Bladen voor Robo

12-08-2009 15:14 584 berichten
Alle reacties Link kopieren
UPDATE

De aktie begint, mede namens jullie op gang te komen. Het heen en weer mailen gaat naar ons idee prima :-)

Ik (boro) ben een inventarisatie lijst aan het maken, zodat we duidelijk hebben wie wat heeft. Dat mail ik morgen Of zondag ( zaterdag ben ik er niet ) naar iedereen door, zodat jullie nog eventueel opmerkingen en/of aanvullingen door kunnen geven.

Eleonora is het komend weekend druk ivm bezoek, en daarna tm donderdag ivm werk. Maar, dat geeft ons mooi de tijd om alles goed op orde te krijgen en door te gaan met zoeken naar bladen e.d. voor Robo :-)

Ik hoop dat het zo duidelijk is, verdere persoonlijkere details volgen uiteraard via de mail.

Voor de mensen die nog niet gemaild hebben, maar wel graag iets voor robo willen doen, mail ons nog even, dan kan ik je erbij zetten.

Mail naar: bladen-voor-robo@live.nl

Lieve iedereen. Ik ben nog nooit bij een "grote" forum aktie zo nauw betrokken geweest. Ik vind het allemaal heel mooi en fijn. Het geeft me zo'n warm gevoel dat wij met zijn allen iemand willen steunen !

Bedankt daarvoor :-)

( en voor mensen die net dit topic binnen vallen. Wij willen robo graag eens verwennen, oorspronkelijk nav het fvdm zijn. Het leek erop dat ze het enig passende kado ( een abo ) niet kon krijgen omdat ze in het buitenland woont. Dat is uiteindelijk toch geregeld !!! Heel, heel fijn, maar we willen het er niet bij laten. Robo heeft te kennen gegeven te snakken naar Nederlands leesvoer. Vandaar deze aktie :-) )
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Misschien een idee om Tijdschrifttransporten naar Robokije te organiseren, zoals ze vanuit de kerken al jaren kleding naar weeshuizen in Roemenie sturen? Elke maand een vrachtwagen vol!
quote:Vivamod schreef op 12 augustus 2009 @ 17:02:

Hoi Robo,

We hebben intern overlegd en we zijn het er allemaal over eens dat we graag een uitzondering voor je maken! Je krijgt dus een jaarabonnement Hoe dit praktisch gezien precies gaat gebeuren is nog niet helemaal duidelijk maar in 't ergste geval versturen we 'm elke week handmatig naar je.

Enne.... ik word ook blij van dit topic!!!

grtjs, NaomiGelukkig, heel fijn Viva!

Hoi Robo,

We hebben intern overlegd en we zijn het er allemaal over eens dat we graag een uitzondering voor je maken! Je krijgt dus een jaarabonnement Hoe dit praktisch gezien precies gaat gebeuren is nog niet helemaal duidelijk maar in 't ergste geval versturen we 'm elke week handmatig naar je.

grtjs, NaomiJeuj!
Jeuj!

(Had dit bericht net ook geplaatst, maar zie het nergens, gek..)
quote:MissMara schreef op 12 augustus 2009 @ 17:10:

Misschien een idee om Tijdschrifttransporten naar Robokije te organiseren, zoals ze vanuit de kerken al jaren kleding naar weeshuizen in Roemenie sturen? Elke maand een vrachtwagen vol! En verstopt dan meteen een paar forummers tussen dat transport, als verstekeling. Live-entertainment, helemaal gezellig!
voor Naomi en co.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
dan maken we er gewoon een centraal inzamelpunt van ergens bij een forummer met een heel groot huis
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
IK DOE MEE IK DOE MEE. Jippie Bor wat een grandioos initiatief. Je bent een schat. Maar dat wist je al......;-)

Nu ga ik even terug lezen want voor ik naar de apotheker ging waren er 3 pagina's (ik heb nog net de post-it van Robo gezien)en nu een beetje meer bladzijden om terug te lezen.

Maar super hoor.
quote:MissMara schreef op 12 augustus 2009 @ 17:10:

Misschien een idee om Tijdschrifttransporten naar Robokije te organiseren, zoals ze vanuit de kerken al jaren kleding naar weeshuizen in Roemenie sturen? Elke maand een vrachtwagen vol!

Dus alle bladen naar één adres en dan van daaruit versturen?

Is dat niet wat omslachtig?

Ja ik weet het niet hoor maar het is wel dubbel duur natuurlijk als het twee keer gestuurd moet worden.
Serieus mag het in mijn huis allemaal hoor de bladen, ik heb een enorme schuur en kan best wat bladen kwijt maar is het een handige methode om het zo te doen?
quote:AriMa schreef op 12 augustus 2009 @ 16:52:

[...]

Telt Limburg ook mee als zijnde buitenland? Dacht het wel. 't Is hier zo'n uithoek.

Hoi Robo,

grtjs, NaomiWouw waar zo'n topic al niet goed voor is. Fantastisch.
quote:eleonora schreef op 12 augustus 2009 @ 17:19:

[...]

Dus alle bladen naar één adres en dan van daaruit versturen?

Is dat niet wat omslachtig?

Ja ik weet het niet hoor maar het is wel dubbel duur natuurlijk als het twee keer gestuurd moet worden.Nee joh, ik zit te dollen. Degenen aan wie Robibo d'r adres wil geven kan wat sturen. Mocht er ooit iemand op bezoek gaan daar kunnen we altijd nog wel de auto volstouwen met kaas, drop en Linda's!
dan moeten we ze toch allemaal komen brengen leo
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Zijn die Linda's echt zo leuk?
En Robo heeft het bericht nog niet eens gelezen.

quote:Ann Liv schreef op 12 augustus 2009 @ 17:26:

Zijn die Linda's echt zo leuk?Ach, vergelijken bij de meeste andere bladen wel! Ik vind zelf de Red het leukste blad om te lezen. Maar de Linda is ook wel vermakelijk!
quote:MissMara schreef op 12 augustus 2009 @ 17:23:

[...]

Nee joh, ik zit te dollen. Degenen aan wie Robibo d'r adres wil geven kan wat sturen. Mocht er ooit iemand op bezoek gaan daar kunnen we altijd nog wel de auto volstouwen met kaas, drop en Linda's!

Ja, nee psies, ik ging even te diep mee in het verhaal....

(ik zag mezelf al postkantoor spelen namelijk, met fietstassen en een uniform en zo)
quote:eleonora schreef op 12 augustus 2009 @ 17:28:

[...]

Ja, nee psies, ik ging even te diep mee in het verhaal....

(ik zag mezelf al postkantoor spelen namelijk, met fietstassen en een uniform en zo)

Eindelijk je roeping gevonden!

(krijg even een flashback naar die onvergetelijke scene waarin de vader van Abel postbode speelt: "Ik heb een pakje voor je! Een LANGWERPIG pakje!" )
quote:robo schreef op 12 augustus 2009 @ 16:28:

Nou moeten jullie het niet gekker gaan maken dan het is, hahaha

Mooi ben ik al 5 jaar niet meer Nou sorry maar dat bepaal ik zelf wel Ik ken alleen deze foto, maar ik vind je er heel mooi uitzien. Maar ik kan natuurlijk niet vergelijken met de verblindende schoonheid die je 5 jaar geleden ongetwijfeld was
Ga in therapie!
quote:Ann Liv schreef op 12 augustus 2009 @ 17:26:

Zijn die Linda's echt zo leuk?

Annie Liev, jij en ik gaan toch misschien meeten? Samen, voor 't project en zo?

Ik heb er een hele berg, die mag je van me hebben als HPL die van haar naar Robo stuurt.

De Linda vind ik het allerleukste blad wat er is hier in Nederland. Elke maand een cadeau om 'm te krijgen.

De Red, die Miss Mara zo leuk vindt, vind ik verschrikkelijk hahahahaa!

(smaken he, smaken....)
quote:eleonora schreef op 12 augustus 2009 @ 17:30:

[...]

Annie Liev, jij en ik gaan toch misschien meeten? Samen, voor 't project en zo?

Ik heb er een hele berg, die mag je van me hebben als HPL die van haar naar Robo stuurt.

De Linda vind ik het allerleukste blad wat er is hier in Nederland. Elke maand een cadeau om 'm te krijgen.

De Red, die Miss Mara zo leuk vindt, vind ik verschrikkelijk hahahahaa!

(smaken he, smaken....)Nou gaarne! De Red klinkt me ook vreselijk in de oren. Maar als MissM 'm leuk vindt... Ik vind haar zo leuk, dus dan zal ik toch eens een poging waren. Er zit ook humor om te lachen in?
quote:Ann Liv schreef op 12 augustus 2009 @ 17:36:

[...]

Nou gaarne! De Red klinkt me ook vreselijk in de oren. Maar als MissM 'm leuk vindt... Ik vind haar zo leuk, dus dan zal ik toch eens een poging waren. Er zit ook humor om te lachen in?

Haha, ik ook van jou, Ann Liv!

De humor, das nou precies het verschil tussen de Linda en de Red. De Linda is als een warm bad, grappig, mooie beelden, leuke mensen. De Red is meer zoals gewone glossy's vind ik, maar dan niet zo belachelijk snobistisch als de grote bladen (Elle, Vogue enzo). Wel vrij goeie artikelen, gericht op werkende vrouwen denk ik.

De Jan vind ik trouwens ook vaak leuk! Alleen vind ik bladen zo duur, koop ze tegenwoordig niet meer. Dusseh... Ann Liv, mag ik Leo's Linda's na jou? Of neem je ze een keer mee voor een gezellige Linda pyjama party?
De Linda!, dames, wel op de interpunctie letten.

Leo, jij moet gewoon bij de DéHaHel gaan werken. Ben je voor in de wieg gesmeten! Ik zie je zó gaan op die scooter.

Super dat het geregeld is met het abonnement!
anoniem_13400 wijzigde dit bericht op 12-08-2009 17:43
Reden: pfff, punt vergeten!
% gewijzigd
Ga in therapie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven