Lijf & Lijn alle pijlers

De 100+ dames (deel drie)

06-08-2009 08:22 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle meiden die meer dan 100 kilo wegen en daar graag verandering in willen brengen. Lekker kletsen over afvallen, bewegen, eten en alles wat ons verder bezig houdt.

Iedereen is van harte welkom om mee te schrijven!

Het eerste topic...

Het tweede topic...
Ik zie nog nix hoor Elle, en inmiddels heb ik mijn lenzen in............................................
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Ik zie ook niets Elle, maar ben inmiddels wel heel benieuwd
Oh en Elle, die buffie is echt een hit hier in huis.. maar man wat wordt mijn douche smerig van al die lush zooi!
quote:nikkinuts schreef op 13 augustus 2009 @ 08:15:

Ik zie nog nix hoor Elle, en inmiddels heb ik mijn lenzen in............................................De afbeelding staat er nog steeds
quote:lola68 schreef op 13 augustus 2009 @ 08:15:

Ik heb onwijs veel vertouwen in je. Het stond er net echt niet, vandaar mijn bericht dat het goed ging.......

Hoe gaat het lijnen Elle, liggen de kitkat dingen (of wat was het) er nog?

Yep, gaat goed hier, kitkats liggen nog steeds in de keukenla

Was vanmorgen 136,3
Wat goed Elle!!
quote:Quirijn schreef op 13 augustus 2009 @ 08:18:

Oh en Elle, die buffie is echt een hit hier in huis.. maar man wat wordt mijn douche smerig van al die lush zooi!

Ja dat is wel een nadeel, maar regelmatig even met een sponsje en cif over de tegels dan gaat het wel goed!

(ik heb dus een sponsje en cif op het douchemuurtje staan, doe je het automatisch wat vaker, als je toch al staat te douchen).
Goed zo Elle!

Het plaatje is trouwens weer weg hoor
Dat vond ik ook van die Lush. Ik had een of andere vet scrubblok, het leek wel mistig in de douche!
Bij mij niet, staat er nog steeds.

Weird man!
Joehoe Elle, je bent weer goed bezig!
quote:nikkinuts schreef op 13 augustus 2009 @ 08:24:

Joehoe Elle, je bent weer goed bezig!

Jaahaaa gaat lekker, heb er zin in

Waar een vakantie boeken wel niet goed voor is
Iejoor, proficiat! Hieperdepiep Hoera!

quote:Quirijn schreef op 13 augustus 2009 @ 00:03:

Heel goed Majo, hou dit vast, dan krijg je vast snel een plekje bij meneer de hunk en mij aan tafel...Jaaaaaaa, ik wil ook aan tafel!!!! Geen Bufkes meer voor Majo. Alles aan de kant voor meneer de Hunk!!
Dat zou ik weer eens moeten doen!

Nee hoor, hier gaat het eigenlijk ook weer goed. Net een lkker bakje banaan/aardbei/magere yoghurt gemaakt voor vanmiddag op het werk.

En netjes 5 boterhammen mee, moet alleen verzinnen wat ik vanavond op mijn werk ga eten.

Iemand suggesties?
quote:Quirijn schreef op 13 augustus 2009 @ 00:04:

ben ik de enige die de hele tijd schaamhaar ziet wat geen schaamhaar is (rechts aan de pagina, die ranzige foto)Nee, helaas ben je niet de enige die dat ziet :puke:
Nikki, pastasalade?

Ik zie geen foto...
.
quote:nikkinuts schreef op 13 augustus 2009 @ 08:38:

Dat zou ik weer eens moeten doen!

Nee hoor, hier gaat het eigenlijk ook weer goed. Net een lkker bakje banaan/aardbei/magere yoghurt gemaakt voor vanmiddag op het werk.

En netjes 5 boterhammen mee, moet alleen verzinnen wat ik vanavond op mijn werk ga eten.

Iemand suggesties?Warme maaltijd of een belegd broodje met ruccola, gerookte kip, plakjes mango, paar schijfjes komkommer, paar reepjes oranje parika en een beetje light dressing?
Noustieweerweg!!!!

Snap er niks van
Hah hebben jullie he tnou over die gedeeltelijk onthaarde borstkas?
Goedemorgen allemaal
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Van harte gefeliciteerd Iejoor!

Hier ontzettend vreselijk ongesteld, heb nog nooit zoveel pijn gehad Gisteravond met kruik en 2 asprines in bed gekropen. Nu is t wel wat beter, maar echt fijn is het niet.

Ik ga maar eens een nieuwe batterij voor de weegschaal kopen.....stond er vanochtend op en was 86,8 Maandag was het 88,3 dus dat zou alweer 1,5 kilo zijn.....Ergens vrees ik dat de batterij het aan het begeven is, dus maar even een nieuwe scoren komend weekend.
Ik zie hem wel (die foto van de taart)

Gefeliciteert Iejoor

Bij mij wil het niet

Gister bij de snackbar gegeten patat en een kroket. En het stomme is dat ik patat het nieteens echt lekker vind. Maarja haast, laat, druk en vriendlief die wel thuis was maar niets gekook had toen ik om 6 uur thuis kwam. Was weereens de tijd vergeten.

Zo gaat afvallen natuurlijk nooit lukken.

Later op de avond nog wel een halfuurtje gewandeld met de hond en 3 vallende sterren gezien.

Vandaag een nieuwe dag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven