Weeralarm!!

20-08-2009 11:43 1007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben heel nieuwsgierig of het vanmiddag echt helemaal los zal gaan met het weer, of dat het nogal overtrokken wordt...

tis hier nu iig nog wel prima! 25 graden en lekker windje...

Hobbywoning? Lijkt me iid een ander deel. Hier Bolhaar.
quote:mischa04 schreef op 20 augustus 2009 @ 21:50:

Hobbywoning? Lijkt me iid een ander deel. Hier Bolhaar.jep andere kant van de stad dus
quote:ondersteboven75 schreef op 20 augustus 2009 @ 21:49:

hahaha,

vriend heeft poos met camera gestaan, onweer leek voorbij te zijn, hij was dus te laat met zichzelf van de bank ophijsen leek het.

Gaat zitten, lichtelijk teleurgesteld...en flits-boem, gigantisch mooie bliksemschits langs de hemel.

Hij is nu weer teruggehobbeld en staat mopperend voor het raam, schietklaar

Dat ik m uitlachte hielp geloof ik ook niet Wat zonde zeg.
waarrrrrrrrrr is de regen ??????/

ik wil soppen .

Ik heb paar keer blikseminslag van dichtbij mee gemaakt, stroomuitval en derg was het gevolg met een gespleten boomstam.

Mijn kinderen zijn nooit meer bang geweest voor onweer,we hebben èèn keer zulks noodweer gehad, de putdeksels vlogen door de straat,maar bang, het was spannend dat wel.
quote:sweetcandy schreef op 20 augustus 2009 @ 21:42:

Nijmegen 21.40

De eerste (en enige?) bui is voorbij.

Het weerlichte en donderde flink. Aan de ene kant van het huis zag de lucht pikzwart, aan de andere kant was het knalroze!

Mooi om te zien Wij hadden hier (vlakbij Arnhem) precies hetzelfde! Was idd prachtig om te zien! Ik heb nog geprobeerd om het op de foto te krijgen maar niet mooi gelukt helaas.
Ik ben mijn eigen bananenschil
quote:wolletje schreef op 20 augustus 2009 @ 21:49:

[...]

en dan te bedenken dat FC TWENTE nu speelt Ha,twente kan hier niet tegen op.
quote:wolletje schreef op 20 augustus 2009 @ 21:49:

[...]

en dan te bedenken dat FC TWENTE nu speelt FC Twente heeft gelukkig gewonnen, tussen het kijken op buienradar en het forum, ook nog een spannende wedstrijd gezien!
Niets is blijvend, behalve de verandering.
Mijn hond is dus wel echt bang, gaat nu ook irritant blaffen... Ik sta op, en hij rent als een gek naar de buitendeur.. ok hij wil er uit. Dus de achterdeur doe ik open, hij op een draf naar buiten.. FLITSSSSSSS hahaha en weer naar binnen...
richting hengelo flitst het behoorlijk
quote:justme80 schreef op 20 augustus 2009 @ 21:57:

Mijn hond is dus wel echt bang, gaat nu ook irritant blaffen... Ik sta op, en hij rent als een gek naar de buitendeur.. ok hij wil er uit. Dus de achterdeur doe ik open, hij op een draf naar buiten.. FLITSSSSSSS hahaha en weer naar binnen...de onze ook. ligt onder de tafel hier..te hijgen en te shaken. krijg ik echt niet meer eronder weg
quote:Zoebie schreef op 20 augustus 2009 @ 21:49:

[...]

Ik ga echt niet kijken hoor, maar oei het is ingeslagen in een boerderij hierachter. En er is brand. Dat is natuurlijk minder. Al geloof ik wel dat het meevalt. Ze hebben het over een middenbrand. Geen idee of dat heftig is??

Oh dat is inderdaad heavy zeg, zal het wel op L1 te zien krijgen, weet ik gelijk waar je woont

Maar ehm middenbrand, geen idee, brand is toch altijd klote dacht ik zo
HET REGENT OP MIJN AFDAKKIE

tvzender is uit gevallen, krijg je hè, met een schotel aan de wand en geen kabel.
quote:ijaba schreef op 20 augustus 2009 @ 21:59:

HET REGENT OP MIJN AFDAKKIE

tvzender is uit gevallen, krijg je hè, met een schotel aan de wand en geen kabel.

Ja hier was ie ook aan het storen maar viel niet helemaal weg (alhoewel dat ook wil gebeuren)

Nou zuid-Limburg is het grootste gedeelte weer droog. Op een enkele verdwaalde flits na.
Zoeb, die is inderdaad heel redelijk! Mooi hoor, zo zie je maar....geduld is een schone zaak

Ook hier in de buurt is het ingeslagen, ook een boerderij.

Ik ben zo'n angsthaas als het om onweer gaat, ik schiet bij iedere schicht al een meter van de bank af.
Hier niks noppes nada
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
quote:JonnaX schreef op 20 augustus 2009 @ 22:05:

Zoeb, die is inderdaad heel redelijk! Mooi hoor, zo zie je maar....geduld is een schone zaak

Ook hier in de buurt is het ingeslagen, ook een boerderij.

Ik ben zo'n angsthaas als het om onweer gaat, ik schiet bij iedere schicht al een meter van de bank af.

schietstoel oefening ???

we zitten nu onde het rode bolletje
Heb daarstraks iets heel moois / aparts gezien. Aan de ene kant van het huis was de lucht écht knal oranje, heel fel. Het gezicht van mijn vriend werd er gewoon door verlicht toen hij buiten stond. En aan de andere kant van het huis was een hele mooie regenboog te zien, maar..... aan die kant was het toen eigenlijk al schemer / donker. Heel apart dus!! En we konden beide kanten van de regenboog zien waar "hij de grond raakt".
nou niks hier.... ja nog steeds erg warm met 23 graden... pfff
hier in zuid-oost brabant ook nog niets...

ik wacht nog steeds op een pittige onweersbui, daar hou ik wel van!
quote:ijaba schreef op 20 augustus 2009 @ 21:56:

[...]

Ha,twente kan hier niet tegen op.hier in enschede is niet veel bijzonders te zien...
nou eindelijk regen hier!

heb ik morgen de ramen weer schoon

beide katten bij mij op de bank, gelukkig.

maar mijn man is overwerken ergens op een tractor in de kanaalstreek, waar het nu dus nogal heftig is.

volgens mij trekt het onweer net om ons heen en dus alleen maar regen....
Hier al tot 3 keer toe dat het echt 'over' lijkt, ik heerlijk de ramen overal open zet, en vervolgens te moeten rennen om ze allemaal op tijd weer dicht te krijgen omdat 't giet!
Oh mooi Mars! Een paar pagina's terug staan een paar foto's van die mooie lucht, zonder regenboog, dat dan weer niet.
Enschede, het komt eraan! Hier is het namelijk net voorbij
quote:mars001 schreef op 20 augustus 2009 @ 22:08:

Heb daarstraks iets heel moois / aparts gezien. Aan de ene kant van het huis was de lucht écht knal oranje, heel fel. Het gezicht van mijn vriend werd er gewoon door verlicht toen hij buiten stond. En aan de andere kant van het huis was een hele mooie regenboog te zien, maar..... aan die kant was het toen eigenlijk al schemer / donker. Heel apart dus!! En we konden beide kanten van de regenboog zien waar "hij de grond raakt".Dit schreeuwt om een foto...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven