Bladen voor Robo

12-08-2009 15:14 584 berichten
Alle reacties Link kopieren
UPDATE

De aktie begint, mede namens jullie op gang te komen. Het heen en weer mailen gaat naar ons idee prima :-)

Ik (boro) ben een inventarisatie lijst aan het maken, zodat we duidelijk hebben wie wat heeft. Dat mail ik morgen Of zondag ( zaterdag ben ik er niet ) naar iedereen door, zodat jullie nog eventueel opmerkingen en/of aanvullingen door kunnen geven.

Eleonora is het komend weekend druk ivm bezoek, en daarna tm donderdag ivm werk. Maar, dat geeft ons mooi de tijd om alles goed op orde te krijgen en door te gaan met zoeken naar bladen e.d. voor Robo :-)

Ik hoop dat het zo duidelijk is, verdere persoonlijkere details volgen uiteraard via de mail.

Voor de mensen die nog niet gemaild hebben, maar wel graag iets voor robo willen doen, mail ons nog even, dan kan ik je erbij zetten.

Mail naar: bladen-voor-robo@live.nl

Lieve iedereen. Ik ben nog nooit bij een "grote" forum aktie zo nauw betrokken geweest. Ik vind het allemaal heel mooi en fijn. Het geeft me zo'n warm gevoel dat wij met zijn allen iemand willen steunen !

Bedankt daarvoor :-)

( en voor mensen die net dit topic binnen vallen. Wij willen robo graag eens verwennen, oorspronkelijk nav het fvdm zijn. Het leek erop dat ze het enig passende kado ( een abo ) niet kon krijgen omdat ze in het buitenland woont. Dat is uiteindelijk toch geregeld !!! Heel, heel fijn, maar we willen het er niet bij laten. Robo heeft te kennen gegeven te snakken naar Nederlands leesvoer. Vandaar deze aktie :-) )
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Ik pies in mijn broek Leo
Gottegot, dus Robo krijgt een stapel aan elkaar gekleefde Linda's begrijp ik.
quote:Solomio schreef op 13 augustus 2009 @ 12:25:

Eigenlijk zitten er best weinig engerds op het forum, dat blijkt maar weer. Hoewel de beschrijving van Leo.......... Mij noemde ze al Moppie in haar mail, dus dat blijft toch ff verdacht. Dat was a tongue of the slip slip of the tongue, ik heb me uit-ge-breid geëxcuseerd......
quote:MissMara schreef op 13 augustus 2009 @ 12:47:

Gottegot, dus Robo krijgt een stapel aan elkaar gekleefde Linda's begrijp ik. Nee, die stuurt HPL al. Linda's. Of ze aan elkaar gekleefd zijn kan ik niet beloven. Mijn jaargangen Playboy, Seventeen en TUK's zijn dat zeer zeker wel.......
Heb blijkbaar iets gemist. Begrijp ik goed dat Robo waarschijnlijk geen jaarabonnement op Viva krijgt omdat dat een paar postzegels extra kost?

Mijn actiespot begint meteen enorm te jeuken. Dus mocht er e.e.a. georganiseerd worden dan ben ik van de partij. Ik lees mee.
Trouwens, de ketting die ik koos toen ik fvdm werd ging vrij snel stuk... Wat vinden jullie, melden bij Viva? Heb natuurlijk zelf geen bonnetje oid.
Ik moet wel eerlijk bekennen dat de editie met die ferme pikken en de L'Homo met de foto's van Us Arie wel een beetje plakkerig zijn.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
MissM, had jij ook die bruine ketting met dat groenige hart eraan? Bij mij is ie nog heel.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 13 augustus 2009 @ 12:59:

Ik moet wel eerlijk bekennen dat de editie met die ferme pikken en de L'Homo met de foto's van Us Arie wel een beetje plakkerig zijn.O, was jij een van de vrouwen die zo actief bijdroegen aan dit topic: Spuitend klaarkomen?
Spuitend klaarkomen? Neuh.

Ik ben er gewoon op gaan zitten. Blad opengeslagen op een kruk en glijen maar.
quote:Elynn schreef op 13 augustus 2009 @ 12:51:

Heb blijkbaar iets gemist. Begrijp ik goed dat Robo waarschijnlijk geen jaarabonnement op Viva krijgt omdat dat een paar postzegels extra kost?

Mijn actiespot begint meteen enorm te jeuken. Dus mocht er e.e.a. georganiseerd worden dan ben ik van de partij. Ik lees mee.Ergens onderweg kun je lezen dat dit gedeelte opgelost is.
Appreciate the little things in life. They're all you'll ever achieve.
Week 32 van de Extremely Demotivational Calendar
Zo kindjes, Leo gesproken. :-)

We gaan vanmiddag rondmailen waarin de rest duidelijker wordt. Als je je mail adres nog niet door gegeven hebt, maar je wil wel meer info en\of meedoen, even mailen he :-)

leo gaat nu beginnen met een mail, ik ga boodschappen doen. Dan maak ik de mail af, en leo gaat stofzuigen (leuk die details he ) en aan het einde van de middag kunnen jullie je verheugen op een mailtje van ons
Robo niet in de maillinglijst hè, zodat het toch nog iets surpriserigs houdt.
Robodatio Borodatio, je hebt mail!
Mail Dames, Mail :-)
( en up ook, mss dat er nog meer mensen mee willen doen :-) )
Mail in goede orde ontvangen.
Met alleen jouw adres er op he, toch ?

Ik heb ze stuk voor stuk verzonden, maar goed, handig als ik ben was ik toch bang dat ik perongeluk ieders mail adressen had door gegeven
Ja, viel me al op dat alleen mijn adres eropstond.

Je kunt toch in BCC sturen? Ofzo? (Ben halve digibeet hoor, dus mss zeg ik iets stoms?)
Alleen mijn adres Boro, is goed gegaan.
Hoe kan ik de mail ontvangen?
quote:Solomio schreef op 13 augustus 2009 @ 15:23:

Ja, viel me al op dat alleen mijn adres eropstond.

Je kunt toch in BCC sturen? Ofzo? (Ben halve digibeet hoor, dus mss zeg ik iets stoms?)

Zo zaten leo en ik ook idd, je kan toch iets met BCC doen ofzo ?

Dus het zekere voor het onzekere genomen, en echt veel extra werk was het niet eens, ik was in een kwartiertje klaar met alles versturen . Ws had ik er veel langer over gedaan als ik eerst uit had moeten zoeken hoe heel dat bcc gebeuren werkt.

Ik ben ook een digibeet. ( Men noemt mij in mijn omgeving dan ook DigiBetra )
quote:mika65 schreef op 13 augustus 2009 @ 15:26:

Hoe kan ik de mail ontvangen?mail maar naar bladen-voor-robo@live.nl :-)
Mijn omgeving denkt nog steeds dat ik heel veel weet van computers. Ik laat het zo, maar het zegt wel iets over het digi-gehalte van mijn omgeving.
Hé ik heb iedereen in de adreslijst staan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven