Gewoon, lekker relativeren!
donderdag 13 augustus 2009 om 00:06
Briljant,gewoonweg briljant!!
Ik zal het spits afbijten
Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....
Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...
fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Ik zal het spits afbijten
Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....
Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...
fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
donderdag 13 augustus 2009 om 12:55
quote:Madhe schreef op 13 augustus 2009 @ 11:58:
En als je hem wilt Moosey, moet je hem gewoon nemen. Vind hij waarschijnlijk ook leuk. Hoor je daarna niets meer, heb je wel een goeie beurt gehad. Geen goeie beurt? Dan mis je er niets aan (al is de kans dan weer groter dat hij wel wat laat horen hahahha, snap je het nog?).
My point exactly Het is sowieso geen relatie-type, volgens mij (hij is de eerste man die onder de indruk was van mijn relatierecord, wat anderhalf jaar is. Ik bedoel, dat zegt wat) en ik vraag me ook nog steeds af of ik dat wel ben. Daarbij zou ik 'm geloof ik niet eens aan mijn vrienden voor durven stellen, wegens zijn dagelijkse bezigheden (helaas een tikje te herkenbaar om hier neer te zetten) dus voorlopig houden we het op een nachtje. Of 5, ofzo
Frizz, ik doe t ook zo hoor, wel portemonnee trekken, niet perse hoeven te betalen. Heb de ultra-galante variant trouwens ook wel regelmatig meegemaakt, ze bestaan echt nog wel.
En als je hem wilt Moosey, moet je hem gewoon nemen. Vind hij waarschijnlijk ook leuk. Hoor je daarna niets meer, heb je wel een goeie beurt gehad. Geen goeie beurt? Dan mis je er niets aan (al is de kans dan weer groter dat hij wel wat laat horen hahahha, snap je het nog?).
My point exactly Het is sowieso geen relatie-type, volgens mij (hij is de eerste man die onder de indruk was van mijn relatierecord, wat anderhalf jaar is. Ik bedoel, dat zegt wat) en ik vraag me ook nog steeds af of ik dat wel ben. Daarbij zou ik 'm geloof ik niet eens aan mijn vrienden voor durven stellen, wegens zijn dagelijkse bezigheden (helaas een tikje te herkenbaar om hier neer te zetten) dus voorlopig houden we het op een nachtje. Of 5, ofzo
Frizz, ik doe t ook zo hoor, wel portemonnee trekken, niet perse hoeven te betalen. Heb de ultra-galante variant trouwens ook wel regelmatig meegemaakt, ze bestaan echt nog wel.
donderdag 13 augustus 2009 om 13:15
Ah Moos, dan gewoon genieten. Als ie goed is kan ie misschien solliciteren voor de functie van SV?
Ik trek mijn portemonnee uit beleefdheid. Heb na tig dates maar 1 man gehad die me niet verzocht em weg te stoppen. Ik test altijd nog even met een: 'Weet je het zeker?'.
Ja zeker weten, die ultra-galante variant bestaat nog veel. Ga wegens werk ook vaak iets drinken met Marokkaanse mannen, nou die laten je écht niet betalen. Moet er af en toe een beetje om ruzieen anders blijf ik eeuwig gratis drinken.
Skyyyyy daar zeg je wat!
*maakt zich op voor de zoektocht naar de onontdekte sexy man*
Ik trek mijn portemonnee uit beleefdheid. Heb na tig dates maar 1 man gehad die me niet verzocht em weg te stoppen. Ik test altijd nog even met een: 'Weet je het zeker?'.
Ja zeker weten, die ultra-galante variant bestaat nog veel. Ga wegens werk ook vaak iets drinken met Marokkaanse mannen, nou die laten je écht niet betalen. Moet er af en toe een beetje om ruzieen anders blijf ik eeuwig gratis drinken.
Skyyyyy daar zeg je wat!
*maakt zich op voor de zoektocht naar de onontdekte sexy man*
donderdag 13 augustus 2009 om 13:55
Nou, daarom heb ik dit topic nodig, ik vraag me dan toch weer af of ik bij dit soort aantrekkingskracht nuchter genoeg zou kunnen blijven voor het SV-schap. Denk het niet eigenlijk. Maar goed, niet op de zaken vooruitlopen, we zien het wel.
Degelijk en normaal en toch sexy en spannend klinkt mij een beetje als contradictio in terminus in de oren, maar misschien heb ik m ook nog niet ontdekt, inderdaad.
Degelijk en normaal en toch sexy en spannend klinkt mij een beetje als contradictio in terminus in de oren, maar misschien heb ik m ook nog niet ontdekt, inderdaad.
donderdag 13 augustus 2009 om 14:03
Nou, IK kan dat niet, dat weet ik allang. Een man die ik zo leuk vind dat ik vaak met hem wil seksen, wil ik ook een relatie mee. Maar er zijn veel vrouwen die het wél kunnen.
Contradictio in terminus...
*herinnert zich ineens haar leraar Nederlands*
Madheeeeeee we hebben je nodig! Jij hebt een man aan de haak geslagen. Is ie degelijk en normaal en toch sexy en spannend?
Madheeeeeee we hebben je nodig! Jij hebt een man aan de haak geslagen. Is ie degelijk en normaal en toch sexy en spannend?
donderdag 13 augustus 2009 om 14:35
donderdag 13 augustus 2009 om 14:41
Hmmm... ok niet degelijk dan. Maar wel normaal! Zo eentje die waar je ouders óók blij mee zouden zijn.
Das wel handig dan Moos! Als ik seks heb 'just for the sex' (vaak genoeg gedaan) voel ik me een beetje goedkoop. Weet niet waar die gedachte vandaan komt, want ik vind heus niet dat het fout is. Maar ik moet op zijn minst denken dat het ooit een relatie kan worden, pas dan voel ik me lekker bij de seks.
Das wel handig dan Moos! Als ik seks heb 'just for the sex' (vaak genoeg gedaan) voel ik me een beetje goedkoop. Weet niet waar die gedachte vandaan komt, want ik vind heus niet dat het fout is. Maar ik moet op zijn minst denken dat het ooit een relatie kan worden, pas dan voel ik me lekker bij de seks.
donderdag 13 augustus 2009 om 16:09
Nou zèèèèèèèèèg....jullie hebben echt geen leven
Hier ook niet heel trendy bezig geweest hoor.
Ikw as voor de verandering weer eens op een meubelboulevard!
Echt, ik snap niet dat hele gezinnen dat ook gewoon een dagje uit vinden
Klote kinderwagens,K** jengelende kinderen
BLIJF thuis!
Ga naar de dierenthuis, maar laat de Trendhopper in godesnaam peuter en kleuter vrij!
Sorry.....moest het even kwijt, want relativerend gezien hebben ze in Afrika inderdaad grotere problemen
Maar ik heb @#$%^&*()(*&^%$##$% nog steeds geen lang laag hip dressoir!
Even update van ZY (Zaken Yup)
Die smste vanmiddag dat morgen niet ging ivm met belangrijke borrel van werk
Of het ook zaterdag,zondag of dinsdag kon.
En vlak daarna. of vanavond????
Nou kan ik wel vanavond maar ik heb een puist op mijn wang daar is menig puber jaloers op
Dat vond ik nou niet de meest ideale eerste indruk, dus nu wordt het zondag
En nu ga ik eerst eens op het gemakje alles teruglezen enzo
Hier ook niet heel trendy bezig geweest hoor.
Ikw as voor de verandering weer eens op een meubelboulevard!
Echt, ik snap niet dat hele gezinnen dat ook gewoon een dagje uit vinden
Klote kinderwagens,K** jengelende kinderen
BLIJF thuis!
Ga naar de dierenthuis, maar laat de Trendhopper in godesnaam peuter en kleuter vrij!
Sorry.....moest het even kwijt, want relativerend gezien hebben ze in Afrika inderdaad grotere problemen
Maar ik heb @#$%^&*()(*&^%$##$% nog steeds geen lang laag hip dressoir!
Even update van ZY (Zaken Yup)
Die smste vanmiddag dat morgen niet ging ivm met belangrijke borrel van werk
Of het ook zaterdag,zondag of dinsdag kon.
En vlak daarna. of vanavond????
Nou kan ik wel vanavond maar ik heb een puist op mijn wang daar is menig puber jaloers op
Dat vond ik nou niet de meest ideale eerste indruk, dus nu wordt het zondag
En nu ga ik eerst eens op het gemakje alles teruglezen enzo
donderdag 13 augustus 2009 om 16:13
quote:Madhe schreef op 13 augustus 2009 @ 10:52:
Ik voel me buitengesloten. Ik heb niets te relativeren, 't is al gerelativeerd en toch nog haske goed.
Mag ik jullie dan helpen met relativeren? Konten schoppen indien nodig? Tips geven? Wat dan ook?
Of komt er vandaag weer zo'n geweldig topic wat nergens op slaat?
Eigenlijk kan ik me dit verhuisontwijkendgedrag niet permiteren. Er moet nog veel gebeuren dus ik zit weinig bij mijn pc vandaag.
Jij hoeft je helemaal niet buitengesloten te voelen schat.
We hebben je nodig, want ook wij sterke singles hebben wel eens een zwak moment....
Verhuis ze wijffie (wat zal jij het warm hebben nu)
Ik voel me buitengesloten. Ik heb niets te relativeren, 't is al gerelativeerd en toch nog haske goed.
Mag ik jullie dan helpen met relativeren? Konten schoppen indien nodig? Tips geven? Wat dan ook?
Of komt er vandaag weer zo'n geweldig topic wat nergens op slaat?
Eigenlijk kan ik me dit verhuisontwijkendgedrag niet permiteren. Er moet nog veel gebeuren dus ik zit weinig bij mijn pc vandaag.
Jij hoeft je helemaal niet buitengesloten te voelen schat.
We hebben je nodig, want ook wij sterke singles hebben wel eens een zwak moment....
Verhuis ze wijffie (wat zal jij het warm hebben nu)
donderdag 13 augustus 2009 om 16:16
quote:Sam1973 schreef op 13 augustus 2009 @ 11:46:
Ik haak af....dingen te doen. .Etcetera...
Op zoek naar de relativeerbalans in mijn leven.
Adioooos!
heb zojuist het woord van de dag gespot
RELATIVEERBALANS....
Even met z'n allen mensen...
*hummmmmmmmmmmmmmmmmmm*
Relativeerbalansssssssssssssssssssssssss
Ik haak af....dingen te doen. .Etcetera...
Op zoek naar de relativeerbalans in mijn leven.
Adioooos!
heb zojuist het woord van de dag gespot
RELATIVEERBALANS....
Even met z'n allen mensen...
*hummmmmmmmmmmmmmmmmmm*
Relativeerbalansssssssssssssssssssssssss

donderdag 13 augustus 2009 om 16:16
Lekker zeg, relativeren. Ik doe mee, met mijn scharrel-die-geen-relatie-wil-en-ik-eerst-ook-niet-maar-inmiddels-toch-wel-een-beetje-kriebels-aan-mijn-kant. Het is leuk, en zolang het leuk is dan kan het toch gewoon? Jatochniettan?
Ik ben tegenwoordig een fan van degelijkheid trouwens (ook wel eens anders geweest!), maar niet van saai en burgerlijk. Maakt dat mij dan wel saai en burgerlijk? Ik relativeer er even op los..
Ik ben tegenwoordig een fan van degelijkheid trouwens (ook wel eens anders geweest!), maar niet van saai en burgerlijk. Maakt dat mij dan wel saai en burgerlijk? Ik relativeer er even op los..
donderdag 13 augustus 2009 om 16:22
Hahahahaa sjee Sum. Misschien moet je eens gewoon gaan internetshoppen. Kun je ook gewoon tussendoor forummen.
Vertel eens even, wat is nou de bedoeling van ZY? Zit er toekomst in, mag ie SV worden, of is het *proest* vrienschappelijke date?
En je kan ons wel lekker beschuldigen, maar wat heb IK gedaan vandaag (met resultaat, in tegenstelling tot jouw tripje):
- hele huis gestofzuigd
- de was gedaan (zelfs al opgevouwen)
- badkamer en wc gepoetst
- administratie gedaan
- maandelijkse aflossing stop gezet en álles in één keer afbetaald. Stoer he?
- ramen gepoetst
- laarzen geboend en straks nog even poetsen
De meneer van de telefoonwinkel heeft me aangeraden mijn telefoon te slopen (want kutding) zodat ik aanspraak maak op mijn verzekering. Tot nu toe zit mijn normbesef me een beetje in de weg...
Vertel eens even, wat is nou de bedoeling van ZY? Zit er toekomst in, mag ie SV worden, of is het *proest* vrienschappelijke date?
En je kan ons wel lekker beschuldigen, maar wat heb IK gedaan vandaag (met resultaat, in tegenstelling tot jouw tripje):
- hele huis gestofzuigd
- de was gedaan (zelfs al opgevouwen)
- badkamer en wc gepoetst
- administratie gedaan
- maandelijkse aflossing stop gezet en álles in één keer afbetaald. Stoer he?
- ramen gepoetst
- laarzen geboend en straks nog even poetsen
De meneer van de telefoonwinkel heeft me aangeraden mijn telefoon te slopen (want kutding) zodat ik aanspraak maak op mijn verzekering. Tot nu toe zit mijn normbesef me een beetje in de weg...
donderdag 13 augustus 2009 om 16:25
@aspoes; nee dat maakt jou niet saai en burgerlijk! Dat maakt jou verstandig. Je hebt niets aan die snelle mannen, althans mij heeft het niets opgeleverd. Eigenlijk zijn die juist saai, want die zijn allemaal hetzelfde! Althans tot die conclusie ben ik gekomen.
@summerdance; pukkels krijgen is juist goed. Ik heb ergens gelezen, zolang je nog pukkels krijgt je huid nog jong is en dat het rimpelproces nog niet in volle gang is zeg maar! En trouwens wat maakt het uit, die pukkel gaat wel weer weg, alsof zakenyup nooit een pukkel heeft. Waarschijnlijk ziet hij hem niet eens! Zo dat is relativeren he! (Maar ik kan me voorstellen dat je er niet op zit te wachten als je een date hebt zo'n pukkel!)
@summerdance; pukkels krijgen is juist goed. Ik heb ergens gelezen, zolang je nog pukkels krijgt je huid nog jong is en dat het rimpelproces nog niet in volle gang is zeg maar! En trouwens wat maakt het uit, die pukkel gaat wel weer weg, alsof zakenyup nooit een pukkel heeft. Waarschijnlijk ziet hij hem niet eens! Zo dat is relativeren he! (Maar ik kan me voorstellen dat je er niet op zit te wachten als je een date hebt zo'n pukkel!)
donderdag 13 augustus 2009 om 16:25
Ow wat heerlijk al die relativeerders!
Ik wil nog even terugkomen op het betalen van rekeningen bij dates.
Mijn allergrootste horror verhaal:
Ik had een man gedownload en daar was ik een paar keer mee uit (en naar bed) geweest.
Maar eigenlijk was het een ontzettend botte hork.
Steeds afspraken afzeggen enzo, dus ik had de boel een afgekapt
Zo vam hey joh, ga jij gerust verder met je fantastische leven maar lekker zonder mij...de rozen!
Na een week of twee belt tie op, helemaal op zijn knietjes
Hij had er nog eens over nagedacht en ik had gelijk
Of ik geloofde in tweede kansen
Ja hoor, dat deed ik toen nog wel
Of hij me een keer mee uit eten mocht nemen, om het goed te maken.
Nou ben ik ook de rotste niet dus dat was goed
Gaan we toch eten een in restaurant waarvan de koningin nog op deftig moest zeg!
Superlekker, kan niet anders zeggen
We vragen de rekening, hij kijkt.....EN LEGT PRECIES DE HELFT OP HET SCHOTELTJE!!!!
Zo zei hij, das mijn deel.
Ik dacht werkelijk dat ik van mijn dure stoeltje afkletterde....
WAT....jij nam mij toch mee uit eten, om het goed te maken???
Heb zonder blikken of blozen mijn creditcard gepakt, zijn deel in mijn zak gestoken en heb de rest van de rekening betaald
bij mijn voordeur keek hij zo geilend naar me en zei met zo;'n hese stem....Zoooo Summertje zullen we er nog een hete nacht van maken?
Heb hem link aangekeken en gezegd...
Nee dank u, met boerenpummels deel ik het bed niet meer
Nieuw regeltje, net verzonnen.
ben de auto uitgestapt en stikkend van het lachen naar binnen gelopen
De rest van de maand op water en brood gezeten en de meneer in kwestie never nooit meer gesproken....
Ik wil nog even terugkomen op het betalen van rekeningen bij dates.
Mijn allergrootste horror verhaal:
Ik had een man gedownload en daar was ik een paar keer mee uit (en naar bed) geweest.
Maar eigenlijk was het een ontzettend botte hork.
Steeds afspraken afzeggen enzo, dus ik had de boel een afgekapt
Zo vam hey joh, ga jij gerust verder met je fantastische leven maar lekker zonder mij...de rozen!
Na een week of twee belt tie op, helemaal op zijn knietjes
Hij had er nog eens over nagedacht en ik had gelijk
Of ik geloofde in tweede kansen
Ja hoor, dat deed ik toen nog wel
Of hij me een keer mee uit eten mocht nemen, om het goed te maken.
Nou ben ik ook de rotste niet dus dat was goed
Gaan we toch eten een in restaurant waarvan de koningin nog op deftig moest zeg!
Superlekker, kan niet anders zeggen
We vragen de rekening, hij kijkt.....EN LEGT PRECIES DE HELFT OP HET SCHOTELTJE!!!!
Zo zei hij, das mijn deel.
Ik dacht werkelijk dat ik van mijn dure stoeltje afkletterde....
WAT....jij nam mij toch mee uit eten, om het goed te maken???
Heb zonder blikken of blozen mijn creditcard gepakt, zijn deel in mijn zak gestoken en heb de rest van de rekening betaald
bij mijn voordeur keek hij zo geilend naar me en zei met zo;'n hese stem....Zoooo Summertje zullen we er nog een hete nacht van maken?
Heb hem link aangekeken en gezegd...
Nee dank u, met boerenpummels deel ik het bed niet meer
Nieuw regeltje, net verzonnen.
ben de auto uitgestapt en stikkend van het lachen naar binnen gelopen
De rest van de maand op water en brood gezeten en de meneer in kwestie never nooit meer gesproken....
donderdag 13 augustus 2009 om 16:29
Sky, zakenyup heeft volgens mij echt nooit een pukkel, tenminste zo ziet zijn foto eruit..
een heel gelikt heertje
Whoehahahhaa.....Frizz, een vriendschappelijke date, maat natuurlijk....
als ik heel eerlijk ben....
Eigenlijk zoek ik gewoon zo'n type
Ik ben een slappe dweil als het aankomt op yuppen...
Maar dan 1 die niet die rare yuppentrekjes heeft.
Dus ja, wat voor potentie heeft de man?
Dat kan ik je zondag vertellen, als ik hem gezien heb
MAAR!!!!!
Ik heb nu maar eens afgesproken in een kroeg ipv gelijk bij mij thuis
Maakt de drempel om hem mee het bed in te sleuren toch wat hoger
*nieuw mantra.....houdt op date 1 haar broek aan!!!*
een heel gelikt heertje
Whoehahahhaa.....Frizz, een vriendschappelijke date, maat natuurlijk....
als ik heel eerlijk ben....
Eigenlijk zoek ik gewoon zo'n type
Ik ben een slappe dweil als het aankomt op yuppen...
Maar dan 1 die niet die rare yuppentrekjes heeft.
Dus ja, wat voor potentie heeft de man?
Dat kan ik je zondag vertellen, als ik hem gezien heb
MAAR!!!!!
Ik heb nu maar eens afgesproken in een kroeg ipv gelijk bij mij thuis
Maakt de drempel om hem mee het bed in te sleuren toch wat hoger
*nieuw mantra.....houdt op date 1 haar broek aan!!!*
donderdag 13 augustus 2009 om 16:35
quote:frizzy schreef op 13 augustus 2009 @ 14:03:
Nou, IK kan dat niet, dat weet ik allang. Een man die ik zo leuk vind dat ik vaak met hem wil seksen, wil ik ook een relatie mee. Maar er zijn veel vrouwen die het wél kunnen.
Madheeeeeee we hebben je nodig! Jij hebt een man aan de haak geslagen. Is ie degelijk en normaal en toch sexy en spannend?Je wilt niet weten hoe hij met zijn exen omging. Ik denk dat veel van zijn exen op dit forum over hem aan het klagen zijn. Maar voor mij gaat hij door het vuur en is hij is echt super. Als een man maar echt verliefd word en toe is aan iets serieus, dan kunnen ze het ineens wel. Hij valt dus onder; normaal (niet degelijk, op degelijk knap ik af). En sexy en spannend is hij zeker! En superlief, en mooi, en stoer en zelfverzekerd. Grappig en hij werkt hard. Zorgzaam en een echte man. En natuurlijk heeft hij ook mindere kanten, maar die doen er niet toe. De rest steekt daar namelijk gigantisch bovenuit. Maar goed, ik ben verliefd dus mijn beeld schijnt gekleurd te zijn. Misschien vindt jij hem wel heel irritant.
Madheeeeeee we hebben je nodig! Jij hebt een man aan de haak geslagen. Is ie degelijk en normaal en toch sexy en spannend?Je wilt niet weten hoe hij met zijn exen omging. Ik denk dat veel van zijn exen op dit forum over hem aan het klagen zijn. Maar voor mij gaat hij door het vuur en is hij is echt super. Als een man maar echt verliefd word en toe is aan iets serieus, dan kunnen ze het ineens wel. Hij valt dus onder; normaal (niet degelijk, op degelijk knap ik af). En sexy en spannend is hij zeker! En superlief, en mooi, en stoer en zelfverzekerd. Grappig en hij werkt hard. Zorgzaam en een echte man. En natuurlijk heeft hij ook mindere kanten, maar die doen er niet toe. De rest steekt daar namelijk gigantisch bovenuit. Maar goed, ik ben verliefd dus mijn beeld schijnt gekleurd te zijn. Misschien vindt jij hem wel heel irritant.
donderdag 13 augustus 2009 om 16:37
donderdag 13 augustus 2009 om 16:37
*ligt in een driedubbele scheur*
En dan dacht ik dat IK het slecht had getroffen zeg. Wat een EIKEL. Ik denk dat ik hetzelfde had gedaan als jij, maar er daarna spijt van had gekregen bij elk boterhammetje dat ik voor mezelf moest smeren...
Sky wauwiedepauwie wat ben jij een goede relativeerder hee!
*kijkt tevreden in de spiegel naar haar eigen puberpukkels*
Haha Sum ik spreek al in geen eeuwen meer bij mij thuis af, zeker niet met een gedowload heerschap. Mr X mocht wel meteen bij mij thuiskomen, maar die had dan ook een diploma verdiend voor handjes-thuishouden. Als het een sufferd is is het zo'n gedoe om hem er weer uit te werken...
Dus je valt op gladjakkers? Tenminste, dat vind ik dan van die yuppen. Glibberdeglibber...
Joh, ik wist niet eens dat mijn badkamer wit was/is!
En dan dacht ik dat IK het slecht had getroffen zeg. Wat een EIKEL. Ik denk dat ik hetzelfde had gedaan als jij, maar er daarna spijt van had gekregen bij elk boterhammetje dat ik voor mezelf moest smeren...
Sky wauwiedepauwie wat ben jij een goede relativeerder hee!
*kijkt tevreden in de spiegel naar haar eigen puberpukkels*
Haha Sum ik spreek al in geen eeuwen meer bij mij thuis af, zeker niet met een gedowload heerschap. Mr X mocht wel meteen bij mij thuiskomen, maar die had dan ook een diploma verdiend voor handjes-thuishouden. Als het een sufferd is is het zo'n gedoe om hem er weer uit te werken...
Dus je valt op gladjakkers? Tenminste, dat vind ik dan van die yuppen. Glibberdeglibber...
Joh, ik wist niet eens dat mijn badkamer wit was/is!
donderdag 13 augustus 2009 om 16:40
Madheeeee ik denk dat je gelijk hebt. Maar jouw man verklaart meteen MIJN probleem, ik ben in de veronderstelling zulk soort mannen te kunnen temmen en dan net als jij lekker met zo'n kerel mijn daagjes te kunnen slijten. Zonder resultaat, tot nu toe. Tenminste, ex was wel erg getemd, maar draaide vervolgens door toen het eenmaal uitging.
Kym dat komt nog, die blijdschap.
*probeert het zelf ook te geloven*
*probeert het zelf ook te geloven*
donderdag 13 augustus 2009 om 16:43
quote:frizzy schreef op 13 augustus 2009 @ 16:40:
Madheeeee ik denk dat je gelijk hebt. Maar jouw man verklaart meteen MIJN probleem, ik ben in de veronderstelling zulk soort mannen te kunnen temmen en dan net als jij lekker met zo'n kerel mijn daagjes te kunnen slijten. Zonder resultaat, tot nu toe. Tenminste, ex was wel erg getemd, maar draaide vervolgens door toen het eenmaal uitging.
*probeert het zelf ook te geloven*Frizzy, laat een ander zo'n man temmen. Daar ga je je energie toch niet in steken als een ander dat kan doen dat vanzelf komt? Gewoon effe geduld hebben, en vooral de juiste achter jou aan laten komen. Niet zelf proberen te vangen.
*probeert het zelf ook te geloven*Frizzy, laat een ander zo'n man temmen. Daar ga je je energie toch niet in steken als een ander dat kan doen dat vanzelf komt? Gewoon effe geduld hebben, en vooral de juiste achter jou aan laten komen. Niet zelf proberen te vangen.