Weeralarm!!

20-08-2009 11:43 1007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben heel nieuwsgierig of het vanmiddag echt helemaal los zal gaan met het weer, of dat het nogal overtrokken wordt...

tis hier nu iig nog wel prima! 25 graden en lekker windje...

Hier is soms nog zon festen!
den haag LV
Den Bosch update:

Geen zon, maar ook geen wind.
ja hier ook soms zon en weg weer, maar die wind !
Zeeland; lijkt meer bewolking te komen(maar nogmaals, ik zit bijna op t strand dus wellicht gaat t aan ons voorbij).. Wind is nu echt heerlijk!
Zuid-Limburg:

Drukkend warm, geen zon, beetje wind.
Hier veel zon, warme wind

quote:Festen schreef op 20 augustus 2009 @ 15:08:

den haag LVLeidschenveen?
Zie hier op mijn desktopthermometertje van the Weatherchannel dat de temperatuur in Leiden gezakt is van 31/32 graden (+/- 20 minuutjes geleden) tot 25 graden.......Ben benieuwd of het echt nog losgaat vandaag of dat het noodweer op zee blijft hangen. Wil eigenlijk wel ff een lekker verfrissende regenbui, dan is de druk weer ff van de ketel af!

~Danseresje
Rotterdam wind, zon maar volgens buienradar over een half tot een uurtje de volle laag!
En mn slaapkamerraam staat nog wagenwijd open, die zullen we straks wel van de straat kunnen rapen.
Hier Almere speaking: heiig, heet en om 14.30 u een paar dikke druppels maar verder niets. De wind lijkt een beetje aan te wakkeren.

Het zou toch niet zo zijn dat ik mijn middagje strand voor niets heb opgegeven ivm het weeralarm??? :(
Hier in Den Haag zui-zuidwest valt het wel mee, al woei het idd net wel even hard. Bleek zonnetje door sluierbewolking heen, ruim 31 graden achterthuis.
Enschede... zonnig! en heeeeet
Up to date weather reports live, vanuit Den Haag, Zeeland, Rotterdam, Almere...

Geweldig
Tia, dan wonen wij waarschijnlijk vlak bij elkaar. Hier ook Zuid-West. Grappig! Het waait wel hard inderdaad. Ben erg benieuwd of het een storm in mijn tuin wordt of een storm in een glas water.
quote:Kabouter23 schreef op 20 augustus 2009 @ 15:11:

[...]

Leidschenveen?ja!
Hahah! Volgens mij trekt t gewoon langs de kust hoor, ik zie maar 1 wolk momenteel boven nederland gaan op de radar..
quote:Festen schreef op 20 augustus 2009 @ 15:16:

[...]

ja!Daar woon ik ook!! hahah
Sorry verkeerde knoppie
Jongens, LV is toch geen Den Haag, kom op zeg!
Hier in apeldoorn, bloody hot, bewolking, zon komt af en toe wel door, geen wind. Ik ben zo vrij en wou eigenlijk even zwemmen in het het buitenbad. Weet niet goed of het verstandig is
quote:Kabouter23 schreef op 20 augustus 2009 @ 15:17:

[...]

Ik ook!! hahahhahahhahaha leuk! ramen waaien nu vanzelf dicht en waai haast van de serre! katten zijn onrustig!
Hallo, Twente hier: volop zon, warme wind en nu 33 graden. Ik hoop wel dat het echt los gaat barsten vanavond, heb geen zin in weer een weer-tegenvaller. Ik hou wel van donder en geweld, gezelllig!!!!!
Het zal wel weer aan ons voorbij gaan helaas. I love onweer!

Het waait hier nu wel iets harder maar nog steeds erg heet pfff
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven