodgeslagen. Hoop er nu wel vanaf te zijn hoor, kleding is allemaal gewassen, gooi zo de laatste meegenomen tassen in de box. Ik ben doordat ik aan het water woon gezegend dat ik hier nooit insecten heb. Niet eens visite gehad van een mier.
Vangen jouw katten die niet dan Myleen, hier moet alles wat beweegt dood Ben ik blij mee... behalve als ik onder de deken beweeg s'nachts, want dan denken ze dat ik een konijn of zo ben en moet ik ook dood

Wicky water ijsjes zijn fantastisch, ik eet nu nummer 4 De groene zijn het lekkerst!
Vangen jouw katten die niet dan Myleen, hier moet alles wat beweegt dood Ben ik blij mee... behalve als ik onder de deken beweeg s'nachts, want dan denken ze dat ik een konijn of zo ben en moet ik ook dood

Wicky water ijsjes zijn fantastisch, ik eet nu nummer 4 De groene zijn het lekkerst!
jeeeeeeeeeeeejjjj Myleentje is ere-forummerT

Wauw!! Mylene gefeliciteerd!!

Roos, waar lees je dat? Volgens mij is Eleonora ook ereforummer geworden en ze hadden het op haar topic over 3 ereforummers, wie zal die 3e dan zijn?
Thanks Roosje. Nou jij krijgt het er nog druk mee om mijn jurk te maken. Oh wat onverwachts. Forummer van de maand was al zo spannend maar nu in het jubileumnummer komen van Viva, helemaal een blok in mijn maag. Moet zo even storten op het interview. Spannend, heb er hoofdpijn van.
quote:Yamuna schreef op 07 augustus 2009 @ 16:25:

[afbeelding]AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH DIE ENGERTS HEB IK DUS 3 VAN IN MIJN HUIS GEHAD.
Ik had een email gehad Pruttie. Ik heb het net naar buiten gebracht dat ik ere-forummerT ben met nog 2 andere. Ik heb vleugeltjes.
quote:mylenevalerie schreef op 07 augustus 2009 @ 16:28:

[...]

AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH DIE ENGERTS HEB IK DUS 3 VAN IN MIJN HUIS GEHAD.hahaha vijf ... maar twee heb je nog niet gevonden
in het topic van Leo en Mleen had het al verklapt op msn
Gefeliciteerd Myleen!!!!

Wat houdt het proecies in, Ere-ForummerT zijn?? Het klinkt hoe dan ook gaaf!

Everytime you make a typo, the errorists win.
Gefeliciteerd myleen met deze mooie titel
quote:infojunk schreef op 07 augustus 2009 @ 22:26:

Gefeliciteerd Myleen!!!!

Wat houdt het proecies in, Ere-ForummerT zijn?? Het klinkt hoe dan ook gaaf!

[afbeelding]

Moge ladies.

Ja klinkt gaaf he! Geen idee wat het verder inhoudt. Ik ben gevraagd om een interview te geven. Dat komt en hier op het forum en in het jubileumblad wat binnenkort komt.

Ja voel me alleen trots dat er toch dan veel mensen op mij gestemd hebben. Dat gevoel had ik ook toen ik forummer van de maand werd. Ja klinkt stom zo maar vond het toch hartverwarmend.

Vandaag achtelijk vroeg wakker, om 7 uur. Ben nog vreselijk moe maar in die hete slaapkamer liggen had ik ook geen zin in.

Ohhhh mijn terrine is zo prachtig geworden. Angel heeft mijn topic erover een andere naam gegeven, het heet nu Maak een terrine!

Echt een aanrader als voorgerecht, voor kerst of voor een buffet. Je kan het een dag ervoor al maken. Ik heb de smaak te pakken want volgende week ga ik een groente terrine maken.
ach beter een hete slaapkamer dan een caravan op de kèèèmping
goedemorgen allemaaal

gefeliciteerd Myleen!

sorry voor mijn afwezigheid de laatste tijd, volgens mij heb ik opeens een irl (nouja eigenlijk gewoon veel werken en op mn vrije dagen steeds weg).

als het weer wat rustiger wordt kom ik weer vaker langs hier
Moge Engie en Yam.

Ik heb n.a.v. de kemping een vliegenmepper gekocht waarmee je die beesten elektrisch kan doden. Eindelijk gister zo'n ding gevonden, zijn nog niet eens duur ook 1,49 euro. Alleen krijg ik het klepje waar de batterijen in moeten niet open. Dus ik heb er niets aan. Vrouw-onvriendelijk ding hihi.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven