Singles and the City

20-07-2009 05:58 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

--------------------------------------------------------------------------------

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Goedemorgen allemaal!

Welkom terug Suzuki en Lm! Hopelijk alles ok met jullie.

Iedereen nog wat leuks uitgevoerd gister?

Werd gister om 12.30h uit bed gebeld door de kapster die voor de deur stond...... geen wekker gezet omdat ik dacht toch wel wakker te zijn..... Naja; we konden er wel om lachen :-)

Enorm gepoets (thuis en jc) en op stap geweest.

Nu echt na het wakker worden nog steeds een beetje moe. Wilde vandaag nog de auto poetsen, maar das zo'n intensief werk.... bleegh....
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Goedemorgen allemaal!

Xen: Wat mooi maar ook lastig van je broertje. Ik hoop echt voor je dat jullie een goed gesprek kunnen hebben en weer leuk contact op kunnen bouwen. Heel veel succes en sterkte daarmee Leuk shirt/jurkje trouwens!!

LM en Suk: Welcome back!

Pop: Jij een lekker weekend? Ga je in je laatste weekje vakantie nog surfen?

Inge: Keihard aan de poets jij! Ik vind dat je wel een dagje rust verdiend hebt

Zes: Gefeli met je verkering Zorgen gemaakt om niets, gelukkig!

Gister naar Loveland geweest met WM, Erykah ook nog ff gezien en een roséetje gedronken. Was gezellig! Had geen voeten meer over aan het eind van de avond
Goedemiddag allemaal!

Xen: Wat fijn dat je broertje heeft gereageerd op je kaartje! Hopelijk herstelt het contact naar ieders wens. Heeft hij nog gereageerd op jouw tegen mail?

Ingel: Kan je beetje vrouwtje Poets noemen! Auto al helemaal blinkend?

Gisteren met Olive naar Loveland geweest, was erg leuk en gezellig. Ook nog even met Erykah gebabbeld! Lekker gedanst, gedronken en lekker gezeten op (uiteindelijk) een kleedje en mensen kijken. De zon was er ook nog eens dus een fijne dag gehad.

Verder heb ik vanavond een date!
Wat WM vnvd een date?

Wat heb ik gemist? Met wie, waar, hoe?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Auto nog gepoetst Ingel?

Klinkt als een leuke dag Olive en WM! Al een beetje geacclamatiseerd WM?

Ik had gisteren een superleuk verjaardagsfeestje van een vriendin, nu nog steeds een beetje katerig van de rosebier (jaja ik was ook even om) en geen zin om maar iets te doen vandaag, behalve luieren.

Miran, Erykah en Appeltje, joehoeeeeeee!

Oh LM: welcome back!
Xen: Ik luier met je mee (kater heb ik dan weer niet) Ik kom net pas onder de douche vandaan... Oe rosébier, vind je dat niet te zoet om veel te drinken? Ik ben altijd na 2 flesjes wel weer klaar...
Xen: Klinkt als een erg gezellige avond!

Ik ben wel al geacclimatiseerd. Festival hielp er goed bij, alleen ben ik nu ontzettend lui

Verder de date, nee Ingel je hebt niets gemist. Het is een vervolg van de vakantie toen ik daar iemand heb ontmoet. Niet in mijn groep, maar daarbuiten. En nu hebben we vanavond een date
ben later wel overgestapt op gewoon bier hoor, vind het idd ook te zoet om de hele avond te drinken.

Ik moet eigenlijk hoognodig was opruimen en stofzuigen...blegh! En eigenlijk ook R troosten omdat overdracht van zn huis niet is doorgegaan afgelopen vrijdag. Notaris had het geld niet tijdig ontvangen, dus nu zijn bank en notaris in conclaaf, waarschijnlijk gaat t nu ma. of di. gebeuren. Verkopers weigerden sleutels eerder af te geven, dus R moest ook weer veel dingen afzeggen. Echt balen natuurlijk, maar hij is ook zo eigenwijs om geen eigen makelaar te nemen en zit nu sinds vrijdag in zak en as en tja..daar kan ik dus niet zo goed tegen. Head up denk ik dan, geen man overboord, maar kreeg gi.avond heel zielig smsje 'ik ben nog steeds beetje niets'. Voel me dan weer schuldig als ik niet even naar hem toe ga straks (heb wel veel gebeld met hem hoor), maar heb er ook niet veel zin in eigenljk...
[quote]winkelmandje schreef op 09 augustus 2009 @ 15:07:

Ik ben wel al geacclimatiseerd.

Ik dacht al dat ik t niet goed gespeld had :-) thanks juf!

Veel plezier vanavond!
Hahaha Xen.....Mijn Nederlands is niet altijd even goed, maar soms sla ik de spijker toch nog op zijn kop!

Dank je wel Xen....verslag komt morgen
WM, vee plezier vanavond!

Xen en Olive, lekker he luieren? Ik heb dat gisteren ook gedaan, gisteravond nog ff de kroeg in en ik ben nu (eindelijk) weer bezig om mn bovenverdieping op te ruimen. Met dat huisje in het vooruitzicht (en ik zou eigenlijk niet weten waarom ik het niet zo aannemen) moet nu alles een beetje opgeruimd en verhuisklaar worden. En men, wat heb ik veel troep weggegooid! Ik kwam nog van alles tegen van ex, ik stond er wat meewarig naar te kijken, maar heb uiteindelijk alles weggegooid. Als hij er nog iets van gehad zou willen hebben dan had ik dat de afgelopen 3 jaar toch wel gehoord denk ik zo... (En ja, die verhuisdozen zijn al 2 verhuizingen verder en ik heb ze nooit uitgezocht).

Nu ga ik aan mn kledingkast beginnen, alles wat weg kan wegdoen/naar de kringloop en dan alles er weer eens netjes in leggen. Pfoe, wat een rotwerk!
Oh, Xen, geinspireerd door jouw koopactie bij de esprit heb ik gisteravond ook online geshopt. Heb hetzelfde jurkje als jij besteld, vond m erg leuk!
Wat een oase van rust hier....

Pop, wat gaaf dat je een nieuw huisje krijgt?! Het is inderdaad heel vervelend, weet ik uit ervaring, alles te moeten sorteren en een hoop weg te gooien, kost veel tijd en is beetje stom werk, maar straks zul je blij zijn... geeft heerlijk gevoel zoveel troep weg

WM, oh een date?? Veeeeeeel plezier!! Begrijp dat je hem tijdens je vakantie hebt ontmoet... wij willen straks ALLES weten!!

Xen, hi!! Nog schoongemaakt, of toch maar ff laten zitten.

Olive, loveland was dus leuk?? Veel singles van hier zijn dus ook geweest? Ik wilde ook gaan, maar door alle drukte is het er niet meer van gekomen kaartjes te regelen. Nou ja volgend jaar maar weer.

Ingel, lachen van de kapster!! haha half 1 verwacht je wel wakker te zijn ja

Hier een enorm luie dag, hoewel wel actief mijn huis van onder tot boven geschrobt dus dat is ook weer even gebeurd, heel fijn. Nu lui op de bank.
Pop, heb je m ook in het paars besteld? ik heb er zon leerachtige zwarte legging bij besteld trouwens. Nu een hemdje eronder en van de winter een shirt met lange mouwen, superfunctioneel dus. Ben benieuwd. Esprit heeft hele goeie service trouwens, ook heel erg lage bezorgkosten. Lastig he dat verhuizen? Wat voor soort woning krijg je nu?

LM: ik heb toch nog wat gedaan gelukkig en nu ook relax op de bank. Wil eigenlijk wel even in tuin zitten, maar (ja lach maar) er ligt een dode muis in mn tuin en dat vind ik doodeng dus...moet me dus oppeppen om die muis weg te halen daar, maar dat oppeppen kost me nu al 2 dagen
Hallo!

Voor degenen die terug zijn van vakantie: ik ben een van de nieuwelingen hier

Zes, fijn dat er uiteindelijk niks aan de hand bleek!

WM, ben je lang weggeweest of een korte vakantie? Veel plezier op je date vanavond!

Hier weinig nieuws, gister Dance Parade, was nogal tof, nu aan het bijkomen Ook niets nieuws op dategebied.
Eghhh Xen, nee ik kan me daar iets bij voorstellen... zeker een kat die de muis beet heeft gehad. He gatver!! Alleen zou ik ehm... niet te lang wachten... anders gaat t zo stinken, ben ik bang... succes!

Hoi Elvestad!
Hi,

Ik ben ook weer boven water. Ik heb vanmorgen eerst vet uitgeslapen....meeen wat was ik moe van Loveland. Het was heel leuk hoor maar echt te lang. En inderdaad gezellig aan de rose gezeten met Olive en WM...die stonden in een keer voor mijn neus. Daarna even lekker wezen sporten en even lekker op de bank geslapen.

Xen....wat goed van je dat je je broer een kaartje hebt gestuurd! En wat fijn dat hij er zo positief op gereageerd heeft. Leuk jurkje trouwens wat je hebt besteld!!

LM...lekkere vakante gehad?

Pop....goed nieuws zeg van je nieuwe huis! Voordeel van verhuizen is dat je gelijk veel weggooit, ruimt lekker op.

WM...have fun op je date, wel verslag uitbrengen he?

Hoe gaat met alle andere single-meisjes...MP, MissT, Miran (waar ben je??) Appeltie, Ingel en de rest? Ik ben benieuwd hoe Indi het heeft in Jordanie?
Hi Erykah! Leuke gezellige dag gehad dus gister? En vandaag een lekkere bijkomdag dus?

Mijn vakantie was lekker, maar veeeel te kort, was maar een weekje weg. Moest daarna meteen weer hard aan het werk, dus het uitgeruste gevoel was helaas alweer snel weg.
Hai Sissie! Was appeltje gisteren niet mee? Hoe gaat/staat t met ZB?

Hoi Elvestad!

Oh wat ben ik kinderachtig met die muis he, maar heb al de hele dag zon week katerig gevoel in mn buik en als ik denk aan dat half opgevreten monster op mn terrasje....beste vriend komt me redden morgen heeft ie beloofd

Heb ook panische angst voor muizen hoor, weet nog dat mn ex dacht dat ik een epileptische aanval kreeg en wilde 112 al bellen toen ik een (levende) muis in huis zag lopen
Nee Appel was er gister niet bij.

Ik ga donderdag naar ZB. Ik ben benieuwd! We hebben van de week paar smsjes verstuurd naar elkaar en daarna was het stil. Nu zie ik hem donderdag natuurlijk maar vind wel leuk om leuk/lief smsje te krijgen.

En ik ben ook echt bang van muizen, ik heb ook al paar keer gehad dat hier een muis door de kamer heenrende...ieeeeeeeeeeee!
LM weekje vakantie is eigenlijk veel te kort he? Na dag werken ben je je vakantie al vergeten. Maar het was wel leuk en gezellig je vakantie?
Haha Xenia, heb het ook helemaal niet op muizen...zelfde me ratten en spinnen!
Erykah: je kunt zelf toch ook lief smsje sturen?
ratten zijn helemaal een verschrikking natuurlijk. Spinnen geen probleem, die zijn niet zo stiekum en snel he?
quote:Xenia66 schreef op 09 augustus 2009 @ 20:17:

Erykah: je kunt zelf toch ook lief smsje sturen?Daar heb je gelijk in. Maar ik had van de week al als eerste leuk smsje gestuurd, het is nu zijn beurt vind ik

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven