Mode & Beauty alle pijlers

Ervaringen Kinki kapper

13-08-2009 10:27 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand ervaring met de Kinki kapper in Utrecht (stad / centrum)???

Hoor (en lees hier) zoveel verschillende verhalen en het kan nogal verschillen per stad of zelfs vestiging volgens mij...

Hoor graag jullie ervaringen!
quote:Mik schreef op 13 augustus 2009 @ 11:27:

Vertel Lola?!!!Zelf ga ik graag naar Mel&Hair, als je een kapper in het centrum zoekt. Zit in de Schoutenstraat, vlakbij het Neude.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
-
Kinki oude gracht geen goede ervaringen. Kinki op de nachtegaalstraat in Utrecht zeker doen!

In Den Bosch ga ik altijd naar Soap, ook een aanrader
Kaatje_85,

Vertel, vertel. Ik ben op zoek naar een goede kapper in Den Bosch.
Scruples en Spikey's in de Stoofstraat/Snellestraat. Tegenover de Sylvester (die winkel die strips verkoopt). Vragen naar Kitty. Zij is echt geweldig!
Kaatje, ik ben nog niet zo bekend in Den Bosch, maarre ik wordt nieuwsgierig van jouw post.. waar zit die straat ongeveer? Is dat in het centrum of ergens daarbuiten?
Het is misschien ook meer de naam dat ik dacht dat het helemaal top zou zijn. Kan er maar op een manier achter komen! Gaan...

Vond Mel& Hair er ook leuk uitzien op de site!

Zal een van die 2 worden denk ik. Ga volgend weekend....

Ben benieuwd of ik dan weer blij ben!
quote:Snoekkie schreef op 13 augustus 2009 @ 12:08:

Kaatje, ik ben nog niet zo bekend in Den Bosch, maarre ik wordt nieuwsgierig van jouw post.. waar zit die straat ongeveer? Is dat in het centrum of ergens daarbuiten?

Midden in het centrum, als je van het station komt loop je zo:

- Naar het centrum, dus over het bruggetje.

- Langs de ABN-AMRO bank

- dan heb je na de bank een straatje aan de rechterkant maar die moet je niet hebben

- dan kom je langs nog een straatje aan de rechterkant, die moet je wel hebben (op de hoek zit nu een kleding outlet)

- Die straat volg je helemaal, helemaal, helemaal.

- Op een gegeven moment zit er aan de rechterkant o.a. Brasserie Meprise, eetcafe DIT, Jade, en dan de Sylvester (strips).

- tegenover de Sylvester ligt het, aan de rechterkant.

Je bent dan in de buurt van de markt!
Mik, ervaring in Utrecht met beide Kinki's. Ik vind die op de Nachtegaalstraat een heel klein beetje beter dan de Oudegracht, maar ik vind ze allebei goed. Ik laat het alleen knippen (met mijn kleur is niets mis) en ik heb krullen. Ze knippen het mooi, luisteren goed naar wat je wilt en als je ze de vrije hand geeft (doe ik meestal met randvoorwaarden) komt er altijd wat leuks uit.

Devilish hoor ik ook goede dingen over. Zelf ben ik daar nooit geweest, ik houd het bij Kinki.
Aikidoka, dat klinkt dan wel weer goed!

Misschien dat ik keer langs loop bij beide en mijn haar laat zien en kijken hoe ze reageren?! Als ik op laat drogen zit het niet, maar ze moeten toch zien hoe mijn ongefohnde haar is hahaa
Bedankt Kaatje, Ik weet precies waar het is. Na de vakantie ga ik een afspraak maken.
@Lola: Zaterdag ga ik naar Mel&Hair!!!!

Ben benieuwd!!!
En Mik? Hoe is het gegaan bij Mel&Hair?? Ben benieuwd!
Kom al jaren bij Kinky in Rotterdam en ben dik tevreden, heb wel mijn vaste kappers, Jody op de nieuwe binnenweg, en Peter Paul op de Hoogstraat, deze twee ontlopen elkaar niet veel.

Weet dat ze modellen knippen voor modeshows, dus het zijn niet de minste op kappersgebied.

Donderkind

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven