Weeralarm!!

20-08-2009 11:43 1007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben heel nieuwsgierig of het vanmiddag echt helemaal los zal gaan met het weer, of dat het nogal overtrokken wordt...

tis hier nu iig nog wel prima! 25 graden en lekker windje...

quote:zusjesk schreef op 20 augustus 2009 @ 15:13:

Hier Almere speaking: heiig, heet en om 14.30 u een paar dikke druppels maar verder niets. De wind lijkt een beetje aan te wakkeren.

Het zou toch niet zo zijn dat ik mijn middagje strand voor niets heb opgegeven ivm het weeralarm??? :(

Hee, die druppels heb ik dan ff gemist! (lag ik net ff op de bank te slapen ws )

Maar van mij mag het wel gaan regenen hoor. Lekker wat koelte en goed voor mijn plantjes!
quote:Etosha schreef op 20 augustus 2009 @ 15:17:

Jongens, LV is toch geen Den Haag, kom op zeg! Hahah nou als je met de trein wil oid moet je toch echt den haag ingeven anders vind hij het station hier niet :P En volgens google bestaat mijn hele straat niet!

Jongens, LV is toch geen Den Haag, kom op zeg! WEL!!!!!
quote:Festen schreef op 20 augustus 2009 @ 15:18:

[...]

hahahhahaha leuk! ramen waaien nu vanzelf dicht en waai haast van de serre! katten zijn onrustig!

Valt hier wel mee, de dakterassen zijn voornamelijk onrustig..

Oh en het tochgat bij de blokker wil je nu denk niet wezen hahah!
Weerkaartje aangepast. Nu naar de lijntjes kijken

Jongens, LV is toch geen Den Haag, kom op zeg!

Etosha, dan woon ik volgens jou ook niet in DH. Zúid-zuidwest he? (wonen in de toekomst, enzo)

Maar grappig om te weten!

On-topic: onweer-online.nl heeft ook al wat veel bezoekers *'bang!' goes the serverT...* maar wist er nog net te lezen dat je hier een mooie rolwolk bij Hoek van Holland op zee kunt zien liggen. Zo'n rolwolk komt meestal voor een buiencomplex uitgeschoven.
quote:Kabouter23 schreef op 20 augustus 2009 @ 15:19:

[...]

Valt hier wel mee, de dakterassen zijn voornamelijk onrustig..

Oh en het tochgat bij de blokker wil je nu denk niet wezen hahah!hahahahhahha das bij mij om de hoek hahahahhahahhhaa
quote:Festen schreef op 20 augustus 2009 @ 15:22:

[...]

hahahahhahha das bij mij om de hoek hahahahhahahhhaaIk woon erboven
Hier Twente, blauwe lucht en net wees de temperatuurmeter in de auto 37 graden aan. Die meet de buitentemperatuur

Heb net een rondrit over de hei gemaakt want was toegankelijk met de auto voor bejaarden en gehandicapten. Dus misschien dat de meter daarom die temperatuur aanwees?

Voordat ik wegging wel de tuinstoelkussens, parasol en droogmolen opgeruimd. Zo van je weet maar nooit......

Voorlopig is het nog bloedje heet!
Ha, daar! Nee, ik woon echt in de stad (duh...); zeg maar dat ik het vroegah kon horen als ADO had gescoord.

Anyway, gaaf, die rolwolk! Die wil ik in het echt zien! Volgens de Europese buienradar (die doet het nog wel) gaat het hier rond vier uur, half vijf toch echt spoken. Ben benieuwd.
quote:Etosha schreef op 20 augustus 2009 @ 15:24:

Ha, daar! Nee, ik woon echt in de stad (duh...); zeg maar dat ik het vroegah kon horen als ADO had gescoord. Ik kan het stadion wel zien, maar volgens mij niet horen (of de wind stond de verkeerde kant op)
quote:Kabouter23 schreef op 20 augustus 2009 @ 15:23:

[...]

Ik woon erboven aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Kabouter, ik heb het over vroegah. Ik woon dus niet bij dat nieuwe lelijke ding in de buurt.
Haha, Etosha, wat leuk! Idd woon jij in de stad (ik voel me hierzo wat lekkerder). vier uur, half 5... Ik zal TD-man eens sommeren op de brommerT te springen dan.

Ik heb mijn fototoestel klaarliggen... de shelfcloud die op 25 mei aan het eind van de middag hier precies over kwam rollen, was zo mooi om te zien! (Dat was die nacht dat we om 4 uur 's nachts voor de derde of vierde keer ons bed uitgedonderd werden, wat een noodweer toen zeg!).
Oh oke hahah! Vroegah toen je koe nog met een korte OE schreef :Pquote:Festen schreef op 20 augustus 2009 @ 15:26:

[...]

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaToren A idd :P
quote:Etosha schreef op 20 augustus 2009 @ 15:26:

Kabouter, ik heb het over vroegah. Ik woon dus niet bij dat nieuwe lelijke ding in de buurt. hahahhaa ZP?
Hier in de achterhoek komen de eerste grijze wolkjes binnendrijven..... :-)
Na regen komt regent, kijk maar in de woordenboek
quote:Kabouter23 schreef op 20 augustus 2009 @ 15:27:

Oh oke hahah! Vroegah toen je koe nog met een korte OE schreef :P

[...]

Toren A idd :P

hahahahahhahaa wij zijn dan bijna buren hahahahahhahaa

de zon is van schrik weer gaan schijnen
webcam bij scheveningen
Festen: yep. Eergisteren nog langs het stadion gelopen, of wat er dan nu nog van over is.
quote:Luxekonijn schreef op 20 augustus 2009 @ 15:02:

Hier regen! In deutschland. Maar t valt wel mee hoor.Hier in Deutschland noch immer nicht (Waar zit jij?)
Begint hier wel harder te waaien nu, flinke windstoten!

Maar nog steeds zeer zonnig en de gezellige witte wolkjes zien er nou niet direct dreigend uit...
Hier in omgeving Breda (Brabant), erg warm nog en nog niks aan de hand. Wel waait het wat harder dan daarstraks..

Zit nu op kantoor ZONDER airco en is bloedje heet!! Gelukkig heb ik een waaier op me kamer staan.

Groetjes!
quote:Festen schreef op 20 augustus 2009 @ 15:29:

[...]

hahahahahhahaa wij zijn dan bijna buren hahahahahhahaa

de zon is van schrik weer gaan schijnen Jij zit in B? Of hoe die hoogste ook heet :p
quote:Etosha schreef op 20 augustus 2009 @ 15:30:

Festen: yep. Eergisteren nog langs het stadion gelopen, of wat er dan nu nog van over is.ja best jammer, alles verdwijnt zo op den duur

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven