Klets mee met Lé

19-07-2009 16:29 1130 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deze kun je wel gebruiken dacht ik

Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Há Miss C! Dank je wel, het is me inderdaad een eer van heb ik jou daar.

Mylene en ik weten wel wie nummer drie is maar ik denk dat nummer drie het zelf nog niet weet, dus we wachten even met de onthulling tot ook zij op de hoogte is of tot wanneer Viva er een stukje aan wijdt. Anders is het ook zo wat....

Spannend he?
Aha! Kun je niet door een jurk voor haar te plakken ons een tipje geven?

Blij trouwens dat je mijn styling weet te waarderen. De prachtige jurk die ik voor Mleen geplakt had is elders te vinden onder het kopje 'Married in a whorehouse'. Nou jaaaaa zeg?! Die mensen weten een smaakvol kleedje duidelijk niet te waarderen!
Bealchelijk, married in a whorehouse, bij zo'n mooie jurk? Tssss, achterlijk, duidelijk mensen die niet weten wat mooi is.

Maandag zal wel bekend worden wie nummero drie is en de volgorde. Neem ik dan maar aan....
Wie, oh wie? Wie is nummer drie?

Weten we het maandag?

Klets mee met Lé, dat is wel een goeie.

Vandaag kreeg ik een bos rozen (ja, echte!) en ik geef je er eentje, Leo. Ook al is je dip over.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
quote:MissMara schreef op 08 augustus 2009 @ 11:08:

Aha! Kun je niet door een jurk voor haar te plakken ons een tipje geven?

Blij trouwens dat je mijn styling weet te waarderen. De prachtige jurk die ik voor Mleen geplakt had is elders te vinden onder het kopje 'Married in a whorehouse'. Nou jaaaaa zeg?! Die mensen weten een smaakvol kleedje duidelijk niet te waarderen! helemaal mee eens. Gelukkig verschillen smaken, .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Zow, nou, het weekend zit er weer op!

Maandag wasdag vandaag, dus die was laat ik fijn liggen.

Ok mensen, ik zeg dit maar één keer; maandag 7 september moet ik afrijden, voor de derde keer.

Ik vind het nú al spannend maar ik ben vastberaden. Ik moet en zál dat roze kaartje scoren!

Hoe is het met jullie?
quote:shining schreef op 07 augustus 2009 @ 19:27:

Poezewoes is de derde. Kan niet anders.Bedankt voor je vertrouwen lieverd. Maar om je uit de droom te helpen, ik ben het niet voor zover ik weet. En daar ben ik maar wat blij om als ik zie welke jurk MissMara klaar heeft hangen voor nr drie, whoehahahaha. Daar zou ik een zekere nieuwe rijzende ster in het leven van Poez voorgoed de deur mee uitjagen.....

Leolief en Mylenesnoes, van harte! Meer dan verdient! Helemaal geweldig dat van de drie twee lieve vriendinnen van me zijn!

Die hele verkiezing is me volledig voorbij gegaan om eerlijk te zijn. Het is dat Mylene me net mailde. Veel te druk gehad met vakantie.

En de liefde
oh that purrrrrrrrrfect feeling
quote:Poezewoes schreef op 10 augustus 2009 @ 11:51:

[...]

Bedankt voor je vertrouwen lieverd. Maar om je uit de droom te helpen, ik ben het niet voor zover ik weet. En daar ben ik maar wat blij om als ik zie welke jurk MissMara klaar heeft hangen voor nr drie, whoehahahaha. Daar zou ik een zekere nieuwe rijzende ster in het leven van Poez voorgoed de deur mee uitjagen.....

Leolief en Mylenesnoes, van harte! Meer dan verdient! Helemaal geweldig dat van de drie twee lieve vriendinnen van me zijn!

Die hele verkiezing is me volledig voorbij gegaan om eerlijk te zijn. Het is dat Mylene me net mailde. Veel te druk gehad met vakantie.

En de liefde Thanks Poezie , ik had ook zo gehoopt dat je er ook bij zat, maar in mijn hart zit je erbij. Oh wat heerlijk die , het is je ook zo gegund .
De Poez?

O?

Nou ja, wat heerlijk!

Ontmoet op vakantie?

*smul*
quote:eleonora schreef op 10 augustus 2009 @ 10:16:

Ok mensen, ik zeg dit maar één keer; maandag 7 september moet ik afrijden, voor de derde keer.

Ik vind het nú al spannend maar ik ben vastberaden. Ik moet en zál dat roze kaartje scoren!

Heel veel suc6 !! (of zal ik suc3 zeggen, anders duurt het nog zo lang he?)

En beide Van Harte Gefeliciteerd met de ere-titels, meer dan verdiend, zou ik zo zeggen!
Oooh, Poeswoezie! De !?!?! Vertel, vertel!!!

Ik heb voor jou ook nog wel een jurkje hangen hoor, op de foto sta ik met mijn 3e man. Helaas vond hij na en maand dat mijn vele minpunten niet tegen mijn twee pluspunten opwogen... Hopelijk vergaat het jullie beter!

wow miss mara wat een mooie jurk is dat daar passen mijn twee pluspuntjes dus echt niet in

spannend hoor leo, 7 september ga ik voor je duimen, samen met iedereen die ik meeneem op vakantie

ben steeds meer benieuwd wie nummer 3 is
Je moet soms vallen om weer leren op te staan

[...]

Bedankt voor je vertrouwen lieverd. Maar om je uit de droom te helpen, ik ben het niet voor zover ik weet. En daar ben ik maar wat blij om als ik zie welke jurk MissMara klaar heeft hangen voor nr drie, whoehahahaha. Daar zou ik een zekere nieuwe rijzende ster in het leven van Poez voorgoed de deur mee uitjagen.....

En de liefde Huh? Jij niet? Had ik echt wel verwacht. Maar wie is dán de derde?
quote:MissMara schreef op 10 augustus 2009 @ 13:14:

Ik heb voor jou ook nog wel een jurkje hangen hoor, op de foto sta ik met mijn 3e man. Helaas vond hij na en maand dat mijn vele minpunten niet tegen mijn twee pluspunten opwogen... Hopelijk vergaat het jullie beter!

[afbeelding]Wat conservatief, de lengte van die jurk.
Poezewoes, jij was zéker een goede derde geweest, je was vast de een-na-derde. Ik ben trouwens ook wel benieuwd naar de -stories...

[...]

. Veel te druk gehad met vakantie.

En de liefde

??

Verteheeeeeeeeel!!!!!
Ja, ik vind het ook wel ruk dat we dat nou nog steeds niet officieel hebben. Ik heb nummer drie wel zien posten, misschien dat ze het wel al weet maar nog niet weet waar dat mede te delen
(misschien is nummer drie wel nummer één trouwens hoor)
quote:eleonora schreef op 10 augustus 2009 @ 13:23:

Ja, ik vind het ook wel ruk dat we dat nou nog steeds niet officieel hebben. Ik heb nummer drie wel zien posten, misschien dat ze het wel al weet maar nog niet weet waar dat mede te delen Ben je ook om te kopen?
quote:eleonora schreef op 10 augustus 2009 @ 13:24:

(misschien is nummer drie wel nummer één trouwens hoor)

Ach mens, lul niet, jij kan niet anders dan nummer 1 zijn. Sorry MV, je bent geweldig. Echt. En je knappe katten ook. En je hemelse gerechten ook. Maar Leo verslaan? Dat is gewoonweg niet te doen. Voor onze mysterious no. 3 vast ook niet.

Ben wel benieuwd zeg... Doen we hints? Charades? Rebussen? Of ga je no. 3 ergens even stiekem op dit topic wijzen?
Het zou natuurlijk best kunnen dat MV nummer 1 is. Of de onbekende nummer 3 eigenlijk nummer 1 is. Ik bedoel, Leo is populair, maar er zijn meer leuke forummers.

Leo, ik ben nu al zenuwachtig voor 7 september.
ik hoop dat de andere (nummer 1,2 of 3) degene is die ik al de hele tijd in mijn hoofd heb
Hihi, ik heb nummer 3 niet op mijn hyves. Misschien moet ik anders vanavond even spieken of ik haar zie bij iemand anders zijn hyves.

Ann Liv, geen sorry hoor, tuuk is Leo nummer 1. Ik ben al verbaasd dat ik bij de 3 zit. Voel me nog steeds zo vereerd tussen al die leuke, lieve en sympatieke forummers.
YeahJippieAjeeh!! Leo en MV ere-forummers! Verdiende plek dames, zéér verdiende plek!

En het wordt tijd dat nummer 3 zich komt melden!
dan is het dus niet wie ik denk dat het is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven