Gezondheid alle pijlers

geschokt

11-08-2009 21:05 600 berichten
Ik heb een andere nick aangemaakt, wil anoniem blijven.

Ik verkeer in shock, ondanks dat er niet in die richting gedacht werd is er bij een bloedtest bij mijn man "ter uisluiting" toch een HIV test gedaan.

Positief.

Hij kan dit alleen opgelopen hebben tijdens onze relatie. Is dus ook vreemd geweest (heeft het naar eigen zeggen altijd veilig gedaan.)

Ik wacht nog op mijn uitslag. Maar die zal ongetwijfeld ook positief zijn, wij hebben het de laatste 15 jaar niet meer veilig gedaan. Als ik positief ben moeten de kinderen getest.

Dit is een nachtmerrie, altijd monogaam en trouw, en dan word ik genaaid op alle fronten!!!! Ik ben ontzettend kwaad op hem hij kan sowiso vertrekken, maar ik zit nu nog tussen hoop en vrees voor de toekomst.

Hoop dat ik de dans ontspring maar ik ben bang.
Alle reacties Link kopieren
quote:madamemicmac schreef op 12 augustus 2009 @ 16:18:

nummerzoveel, ik denk dat iedereen die op een uitslag van een HIV test wacht, zich beroerd voelt...Nou, ik denk dat iemand met een positieve partner zich wat beroerder voelt dan iemand die een test laat doen omdat het wellicht zou kunnen.
Jemig meid, wat verschrikkelijk dit!

Ik hoop zo voor jullie dat de uitslag goed is!

Een hele dikke knuffel!
quote:madamemicmac schreef op 12 augustus 2009 @ 16:18:

nummerzoveel, ik denk dat iedereen die op een uitslag van een HIV test wacht, zich beroerd voelt...Dat ben ik niet helemaal met je eens. In het geval van TO is er een heel specifieke (en beangstigende) reden om deze test uit te voeren en dat is lang niet altijd het geval. Als degene die de uitslagen doorbelt niet van TO haar situatie op de hoogte is, dan zou die persoon maar zo "het lijstje" af kunnen bellen zonder zich te realiseren dat dit voor TO zo ontzettend spannend is.
Tussen alle vrolijke en niet-zo-serieuze topics sta jij, désenchanté... met je verhaal, met je angst, met je leven op zijn kop.

Wat de uitslag ook is: je leven zal nooit meer hetzelfde zijn.

Ik wens je alle kracht toe die een mens kàn hebben. En aarzel niet te steunen op dit forum. Je hebt mensen geraakt in hun hart en ik hoop zo dat iets van die liefde ook jou in je hart kan raken.

Hier is ook een kaarsje aangestoken.
Kun je trouwens voor 5 ven zelf nog even bellen? Misschien stelt de assistente het een beetje uit omdat ze het ook moeilijk vinden om zo'n testuitslag door te bellen? Geen idee hoor, maar ik zou gek worden van het wachten.

Verder moet ik gewoon mijn mond houden.... Ik leef mee...
http://www.songlyrics.com/u2/love-rescue-me-lyrics/

Dit liedje... en dan het laatste stukje. Heb ik altijd al mooi gevonden en hoop dat dat er "iets" is, de liefde of wat dan ook.
The ruins to the right of me

Will soon have lost sight of me

Love rescue me.
Lieve Desenchante,

Wat zit jij in een nachtmerrie..wij kunnen het ons niet eens voorstellen hoe jij je moet voelen. Ik gun je uiteraard het allerbeste nieuws wat je kunt krijgen maar zelfs dan staat je leven voorgoed op z'n kop natuurlijk.

Ik denk al de hele dag aan je, ik hoop dat het wachten snel voorbij is. Ongelooflijk dat je je ook nog goed moet (en kunt) houden voor je kinderen, petje af. Ik blijf duimen en meelezen...zelden zo met een viva-topic bezig geweest.

Dikke knuffel!
Jezus wat vreselijk voor je!

Wat moet jij je ellendig voelen.

Ik hoop van harte dat jouw uitslag helemaal goed is!

En natuurlijk ook dat van je kinderen.

Sterkte met wachten....

Bedoel je dit:

I've conquered my past

The future is here at last

I stand at the entrance

To a new world I can see

The ruins to the right of me

Will soon have lost sight of me

Love rescue me

?
Heel, heel veel sterkte in deze bange uren.. Ik duim voor jullie...
Als je voor jezelf kiest, krijg je er altijd iets mooiers voor terug..
Hier heb ik echt geen woorden voor Desenchante.. Vreselijk.. Ik ben gewoon plaatsvervangend bang.. Ik hoop zo dat je geen hiv hebt en dat je verder kan met je kindjes.. Ik wil je alle kracht toewensen.. wat een verschrikking en dan ook nog eens dat wachten!

Hou je taai meid.. Dikke knuffel
Heb net ook alles zitten lezen. Kan er niks nieuws meer aan toevoegen, maar ook ik denk aan je.

Hoe het ook uitpakt, (en geloof me, ik kan best ver gaan in mijn vergevingsgezindheid); voor mij zou zijn kop, zijn stem, zijn alles, voor altijd in verband worden gebracht met deze afgelopen paar helse dagen.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
Ongelooflijk wat een mens op z'n bordje kan krijgen.... Ik wens je ontzettend veel sterkte en duim voor jou en je kinderen!
Wat verschrikkelijk om zo lang op een uitslag te moeten wachten. Als je op zo'n uitslag wacht lijkt me iedere minuut een uur!

Heel veel sterkte!
Huisarts gaat om 17uur dicht. Is er een uitslag Dechante ?

*duimt hard verder*
quote:nummerzoveel schreef op 12 augustus 2009 @ 16:24:

[...]

Dat ben ik niet helemaal met je eens. In het geval van TO is er een heel specifieke (en beangstigende) reden om deze test uit te voeren en dat is lang niet altijd het geval. Als degene die de uitslagen doorbelt niet van TO haar situatie op de hoogte is, dan zou die persoon maar zo "het lijstje" af kunnen bellen zonder zich te realiseren dat dit voor TO zo ontzettend spannend is.Ja sorry, klopt, niet aan gedacht.
Ik denk de hele dag al aan je, hoop op positief (dus negatief) bericht!!

Just a little strenght in our hearts. Enough to heal.
Sterkte.
Ik hoop zo dat je nu met je kinders opgelucht bij zit te komen (al zal de opluchting betrekkelijk zijn)!
Ik wens niet graag iemand iets negatiefs toe... maar ik wens je zo vreselijk dat de uitslag zo negatief is als het maar kan zijn!

Ook hier wordt aan je gedacht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven