NIET groepje

maandag 10 augustus 2009 om 13:48
supergoed, hoewel onze mannelijke otje misschien toch een ottelientje is en we een wat andere constructie voor de caaf villa moeten verzinnen
ow borrie voordat ik het vergeet itsman vroeg zich af of we een keer met zijn vieren bramen konden gaan plukken.
ow borrie voordat ik het vergeet itsman vroeg zich af of we een keer met zijn vieren bramen konden gaan plukken.
Je moet soms vallen om weer leren op te staan

maandag 10 augustus 2009 om 14:05
Pcies Borrie
Dus ik ga nog 1x naar de wc, dan wassen en aankleden, wasje ophangen en even rommelen. Werk vertellen dat ik er morgen weer ben en tv hangen. Komt Oprah nog 'smiddags?
Oh, Bor, heb jij een goed recept voor lamdinges? Zo een pootje/bout? Ooit in turkije gegeten en was zo lekker dat ik het hier ook eens wil maken en ik weet dat jij dat wel eens doet.
Dus ik ga nog 1x naar de wc, dan wassen en aankleden, wasje ophangen en even rommelen. Werk vertellen dat ik er morgen weer ben en tv hangen. Komt Oprah nog 'smiddags?
Oh, Bor, heb jij een goed recept voor lamdinges? Zo een pootje/bout? Ooit in turkije gegeten en was zo lekker dat ik het hier ook eens wil maken en ik weet dat jij dat wel eens doet.
maandag 10 augustus 2009 om 14:09
nou ik geloof dat itsman er half Nederland voor wil afreizen. Gisteren op de veluwe viel de oogst een beetje tegen en toen zei die die eeeeeuhm borrie die plukt toch ook bramen. Kunnen we daar niet een keertje mee gaan dan
je hebt me wat aangedaan met je wijn van echt fruit hahaha
je hebt me wat aangedaan met je wijn van echt fruit hahaha
Je moet soms vallen om weer leren op te staan