VRLK

28-04-2009 21:58 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer. Foutloos en wel .
Ja, en dan de klemtoon verkeerd leggen. (zo las ik het ook)

Maak je indruk!
Ik die met dat meisje op dr knieen.

In je eentje kun je ook leuke dingen doen Nathje .
Ik las eerst ONKies dus moest het twee keer lezen voordat ik on-kies las. Mooi woord, ik gebruik hem wel eens.
quote:Wind schreef op 15 augustus 2009 @ 21:30:

Ja, en dan de klemtoon verkeerd leggen. (zo las ik het ook)

Maak je indruk! On Kies. Onkies. Onkies en Birkies.
De stomste vind ik degene waarbij hij met zijn benen wijd ligt en zij er bovenop ligt waardoor je tegen haar spleet aan kijkt.

Die ene dat zij hem een pijpt op haar knieën vind ik ook vulgair.
Ga ik ook doen Morrie! Lekker naar de braderie in mijn oude woonplaats samen met mijn ouders en vrijdag komt een vriendin langs met haar 3 kids. En zaterdagavond een leuke verjaardag van Peb. Niks te klagen dus!
quote:Morrie schreef op 15 augustus 2009 @ 21:25:

Ik vond het ook zo'n leuk filmpje. Ik houd normaal niet van doorsturen maar deze vond ik echt leuk.Bij mij wijst hij jouw foto steeds aan als hij zegt: 'deze lijkt op je schoonmoeder!' (ofzoiets)
Oh, Nathje las eerst ook ONKies

Weer wat geleerd!
soms is ergeren erg grappig!
Dat boertje ligt toch bovenop Wind (en zij met haar benen wijd)?
Ik vind de tegeltjes ook stom. Vond het al truttig van mezelf maar gelukig zijn jullie ook zo truttig .

Sum was weer wat beter te genieten vanmiddag, had halfuurtje geslapen in de auto. Feestje was een succes, ze hadden een springkussen geregeld via familie. Ik vond het echt vreselijk stom, ding paste nauwelijks in de tuin en maakt mega-herrie, maar kinderen vonden het natuurlijk prachtig. En ik vind mijn vriendinnetje zo vreselijk stoer, ze is over drie dagen uitgerekend van haar derde en gaat gewoon nog een uitgebreid verjaardagsfeestje vieren voor haar oudste dochter.

Daarna gezellig met z'n vijven gegeten en uitgebreid gestoeid, geknuffeld en verstoppertje gespeeld voodat ze naar bed gingen. Kinderen zijn echt nog tien keer leuker dan normaal als je ze zo lang hebt moeten missen .
quote:Pammie schreef op 15 augustus 2009 @ 21:32:

[...]

Bij mij wijst hij jouw foto steeds aan als hij zegt: 'deze lijkt op je schoonmoeder!' (ofzoiets)

En? Klopt het?

Dus het filmpje is steeds hetzelfde? Moet je als test eens een vriend verwijderen en kijken wat er dan gebeurt .
O, Wind denkt dat het vrouwtje bovenop ligt? Maar hoe denk je dan dat ze ligt, met haar voorkant naar boven? Hahaha, kijk nog maar eens goed zou ik zo zeggen!
Ik heb echt de laptop tegen mijn neus gehouden maar ik kan er niet meer van maken dat dan boertje bovenop ligt.

Wind, you dirrrrty girl!
quote:Pammie schreef op 15 augustus 2009 @ 21:34:

Dat boertje ligt toch bovenop Wind (en zij met haar benen wijd)?Vind het erg vrouwelijke billen en taille
Of het zijn twee vrouwen en heeft er één een voorbinddildo om
Wind heeft echt een ingewikkeld standje voor ogen. Tenminste, ik vind dat altijd een ingewikkeld standje

Edit: voor de duidelijkheid, dit was nog een reactie op de posting dat Wind gewoon dacht dat het om een man en een vrouw ging.

Bij voorbinddildo's haak ik af.
quote:Wind schreef op 15 augustus 2009 @ 21:52:

Of het zijn twee vrouwen en heeft er één een voorbinddildo om Spuug op mijn beeldscherm
Hij is niet smal, boerinnetje heeft haar armen om zijn middel geslagen.
Shit, mijn posting lijkt nu net te slaan op de voorbinddildo posting!
Zó ingewikkeld is het niet Morrie, het is de lepeltjelepeltjevariant van de missionaris
Ik vind dat altijd ingewikkeld hoor, ik houd dat nooit zo lang vol ;)
Zo'n voorbinddildo goed voorbinden is ook lastig Morrie
quote:Pammie schreef op 15 augustus 2009 @ 21:56:

Zo'n voorbinddildo goed voorbinden is ook lastig Morrie Dáár heb ik geen ervaring mee. Ik ben in staat om te googlen.....
Whoehahahaha... Sorry hoor dames, maar een hilarische discussie dit!

Wind toch,
Wat wilde ik nou toch typen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven