!Februari 2009!

18-03-2009 17:23 3036 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij deze open ik dan maar een nieuw topic, aangezien we aan ons limiet zaten dames..

*** Ik heb de tabel opgeschoond, mocht je er uit zijn, maar toch graag terug willen, no problemo!! ***

En de link naar ons 'oude' topic Februari 2009

MAMALFT.BEVALLENNAAMBROERTJES/ZUSJESGEWICHT/LENGTEKabouter3526-12Tessa5860 gr. 65 cm.Anna2919-01RosanneSjaanie2626-01Linn6240 gr. 67 cm.Bagheera3727-01Zoon8390 gr. 68,5 cm.Konela2629-01Veerle6920 gr. 67 cm.Ringelding3103-02FennaMayte 20-01-077700 gr. 67 cm.Frans2906-02BojanMilena 18-03-067000 gr. 67 cm.Floortje2908-02Freek7220 gr. 68,5 cm.Fesa2408-02Dochter8560 gr. 67 cm.B1210-02JesseSummer2211-02T.Barrel3513-02MerleHidde 13-07-05Mientje2813-02Guus7230 gr. 65 cm.Bokito2616-02Zoon Zoon 24-05-077345 gr. 68 cm.Draakjenoah3416-02ThomasNoah 22-04-076340 gr. 67 cm.Mara2617-02Dochter5330 gr. 61 cm.Bluester4020-02Zoon7120 gr. 62 cm.Jannes2627-02Zoon C.Zoon T.Ibbel3105-03MilaSeppe 12-11-076460 gr. 64 cm.Skoempie2605-03Zoon5560 gr. 61 cm.
Ringel: Arm meisje, zo ziek. Ik hoop dat de huisarts haar kan helpen. Ik wil ook dat filmpje wel zien!

Sjaanie: Uhmm wat is TO?

Y. moet aanstaande donderdag weer naar het CB dus dan geef ik ook haar gewicht en lengte weer door. Heb haar even bij mij op de arm gewogen en toen was ze ongeveer 8,5 kilo..

Ouders zijn net weer terug van vakantie dus wij gaan weer aan de volksverhuizing terug beginnen. Pfff geen zin.
Fesa, ik stuur het wel even naar je toe. Ik heb het inmiddels nog een paar keer binnengekregen, haha.

Y ziet er hartstikke goed uit, heb je haar ook gemeten? \

Veel succes met je volksverhuizing (ik heb nu echt zo'n pioniersbeeld voor me. Jullie in de huifkar, alle levende have erbij en sjokkend gaan jullie naar huis.

Ach Ringel, hoe is het met je meisje? Ben je al bij de huisarts geweest? Zit jij nu ook met je duim in je mond omdat hij zeer doet van de spierpijn :-)?

Barrel, succes met alle drukte! Heb je alle kamers vol?

Lein, hoe is het met jou?
oh, en TO is topic-openster
Haha echt goed dat filmpje!

Aha weer wat geleerd. Ik heb Y. niet gemeten, maar ben wel erg nieuwsgierig. Zal haar vanavond nog een keertje wegen.

Haha nou als je de huifkar inruilt voor een auto klopt het beeld wel eigenlijk...
hoi allemaal

Wij zijn weer thuis!! Van het weekje cochem aan de moesel.

Was geslaagd maar eigenlijk te kort. Veel regen gehad maar de laatste dagen droog. Het was wel stress om alles in de auto te krijgen en op de terugweg nog moeilijker.

Toevallig was er een wijnfeest waar we zaten dus we moesten wel wijnproeven.

Voor de rest zit Tessa ook in de 6mnd sprong. De hele dag hangerig en bij het minste of geringste begint ze te huilen of te jammeren. En zo had ook nog last van obstipatie. Dus dat was minder.

Ik heb me net al door 8 blz heen geworsteld dus ik ben helemaal bij.

Ga nu effe de volgende was aan zetten
geniet nooit met mate
Oh ik heb zo'n koppijn en nergens zin in... Ik ben ook iedere keer zo moe, voel me nu echt een ontaarde moeder maar ben blij dat m'n ouders morgen terug komen van vakantie ik en ik de jongens dit weekend even bij ze kan dumpen. Wil zó graag even een paar uurtjes niet hoeven zorgen/opletten/moederen alleen maar keihard de radio aanzetten en hier die zwijnestal eens in 1 keer opruimen in plaats van 30 keer overnieuw beginnen op een dag omdat er altijd wel iemand is die aandacht/eten/drinken/plassen moet...

maar verder klaag ik niet hoor, heb echt zulke liever knullen maar heb al even genoeg aan mezelf *schaam*

Zondag beginnen met groente en fruit, zoontje wou vandaag weer veel drinken en is ineens veel meer wakker dan dat hij slaapt! dus hij is er wel aan toe denk ik!

Morgen minder ego;-)

En nu naar bed...
Is het alweer bijna 22.30!

Hmmm nou ja.

Heb idd het februari 2010 topic weer eens bijgepakt en is idd naar om te lezendat er best vel miskramen zijn en Jammie die nu een kindje in d'r buik heeft met een ernsitg verdikte nekplooi....

Volgens mij zijn bijna alle dames met wie we hier zijn begonnen met schrijven ook allemaal bevallen toch? Of hebben we hier ook miskramen gehad? (wat klinkt dat bot, maar niet zo bedoeld)

Heb nvanavond spulletjes voor onze kittens gehaald. Jaaaa we krijgen jonge poesjes! Komende week mogen ze komen wennen en dan s'avonds weer terug naar de mama om te drinken. en zo kunnen ze dan al een beetje bij ons wennen (zijn de kittens van de buren) pffffft maar wat een spullen moet je hebben voor nieuw kroost! Maar heb nu volgens mij alles wel zo'n beetje.

Fenna is nog steeds ziek...ben vanmidag met haar naar de huisarts geweest maar ze was nog allert genoeg. Als ze maandag nog koorts heeft moetne we weer terug komen, maar toen ik haar temperatuur op nam voordat ze in bad ging was het nog steeds 40 graden. En in bad lag ze maar wat te liggen. terwil ze normaal gesproken lekker ana het spetteren is. Arm, wijffie en zo gloeien!

Ga d'r zo maar even uit bed plukken en even aanleggen, zodat ze iig wel voldoende plasluiers heeft.....
Eerst even op Bagheera reageren, wou het de vorige keer al doen maar was het weer vergeten. Zoon is ook een keer verkeerd opgemeten. Was hij de vorige keer bv 68 cm, was hij die keer daarna 67,5cm! Dus ik zei toen ook dat kan niet! Maar dan hebben ze gewoon niet goed gemeten

Zoontje krijst! Tjuus!
Even heel kort, kom maandag uitgebreid terug, heb dan mijn 'vrije' dag.

Door 'het filmpje', dat ik van Ringel en ook al van mijn broertje kreeg heb ik mijn hyves account volledig verwijderd.

In de Volkskrant las ik namelijk dat hyves onze gegevens aan het reclamebureau heeft gegeven. Met het invoeren van mijn naam en wachtwoord konden ze bij mijn profiel. In het filmpje waren van mij zelfs foto's te zien die ik voor iedereen had afgeschermd, ook voor vienden.

Dat vond ik niet zo tof... Hyves heeft ook een boos bericht gekregen.

Maar... Omdat ik met jullie veel via hyves contact heb wilde ik wel een account houden, dus ik heb een account gemaakt met mijn forum naam en wil nu graag weer bij de club!!!!

Ibbel, waar kan ik je mailen??
Op een topic hier op viva heb ik idd ook gelezen dat Hyves idd bepaalde gegevens van afgeschermdehyves heeft doorgegeven. Niet zo netjes, maar het middel helpt wel het doel, nl het je bewust laten worden van wat mensn van je te weten kunnen komen als je alles maar op het internet neerplempt. (vind dat reclame filmpje van :" ik ben Sandra en log altijd in met Sandra 1967" dan ook erg goed.) Als ik mezelf google, met m'n nick kom ik bij een kinder/ baby gebeuren in Rotterdam en m'n topic hier op viva, met m'n eigen naam eigenlijk alleen dat ik op schoolbank sta, maar doe ik al jaaaaaaaren niks meer mee.

Fenna nog steeds ziek...vanochtend nog steeds 39.4....als ze morgen nog koorts heeft ga ik met haar naar de huisartsen post. Drie dagen koorts is me net ff tikkie teveel.
Ringel wil je mij dat filmpje ook sturen?

Als je op mijn naam zoekt kan je mij niet vinden. Kunnen ze dan ook aan al je gegevens komen?

Jemig dat Fenna nog steeds ziek is.. drinkt ze nog wel genoeg? Beterschap voor haar!

Zoontje is nu 2 dagen aan het spoken. Hij slaapt van 18 tot 19:00uur en is dan wakker tot minstens half 10...

Nou ja hij ligt gelukkig wel lekker te spelen!
Allemachtig hij laat een scheet waar z'n vader trots op zou zijn;-) Oef!!! En nu weer... dan zou ik ook niet gaan slapen als dat zo dwars zat!
Mmm.. *twijfelt heel hard over wel of niet houden van hyves profiel*

Ringel: Arme Fenna, zo ziekjes... Ook van mij heel veel beterschap!

Bokito: Haha nee dat slaapt niet lekker he zo'n buik vol lucht

De volksverhuizing is voltooid hoor. Tjonge jonge wat hadden we een hoop spullen vergaard in die paar weekjes. Maar wel erg lekker om weer thuis te zijn ook. Y. was ook meteen helemaal op haar gemak in d'r kamertje en deed d'r oogjes al dicht voordat ik de kamer uit was.

Vanmiddag bij een 4 maanden oud meisje op visite geweest. Als ik haar dan zie dan is Y. toch wel een erg beweeglijke en aanwezige dame zeg. Dat kindje lag gewoon in d'r wippertje te spelen en heeft heel even bij mama op schoot gezeten in ruim een uur tijd. Y. heeft misschien een kwartiertje in de box gelegen en wilde toen van alles. Maar ze heeft wel onwijs veel gelachen en gesjanst met de mensen.
Hahaha een echt dametje dus Fijn dat jullie weer thuis zijn!

Ik heb ook nog een 3de profiel zodat ik mensen op kan zoeken. Dat filmpje daarmee uitgeprobeerd maar dan is het precies hetzelfde filmpje met dat hoofd van Jan (toch?) op alle plaatjes. Je kan hem ook pas uploaden als je zelf bent aangemeld dus ik denk dat er niet zoveel aan de hand is.

(zal het maar niet tegen m'n vriend zeggen, die vind hyves verschrikkelijk en dat ik hier post al helemaal ;p)

Nou zoontje heeft aardig liggen ruften (en ligt nog steeds te spelen) maar ik ben moe dus we gaan lekker naar bed!

Ohja, zoon mag van mij voordat hij in bad gaat in de douche plassen. Cars de film was bezig dus hij uit bed, maar het plassen lukte niet. Ik wou hem op de wc zetten maar hij miste volgens mij teveel van de film want hij rent naar ons bed, klimt erop, gaat lekker liggen en laat alles gewoon lopen terwijl hij als een koning in de kussens hangt....

Oh echt een monster!
AArgh bokito, fijn, zindelijk worden..

Ik heb dienst, kan dus niet erg veel doen.. Net vanmiddag 5 uurtjes gewerkt, nu weer thuis. Maar heb het gevoel dat we nog wel moeten komen, is het niet vanavond dan wel vannacht. Maar ja, dan lezen jullie dat wel.

We hebben een leen-wandelwagen. Onze achterwielen liepen ineens helemaal scheef naar binnen, niet normaal meer. En hij kraakte nogal bij 1 wieltje. Dus ik gegoogeld, conclusie: bekend probleem, vele mensen hebben een nieuw onderstel gekregen, dus naar de babydump geweest en wagen ingeleverd.

Zulk soort dingen moet je trouwens altijd op zaterdag (lees = drukke dag met veel klanten) doen. Dan gaan ze iig geen stomme vragen stellen of moeilijk doen.

Alleen, wat een verschil zeg, de leenwagen is natuurlijk niet zo'n uitgebreide 'luxe' wagen als die we nu hebben, dus moet even wennen. Maaaaaaarrr, na even doorvragen toch maxicosi adapters erbij gehad (is een wagen van topmark).. Dus we kunnen in elk geval even vooruit.

Nu hopen dat voor onze vakantie (6 sept.) de wagen terug is. Eigenlijk heb ik daar een hard hoofd in. Jullie? Het zou 3 á 4 wkn duren..
Voor de hyves dames..

Je bent bekender dan je denkt
Zo daar ben ik weer!!!

B12, schrikken dat Jesse gevallen was! Gelukkig leek hij het al snel weer vergeten.

Floor, heb je het boek al? Ik woon ook naast een 5* AH. Moet ik voor je kijken?

Wat bijzonder dat Freek ineens zo anders doet. De tweeling van mijn zus (zijn van 4 jan) waren ook 2 super makkelijke mannetjes en ineens eigenlijk hetzelfde als wat jij omschrijft. Die 2 kruipen al en ze kruipen heel de tijd naar de benen van mijn zus en als zij maar een stap weg loopt dan begint het al; krijsen. En dat hebben ze in het begin nooit gedaan, zo makkelijk. Dus misschien hangt het samen met de leeftijdfase?

Ik vind het trouwens wel herkenbaar wat jij schrijft > dingen waarvan je voorheen zei dat je het nooit zou doen en nu, nu je zelf een kind hebt…

Ringel, bah, wat balen dat het nu ook aan de andere kant begint!

Arme kindjes bij jullie, allebei ziek. Ik heb het daar nu ook niet op hoor, met die Mexicaanse griep. Blijft een beetje spannend vind ik. Wat lief trouwens dat Fenna echt contact zoekt met Mayte, lijkt me geweldig om naar die 2 meiden te kijken als ze bezig zijn.

En Fenna in het grote bed, wat schattig! Lijkt ze weer helemaal klein zeker…

Skoempie….. Hele fijne vakantie, ennuh…..weet je al iets?

Mientje, hier ook alles grijpen. Leuk he! Maar soms ook irritant > de krant op tafel, als ze op schoot zit mijn hete thee, moet echt uitkijken. En net op een verjaardag trok Veerle de oorbel van mijn schoonzus uit haar oor. Ik schrok me kapot, dacht dat haar oorlel gescheurd was, maar gelukkig niet. Pfffff.

Bagheera, super dat de uitslag goed is.

Je schreef al eerder over die digitale test en toen was ik ook al zo nieuwsgierig. Hoe werkt dat??? Ik heb er totaal geen beeld bij…

Draakje, fijn dat er al zo veel klaar is. Je Als T drinkt, is hij dan op een gegeven moment gewoon “klaar” of is het geven van de fles een gevecht? Het belangrijkste is natuurlijk dat hij groeit en dat hij ontzettend vrolijk is. Maar soms kan een fles zonder mokken helemaal leegdrinken zo goed doen… Ben benieuwd naar de foto’s!

Bluester, hopelijk is het geen trend, maar wat is het soms toch héérlijk om je kindje bij je in bed te hebben… Ga straks ook “de bijbel” er maar eens bij pakken want ben toch wel benieuwd wat er allemaal staat bij de 6mnd sprong.

Bokito, hahaha, die menstruatie. Heerlijk!!! Ennuh.... Zijn jouw borsten er ook zo arm vanaf gekomen? Die van mij wel… Mijn juweeltjes zijn 2 hele zielige theezakjes geworden ..

Sjaan, hoe vaak overstrekt Linn zich en hoe gaat dat dan? Hier ook en naar mijn idee best vaak. Dus ben wel benieuwd hoe dat bij jullie gaat.

Mijn schoonzusje schrijft trouwens op feb2010!!! Zo leuk…. Ben helemaal trots dat er weer zo’n klein hummeltje bij komt. En aangezien ik thuis zoveel vertel over mijn viva-vriendinnen heeft mijn schoonzusje ook een account aangemaakt!

Barrel, leuk van je te horen!! Druk bij jullie?? Wat gaat het snel he met de kleintjes, vind de tijd ook vliegen. Fijn dat M het zo goed doet.
Hmmm er staat steeds ene heel raar tekentje tussen.
Ringel, ik heb terug gebladerd naar 22 juli, want wist zeker dat ik al een x gepost had, maar was niet verwerkt in de tabel (geeft niets hoor). Maar toen schreef ik: Zijn vandaag voor controle bij de ka geweest. Ze is 64 cm en weegt 6240 gram. Onderaan de curve begreep ik, maar ze groeit goed en buigt niet af. Dus alles goed.

Dat was 3 weken geleden. Scheelt nog wel, maar niet meer zoveel, haha. Dochtertje van Mara is trouwens ook erg licht. Wat een verschil zit er tussen die kleintjes he!
Verder alles goed hier. Deze week is ons huis geschilderd en alles, maar dan ook echt alles stond op z'n kop. Huiskamer ver leeg en de zware meubels stonden in het midden. Geen tv, geen telefoon, alles afgekoppeld.

Volgende week komen ze de vloer schuren en dan moet het echt helemaal leeg, dus laat nu al een hoop boven staan. Wat ben je dan onthand zeg, als je je woonkamer niet kan gebruiken. Heb 3 dgn bij m'n schoonouders gekampeerd overdag. Gelukkig was het vandaag klaar.

Veerle is zo lief. Ze slaapt goed, huilt eigenlijk nooit als ik haar weg leg. De fles is geen succes, maar gaat redelijk. Fruit en groentje, zo'n hele pot per dag. Enige is dat ik me aan haar ritme moet houden. Moe is naar bed en wakker is leuke dingen doen. Dan gaat het super!

Ik voel me trouwens wel schuldig hoor, als ik lees over jullie kookkunsten. Ik ben nog steeds van het gemak, maar wil eigenlijk ook wel snel over op vers.

Vandaag zo iets flauws gedaan. Sorry maar moet het gewoon even vertellen (hier zit niemand op te wachten hoor). Vanmorgen met vriend V bij mijn schoonouders op bed gelegd. Op de kamer er naast hebben we stiekem gesexd. Voelde me echt weer zo'n puber, net als toen we thuis woonden. Schoonouders beneden, wij stiekem boven. En lol dat we hadden.... En nu V is geboren denk ik steeds; deden mijn ouders dit soort dingen vroeger ook??? (met nadruk op vroeger he, want nu doen ze dat helemaal niet meer natuurlijk).

Even die link van Sjaanie bekijken en dan naar bed. Fijn weekend allemaal.
Laatste berichtje hoor, dan echt slapen...

Bagheera, wat je schrijft over dat topic ben ik helemaal met je eens. Het zijn volgens mij ook altijd dezelfde mensen die even langskomen om een sneer uit te delen, te oordelen en het topic op een hele ander koers te brengen. Ik vind dat zo onaardig. Waarom niet gewoon antwoord geven op de vraag die iemand stelt. Grrr, ik irriteer me daar vreselijk aan.

Dat was het weer
Konela WAT ERG!!!! Hahahaha nee hartstikke leuk hoor, dat je dat durft Zou veel te bang zijn dat ze even boven kwamen kijken of alles wel goed ging!

Wij hebben de regel dat er géén hete drankjes gedronken mogen worden met de kids op schoot. Dus ook geel afgekoelde thee of koffie, je weet nooit wat schoonloeder afgekoeld vind en wat het tere kinderhuidje afgekoeld vind!

Ik ga weer naar boven, de jongens hebben tot 7:18 en 8:40u uitgeslapen/gespeeld dus we gaan lekker op bed model in 1 dag kijken met een flesje melk voor zoon!
dubbel
Hihihi konela! Even weer puber! Hahahahaha.
Haha Konela! Ik zou het ook niet meer durven denk ik... Maar ja, als de nood hoog is... Zou je voor mij trouwens ook willen kijken voor dat boekje? Bij de appie XL hier in de buurt hadden ze 'm niet meer, maar wil 'm wel erg graag.

Ga gauw nog even beetje opruimen want we krijgen zometeen nog kraamvisite, wat aan de late kant maar wel gezellig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven