Mutsen II

24-07-2009 20:27 3397 berichten
Alle reacties Link kopieren
trusten (zal ik er een kwartetje uitgooien?)
yes!
Ik hoop dat je een goede nacht draait sok. Slaap lekker
Slaap lekker, Sok.

(Heb je nog contact gehad met je huisarts over al dat bloedverlies?)

Ik ga denk ik ook maar eens naar boven. Ben nog een beetje moe door slaapgebrek van mijn uitstapje van vorige week.
Ik wil ook overstappen op gewone pil, want ik geef geen bv meer. Maar na Cerazette moest ik vorige keer 2 maanden wachten op menstruatie. Dus ik dacht ik slik dit tot na de vakantie. Maar ineens is lijf er klaar mee of zo. Wat mij betreft snel iets anders, maar kan niet meteen morgen een andere slikken denk ik.

Trusten Sok. Slim dat je het niet te laat maakt. Emotionele periodes slopen je gewoon.

Nu even naar AK voor Remma en dan naar bed.
Sok., dat kan ik me levendig voorstellen dat het ontzettend veel energie kost. Heel veel plezier morgen met Poek. Vond het zelf net zo spannend als Mini toen ze naar school ging

Remma, jij ook

Esmee, wat een gedoe met die pil. Dat is inderdaad niet leuk op vakantie.

Ank, Maby heeft ook nooit iets gewoons

Mini is lief gaan slapen. En wonderlijk genoeg heeft ze als ze zelf in slaap valt ook geen last van paniekaanvallen. Officieel zou er geen verband mogen zijn maar het valt me echt op.

We hebben de Final Break gekeken, ik was eh .. ontroerd maar Pamman ging me uitlachen. Tssssk. Stomme man.
Ik was nog beniweud naar AK updates, heb alleen geen puf meer om te reageren, maar heb jullie gelezen, dus...
quote:Pammie schreef op 17 augustus 2009 @ 22:55:

We hebben de Final Break gekeken, ik was eh .. ontroerd maar Pamman ging me uitlachen. Tssssk. Stomme man.

Nou, heul schtom. Pff

Dank voor reacties. Ik hoop ook echt dat het allemaal snel werkt
Ik ging nog veel harder huilen en toen was hij bang dat er iets anders aan de hand was. Maar ik vond het gewoon sielug.

Hoe vond Mini zijn eerste echte dag Remma? Hij was toch alleen gaan wennen voor de zomer?
En nu slapen. Morgen werken.

trusten

Goedemorgen allen!
Goedemorgen! Ik neem ook een kop (Ot en Sien op school en Maby hier spelend, lees: de boel slopend).

Hiep hiep hoera, eerste schooldag voor Poek! Vond ze het spannend?
zoweee, de eerste mijlpaal van de dag alweer achter de keizen. Poek vond het echt heel spannend, maar hield zich groot. Juf deed het heel goed en ik ging met tranen in mijn ogen weg.

koffie kan ik wel gebruiken, dank je Pam. Nu eerst boodschappen doen.
Hi Ank!
boodschappen zijn gedaan, nu even met koffie op het terras en dan alweer ophalen.
Stoere Poek! En mama's mogen huilen de eerste schooldag, staat in onze CAO
Mogge, sla de koffie over, heb al genoeg op. Zit nu aan broodje. Ben met kletsen naar kapper geweest dus alweer druk met niets zeg maar.

Goed man, Poek d'r eerste schooldag. Spannend. Vind het ook zo gek dat volgende week mijn beide kinderen naar school gaan. Ook wel prettig, ik ben wel ff klaar met ze. Dat gegil de hele dag door het huis heen, vanuit de tuin naar binnen, van boven naar beneden. En ik maar weer aan komen lopen 'wat zeg je' 'wil je niet zo schreeuwen'. Voel me net zo'n soort slaaf die op commando het huis doorrent om allerhande klusjes te doen.

Maar goed, waar was ik. Ik ga mijn weblog updaten.

PS, Nip, weet je wat ik gister ineens bedacht. Dat de man van B., die jij uit je vakgebied kent en waarvan dochter bij Liz in de klas zit-zat, sprekend op House lijkt, echt!
Gleuf dat ze zich wel vermaakt heeft. ben naar het zieke duo, groeten,
Ben benieuwd of er in de loop van de dag nog verhalen komen Sok! Herken je tranen helemaal. Volgens mij heeft echt (bijna) iedereen dat.

Mijn Mannie fietst nu helemaal zelf naast mij naar school, het wordt echt een grote vent zeg.

Moppie heeft vanmorgen een prik gehad en is dus niet zijn gezellige zelf.

Ben de kracht van de herhaling af en toe ook goed zat Es. Merk wel dat Mini veel meer alleen speelt en beter luistert als Mannie op school is. Bijna alles is dan een eitje met haar. Maar ja, Bel is natuurlijk nu ook echt toe aan school.
Ik heb zitten brúllen in de auto toen ik Mini had weggebracht om te wennen. Pamman heeft de eerste schooldag voor zijn rekening genomen

Hoest met Moppie? En bij jou in de ziekenboeg Sok?

Hier ook herhalenherhalenherhalen. Knettergek word ik ervan. Nu zeg ik het één keer en laat ik ze herhalen wat ik heb gezegd, dan komt het beter aan.

Wij gaan eten.
Nee maar, Mini is vanavond met slechts een klein beetje gezeur gaan slapen.
quote:sokje schreef op 18 augustus 2009 @ 09:13:

zoweee, de eerste mijlpaal van de dag alweer achter de keizen. Poek vond het echt heel spannend, maar hield zich groot. Juf deed het heel goed en ik ging met tranen in mijn ogen weg.

koffie kan ik wel gebruiken, dank je Pam. Nu eerst boodschappen doen.

Ik was hoogzwanger toen Schorrie voor het eerst ging. Ter illustratie, 4 dagen later beviel ik. En ik heb gejankt op de eerste schooldag, niet normaal! Harrie was mee gelukkig, die stuurde me weg uit de klas omdat Schorrie mijn tranen (die echt biggelden) niet mocht zien.

Toen ik hem tussen de middag ging ophalen moest ik weer huilen. Toen ik hem om 13 uur bracht moest ik wéér huilen en toen ik hem om kwart over 3 ophaalde weer.

Dus het is erg herkenbaar .
helleu! heb het zieke duo weer overleefd. Tis bij mijn ouders erg warm en benauwd. Mijn vader was blij dat ik er was 'want dan spreek ik tenminste nog iemand' Thuiszorg komt met name vooral kijken (en 'smorgens mijn moeder douchen), maar aangezien ze toch voornamelijk slapen, hoeven ze verder weinig te doen. Vanmorgen is er wel huishoudelijke hulp geweest die heeft schoongemaakt, gestreken en het bed verschoond.

Ik ben vanmiddag met Poek geweest en heb boodschappen gedaan en gekookt. heb de boodschappen zelf betaald; krijg ik tenminste geen gezeik dat iets te duur is Ze zijn overigens allebei wel superblij dat ik kom en mijn moeder heeft erg van Poek genoten, voorzover dat lukt. Mijn vader was nog wel erg moe en mijn moeder is ook niet verder gekomen dan een half uurtje uit bed voor het eten.

Overigens heb ik geloof ik erg geluk gehad dat ik juist vandaag vrij was, want het treinverkeer bij utrecht was weer drama.

Mijn nichtje kwam ook nog even langs bij mijn ouders. Die doet mee als leiding aan een groot kinderevenement in OpaOmadorp. Ze vertelde dat er vandaag 600(!) wespensteken waren behandeld (er doen 1700 kinderen mee)

en op de terugweg haalde ik een busje in. Dat ging echter steeds meer naar links en reed bijna tegen me aan. Chauffeur was aan het SMS-en, sukkel. En weet je waar het busje van was? Monuta uitvaartzorg! Zocht-ie nieuwe klanten ofzo?!
quote:Morrie schreef op 18 augustus 2009 @ 20:53:

[...]

Ik was hoogzwanger toen Schorrie voor het eerst ging. Ter illustratie, 4 dagen later beviel ik. En ik heb gejankt op de eerste schooldag, niet normaal! Harrie was mee gelukkig, die stuurde me weg uit de klas omdat Schorrie mijn tranen (die echt biggelden) niet mocht zien.

Toen ik hem tussen de middag ging ophalen moest ik weer huilen. Toen ik hem om 13 uur bracht moest ik wéér huilen en toen ik hem om kwart over 3 ophaalde weer.

Dus het is erg herkenbaar .ha ha! Zo erg was het bij mij niet, maar ik vond het wel een enórme stap. en ik ben gewoon wat labiel vanwege de stress rondom mijn ouders. Ik voel me toch schuldig omdat ik Poek bewust niet de hele dag naar school laat gaan, vanwege mijn ouders. En dat ik er niet voor de volle 100% voor haar kan zijn.
Sok dat schijnt 'ons generatieprobleem' te zijn las ik laatst ergens. Wij willen er voor alles en iedereen de volle 100 procent zijn en dat kan niet. Maar ik snap je dubbele gevoel volkomen hoor. Helpt het als je je bedenkt dat Poek nu extra tijd heeft om nog met haar oma door te brengen? Nog wat meer herinneringen voor later. Ik zou het ook zo doen trouwens. Als je haar halve dagen laat gaan, weet ze voorlopig even niet beter.

Applaus voor Mini! En fijn voor jullie Pammie.

Haha Morrie, jij bent de ergste dus . Maar met een excuus van hormonen in de war. Maar wat geweldig zeg. Arme Knorrie die gaat dat vast niet meemaken, voelt zich later achtergesteld en zo . Is hij trouwens niet binnenkort jarig (of al geweest en ben ik lekker laat, lees door tijdgebrek zelden bij jullie)? Pfff 1 jaar...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven