NIET groepje
dinsdag 18 augustus 2009 om 22:57
woensdag 19 augustus 2009 om 07:31
Ja... dat is wel heel erg Its... Ik vond mezelf al erg dat ik geen 1 boek weg kan geven omdat ik hem heb gelezen. Boekenkast begint redelijk vol te ragen (dubbele rij)
Zo, was draait, zo even vaatwasser uitruimen en vullen dan kan de was de droger in en een nieuw was in de machine, ik ga zo plantjes verpoten en dan zien we wel weer...
Zo, was draait, zo even vaatwasser uitruimen en vullen dan kan de was de droger in en een nieuw was in de machine, ik ga zo plantjes verpoten en dan zien we wel weer...

woensdag 19 augustus 2009 om 08:25
Moge ladies.
Was is al aan het draaien. Champignons al in de marinade gezet. Ga zo brood bakken. En dan wat huishoudelijke kut klussen en dan kan ik eindelijk aan het leuke werk beginnen. Allemaal tapas maken. Eind van de middag komt Jacqui hier eten.
Ik wou dat het niet zo warm was.
Was is al aan het draaien. Champignons al in de marinade gezet. Ga zo brood bakken. En dan wat huishoudelijke kut klussen en dan kan ik eindelijk aan het leuke werk beginnen. Allemaal tapas maken. Eind van de middag komt Jacqui hier eten.
Ik wou dat het niet zo warm was.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
woensdag 19 augustus 2009 om 08:58
Nou je hebt makkelijke en bewerkelijke tapas. Ik heb zoveel heerlijke recepten. Jacqui houdt niet van vis en geitenkaas dus uiteraard mijn tapas erop aangepast.
Als je een keer wil maken dan wil ik je wel helpen. Dan gil je maar.
Ik ga brood bakken. Wat denk je, een paar maanden geleden vroeg een vriendin of ik gratis haar broodbakmachine wilde hebben. Neu wat moet ik ermee dacht ik. Was het topic Gevuld brood er maar nooit geweest. Ik heb sindsdien geen brood meer gekocht in de supermarkt. Ik maak elke week zelf brood. Jammer dat mijn vriendin haar broodbakmachine nu verkocht heeft ..... pech.
Als je een keer wil maken dan wil ik je wel helpen. Dan gil je maar.
Ik ga brood bakken. Wat denk je, een paar maanden geleden vroeg een vriendin of ik gratis haar broodbakmachine wilde hebben. Neu wat moet ik ermee dacht ik. Was het topic Gevuld brood er maar nooit geweest. Ik heb sindsdien geen brood meer gekocht in de supermarkt. Ik maak elke week zelf brood. Jammer dat mijn vriendin haar broodbakmachine nu verkocht heeft ..... pech.
woensdag 19 augustus 2009 om 09:26
woensdag 19 augustus 2009 om 09:42
quote:Poezewoes schreef op 19 augustus 2009 @ 09:01:
Klinkt goed Myleen, wij komen ook eten.
, jullie zijn welkom, ik heb genoeg voor 4 mensen. Meeste heb ik nu vanochtend al gemaakt, dit gaat het tapas avondje worden;
Spaanse gehaktballetjes met paprikachutney
Pittige kipgehaktballetjes met abrikoos en lente ui met een mangochutney.
Kaas-tomaat-knoflook brood
Olijvenbrood
Hierbij tomatentapenade en vijgenchutney
Verschillende (knoflook)olijven,
Zoete pepertjes gevuld met roomkaas
Dadels gevuld met roomkaas en omwikkeld met rauwe ham
Koude pastasalade met o.a. kruidenkaas en nog meer lekkers
Gemarineerde champignons met paprika
Mini Salade caprice
Gevulde auberginerolletjes – denk dat ik voor deze geen tijd meer heb.
Klinkt goed Myleen, wij komen ook eten.
, jullie zijn welkom, ik heb genoeg voor 4 mensen. Meeste heb ik nu vanochtend al gemaakt, dit gaat het tapas avondje worden;
Spaanse gehaktballetjes met paprikachutney
Pittige kipgehaktballetjes met abrikoos en lente ui met een mangochutney.
Kaas-tomaat-knoflook brood
Olijvenbrood
Hierbij tomatentapenade en vijgenchutney
Verschillende (knoflook)olijven,
Zoete pepertjes gevuld met roomkaas
Dadels gevuld met roomkaas en omwikkeld met rauwe ham
Koude pastasalade met o.a. kruidenkaas en nog meer lekkers
Gemarineerde champignons met paprika
Mini Salade caprice
Gevulde auberginerolletjes – denk dat ik voor deze geen tijd meer heb.

woensdag 19 augustus 2009 om 10:09
Oeh Myleen, wat klinkt dat heerlijk! Als Jacqui hier meeleest heeft ze nu vast al watertanden.
Ik moet ook werken, en bij Frikandel gaan ze een kies trekken.
Dus dat word in huize Pruttel ehm.... soep, en dan roer ik de soep met links
Lieve Frikandel had vanmorgen lekker koffie gemaakt en zijn eigen brood gesmeerd. Toen pas ging hij mij wakker maken, mijn schouder insmeren... Hij is zo lief! En dat, terwijl hij verrekt van de kiespijn.
*Ik hoef zijn brood niet te smeren hoor, maar ik vind dat leuk Niet dat jullie denken dat Pruttel onder de plak zit X-D*
Ik moet ook werken, en bij Frikandel gaan ze een kies trekken.
Dus dat word in huize Pruttel ehm.... soep, en dan roer ik de soep met links
Lieve Frikandel had vanmorgen lekker koffie gemaakt en zijn eigen brood gesmeerd. Toen pas ging hij mij wakker maken, mijn schouder insmeren... Hij is zo lief! En dat, terwijl hij verrekt van de kiespijn.
*Ik hoef zijn brood niet te smeren hoor, maar ik vind dat leuk Niet dat jullie denken dat Pruttel onder de plak zit X-D*

woensdag 19 augustus 2009 om 10:40
maar is het soms niet heerlijk om gewoon lekker burgerlijk te zijn
itsman is ook zo een lieverd. Gisteren zat ik te zeuren over het feit dat ik geen thee doos had. En dat ik eigenlijk wel de theedoos van BLOND wilde. Heeft die schat hem gisteren voor me gekocht en als kadootje gegeven toen ik terugkwam van het werk
dus ik kan aan slag met mijn thees (is dat een goed woord)
itsman is ook zo een lieverd. Gisteren zat ik te zeuren over het feit dat ik geen thee doos had. En dat ik eigenlijk wel de theedoos van BLOND wilde. Heeft die schat hem gisteren voor me gekocht en als kadootje gegeven toen ik terugkwam van het werk
dus ik kan aan slag met mijn thees (is dat een goed woord)
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
woensdag 19 augustus 2009 om 12:02
Gosternokke Myleen, je hebt genoeg tapas om het hele forum te voeren!
Het is dat ik straks op vakantie ga, anders was ik ook aangeschoven
Hè Prut, ik hoop dat je ontsteking snel weg is. En ik denk het ook: jij bent stiekem een heerlijk burgerprutje!
Ik ga nog even wat dingen doen en daarna mijn nieuwe koffer inpakken. Over 3,5 uur moet ik weg van huis.
Het is dat ik straks op vakantie ga, anders was ik ook aangeschoven
Hè Prut, ik hoop dat je ontsteking snel weg is. En ik denk het ook: jij bent stiekem een heerlijk burgerprutje!
Ik ga nog even wat dingen doen en daarna mijn nieuwe koffer inpakken. Over 3,5 uur moet ik weg van huis.