Gewoon, lekker relativeren!

13-08-2009 00:04 3104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Briljant,gewoonweg briljant!!

Ik zal het spits afbijten

Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....

Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...

fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Hah, ik lees 't alweer: mannen, vraagtekens, liefdes tussen A's,B's en C's, je inhouden om te smsen en nog steeds geen rijpe puist. Jak!

Ik heb eigenlijk dus niet zoveel nieuws. Geen mannennieuws, geen sms-ers, ook geen puisten (wat dan wel weer ideaal is). Ik

heb een te gekke dag gehad en met een voldaan gevoel ga ik 't weekend in. Twijfel of ik vanavond zal gaan dansen, eigenlijk zou ik morgen (ook) al gaan. Kortom: dilemma!
Mag k ook meedoen .

Heb wat te relativeren namelijk. Ben gisteravond weer voor de bijl gegaan bij man waarover ik op pagina 1 schreef. Meneer doet een keer lief lachen, ik stuur met m'n dronken hoofd een paar hitsige smsjes.... (mensen zouden standaard hun telefoon in moeten leveren bij de portier.) Een uur later lig ik weer in z'n bed. Dom, dom, dom. Dat word gegarandeerd een gebroken hart.

Zal ik me ook nog even voorstellen.

Ben iets jonger als de meeste van jullie hier. Heb een mannetje van bijna 1 -co ouderschap- en stort me op mijn vrije dagen flink in het Eindhovense studentenleven, wat ik eigenlijk al ontgroeit zou moeten zijn. Heb een leuk huisje en werk op een woonvorm voor mensen met psychiatrische/

gedragsproblematiek.

Valkuil: standaard type mooie, gladde, charmante en egoistische mannen.
Jezus Siep, da's mooi balen ja. Ik hoop maar dat het wel ontzettend rete-lekker was met 'm!

(ik ben ook voor mobielo's inleveren bij portier en eerder ophalen betekent: eruit)

Leuk in elk geval dat je ook meeschrijft!
Hier nog een voorstemmer der inleveren van mobieltjes!

Ik doe ook altijd van doe achterlijke dingen met zo'n ding in mijn hand en een paar borrels achter mijn kiezen!

Heb date voor zondag afgesmst (hey kon niet bellen want hij heeft een borrel van de zaak gna gna)

En nu in de twijfel of ik vanavond de stad nog even in zal gaan of gewoon lekker op de bank in tokkie broek blijf liggen...

*tis wel mooi weer maar ben nog steeds gezegend met pukkel en haar wat schijnt te denken, hey jij moest zo nodig als vrouw ter wereld komen dus elke maand ongesteld worden ik pluis lekker alle kanten op vandaag*
Kym, had jij mijn boekentip nog meegekregen?
He Summerdance, dank je wel.

Net bij vriendin gegeten en we zouden met een paar vriendinnen de stad in gaan, dansen en drinken...

maar ik voel mij dus helemaal niet lekker...strontchargijnig, niets kon goed doen bij mij. Ik ben maar afgetaaid en zit hier net als jij in tokkie kleren te forummen. Straks maar buiten lekker zitten met wijntje. Ow heerlijk even niet socializeren.

Kym, gewoon gaan als je zin hebt. Misschien verloopt het morgen anders en ga je niet uit. Wat een gek idee dat wij op een grote afstand contact onderhouden. Wel heel leuk! Om eerlijk te zeggen verbaast het mij wel dat je enigszins tijd hebt om te forummen in het buitenland? Ik dacht toch dat werken in tropische landen veel en lang bezig was. Misschien heb ik er een verkeerd beeld van.

Ach, Siepeltrien. Dronken smsjes sturen, ik was er kampioen in. Werkelijk waar, met spelfouten ook dat nog. Ik schaamde mij dood als ik het de volgende ochtend terug las. Nee, eerder nog in mijn dronken roes als ik wakker werd, dacht ik bij mezelf 'Oh mijn god, wat heb ik nou weer gedaan?'. Zodoende dat afgeleerd. Ik doe het nooit meer, ook niet met mobieltje in mijn zak. Ook controleerde ik altijd even waar mijn portemonnee & sleutels waren.

afkloppen
I am Spaaartaaacus.
Jahahahahhaaaaaa.....

Zóóóóó herkenbaar, ik denk dat ik op een avond wel 100x check of ik mijn sleutels en geld nog heb.

Maar dat komt meer omdat ik echt alles kwijt raak...

Shoot, ik hinkel nog steeds op twee benen (achterlijk spreekwoord is dat ook zeg)

Wijntjes, en hip, of tokkie broek en Popstars.....
het is wel erg lekker weer om er uit te gaan...!

maar ook om thuis te blijven. Hm, sorry...dit zul je toch zelf moeten oplossen.

I am Spaaartaaacus.
Heb het reeds bedacht....kijk eerst in tokkie pak Popstars en dan kijk ik wel weer hoe het met mijn zin is gesteld....;-)
Verdomd goed plan! Ik ga mijn bed opmaken. Vanavond heerlijk fris er onder slapen en hopelijk geen ruzie met mijn dekbed. Daarna trek ik een flesje wijn open. Heb er helemaal zin in gekregen. Benieuwd wat anderen aan het doen zijn. Zullen wij morgen vast wel horen.
I am Spaaartaaacus.
Je boeken opsturen bedoel je Sum?

Kan! Als het goed is heb je mijn adres, he?

En Sam: werken in de tropen is ook vrij zwaar, echt waar. Maar het scheelt dat ik wel gewoon een internetverbinding heb, mijn eigen tijd indeel en vaak bepaalde momenten van de dag wel op de computer werk, dus tja, 1+1 = dan 2 (oja, en savonds ben ik meestal gewoon vrij trouwens)

Mijn zwakke moment duurt nog lichtelijk voort. Ik twijfel om te smsen, maar ja.

Verder zit ik ook in mijn lelijkste (maar lekkerst zittende) kleren en kan ik jullie vertellen dat als ik denk aan mijn slechtste dronken stapavonden, ik me nog steeds doodschaam... werkelijk waar, dat is niet meer grappig.
tell more, lieve Kym?
I am Spaaartaaacus.
*gaat gelijk op zoek naar adres van Kym*

Heeft vanmiddag ook weer zo'n heerlijk mierzoet verhaal zitten krijgen.

Braaf tutje met foute man....en toch,

Toch schiet er door mijn hoofd....het kan dus wel

Laat mij maar...heb een zweef bui.....

Hmmmm...ik doe nooit rare dingen als ik dronken ben.

Tenminste, ALS ik ze doe lijkt het op dat moment altijd heel logisch en voor de hand liggen

Nog iets raars...ik ruik hier de hele tijd de lucht van een sigaar???

Heb echt al 5x uit het raam gehangen maar er staat geen sigaar rokende man voor mijn deur...
Ow Kym....doe maar even niet smssen

*is wel nieuwsgierig wat ze dan had willen smssen*

Zou Frizz haar sms duim nog onder controle hebben?
Summerdance, ik heb je ff een uitnodiging voor vriendjes worden gestuurd want ik wil je wat vragen over jouw uitgaansregio maar dat doe ik maar ff via deze weg gezien anonimiteit.

Het gevaar is bij mij dat ik niet dronken sms maar dat ik in een nuchtere bui denk, 'ach een smsje kan geen kwaad'. En zo blijft het zich voort slepen. En als hij dan niet eens terug reageert, is mijn stemming helemaal naar de maan! En daar heb ik dus geen zin in. Dat ik het zo ophang aan een man.
I am Spaaartaaacus.
quote:Sam1973 schreef op 14 augustus 2009 @ 20:42:

tell more, lieve Kym?

Wat wil je precies weten, Sammetje?

Sigaren/sigarettenrook dringt overal doorheen Sum. Kan zelfs door de kieren bij de voordeur ofzo. Vies he?

Enne, wat ik zou smsen..geen idee. "Hoi, hoe is het?" ofzoiets oppervlakkigs
Jouw allerergste dronkenmansavond of tenminste wat je zegt hebt meegemaakt.

I am Spaaartaaacus.
Hah, ach, wat niet?

Ik heb zoveel van die belachelijk-uit-de-hand-gelopen-nachten meegemaakt. Zo vaak heb ik daar een mentale wekenlange kater aan overgehouden.

En ik heb nergens spijt van op dit moment, maar toch.

Kleine voorbeeldjes: vertellen aan (toen) mijn Grote Zwak hoe ontzettend graag ik weer eens met hem wilde zoenen, terwijl ik geen schijn van kans meer maakte, aan de haal gaan met broertjes van vriendinnen, ruzie maken, zeggen hoeveel ik van iedereen hou, in vreemde bedden belanden en namen niet weten, nog meer aan de haal gaan met allerlei mensen met wie ik dat niet zou moeten doen enzovoorts enzovoorts.

Het klinkt minder shockerend dan het in werkelijkheid was, maar geloof me, wat voelde ik me weleens kut de dag erna!

Maar ach, dan relativeer je wat en inmiddels kan ik er wel om lachen.

Nou, dat was het.
Ik ben er ook weer

De hele dag druk en nuttig geweest, en ik zou uitgeput kunnen zijn, maar even relativeren; Een dag duurt eigenlijk niet zo lang dus het valt allemaal wel mee.
He, Kym je wordt er een wijs mens van. . Toch he, eens paar keer gedaan, en je weet hoe het is.

Ik heb ook zulke dingen gedaan. En het kwam allemaal vanuit mijn insteek gezien willen worden en aandacht krijgen. Triest, ja! Maar vaak genoeg ook wel veel gelachen hierom, hoe zot ik kan zijn.

Alleen, ik ben er zo bewust van waarom ik zo doe/handel. Als ik weet waarom, verandert er iets. En ook wel omdat ik ouder ben geworden. Dan wordt de behoefte iets minder of tenminste minder heftig en intens.
I am Spaaartaaacus.
Hebje toegevoegd Sam

Hoi hoe is het??????

Kym, je maakt een geintje.....ietsies creatiever mag wel toch?
Klopt ook wel wat je zegt Sam. Het kan met een fase te maken hebben gehad ofzo, waarschijnlijk wel.

De laatste periode (paar jaartjes?) heb ik in elk geval nooit meer zo'n kutgevoel gehad na stapavondjes. Maar ik word ook zelden meer zo vervelend-dronken, scheelt ook
quote:Madhe schreef op 14 augustus 2009 @ 21:05:

Ik ben er ook weer

De hele dag druk en nuttig geweest, en ik zou uitgeput kunnen zijn, maar even relativeren; Een dag duurt eigenlijk niet zo lang dus het valt allemaal wel mee. Whoehahahaha.....tsja zo zie je, het leven is zo ingewilleld niet
Ja, what else Summer? Heb je betere teksten??
quote:Summerdance schreef op 14 augustus 2009 @ 21:20:

[...]

Whoehahahaha.....tsja zo zie je, het leven is zo ingewilleld niet Jij hoeft niet meer naar het plein zie ik. Bezopen genoeg Je lalt een beetje hehehe

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven