De drie EREforummers zijn bekend!
woensdag 12 augustus 2009 om 11:10
Omdat VIVA er zelf geen aandacht aanbesteedt, wil ik dit topic openen.
1 Eleonora
2 MyleneValerie
3. Zoyla.
De volgorde is niet bekend, maar ze zijn alledrie uitgeroepen tot EREforummers. Forummers van het jaar dus.
Naar mijn idee dik verdiend! Drie forummers die veel voor het forum betekenen, die er eigenlijk altijd wel zijn. Soms aanwezig, soms rustig op de achtergrond. Ik vind dat ze een felicitatie verdienen en een erepodium.
Dus bij deze.
1 Eleonora
2 MyleneValerie
3. Zoyla.
De volgorde is niet bekend, maar ze zijn alledrie uitgeroepen tot EREforummers. Forummers van het jaar dus.
Naar mijn idee dik verdiend! Drie forummers die veel voor het forum betekenen, die er eigenlijk altijd wel zijn. Soms aanwezig, soms rustig op de achtergrond. Ik vind dat ze een felicitatie verdienen en een erepodium.
Dus bij deze.
woensdag 12 augustus 2009 om 11:34
woensdag 12 augustus 2009 om 11:37
woensdag 12 augustus 2009 om 11:41
quote:kaatje_85 schreef op 12 augustus 2009 @ 11:33:
Leuk. Ik heb alleen niet gestemd.
Het zijn trouwens ook altijd dezelfden die voor een ''veer-in-je-reet-trofee'' in aanmerking komen.
Maar toch, dat mag je vreugde enzo niet bederven.
Driewerf hoera, lang zullen ze leven etc. etc.
Ben ik het wel een beetje mee eens.
Wat houdt dat nou in godsnaam in. Ereforummer.
Tjeez, forummer v.d. maand is toch genoeg.
Leuk. Ik heb alleen niet gestemd.
Het zijn trouwens ook altijd dezelfden die voor een ''veer-in-je-reet-trofee'' in aanmerking komen.
Maar toch, dat mag je vreugde enzo niet bederven.
Driewerf hoera, lang zullen ze leven etc. etc.
Ben ik het wel een beetje mee eens.
Wat houdt dat nou in godsnaam in. Ereforummer.
Tjeez, forummer v.d. maand is toch genoeg.
woensdag 12 augustus 2009 om 11:51
Gefeliciteerd! Een dikke verdiende pluim!
Er kon inderdaad gestemd worden (ik heb het ook gemist) dus de forummers hebben de Eleonora, MV en Zoyla gekozen. Jammer vind ik de reacties van Kaatje en morrigana. Het zijn juist die forummers die veel voor anderen hier betekenen en altijd een lief, verstandig, hartonderderiemstekende reactie geven op iedereen.
Ik lees ze in ieder geval altijd met veel plezier en krijg er een warm gevoel bij.
Dus meiden! Inderdaad DRIEWERF HOERA!! voor jullie!
Er kon inderdaad gestemd worden (ik heb het ook gemist) dus de forummers hebben de Eleonora, MV en Zoyla gekozen. Jammer vind ik de reacties van Kaatje en morrigana. Het zijn juist die forummers die veel voor anderen hier betekenen en altijd een lief, verstandig, hartonderderiemstekende reactie geven op iedereen.
Ik lees ze in ieder geval altijd met veel plezier en krijg er een warm gevoel bij.
Dus meiden! Inderdaad DRIEWERF HOERA!! voor jullie!
woensdag 12 augustus 2009 om 11:52
quote:shining schreef op 12 augustus 2009 @ 11:49:
Kan iemand anders dit topic heropenen en het dan wat duidelijker en smeuiger brengen?
Mij lukt het blijkbaar niet.
Ik denk gewoon dat veel forummers het hebben gemist, had niet zo'n duidelijke plek op het forum. Kan jij niks aan doen + het is vakantietijd. Lief dat je er zo toch aandacht aan wil geven.
(En idd zuurpruimen reageren toch wel)
Kan iemand anders dit topic heropenen en het dan wat duidelijker en smeuiger brengen?
Mij lukt het blijkbaar niet.
Ik denk gewoon dat veel forummers het hebben gemist, had niet zo'n duidelijke plek op het forum. Kan jij niks aan doen + het is vakantietijd. Lief dat je er zo toch aandacht aan wil geven.
(En idd zuurpruimen reageren toch wel)