Date!

12-08-2009 14:46 214 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ondanks dat ik best nog verdriet heb om een naar mijn gevoel veel te snel einde van iets dat (ook naar mijn gevoel) veel potentie had uit te groeien naar liefde, heb ik zaterdag met een knapperd gekust. Hoewel ik het eigenlijk nogal een kinderachtige actie van mezelf vond, gaf het me wel een lekker gevoel. Dat een leuke, knappe man mij wilde kussen..

Ennnnn, vanavond heb ik een date (met iemand anders, kus-man woont in Portugal). Ik kijk er erg naar uit. Wilde dit gewoon even met jullie delen! Het voelt als de spreekwoordelijke zonneschijn na regen
hee Loeky! Zo lang je sappige date verhalen hebt ben je van harte welkom!!! Waarom is deze man geen relatiemateriaal? En plezier hebben zolang het duurt is een prima uitvinding voor deze fase!!!

@Odi, ja de man woont op 5 min fietsafstand....
Loeky welkom! Gezellig en gelijk met de billen bloot: waar heb je hem leren kennen, wie nam het initatief, al gezoend en wanneer is de vervolg date??

En idd, waarom is het geen blijvertje...?

Tonight's the night Jelia, ik zie dat je nog laat op was, je hebt toch wel geslapen he? Haha! Heb je nog iets van hem gehoord? En van nr. 1?
@ Odi, ja heb ff goed uitgeslapen vanochtend, kan er helemaal tegen!! Niets meer gehoord van hem en ook niet van nr 1.

Maar goed, dat is ook niet zo erg, we zien elkaar vanavond...
O wacht, dan nog wat gehoord van nr. 2 bedoel ik... Al die mannen van jou ;P
Spannend hoor Jelia! Het wordt een top avond om af te spreken. Lekker warm..

Ik heb het zelf helemaal gehad even, gisteren bij mijn ex geweest en hij blijkt al van vrijwel direct na het uit was een nieuwe vriendin te hebben. Voel me zó enorm gebruikt door hem. Verhalen van: ik laat jou nooit meer gaan, wij gaan samen oud worden, bla bla bla. Vlak erna een ander, niet te geloven. Ben er he-le-maal stuk van. Was hij ook nog kwaad dat ik vanochtend belde om toch even te zeggen (gisteren niet voldoende gedaan door inname te veel alcohol, STOM) dat hij me echt gekwetst heeft en ik niet meer wil dat hij buiten de club om nog contact met me opneemt. "Waarom doe je dat nou, zo zonde, we hebben er gisteren toch over gepraat..." Over gepraat en dan moet het maar goed zijn?! Pfffffttttt.

Ik moest het gewoon even kwijt, ben er ook echt erg verdrietig van. Jelia, ik las in je oude berichten dat jouw ex een tijd terug ook een nieuwe vriendin bleek te hebben, maar volgens mij heb je in die tijd niet echt berichten gepost of wel?

Sorry dat ik (weer) afdwaal..
Loeky! Fijn hoor, die man. Ben nu ook wel met de andere dames benieuwd wat er mis mee is..??
Ja mijn ex heeft ook al een maandje ofzo een nieuwe vriendin. Ik zag het al lang aankomen tussen die twee... Maar leuk is het natuurlijk niet. Het blijft heel confronterend, hoewel ik hem echt niet terug wil. Het is een soort van territorium-drang, hij voelt nog een beetje als van jou, daarom is het zo lastig. Mijn ex heeft dat ook heel erg tov mij, hij wil niets weten over andere mannen oid. Dan flipt ie zegt ie... Ook wel gek dat je dat gewoon nog kan hebben terwijl hij al verliefd is op een ander.

Sommige mannen storten zich gewoon vrij snel in een nieuwe relatie. Het is super pijnlijk, maar je raakt er aan gewend. Geef het ff tijd, huil er een paar keer goed over. En na een tijdje denk je: jemig dit is echt de laatste keer dat ik me er druk over heb gemaakt. His loss!
Breaky, wat ongelooflijk ellendig voor je zeg! Ik begrijp hoe je je voelt. Zou het ook niet leuk vinden om van m'n ex te horen dat hij vrij snel na mij een nieuwe vriendin had en heb daarom ook alle contact verbroken. Is dat misschien ook een mogelijkheid voor jou? (sorry, ken de achtergrond niet)

Verder ben ik het eens met Jelia: huil er even flink om en over een tijdje (misschien zelfs sneller dan je denkt) realiseer je je ineens dat je niet meer aan hem denkt.

Jelia, ik ben wellicht te laat met mijn berichtje, maar zo niet, heel veel plezier vanavond!!! Geniet er lekker van (het weer is er perfect voor... zwoele avond hihi) en we zijn erg benieuwd naar je verhalen!

Voor wat betreft mijn eigen story... weet niet zeker of hij geen relatiemateriaal is, maar toen we elkaar spraken kwam het wel naar voren dat we van elkaar vonden dat we dat niet waren. Hij heeft echter wel laten weten dat ik een enorme indruk op hem heb gemaakt, dus zeg nooit nooit he? Kan helaas niet zeggen waar ik 'm heb ontmoet (ben bang voor herkenning) maar wel dat we een date hebben voor vrijdag. Hij is een jongen, die me enorm verbaasd. Heeft meerdere kanten die erg haaks op elkaar staan, dus zeker interessant. To be continued haha.
@ Loeky, wat leuk, soms kan je dat hebben he, dat je iemand heel interessant en aantrekkelijk vindt, maar (bijna) zeker weet dat het niet iemand is waarmee je oud gaat worden. Nou ja, prima toch, lekker van genieten. Het mooie is dat je niet gekwetst zal worden door hem. Je weet wat je aan elkaar hebt en als het doodbloedt is dat geen probleem. (had ik dus ook afgelopen zomer en uiteindelijk was ik weer terug bij m'n vriendje en kreeg ik maanden later opeens een mail van die 'tussendoor'jongen. Had ik nooit verwacht, we hadden echt afgesproken dat we geen contact meer zouden hebben en dat het leuk geweest was.)

Leuk, morgen alweer een date!!

@ Breaky, dus toch... Wat k*t zeg! Daar zou ik ook wel kapot van zijn. Zeker als jullie zo verliefd zijn begonnen, met alle lieve beloften die daarbij horen. Als je daarna nou nog een tijd lang uit elkaar was gaan groeien, maar dat is dus niet zo. Dus van de 'voor altijd'-belofte gelijk de overstap naar een andere vriendin is wel hard om te horen.

Veel sterkte meis en een hele dikke .

Contact verbreken/minimaal houden (voorlopig) lijkt me het beste om er zo snel mogelijk overheen te komen. Goed dat je dat hebt aangegeven en stom van hem dat hij daar chagrijnig op reageert. Laat hem lekker in z'n sop gaar koken, lekker doen waar jij je goed bij voelt!! Hou je taai he! Heb je nog stapplannen voor dit weekend of ga je eerst nog even huilen onder de dekens? (nee toch?!)

@ Jelia, en en en, hoe is het verlopen in het park met rose?!
Oeoeoeoeoeoe, waarom hebben we nog niks van Jelia gehoord? Die ligt toch niet nog steeds in het park?

Lief van jullie reacties! Loeky, ik zie hem minimaal een keer per maand omdat we bij dezelfde club zitten. Ik heb een beetje de hoop dat hij ermee gaat stoppen, maar dat weet ik niet. Ik zie hem dus regelmatig, volgende week alweer. Ik had het trouwens wel kunnen weten, want hij heeft de reputatie van versierder. Alleen, tegen mij zei hij dat dit zó anders was. (vind mezelf zo dom als ik dit schrijf, terwijl ik toch wel een slimme dame schijn te zijn..) Mij ging ie echt niet kwetsen. Sleutels gekregen, zijn ouders ontmoet en zijn beste vrienden. Iedereen zei: we vinden het zo leuk voor hem, dat hij nu eindelijk eens écht verliefd is. Yeah right. Na een paar weken dus niet meer en hij heeft het direct (in het gunstigste geval...) aangelegd met dit meisje. Dat doet wel echt pijn ja. Aan de andere kant ben ik nu wel blij dat ik zijn ware aard heb ontdekt. Zo iemand kun je dus nooit vertrouwen. Die je smst: " ons" gaat nooit meer kapot, een beetje angstig, maar zo'n fijn gevoel. Jajajaa. Nooit is dus blijkbaar ook een multi-interpretabel begrip. Weer wat geleerd.

ZO. Nu houd ik er echt mee op. Hopelijk binnenkort weer spannende date-verhalen. Van de koppelaar waar ik mijn date van vorige week van had, begrepen dat de date-meneer mij erg leuk vond, maar een beetje van het type "rustig aan beginnen" is. Weet niet of ik daar zin in heb. Wel inmiddels accpetatie van mijn hyves-uitnodiging en een bericht van hem.

Komend weekend ga ik zeker stappen, in mijn eigen stad of mss in Tilburg. In eigen stad bestaat het risico dat ik ex en zijn nieuwe-liefde-voor-het-leven/even tegenkom. Poe poe.

Loeky, ik ken jou van andere topics, maar weet even niet waarvan...

Bedankt voor jullie knuffels!
Ooooh Jelia is natuurlijk hevig in love in het park blijven hangen, totdat ze naar huis zijn gegaan voor een passionele nacht en vervolgens besloten ze zich allebei ziek te melden en vanuit zijn zolderraam naar het noodweer te gaan kijken in elkaars armen.

Hoop ik.
Breaky, je mag lekker doorklagen hoor, als je ermee zit moet je het kwijt kunnen, maakt toch niets uit? Het is ook wel echt een naaistreek van hem. En ook al denk je dat je beter had moeten weten (achteraf), we weten allemaal dat zulke gasten uiteindelijk ook aan iemand blijven hangen en waarom had jij dat niet kunnen zijn.

En je kan je niet voorstellen dat iemand zulke mooie, lieve en betekenisvolle woorden zegt en ze dan niet echt meent of vol kan houden...

Volgende keer iets voorzichtiger, maar niet te veel hoor. Je kan volgens mij beter iets kwetsbaarder zijn en vol overgave genieten van een nieuwe relatie, dan dat je dat hele begin-gevoel laat ondersneeuwen door wantrouwen en afstandelijkheid... Dan kan je (weer) onderuit gaan, maar je redt jezelf altijd wel. Maar ja, dat is natuurlijk makkelijk gezegd en per persoon verschillend.

Aha, lekker stappen dit weekend, good for you. Stappen met boosheid op je ex kan je ook wel weer een extra zetje geven om op een leuke jongen af te stappen ;)

En goed dat die jongen alsnog iets heeft laten horen (grote mond als 'ze' ons negeren, maar als we dan iets horen zijn we opeens weer heel coulant haha!).

Pfff.. Rustig aan beginnen - wat dan?! Jullie hebben elkaar 1x gezien! Daar zou ik dan wel kriegel van worden. Ik zou hem een berichtje sturen met een uitnodiging voor komende zondag ofzo, om een borreltje te drinken o.i.d. En dan kijken hoe hij reageert. Hoe rustig wil hij het hebben? Je moet elkaar wel even leren kennen
Gna gna, odi ik moet er wel om lachen. Ik zit eigenlijk niet op die meneer te wachten. Ik denk dat mijn kennis meer bedoelt dat de beste kerel een beetje verlegen :puke: is en daar hou ik dus niet zo van. Een vent moet initiatief tonen! Hoppetee. Alleen, na mijn laatste ervaring ga ik idd wel een beetje beter opletten wie ik mijn hart geef. Snelle mooie jongens--> efkes niet...

Ik heb even heel erge wraakgevoelns richting oplichterige ex, wil hem net zoveel pijn doen.. Weet alleen niks legaals en om mijn baan er nu voor op het spel te zetten, nou nee. Anyone? Of kom ik nu gestoord over?

JELIA? Waar ben je meis? Heeft Odi gelijk? Was het echt een zwoele nacht? Vertel vertel vertel.
Haha nee hoor, in de liefde kan je niet psycho genoeg zijn. Hmmm... Wat kan je doen om hem pijn te doen, zonder strafbaar of schadelijk te zijn (want dat is uiteindelijk denk ik ook niet echt de bedoeling...)?!

Misschien een forum openen om adviezen van de pittige tantes hier te vragen? Ik ben zelf niet heel stoer v.w.b. onenigheid, dus ik snap je gevoel helemaal, maar denk uiteindelijk bij alles 'zielig, te erg of zou ik zelf ook niet leuk vinden'. (terwijl dat nou juist de bedoeling is natuurlijk haha!)
Breaky, heb niet echt tips voor je wat betreft 'wraak'... het enige wat ik zelf 'altijd' doe is proberen om voor zijn neus met een andere jongen te zoenen :-) Moet zeggen dat me dat op dat moment vaak een goed gevoel geeft (voorals als vriendin dan aangeeft dat hij kijkt hihi), maar moet er ook bij zeggen dat de day after het gevoel omslaat in jezelf 'sneu voelen'... Het beste is om er boven te staan. Negeer hem, vergeet hem... hij is het niet waard om ook maar enige aandacht (ook negatieve aandacht is aandacht) aan te besteden. Maar ik weet uit eigen ervaring dat dat makkelijker gezegd dan gedaan is.

Overigens 'ken' je me vermoedelijk van één van de liefdesverdriet-topics. Mijn relatie is net als die van jou na erg korte tijd (ruim 2 maanden) uit gegaan en dat is nu een maandje of 2 1/2 geleden.

Ben erg benieuwd hoe Jelia het gehad heeft, dus Jelia, laat je horen! haha. Dat scenario van jou Odi is trouwens een leuk scenario. Laten we hopen dat het dat is geworden haha.

Hier weinig te melden. De date staat en verder is het stil (ook van mijn kant trouwens...) Ik weet ook niet zo goed wat ik ermee aan moet, maar krijg van diverse vriendinnen het advies om erin te staan met 'wie zien wel en het wordt vast een gezellige avond'. Maar op de één of andere manier ben ik nu al zenuwachtig als ik eraan denk en heb ik zelfs even overwogen om het maar gewoon af te zeggen. Weg van de minste weerstand he? Hoewel ik er ook wel weer naar uitkijk... hoe maf.
hahahaha, wat leuk om te lezen dat jullie zo vol spanning zaten af te wachten.

Nou het was heel gezellig, lekker gegeten en gezoend in het park, het ging gewoon allemaal heel erg vanzelf en leuk! En toen hebben we dus ook nog samen geslapen, wat ook helemaal top was, hoewel we geen oog dicht hebben gedaan vanwege de hitte.... Helemaal super dus!

En vanochtend weer heeeeel vroeg op voor werk... dus geen noodweer in elkaars armen...hahahaha, wel een mooi scenario.. Denk dat we elkaar volgende week wel weer zien ofzo..
Neeeeeee Loeky, niet afzeggen hoor (al was het maar voor ons haha!), gewoon lekker gaan!!! Waar ben je bang voor? Dat het leuk is (en je hem 'te' leuk gaat vinden --> kwetsbaar wordt) of dat het niet leuk is (en dan? Dan laat je het daarbij en move je on ;).

Meer kan er niet gebeuren. Wat is het alternatief? Met je vriendinnen de kroeg in om de volgende date te scoren, met wie het net zo spannend is om af te spreken. En bij deze jongen weet je iig dat het gezellig gaat zijn!

Zo, en gaan nu vanavond!

(wat ga je doen - eten/drankje/dansen)

@ Breaky, zwakt je woede al een beetje af nu het iets koeler is en je er een paar nachtjes over hebt geslapen? Laat hem lekker stikken, hij is je niet waard. Dit weekend lekker lol trappen (aaaaah wat een Tina-uitdrukking) met vriendinnetjes en kijken of er nog iets leuks rondloopt.

@ Jelia, jaaaaaa go girl ;) Wat gaaf om te horen dat het zo leuk was! Zoenen in het park, how romantic!

Enne, geen oog dichtgedaan vanwege de hitte buiten of binnen...??

Nog een smsje gekregen over dat het leuk was (niet zelf beginnen weer he, hoewel het nu dus wel duidelijk is dat hij jou ook leuk vindt haha!)?
Dag dames,

Wat is het hier stil. Heb zelf een heel druk weekend gehad (geen tijd gehad om achter de computer te kruipen), maar wel een erg gezellig weekend.

De date vrijdag was gezellig. Eerst wat onwennig natuurlijk, maar dat werd later beter. Alleen blijkt hij erg onzeker te zijn, waardoor er weinig initiatief van zijn kant kwam. En ik wil toch wel een man, die moeite voor me doet. Overigens was het wel dusdanig gezellig dat we voor zaterdagavond ook afgesproken hadden :-) En die avond was relaxter, maar ik denk nu al wel te weten dat hij het niet is voor mij... Maar zolang het leuk is...

Hoe was jullie weekend? Jelia, nog iets van je 'mannen' vernomen? Breaky, ben je lekker wezen dansen en heb je die vervelende ex uit je hoofd gezet? Odi, heb je er lekker met je eigen kerel een leuk weekend van gemaakt?
Ja volgens mij zijn we allemaal slechte werknemers (ik iig wel) en viva-en voornamelijk onder werktijd...

Maar leuk om te lezen dat het gezellig was. Wel grappig, eerst las ik het zo van 'ach jammer dat hij zo tegenviel' en toen opeens zaterdag weer afgesproken. Zo erg was hij dus gelukkig ook weer niet ;)

Waaraan merk je dat hij verlegen is? Heeft hij geen mening of durft hij je niet te kussen (hebben jullie eigenlijk al iets uitgespookt)?

Mijn weekend was -zoals het niet-singles betaamt- redelijk suf: ouders op visite en filmpjes gehuurd. Voel me niet optimaal (hoofdpijn/misselijk; nee niet zwanger en geen Mex. griep) dus het was allemaal niet heel spetterend.

En andere dames, kom maar op met de verhalen!
Ik ben vrij vandaag, dus wel een goede werknemer (op dit moment dan haha). Zijn onzekerheid is vooral op het onderdeel 'vrouwen en sex'. Hij heeft absoluut een eigen mening en zegt die ook, dus dat is het niet. Hij durfde me wel te zoenen (maar dat hadden we eerder ook al gedaan, dus dat was niet heel schokkend), maar verder ook niet. Toen ik dus initiatief nam tot meer, deed hij wel mee, maar gaf ook aan het niet gewend te zijn. De vriendinnen die hij gehad hadden warenn niet zo van de sex geweest en hij had erg het idee dat vrouwen niet van sex hielden en het deden omdat het 'zo hoorde'... En omdat hij netjes was op dat punt deed hij dus niets! Toen we wel wat verder gingen (omdat ik aangaf dat best wel te willen hihi) bleek hij zo gespannen te zijn, dat het niets werd. (ik zal je de details besparen, want het is immers de relatie-pijler en niet de sex-pijler hahaha)

Maar ik voelde me wel op m'n gemak bij hem en zodoende dus zaterdag weer afgesproken. Helaas was die avond op dat gebied hetzelfde, dus dat drukt wel een stempel. Daarnaast heb ik niet echt super veel lol met hem en dat vind ik toch ook wel belangrijk. Maar zoals gezegd, het is een leuke kerel, ik voel me erg op mijn gemak en hij maakt me regelmatig complimenten, dus we laten het nog maar even zo...
@Odi heb nog een sms gehad inderdaad dat het erg gezellig was... dit weekend weg geweest, heb hem wel nog 2 keer gesmst.... krijg dan hele leuke reacties, maar we hebben nog geen volgende date gepland. Ben benieuwd of hij daarvoor nog initiatief gaat nemen... of dat ik dat weer moet doen... hij lijkt me op vrouwengebied een beetje onzeker ofzo. ik weet niet wat dat is...

@ Loeky, ik snap wat je bedoelt. Het is een leuke vent, maar geen relatiemateriaal voor jou. Maar het is wel lekker voor je zelfvertrouwen!! Dus geniet er nog ff van en als het je te plakkerig wordt dan kun je er altijd nog een punt achter zetten.
@Loeky: klinkt als mijn date! Ook weinig inititatief en zo. Wij hebben niet eens gezoend, dus wat dat betreft zat er bij jou toch al mooi wat "extra's" in

@Odi, jouw verhaal over het weekend klinkt best behoorlijk lekker. Ik merk aan mezelf dat ik -als ik een vriendje heb- ook minder op stap ga. Nu is het echt zo ongeveer drie dagen achter elkaar feest in het weekend. Das eigenlijk best vermoeiend.

@Jelia: waar ben je het weekend geweest dan? Lekker weekendje weg klinkt wel erg ok.. Ben wel benieuwd hoe het verder gaat met Danny Blind () Dat is toch de meneer van afgelopen woensdag of niet?

Dit weekend zo ongeveer non stop de hort op geweest. Zaterdag erg heftig gaan stappen (zondag enorme kater). Heerlijk gedanst met mijn vriendinnetje. Niet gezoend, geen nummers gegeven, maar wel hyves (hoe puberaal gegevens uitgewisseld met een jongen die ik al langer wel leuk vond, maar nooit mee gepraat had. Helaas ook nog veel aan mijn ex gedacht. Zaterdagochtend wakker geworden met zo'n gevoel en gedachte: hij ligt nu bij haar in bed. Hard huilen dus toen. Ach, het zal wel slijten. Alleen, deze week zal ik hem weer zien en de komende weken bijna elke week wel een keer. Dat is toch wel moeilijk.
Misschien ben ik echt té ongeduldig, maar ik heb dus niks meer van mijn date van woensdag gehoord. Tenminste, hij smst mij niet uit zichzelf, behalve dan direct na de date, om te zeggen dat ie het erg leuk vond. Maar hij komt niet met initiatief voor een volgende keer. Beetje jammer, had het nog wel leuk gevonden. Heb gisteren de film He's just not that into you gezien, dus ik weet nu dat als een man je wil zien hij het gewoon regelt....haha.

Heb de neiging hem gewoon te vragen of ie nog eens wil afspreken, maar het is eigenlijk beter om de bal maar bij hem neer te leggen. Irritant dit zeg.
Als je hem zou sms-en en er komt wel een afspraak uit voort, blijf je het idee houden dat als je niet gesmst zou hebben, er geen afspraak was geweest. Geen fijn gevoel lijkt mij.

(been there, done that :-))
Huhm, ja, dat ben ik wel met Hariboooo eens. Zou ik ook hebben. Aan de andere kant; stel dat je niks meer zou horen, weet je niet of er toch wat in zat. Ik wil bovendien zelf altijd wel graag de reden weten waarom iemand niet verder wil (althans, als ik hem zelf écht leuk vind). Maar als ik eerlijk ben Jelia, vind ik het wel echt raar van hem dat hij na zó'n date al een week niks van zich laat horen.... Hoop dat je vanavond wat hoort..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven