De Pilstoppers
donderdag 26 maart 2009 om 11:19
NaamLeeftijdNaam kind
+ geb.datum Bijzonderheden
Amy27 30 Sara
(06-09-06)
Brabbel 27 Kaj
(23-01-08)
DDDJ 28 Daphne
(08-06-06)
Frans 29 Milena
(18-03-06)
Bojan
(06-02-09)
Hera27 29 Nick
(18-04-06)
Luke
(01-08-08)
Jacinta 30 Tristan
(08-06-06)
Vera
(04-12-09)
Kayleigh 31 Kayleigh
(18-08-06)
Detlev
(25-11-08)
Nala24 28 Esmée
(14-09-09) Noa1977 30 Lotte
(06-11-06)
Sophie
(19-03-09)
Quintie 27 "Jano"
(24-06-06)
"Jani"
(27-07-09)
Stiertje1971 37 Yannick
(24-08-06)
Twaalf september 31 Ties
(29-06-06)
Fenne
(01-10-08)
Universe Zoon
(06-01-07)
+ geb.datum Bijzonderheden
Amy27 30 Sara
(06-09-06)
Brabbel 27 Kaj
(23-01-08)
DDDJ 28 Daphne
(08-06-06)
Frans 29 Milena
(18-03-06)
Bojan
(06-02-09)
Hera27 29 Nick
(18-04-06)
Luke
(01-08-08)
Jacinta 30 Tristan
(08-06-06)
Vera
(04-12-09)
Kayleigh 31 Kayleigh
(18-08-06)
Detlev
(25-11-08)
Nala24 28 Esmée
(14-09-09) Noa1977 30 Lotte
(06-11-06)
Sophie
(19-03-09)
Quintie 27 "Jano"
(24-06-06)
"Jani"
(27-07-09)
Stiertje1971 37 Yannick
(24-08-06)
Twaalf september 31 Ties
(29-06-06)
Fenne
(01-10-08)
Universe Zoon
(06-01-07)
maandag 10 augustus 2009 om 19:20
Q gefeliciteerd met je verjaardag.. Al wat gekregen van je mannetje ? Hoe gaat het met kleine man en hoortest van CB goedgegaan van je heerlijke schattige kleine meid ??
Nala oh zo lastog met je maag `s nachts.. dat zijn echt nachtbrakers. Trek je het voor de rest nog ? Controles zijn goed ?
FF een vraagje Kaj eet de laatste tijd erg goed, maar zet dat ook `snachts door, hij eet echt vaak, denk dat hij zo`n 500cc drinkt. Alsik het negeer dan huilt hij net zolang tot hij wat krijgt. En als hij dan wat drinkt dan hoest hij de longen uit zijn lijf door slijmvorming, hij heeft pufjes overdag maar slijm blijft in zijn keel hangen dus 9 vd 10x moeten we `s nachts vinger in zijn keel doen om het erut te krijgen.. Weet gewoon echt niet meer wat ik moet doen qua eten `s nachts.
Nala oh zo lastog met je maag `s nachts.. dat zijn echt nachtbrakers. Trek je het voor de rest nog ? Controles zijn goed ?
FF een vraagje Kaj eet de laatste tijd erg goed, maar zet dat ook `snachts door, hij eet echt vaak, denk dat hij zo`n 500cc drinkt. Alsik het negeer dan huilt hij net zolang tot hij wat krijgt. En als hij dan wat drinkt dan hoest hij de longen uit zijn lijf door slijmvorming, hij heeft pufjes overdag maar slijm blijft in zijn keel hangen dus 9 vd 10x moeten we `s nachts vinger in zijn keel doen om het erut te krijgen.. Weet gewoon echt niet meer wat ik moet doen qua eten `s nachts.
maandag 10 augustus 2009 om 21:04
Hallo lieffies,
We zijn er weer sinds het weekend en het was fantastisch! Wigwam mooi, groot, alles erop en eraan. Mooi openlucht zwembad op de camping! En iedere dag even naar het park geweest, met fantastisch weer. Sara vond het geweldig, ze is helemaal nergens bang voor, is 6 keer in de achtbaan geweest (die niet over de kop gaat, maar wel hard!!), echt in alles wilde ze, erg leuk om te zien!
En als toppunt .... vanochtend zei ze, mam ik wil oorbellen en ik wil niet wachten tot ik groot ben, dus ik zei: we zien wel even.
Lopen we vanmiddag door het centrum, mijn tante werkt in een juwelier.... Sara loopt op haar af en zegt dat ze oorbellen wil, mijn tante keek mij aan. Ik zei tja ik weet niet ze is nog maar 2. Maar goed tante zei dat er veel op die leeftijd kwamen.
Dus ik heb even met Saar gepraat en verteld dat het zeer doet en vervelend voelt naden, en zij zei, dat weet ik mama, maar dat vind ik niet erg. En ik zal niet huilen dat beloof ik.... Toen smolt mijn hart en heb ik toegegeven. Op schoot, stipjes zetten , gaatjes schieten....geen kik. Ze sprong op en zei zo nu lijk ik net een prinses en bleef voor de spiegel staan. Men ik ben geen emo type, maar ik vond haar zo stoer en groot!!!!
Nadien ook niet geklaagd haaha, geweldig!
We zijn er weer sinds het weekend en het was fantastisch! Wigwam mooi, groot, alles erop en eraan. Mooi openlucht zwembad op de camping! En iedere dag even naar het park geweest, met fantastisch weer. Sara vond het geweldig, ze is helemaal nergens bang voor, is 6 keer in de achtbaan geweest (die niet over de kop gaat, maar wel hard!!), echt in alles wilde ze, erg leuk om te zien!
En als toppunt .... vanochtend zei ze, mam ik wil oorbellen en ik wil niet wachten tot ik groot ben, dus ik zei: we zien wel even.
Lopen we vanmiddag door het centrum, mijn tante werkt in een juwelier.... Sara loopt op haar af en zegt dat ze oorbellen wil, mijn tante keek mij aan. Ik zei tja ik weet niet ze is nog maar 2. Maar goed tante zei dat er veel op die leeftijd kwamen.
Dus ik heb even met Saar gepraat en verteld dat het zeer doet en vervelend voelt naden, en zij zei, dat weet ik mama, maar dat vind ik niet erg. En ik zal niet huilen dat beloof ik.... Toen smolt mijn hart en heb ik toegegeven. Op schoot, stipjes zetten , gaatjes schieten....geen kik. Ze sprong op en zei zo nu lijk ik net een prinses en bleef voor de spiegel staan. Men ik ben geen emo type, maar ik vond haar zo stoer en groot!!!!
Nadien ook niet geklaagd haaha, geweldig!
maandag 10 augustus 2009 om 21:08
Brabbel ik zou kaj s'nachts even geen melkhoudende producten geven, want dat slijmt extra. Ik zou hem als hij zich meld ranja, diksap, water, of iets in die trant geven.
Nala de laatste loodjes! Vervelend dat je snchta last van je maag hebt!
Quint alles goed? Mooi meissie hoor! Koorts bij Jano weer over?
Kay potje mee naar het strand, geweldig! Zag het helemaal voor me! Wat gven jullie kay voor haar verjaardag, vind het moeilijk dit jaar.
Hera Luke alweer 1, man wat vliegt de tijd!!!
Ben hetverder ff kwijt, het was behoorlijk bij lezen haha!
Nala de laatste loodjes! Vervelend dat je snchta last van je maag hebt!
Quint alles goed? Mooi meissie hoor! Koorts bij Jano weer over?
Kay potje mee naar het strand, geweldig! Zag het helemaal voor me! Wat gven jullie kay voor haar verjaardag, vind het moeilijk dit jaar.
Hera Luke alweer 1, man wat vliegt de tijd!!!
Ben hetverder ff kwijt, het was behoorlijk bij lezen haha!
maandag 10 augustus 2009 om 21:15
Quintie, gefeliciteerd met je verjaardag. Vriend er toch nog aan gedacht?
Brabbel, oh lastig dat Kaj 's nachts weer komt. Hem misschien nog om 10 uur of zo wakker maken voor nog wat te eten. En dan geen melk maar fruit of zo ivm het slijm.
Amy, super dat de vakantie zo geslaagd was. En jullie hebben ook prachtig weer gehad zeg.
En die sara gaatjes, stoer hoor!
Brabbel, oh lastig dat Kaj 's nachts weer komt. Hem misschien nog om 10 uur of zo wakker maken voor nog wat te eten. En dan geen melk maar fruit of zo ivm het slijm.
Amy, super dat de vakantie zo geslaagd was. En jullie hebben ook prachtig weer gehad zeg.
En die sara gaatjes, stoer hoor!
dinsdag 11 augustus 2009 om 11:21
Lust er nog iemand taart??
Verjaardag was heel rustig hoor (vriend was het natuuuuurlijk niet vergeten ). Ben nog niet helemaal de oude merk ik. Mijn moeder had mij en de kids meegenomen even lunchen en daarna weer rustig op de bank gelegen.
Jac vandaag jouw beurt: van harte!!!
Jano is weer koortsvrij, sinds zondag eigenlijk al maar hij hoestte nog wel veel. Vandaag is hij wel weer gewoon naar de creche, hij heeft ook een goede nacht gehad. Jani is ook goed, gehoortest was prima en we hebben haar even gewogen... mevrouw is gewoon sinds haar geboorte 2 weken geleden 500 gram aangekomen!!! Zit nu op 4275! Grappig toch dat bij allemaal de tweede kindjes stukken steviger zijn dan de eerste. Volgens de vk is dat trouwens logisch, omdat tweede kindjes in een buik hebben gezeten met een betere doorbloeding en een betere placenta ofzoiets...
Amy wat stoer van Saar!! Heel lief zoals je het beschrijft, kan me voorstellen dat je emo was hoor!! Oorbellen zullen hier ook wel snel komen, vriend wilde het nu al. In zijn cultuur prikken ze al heel vroeg gaatjes, maar ik heb gezegd we wachten minstens een paar maanden! Ik wil wel binnenkort gaan kijken naar een armbandje. Ik herinner me dat Daphne dat ook al heel vroeg had, ja toch DDDJ? En Kaj geloof ik ook, Brabbel? Ik zou trouwens ook even overleggen met de arts, maar wat Amy zegt klinkt ook logisch, geen melkproducten want dat geeft alleen maar meer slijm.
Had ik trouwens verteld dat onze wasmachine het heeft begeven? Lekker! Maar gelukkig komt vanmiddag de nieuwe. Jammer wel dat ik de jackpot niet heb gewonnen gisteren... maar ach, volgende maand nieuwe kans
Verjaardag was heel rustig hoor (vriend was het natuuuuurlijk niet vergeten ). Ben nog niet helemaal de oude merk ik. Mijn moeder had mij en de kids meegenomen even lunchen en daarna weer rustig op de bank gelegen.
Jac vandaag jouw beurt: van harte!!!
Jano is weer koortsvrij, sinds zondag eigenlijk al maar hij hoestte nog wel veel. Vandaag is hij wel weer gewoon naar de creche, hij heeft ook een goede nacht gehad. Jani is ook goed, gehoortest was prima en we hebben haar even gewogen... mevrouw is gewoon sinds haar geboorte 2 weken geleden 500 gram aangekomen!!! Zit nu op 4275! Grappig toch dat bij allemaal de tweede kindjes stukken steviger zijn dan de eerste. Volgens de vk is dat trouwens logisch, omdat tweede kindjes in een buik hebben gezeten met een betere doorbloeding en een betere placenta ofzoiets...
Amy wat stoer van Saar!! Heel lief zoals je het beschrijft, kan me voorstellen dat je emo was hoor!! Oorbellen zullen hier ook wel snel komen, vriend wilde het nu al. In zijn cultuur prikken ze al heel vroeg gaatjes, maar ik heb gezegd we wachten minstens een paar maanden! Ik wil wel binnenkort gaan kijken naar een armbandje. Ik herinner me dat Daphne dat ook al heel vroeg had, ja toch DDDJ? En Kaj geloof ik ook, Brabbel? Ik zou trouwens ook even overleggen met de arts, maar wat Amy zegt klinkt ook logisch, geen melkproducten want dat geeft alleen maar meer slijm.
Had ik trouwens verteld dat onze wasmachine het heeft begeven? Lekker! Maar gelukkig komt vanmiddag de nieuwe. Jammer wel dat ik de jackpot niet heb gewonnen gisteren... maar ach, volgende maand nieuwe kans
dinsdag 11 augustus 2009 om 12:25
De jackpot is hier gevallen.........wel 7 euro
Balen van je wasmachine. Gelukkig krijg je vandaag al een nieuwe want zonder kun je echt niet.
Super dat ze zo goed is aangekomen en dat de gehoortest goed is. Doe je wel rustig aan.
Amy, *slaat hand voor de mond* oehoehoeh welkom thuis.
Wat stoer van Saar met haar oorbellen, wat zijn ze dan ineens groot.
Jac, hier nogmaals gefeliciteerd met je verjaardag.
Nala, hoe laat heb je morgen de afspraak voor de echo?
brabbel, wat sneu voor Kaj (en voor jullie) vind de tip van Amy wel logisch klinken.
12-9 hoe gaat het met de dochter van je collega? En weet je al wat je Fenne gaat geven?
Nog een paar dagen en dan zit de vakantie erweer op.
Is wel voorbij gevlogen hoor.
Ga nu even een hapje eten.
Tot later
Balen van je wasmachine. Gelukkig krijg je vandaag al een nieuwe want zonder kun je echt niet.
Super dat ze zo goed is aangekomen en dat de gehoortest goed is. Doe je wel rustig aan.
Amy, *slaat hand voor de mond* oehoehoeh welkom thuis.
Wat stoer van Saar met haar oorbellen, wat zijn ze dan ineens groot.
Jac, hier nogmaals gefeliciteerd met je verjaardag.
Nala, hoe laat heb je morgen de afspraak voor de echo?
brabbel, wat sneu voor Kaj (en voor jullie) vind de tip van Amy wel logisch klinken.
12-9 hoe gaat het met de dochter van je collega? En weet je al wat je Fenne gaat geven?
Nog een paar dagen en dan zit de vakantie erweer op.
Is wel voorbij gevlogen hoor.
Ga nu even een hapje eten.
Tot later
dinsdag 11 augustus 2009 om 17:15
Jacinta, gefeliciteerd met je verjaardag!!!
DDDJ met man en kind bij jou? Hoe dat zo? Toeval?
Balen van je wasmasjien Quintie.
Hebbie nog wat van je mannetje gehad voor je verjaardag? Nieuwe wasmasjien toevallig?
Hera, heb morgen om 10 uur de echo. Ga daarna met mijn moeder ff shoppen, dus zal wel later in de middag zijn dat jullie wat horen.
Vanaaf laatste keer yoga. Ben benieuwd of de eerste ondertussen bevallen is.
Die was vorige week al uitgerekend.
DDDJ met man en kind bij jou? Hoe dat zo? Toeval?
Balen van je wasmasjien Quintie.
Hebbie nog wat van je mannetje gehad voor je verjaardag? Nieuwe wasmasjien toevallig?
Hera, heb morgen om 10 uur de echo. Ga daarna met mijn moeder ff shoppen, dus zal wel later in de middag zijn dat jullie wat horen.
Vanaaf laatste keer yoga. Ben benieuwd of de eerste ondertussen bevallen is.
Die was vorige week al uitgerekend.
dinsdag 11 augustus 2009 om 18:39
Jas, gefeliciteerd.
En wat leuk dat je dddj op visite hebt gehad.
Quintie, klinkt heerlijk zo'n lekkere rustige verjaardag. Oh dat vind ik wel zielig hoor oorbellen bij zo'n klein babytje. Armbandje vind ik wel leuk heeft Fenne ook, gekregen van mijn oma, staat echt schattig.
Nala, veel plezier met je echo morgen. En je yoga vanavond!
Hera, gefeliciteerd met je jackpot, ga je nog wat uitdelen
Vakantie alweer bijna over, balen.
Ga je alweer volledig werken na de vakantie?
En wat leuk dat je dddj op visite hebt gehad.
Quintie, klinkt heerlijk zo'n lekkere rustige verjaardag. Oh dat vind ik wel zielig hoor oorbellen bij zo'n klein babytje. Armbandje vind ik wel leuk heeft Fenne ook, gekregen van mijn oma, staat echt schattig.
Nala, veel plezier met je echo morgen. En je yoga vanavond!
Hera, gefeliciteerd met je jackpot, ga je nog wat uitdelen
Vakantie alweer bijna over, balen.
Ga je alweer volledig werken na de vakantie?
dinsdag 11 augustus 2009 om 21:10
Nala, vervelend zeg dat je niet echt lekker slaapt. De laatste loodjes komen eraan en het zal allemaal niet soepeler worden ben ik bang! Maar goed nog een paar weekjes volhouden, haha (dat klinkt dichtbij niewaar)
Quint, lekker rustige verjaardag gehad dus! Oeh en Jani al vroeg oorbellen... hier had kayleigh ook een armbandje. Oorbellen krijgt ze pas als ze er zelf om vraagt...
Amy, echt een stoer verhaal van Saar zeg. Met de oorbellen en ook nog in alle atracties. Wel een durfal zeg! Kayleigh is zelf nog nooit in een draaimolen geweest, laat staan een achtbaan, haha. Ze krijgt overigens van ons een bed, ze slaap namelijk nog in een ledikant. Maar daar heb jij natuurlijk helemaal niets aan, want Saar heeft toch (ook al) zo'n stoer autobed! Zou het verder ook niet goed weten. Wist wel veel kleine dingetjes, maar dat is meer voor andere mensen.
Quint, lekker rustige verjaardag gehad dus! Oeh en Jani al vroeg oorbellen... hier had kayleigh ook een armbandje. Oorbellen krijgt ze pas als ze er zelf om vraagt...
Amy, echt een stoer verhaal van Saar zeg. Met de oorbellen en ook nog in alle atracties. Wel een durfal zeg! Kayleigh is zelf nog nooit in een draaimolen geweest, laat staan een achtbaan, haha. Ze krijgt overigens van ons een bed, ze slaap namelijk nog in een ledikant. Maar daar heb jij natuurlijk helemaal niets aan, want Saar heeft toch (ook al) zo'n stoer autobed! Zou het verder ook niet goed weten. Wist wel veel kleine dingetjes, maar dat is meer voor andere mensen.
dinsdag 11 augustus 2009 om 21:13
Hier ook een jackpot van ¤15, dus ik mag volgende maand gratis meespelen! Dan win ik vast....
Morgen ga ik eens flink de huisvrouw uithangen. Kids op kdv en ik ga eens de bovenverdieping flink poetsen! Heb nogal wat achterstallig onderhoud namelijk. Enne die hoogzwangere poetsgrage Nala maakt dat ik me wel een beetje schaam voor mijn slechte huishouding, haha!
Morgen ga ik eens flink de huisvrouw uithangen. Kids op kdv en ik ga eens de bovenverdieping flink poetsen! Heb nogal wat achterstallig onderhoud namelijk. Enne die hoogzwangere poetsgrage Nala maakt dat ik me wel een beetje schaam voor mijn slechte huishouding, haha!
dinsdag 11 augustus 2009 om 22:38
woensdag 12 augustus 2009 om 08:01
hey girlies bedankt voor de tips alleen houdt Kaj niet van Ranja`s en als ik met water aan komt dan draait hij zijn gezicht weg die doerak. Had het al eerder geprobeerd
Nu had hij maandag op dinsdag een super goede nacht.
Afgelopen nacht kwam hij 2x. Moeilijk moeilijk.. Zal binnenkort wel; ff overleggen,
Oeff Q is altijd kut dat soort dingen he.. Maar ja het is helaas onmisbaar geworden in huis.
Jajaj Nala het komt dichterbij dan je denkt..
Nou ik ga ff iemand in bed liggen..
Nu had hij maandag op dinsdag een super goede nacht.
Afgelopen nacht kwam hij 2x. Moeilijk moeilijk.. Zal binnenkort wel; ff overleggen,
Oeff Q is altijd kut dat soort dingen he.. Maar ja het is helaas onmisbaar geworden in huis.
Jajaj Nala het komt dichterbij dan je denkt..
Nou ik ga ff iemand in bed liggen..
woensdag 12 augustus 2009 om 11:49
Zit nu bij mijn ouders. Gaan zo ff winkelen.
Maar denk, ga jullie maar alvast op de hoogte brengen.
Onze kleine meid ligt met d'r hoofdje naar beneden, maar is nog niet ingedaald.
Dat is geen probleem ws, dus nog ff afwachten.
We gaan er nu dus "gewoon" voor om te bevallen. *oh jee*
Ze wordt nu geschat op 6 pond, dus een klein kindje is het niet.
Westlanders he, was het eerste wat die vrouw zei. Hihi.
Blijken toch vaker grotere kindjes te zijn.
Dus we wachten het maar af.
Maar denk, ga jullie maar alvast op de hoogte brengen.
Onze kleine meid ligt met d'r hoofdje naar beneden, maar is nog niet ingedaald.
Dat is geen probleem ws, dus nog ff afwachten.
We gaan er nu dus "gewoon" voor om te bevallen. *oh jee*
Ze wordt nu geschat op 6 pond, dus een klein kindje is het niet.
Westlanders he, was het eerste wat die vrouw zei. Hihi.
Blijken toch vaker grotere kindjes te zijn.
Dus we wachten het maar af.
woensdag 12 augustus 2009 om 20:25
woensdag 12 augustus 2009 om 21:10
Nou Nala, gelukkig dat je meisje toch maar heeft besloten er goed voor te gaan liggen! Beter dan het gedoe van een dwarsligger (dat kan ze nog lang genoeg zijn, haha)!
Nou ik heb mijn best gedaan hoor qua poetsen! Badkamer een goede beurt gegeven, pfff die was best stoffig, dat maakt zo lastig schoon... En de hele bovenverdieping + zolder gesopt en opgeruimd en gestofzuigd en gedweild. Dus het ruikt weer lekker fris en is weer stofvrij boven! Verder nog alle oude apparaten ingeleverd bij de milieustraat en de kussen van de bank nog een poging tot schoonmaken gedaan, een beetje gelukt!
Morgen staat de benedenverdieping op het program, keuken mag ook wel weer eens een goed beurt hebben. Alleen zijn de kinders morgen wel gewoon thuis, dus ben benieuwd of ze me de tijd ervoor gunnen!
Nun nog even op zoek naar een week/ midweek vakantie bij zee voor over anderhalve week! Lekker op tijd, haha.
Nou ik heb mijn best gedaan hoor qua poetsen! Badkamer een goede beurt gegeven, pfff die was best stoffig, dat maakt zo lastig schoon... En de hele bovenverdieping + zolder gesopt en opgeruimd en gestofzuigd en gedweild. Dus het ruikt weer lekker fris en is weer stofvrij boven! Verder nog alle oude apparaten ingeleverd bij de milieustraat en de kussen van de bank nog een poging tot schoonmaken gedaan, een beetje gelukt!
Morgen staat de benedenverdieping op het program, keuken mag ook wel weer eens een goed beurt hebben. Alleen zijn de kinders morgen wel gewoon thuis, dus ben benieuwd of ze me de tijd ervoor gunnen!
Nun nog even op zoek naar een week/ midweek vakantie bij zee voor over anderhalve week! Lekker op tijd, haha.