De 100+ dames (deel drie)
donderdag 6 augustus 2009 om 08:22
vrijdag 21 augustus 2009 om 20:23
vrijdag 21 augustus 2009 om 20:23
En wat doet je denken dat ik dan wel die haat-liefde verhouding heb met het woord? Er is mij hier op dit topic gewezen op mijn gebruik van het woordje in de negatieve zin van het woord (dat ik het dus vaak in negatieve zin gebruik he, niet dat men er mij op een negatieve manier op heeft gewezen hoor...).. Wil niet zeggen dat ik er een haat-liefde verhouding mee heb hoor... Alleen wil het wel zeggen dat ik goed door jullie ben afgericht en probeer zoveel mogelijk het woordje te gaan vermijden omdat jullie daar aanstoot aan nemen.. En je hebt het bewijs weer geleverd het zwieber....
vrijdag 21 augustus 2009 om 20:24
vrijdag 21 augustus 2009 om 20:25
quote:Zwieber schreef op 21 augustus 2009 @ 20:24:
[...]
Gelijke behandeling voor gelijke gevallen. Helaas zijn de gevallen hier niet gelijk! Immers, groenten en kamasutra zijn niet te vergelijken!Wij zijn allen dik Zwieber.
[...]
Gelijke behandeling voor gelijke gevallen. Helaas zijn de gevallen hier niet gelijk! Immers, groenten en kamasutra zijn niet te vergelijken!Wij zijn allen dik Zwieber.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
vrijdag 21 augustus 2009 om 20:27
vrijdag 21 augustus 2009 om 20:28
quote:Iejoor schreef op 21 augustus 2009 @ 20:27:
Ik denk dat ik er maar eens voor ga zorgen dat ik een leven krijg...
Ben er vandoor dames... fijne discussies allemaal nog....
Zorg wel dat ik morgen niet zo hoef te lachen als vandaag....
* gaat er nog eens een nachtje over slapen wat voor woord de beste vervanging is....*Anderzijds
Ik denk dat ik er maar eens voor ga zorgen dat ik een leven krijg...
Ben er vandoor dames... fijne discussies allemaal nog....
Zorg wel dat ik morgen niet zo hoef te lachen als vandaag....
* gaat er nog eens een nachtje over slapen wat voor woord de beste vervanging is....*Anderzijds